| | 
			
				|  | ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
 
 |  | 
                
                 |  | 
 
	
		| Попередня тема :: Наступна тема |  
  | 
 
	  
		| Хто я важаэ це |  
		| 
			
			  | Дурна ыдея |  | 40% | [ 9 ] |  
			  | Я собы таке замучу |  | 18% | [ 4 ] |  
			  | Да нормаль |  | 40% | [ 9 ] |  |  
		| Всього проголосувало : 22 |  
 |  
		| Автор | Повідомлення |  
		| Roman lviv968m Грамотей Азаров №2
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 23.11.2009
 Повідомлення: 1026
 Звідки: ЛЬВІВ
 Моє авто: ZAZ 968M
 
 | 
			
				|  Додано: 26 Тра 2010 23:38    Заголовок повідомлення: САморобной Компресор |     |  
				| 
 |  
				| Саморобний компресор для аерографа з холодильника і вогнегасника.
 Саморобний компресор для аерографа з холодильника і вогнегасника.
 
 В якості ресивера був здобутий вогнегасник ОХП-10 заявленим обсягом 8,7 літра, на ділі вимірюються і становлять 10,5 літрів. Вогнегасник добув проходячи практику на підприємстві. Просто підійшов до начальника відділу пожежної безпеки або хз як його називають, і запитав, чи є списаний вогнегасник. Дали його.
 
 Відразу скажу, не подумайте звільняти його вміст у ванній. Я поки тягнув його до дому, зайшов за гаражі і випустив там (доставить чимале дитяче задоволення
  . так само було закуплено реле тиску РМ5, призначене для води, але відповідно і для повітря. Так само купив два фільтри Вологовідділювачі, і один автомобільний паливний, тонкої отчистки (його я відразу поставив на вхід в компресор. 
 Купив всяких перехідників, хрестовин, так само армований шланг із ПВХ внутрішнім діаметром 10 мм. Все що входило в набір, дивіться на фото. Так само придбав вентиль (по початку думав що їм регулювати тиск буду, і що він нічим не відрізняється від редуктора (наївний).
 
 Після того як розібрався що вентиль і редуктор але дещо різні речі, купив редуктор з манометром, і окремо манометр, для виміру тиску усередині рессивера. Були так само прікуплени шланг тонкий хз якого діаметру, в зоомагазині, вартістю аж цілих 10 руб / метр
  )). Він чи то силіконовий, чи то хз який, але дуже гнучкий, легкий і міцний, нічого немає краще для підведення до аерографа. 
 Ну і звичайно-ж куди без стрічки ФУМ, що продається в будь-якому сантехнічному магазині.
 
   
 
 Насамперед прикручуємо балон до основи (я думаю це самі придумаєте як, тут ніяких хитрощів немає). З кришки виймаємо все добро, і зсередини вогнегасника, залишаємо тільки сам балон і кришку.
 
   
 
 В отворі в чавунної кришці нарізаємо різьблення трубну, 1 / 4 дюйма. Так само на широку різьблення на балони наметовому стрічку ФУМ, робимо гумову прокладку (по ідеї вона повинна бути, була і в мене, але я її куди то справ, і в підсумку вирізав сам з камери для авто, після будівництва знайшов рідну)))) і нагвинчують чавунну кришку.
 
 Угвинчують у отврстіе кришки перехідник з 1/4НР на 1/2НР дюйма.
 
 Далі нагвинчують хрестовину 1 / 2 дюйма (далі просто буду писати 1 / 2), природно всі з'єднання зі стрічкою ФУМ, про це більше згадувати не буду.
 
   
 
 
 У хрестовину через перехідник 1/2НР-1/4НР пригвинчувати реле тиску, з боку ввірчує перехідник 1/2НР-1/2НР.
 
   
 
 
 Далі збоку пригвинчувати трійник.
 
   
 
 
 
 
 До нього з одного боку прикручуємо через перехідник 1/2НР-1/4ВР редуктор, у якого різьба 1/4НР
 
   
 
 З іншого кінця так само через перехідник 1/2НР-1/4ВН пригвинчувати манометр, у якого різьба 1/4НР. З протилежного боку хрестовини ввірчує вентиль (для спуску повітря з балона), який має різьблення 1/2НР.
 
   
 
 
 До редуктора пригвинчувати фільтр-Вологовідділювачі, який має різьблення 1/4НР і потходіт прям до редуктора. Ньюанс тут у тому чо фільтр повинен правильно стояти (дотримати верх і низ), і зробити так щоб в самій нижній точці виявилося зливний отвір.
 
