Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
GTMAD
Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
|
Додано: 17 Березень 2010 00:36 Заголовок повідомлення: Виконую фосфатацію та катафорезне грунтування |
|
|
Виконаю Zn-фосфатацію та катафорезне грунтування металевих деталей.
Якщо деталь більша за капот або двері легкового автомобіля то потрібне додаткове узгодження.
Максимальний розмір деталі не більший ніж 2000 х 1200 х 800 мм
Трохи теорії:
Фосфатація поверхні металу перед нанесенням грунту необхідна для збільшення адгезії, а як наслідок, веде до покращення антикорозійного захисту металу та фізичних параметрів покриття.
Існують декілька систем фосфатації на сьогоднішній момент найбільш поширені це фосфатація залізом (дешевший але гірший спосіб) та фосфатація цинком (дорожчий але дає кращий результат)
На фото поверхня металу вкритого шаром Zn-фосфату під мікроскопом.
Трохи історії:
У кінці 60-х з'явилась нова технологія грунтування металевих виробів - АНАФОРЕЗНЕ грунтування, яка суттєво підняла корозійну стійкість (у 2-3 рази) порівняно з існуючими рідкими грунтами (на той час).
Суть данної технології:
- Металевий елемент занурюється у ванну з електропровідним грунтом, елемент, який фарбується це АНОД, також у ванну занурені металеві стержні це катоди. Включається електричний струм під дією якого грунт осідає на анод.
Ще через 5 - 6 років з'явилась технологія КАТАФОРЕЗНОГО грунтування, яка дозволила ще, приблизно, у два рази підняти стійкіть металевих виробів до корозії.
На сьогоднійшній день, у світі, практично немає жодного виробника легкових автомобілів, автобусів, чи вантажівок, який би не використовував один з цих методів нанесення грунту.
Наведу невеликий приклад:
Система, яка складається з
1) фосфатованого металу
2) катафорезного грунту (передостанньої генерації)
3) високоякісної двокомпонентної поліуретанової фарби (на основі органічних розчинників)
Витримує близько 1000 годин у камері сольового туману, що приблизно дорівнює 10 рокам експлуатації у помірному кліматі.
Спрощена схема процесу катафорезного грунтування
Одним з найважливіших чинників данного методу грунтування є те, що він забезпечує рівномірний шар покриття у сами труднодоступних місцях у тому числі на гострих кромках та у прихованих порожнинах в які затікає грунт.
На фотографії зображений кузов Porsche 911 на виході з ванни катафорезного грутування, який обмивається очищеною водою, після чого попаде в піч полімерізації.
Кому цікаво прошу писати на електронну адресу kataforez@gmail.com
|
|
Повернутися до початку |
|
|
MENMACHINE
Статус: Offline Зареєстрований: 01.06.2009 Повідомлення: 975 Звідки: Киев - Буча sity Моє авто: Tavria Dana
|
Додано: 17 Березень 2010 01:54 Заголовок повідомлення: |
|
|
очеь напоминает порошковую покраску.. интересуют кены этого удовольствия на примере
1)колёсный диск
2)крышка капота
3)кузов
+есть ли возможность порошковой покраски (диски колёс сток)? стоимость?
_________________ успешной реализации! |
|
Повернутися до початку |
|
|
sanitar лентяй
Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11631 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
Додано: 17 Березень 2010 02:09 Заголовок повідомлення: |
|
|
во-во.порядок цен в студию.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
GTMAD
Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
|
Додано: 17 Березень 2010 02:41 Заголовок повідомлення: |
|
|
Покрити катафорезний грунт порошковою фарбою білого кольору можливість є але мушу уточнити.
Вартість процесу залежить від площі деталі.
Назвіть декілька стандартних деталей на ваш вибір (наприклад: капот від 968, піввісь, колісний диск р 13, двері від 965 ...), а ще краще повну площу поверхні в м2 тоді зможу точно назвати вартість.
Процес виконанння замовлення такий:
1) підготувати деталь - мийка деталі апаратом високого тиску, піскоструй або ручна зачистка до металу, можна використовувати хімічну змивку, всеодно деталь буде обезжирюватись (звичайно, деталь повинна бути вирихтувана до максимально можливого стану, шкода буде зішкурювати катафорез).
2) передати деталь мені.
3) я виконую обезжирювання, фосфатацію, катафорезне грунтування, полімерізацію в печі.
4) замовник забирає деталь.
Терміни виконання замовлення:
Виробництво знаходиться за 300 км від Києва я там буваю 1-2 рази на місяць на легковому автомобілі тому за перевозку гроші не беру але і термінові замовленя не виконую.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
sanitar лентяй
Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11631 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
Додано: 17 Березень 2010 02:43 Заголовок повідомлення: |
|
|
ну к примеру диск?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
MENMACHINE
Статус: Offline Зареєстрований: 01.06.2009 Повідомлення: 975 Звідки: Киев - Буча sity Моє авто: Tavria Dana
|
Додано: 17 Березень 2010 03:16 Заголовок повідомлення: |
|
|
плохо что нет пескоструйки на месте.. слишком долго деталь пробудет во влажности до последующей обработки..