   
 
 
 Далі складаємо лінію ще одного фільтра, з боку вхідного отвору йде штуцер 1/2ВР, що приєднується через перехідник 1/2НР-1/4ВР, нагвинчують його на фільтр має різьблення 1/4НР. З вихідного отвору я трохи набудріл, бо були зайві деталі, і не було деяких потрібних, в результаті вийшло так.
 
 В отвір у фільтрі 1/4ВР угвинчується перехідник 1/4НР-1/2НР, до нього пригвинчується трійник (ось він то у мене був зайвий), з одного боку якого пригвинчується пробка з 1/2НР, з іншого боку трійника протилежної фільтру угвинчується штуцер 1/2НР.
 
 УВАГА: я зробив так мудро бо були зайві деталі, щоб ви не допустили цієї помилки, зробіть так, у вихідний отвір угвинчується перехідник 1/4НР-1/2НР, і на нього нагвинчує штуцер під шланг з різьбою 1/2ВР. Розкладка знизу буде дана саме для цього варіанта.
 
   
 
 Далі, до отвору із зовнішнім різьбленням незрозумілого перетину і кроку (так і не зміг знайти), що виходить з вогнегасника в якості вихідного сопла, ідеально підходить шланг армований, який зверху ми закріплюємо хомутом.
 
 З іншого кінця шланга вставляємо штуцер від фільтра і так само закріплюємо хомутом.
 
   
 
 
 
 Далі з вхідного штуцера фільтра знову вставляємо армований шлнг і підводимо вже до вихідний трубці компресора. як там закріпити це добро, я думаю придумаєте. У мене там хитра система з декількох прокладок і зверху все затиснуте хомутом.
 
   
 
 
 На закінчення у вихідний отвір фільтра 1/4ВР ввірчує штуцер 1/4НР, на який садимо силіконові трубку яка практично ідеально сідає на нього, і навіть не вимагає обтиску хомутом, другий кінець трубки вже до аерографа.
 
 Так як після редуктора тиск невелика в порівнянні з рессивер, то трубка цілком виидержівает його без жодних зусиль. На вході в компресор як я вже і говорив ставиться автомобільний фільтр для отчистки повітря. Масло ...
 
 З приводу заміни масла, з компресора виходить три трубки. одна вхідна, інша вихідна, третій запаяна-і є для доліва олії. Ось її ми раздербаніваем (я просто перекусив плоскогубцями), але дивіться щоб не потрапили тирсу всередину, інакше мотору може бути кінець.
 
 Звідти зливаємо масло. Скільки злив, я чесно не заміряв, але щось біля склянки. Зворотно влив я автомобільне масло формули 10W40, об'ємом близько 350грамм. ІМХО автомобільне масло краще тим, що під першим имееет купу присадок захищають від усякого току, по-друге на відміну від веретенного масла воно не "вбирає" вологу.
 
 Тепер розкладка за цінами, і що де купити ....
 1) Компресор від холоільніка - або свінтіть, або купити в організаціях займаються ремонтом холодильників. Скільки він там може коштувати не маю уявлення, не цікавився.
 2) Рессивер (у мене вогнегасник) - добути на підприємстві або організації, можна списаний, або купити, чув що ціна на такий близько 200 рублів
 3) Реле тиску - 250 руб, в магазині торгує обігрівачами, водяними насосами, та іншої сантехнічної спеціалізованої фигней.
 4) Редуктор - 500 руб, купив на авторинку, тому як ніде більше просто не знайшов, оббігав всі магазини міста. Мабуть один з найдорожчих складальних одиниць.
 5) Армований шланг з внутр. диам. 10 мм .- 55 руб / метр, на авторинку купив два метри, хоча вистачило б і одного.
 6) Силіконовий шланг - 10руб / м, зоомагазин, купив три метри.
 7) Повітряні фільтри-Вологовідділювачі - 170 руб шт., На авторинку, купив пару.
 
  Автомобільний бензиновий фільтр тонкого отчистки - 35 руб, авторинок. 9) Хрестовина - 1шт
 - Трійник - 1шт.
 - Вентиль - 1шт.
 - Переходник 1/2НР-1/2НР - 1шт.
 - Переходник 1/2НР-1/4НР - 3 шт.
 - Переходник 1/2НР-1/4ВР - 3 шт.
 - Штуцер 1/2ВР - 2шт.
 - Штуцер 1/4НР - 1шт.
 Все це купується в магазинах сантехніки, і в сумі вийде десь на 500 рублів.
 10) Манометр - 1шт, 90 руб в магазині торгує обігрівачами, водяними насосами, та іншої сантехнічної спеціалізованої фигней.
 11) Стрічка ФУМ - 12 руб, в будь-якому магазині сантехніки.
 12) Хомути - 5-10 руб / шт. 6 шт (а краще 8 про всяк випадок), на авторинку.
 Сума: 1897рублей.
 
 Погодьтеся не так погано за відмінний компресор своїми руками))) Тут не розглядаються шурупи, болти, куточки та ін елементи, якими ви будете кріпити рессивер і компресор до основи.
 Усі ціни наведено на серпень 2008-го року для г.Архангельска, і можуть відрізнятися в інших містах.
 Примітка: НР-зовнішня різьба, ВР-внутрішня різьба![img][/img]
 
 |  |  
		| Повернутися до початку |  |  
		|  |  
		| Klim 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 19.01.2010
 Повідомлення: 2043
 Звідки: Харьков, Москва
 Моє авто: ЗАЗ 965 А, Citroen C4, Автодом Fiat Ducato
 
 | 
			
				|  Додано: 27 Тра 2010 00:01    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Ты в грн или в рублях указал? Если в рублях, то нах?
 
 |  |  
		| Повернутися до початку |  |  
		|  |  
		| Klim 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 19.01.2010
 Повідомлення: 2043
 Звідки: Харьков, Москва
 Моє авто: ЗАЗ 965 А, Citroen C4, Автодом Fiat Ducato
 
 | 
			
				|  Додано: 27 Тра 2010 00:01    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Хз что за хрень ты изобрел, но за старания 5-ка!
 
 |  |  
		| Повернутися до початку |  |  
		|  |  
		| Voytik 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 17.04.2003
 Повідомлення: 13605
 
 
 
 | 
			
				|  Додано: 27 Тра 2010 00:11    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Усі ціни наведено на серпень 2008-го року для г.Архангельска
  
 |  |  
		| Повернутися до початку |  |  
		|  |  
		| sanitar лентяй
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 29.11.2005
 Повідомлення: 11632
 Звідки: Киев
 Моє авто: 968м
 
 | 
			
				|  Додано: 27 Тра 2010 00:37    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| поэтому можно смело допустить это тема спижжена,а у меня встает вопрос:производительность?
 
 |  |  
		| Повернутися до початку |  |  
		|  |  
		| Николка Гість
 
 
 
 
 
 
 
 
 | 
			
				|  Додано: 27 Тра 2010 00:42    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Ромчег, с этого сайта взял или с другого?
  
 |  |  
		| Повернутися до початку |  |  
		|  |  
		| Wladimir_Donetsk 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 13.07.2006
 Повідомлення: 4794
 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
 Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
 
 | 
			
				|  Додано: 27 Тра 2010 00:43    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Всё новое - хорошо забытое старое!
 На одном из форумов по аэрографии видел нечто подобное, но проще и мобильнее.
 
 P.S. У меня в гараже компрессор от холодильника 70х-80х годов и ресивер от ПАЗика, обычно им подкачиваю шины и продуваю карбюратор, пробовал красить, если мелочёвку то нормально.
 
 P.P.S. Компрессоры от холодильников способны создать давление:
 60х г.в. ("горшок") - 15 Атм;
 80х г.в. ("бочка") - 8 Атм;
 2е тысячелетие ("горшок") - 4-5 Атм.
 Не моё, вычитал на просторах тырнета
  
 |  |  
		| Повернутися до початку |  |  
		|  |  
		| Николка Гість
 
 
 
 
 
 
 
 
 | 
			
				|  Додано: 27 Тра 2010 00:45    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| 
 
 
	  | sanitar писав(ла): |  
	  | поэтому можно смело допустить это тема спижжена,а у меня встает вопрос:производительность? |  Децельная, автомобильную камеру качает как китайский насос 12 вольтовый. Сосед по гаражу, такой компрессор использует.
 Аэрографам вполне хватит, потребление маленькое.
 