_________________ успешной реализации! |
|
Повернутися до початку |
|
|
GTMAD
Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
|
Додано: 17 Березень 2010 14:25 Заголовок повідомлення: |
|
|
Приблизна вартість робіт:
Колісний диск легкового автомобіля - 80 - 100 грн
Капот - 140 - 180 грн
Двері - 160 - 200 грн
Я не роблю це, як бізнес, просто маю таку можливість і можу допомогти, якщо комусь це цікаво.
Якщо замовлень буде багато і їх зібрати в один раз (оптом) то вийде трохи дешевше.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
SIMON
Статус: Offline Зареєстрований: 22.02.2004 Повідомлення: 4955 Звідки: Харьков
|
Додано: 17 Березень 2010 20:32 Заголовок повідомлення: |
|
|
Перепрошую, а чи можливо обробити по ціеї технології цілий кузов "Запорожця"?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
GTMAD
Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
|
Додано: 17 Березень 2010 23:17 Заголовок повідомлення: |
|
|
В Україні поки є тільки дві виробничі лінії де можна це зробити - АтоЗАЗ та автозавод у Черкасах, але туди виходу немаю.
Нажаль цілий кузов 965 чи 968 у ванну до якої я маю доступ не поміститься
|
|
Повернутися до початку |
|
|
SIMON
Статус: Offline Зареєстрований: 22.02.2004 Повідомлення: 4955 Звідки: Харьков
|
Додано: 18 Березень 2010 18:48 Заголовок повідомлення: |
|
|
|
|
Повернутися до початку |
|
|
salo
Статус: Offline Зареєстрований: 06.09.2009 Повідомлення: 19
|
Додано: 18 Березень 2010 23:16 Заголовок повідомлення: Отличная цена |
|
|
Цена оочень нормальная. Как только подготовлю детали к покраске, то выйду на связь. Контакты можно.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
GTMAD
Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
|
Додано: 19 Березень 2010 10:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
Підготовану деталь (наприклад відпіскоструєний диск чи вирихтуване і зачищене до металу крило) можна покрити тонким шаром безсиліконової змазки (змазку на тряпку і розтерти по детелі) з метою консервації. Масла змиваються на етапі обезжирювання.
Доречі - якщо хтось має доступ до піскоструйки з нормальними цінами то можна виконувати роботу під ключ.
Також скоро буде можливість поверх катафорезного грунта нанести поліуретановий двокомпонентний грунт вирівнювач фірми PPG (один з найкращих грунтів, які я зустрічав).
|
|
Повернутися до початку |
|
|
GTMAD
Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
|
Додано: 05 Тра 2010 22:29 Заголовок повідомлення: |
|
|
Перші результати.
5 найрівніших ЗАЗівських дисків були вибрані з 11 і прокатані.
Вигляд після прокатки.
Потім очищені піскоструйкою.
Потім вкриті шаром Zn-фосфату та погрунтовані методом катафорезного грунтування.
Залишилось нанести поверхневу фарбу
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ferenets ПетросянЪ
Статус: Offline Зареєстрований: 06.05.2010 Повідомлення: 463 Звідки: Киев
|
Додано: 16 Тра 2010 18:48 Заголовок повідомлення: |
|
|
Во , хочу так же для себя)))))))))))
и что б белые диски были)))
сколько будет 5 дисков так заделать?))))
и к кому с просьбой?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ussd
Статус: Offline Зареєстрований: 17.04.2009 Повідомлення: 14 Звідки: Kyiv Моє авто: ZAZ_968M
|
Додано: 08 Січень 2011 14:54 Заголовок повідомлення: Старі-нові крила |
|
|
В мене є 2 крила, які були новими, але зберігались в неналежним чином - місцями поржавіли, місцями трохи погнуті.
Підкажіть, будь ласка, чи є сенс їх рихтувати, і віддавати на ваші процедури
Чи краще купити нові, чи краще купити нові і віддати на ваші процедури? Дякую!
_________________ ______________________________________
Сильно не бити! Я тільки вчусь... |
|
Повернутися до початку |
|
|
GTMAD
Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
|
Додано: 20 Квітень 2011 20:06 Заголовок повідомлення: |
|
|
2 ussd
Залежить від планів на ті крила.
Якщо будуть лежети до кращих часів то бажано прибрати з них іржу та загрунтувати.
Якщо ставити на автомобіль то фосфатація та катафорезний грунт аж ніяк зайвими не будуть (проки, що людство не придумало кращого захисту від коррозії для автомобілів )
Собі, якщо буду міняти крила, то так і буду робити
Я б спочатку відрихтував би крила, а процедури вже потім
Технологія фарбування зазвичай така:
1) обезжирювання деталі
2) грунтовка деталі
3) шпатлівка і вигонка деталі
4) грунтовка деталі
5) фарбування деталі
6) лакування деталі
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|