 |  |  
		| Повернутися до початку |  |  
		|  |  
		| DaNiLkA 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 26.02.2010
 Повідомлення: 41
 Звідки: Россия, г Киров
 Моє авто: ЗАЗ 965
 
 | 
			
				|  Додано: 27 Тра 2010 17:30    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| У самого такой же компрессор собран для аэрографии, в 2008 году себестоимость обошлась в 1000 рублей. Компрессор от свияги, рессивер от камаза, на вход топливный фильтр от классики и обратный клапан, на выход простенький влагоотделитель и регулятор давления, плюсом всякие штуцера, шланги, новое масло, реле давления для автономной работы, вкл и выкл при определенном давлении.
 Качает очень медленно ( компрессор цилиндр), но выдает 10 атм за 20 минут, объем  рессивер камаза (вроде 20 литров).
 Для реставрации своего горбатого хочу подключить еще один такой же рессивер и для увеличения производительности еще дополнительно 2 таких же компрессора воткнуть, благо всё имеется. Мелочевку красить, думаю сгодится.
 
 _________________
 ЗАЗ 965А 1968 г.в
 ЗАЗ 965АЭ 1968 г.в
 Вятка ВП 150 1960 г.в
 Great Wall Hover H3new 2014 г.в
 |  |  
		| Повернутися до початку |  |  
		|  |  
		| John Warner ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
 
  
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 07.11.2009
 Повідомлення: 5912
 
 
 
 | 
			
				|  Додано: 27 Тра 2010 20:40    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Такой почти что компрессор работал на нашем СТО около года, буквально месяц назад был заменен на промышленный, с ресивером, и на тележке. Вообще, компрессоры от промышленных холодильников на нашем СТО работали около 5 лет, каждого хватало примерно на год-два.
 Причина выхода из строя всегда была одна - проёб смазки вкупе с перегревом.
 А начинали мы с компрессором от ЗИЛа, поставленным на стальную раму с мотором. Его у нас однажды с3.14здил кто-то, кто взломал воротину гаража.
 Хе-хе, ресивер всё время один и тот же - ресивер ЗИЛ-130 с подсоединённым к нему газовым баллоном на 50 литров, я уже о нём где-то тут писал.
 
 
 Останній раз редагувалося: John Warner (28 Тра 2010 23:38), всього редагувалося 1 раз
 |  |  
		| Повернутися до початку |  |  
		|  |  
		| Roman lviv968m Грамотей Азаров №2
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 23.11.2009
 Повідомлення: 1026
 Звідки: ЛЬВІВ
 Моє авто: ZAZ 968M
 
 | 
			
				|  Додано: 28 Тра 2010 21:55    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| 
 
 
	  | Шайтаныч писав(ла): |  
	  | Ромчег, с этого сайта взял или с другого?  |  не с етава сайта
 
 |  |  
		| Повернутися до початку |  |  
		|  |  
		| Roman lviv968m Грамотей Азаров №2
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 23.11.2009
 Повідомлення: 1026
 Звідки: ЛЬВІВ
 Моє авто: ZAZ 968M
 
 | 
			
				|  Додано: 28 Тра 2010 21:56    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| а процю мисиль вже довно я думав ы вирышив подылитись
        
 |  |  
		| Повернутися до початку |  |  
		|  |  
		| pau62 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 09.06.2008
 Повідомлення: 996
 Звідки: Рязань
 
 
 | 
			
				|  Додано: 29 Тра 2010 18:24    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| ресивер маловат. а вот бы балон 50 л. газовый или парочку -и машину по 1 детали вполне можно красить.
 еще хороши компрессоры от совецких кондиционеров.
 особенно правильная вещь - редуктор. накачал в баллон 10 атм - и крась не спеша при давлении 2-3 атм.
 
 _________________
 VW Golf2 GTI 1991
 ЗАЗ-968А 1977
 |  |  
		| Повернутися до початку |  |  
		|  |  
		| Wladimir_Donetsk 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 13.07.2006
 Повідомлення: 4794
 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
 Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
 
 | 
			
				|  Додано: 30 Тра 2010 00:24    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| А никто не в курсе, какое давление на выходе с редуктора от ПАЗика, мне ресиверы достались от автобуса ПАЗ и в один из них были вкручены датчик давления и редуктор, если после редуктора 2-4 атмосферы, то это "то что доктор прописал"
  , два ресивера да пропановый баллон на 50Л и 8 атмосфер, можно и краситься. 
 Китайским одноцилиндровым компрессором красил жужика, на краскопульт подавал 2 атмосферы, вроде хватало.
 
 |  |  
		| Повернутися до початку |  |  
		|  |  
		| OgeN13 лентяй
 
 
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 13.07.2008
 Повідомлення: 1482
 Звідки: Харьков б.Даниловка
 
 
 | 
			
				|  Додано: 31 Тра 2010 15:01    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| а на базе компрессора зил-130 не кто не собирал? Если да то как организована смазка.
 
 |  |  
		| Повернутися до початку |  |  
		|  |  
		| el_fuego Маньяк-одиночка
 
  
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 03.12.2007
 Повідомлення: 4855
 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
 Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
 
 | 
			
				|  Додано: 31 Тра 2010 15:21    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Кстати, если кому интересно, то редуктор давления для компрессора стоит 120грн (крутилка с фиксацией, 2 манометра, 1 выход под быстросъем, макс 8 или 10атм), фильтр как на фото - 25 грн.
 
 Скоро себе соберу такую штучку
 
 |  |  
		| Повернутися до початку |  |  
		|  |  
		| Roman lviv968m Грамотей Азаров №2
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 23.11.2009
 Повідомлення: 1026
 Звідки: ЛЬВІВ
 Моє авто: ZAZ 968M
 
 | 
			
				|  Додано: 31 Тра 2010 16:07    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| молодець ура
    
 |  |  
		| Повернутися до початку |  |  
		|  |  
		| pau62 
 
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 09.06.2008
 Повідомлення: 996
 Звідки: Рязань
 
 
 | 
			
				|  Додано: 01 Червень 2010 10:20    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Пропановый редуктор (не бытовой) неплох, особенно если иглу немого обточить, до треугольного сечения. А китайский редуктор гавно, по крайней мере на моем покупном компрессоре - при увеличении расхода давление падает слишком сильно.
 
 Фильтр этот типа маслоотсекателя? в принципе любая банка или фильтр бенз. от грузовика с тряпкой внутри справится не хуже. а чтоб вода не летела, надо прямо перед пульвером ставить обычный фильтр тонкой очистки. До 4 атм выдерживает, если не говенный.
 
 _________________
 VW Golf2 GTI 1991
 ЗАЗ-968А 1977
 |  |  
		| Повернутися до початку |  |  
		|  |  
		| OgeN13 лентяй
 
 
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 13.07.2008
 Повідомлення: 1482
 Звідки: Харьков б.Даниловка
 
 
 | 
			
				|  Додано: 03 Червень 2010 15:05    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| решил привести в порядок своего монстра, перебрать компрессор и скомпоновать его на пропановом баллоне.
 
 
   
 при разборке обнаружил что треснуто одно компрессионное кольцо и не хватает пружинки на одном обратном клапане.
 
 Просверлил в шатунах отверстия  для смазки по этой статье https://icark.narod.ru/autotech/compess.html
 
 Сегодня купил новый сальник на коленвал и набор прокладок. Как найду где приныканы колечки в гараже приступлю к сборке
 
 |  |  
		| Повернутися до початку |  |  
		|  |  
		| John Warner ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
 
  
  
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 07.11.2009
 Повідомлення: 5912
 
 
 
 | 
			
				|  Додано: 03 Червень 2010 18:59    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| 
 
 
	  | OgeN13 писав(ла): |  
	  | а на базе компрессора зил-130 не кто не собирал? Если да то как организована смазка. |  я сам смазку делал так - я подавал смазку из отдельного бачка смотёком в штуцер родной для смазки, куда в стоке под давлением подаётся. Таким макаром, компрессор на паяльной горелке пашет уже лет тридцать-сорок, и ничего ему не делается. Просто подливай, как бачок пустой, и всё.А пустеет, он, кстати, редко, если всё правильно сделано. Пока я интенсивно работал горелкой, а я раньше два года медником работал, доливал я этот бачок раз где-то в две недели.
 Причём, основная причина ухода масла была в том, что масло вытекало из-под поддончика компрессора по причине его негерметичности. А уж если оно там плещется, то есть, некий уровень масла если в компрессор налит, то оно там практически вечно. Так было на организованном нами СТО впоследствии сделано. А какой был уровень, я уж не помню, это надо экспериментально делать. Вроде, надо, чтобы коленвал масло цеплял немного, и бросал его, тогда смазка будет в достаточном количестве поступать.
 
 |  |  
		| Повернутися до початку |  |  
		|  |  
		|  |  
  
	| 
 
 | Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення
 Ви не можете редагувати свої повідомлення
 Ви не можете знищити свої повідомлення
 Ви не можете голосувати в опитуваннях
 
 
  |   |  |    
 
 
   Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
 
 |