| | 
			
				|  | ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
 
 |  | 
                
                 |  | 
 
	
		| Попередня тема :: Наступна тема |  
		| Автор | Повідомлення |  
		| Ro968Ma 
 
 
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 15.07.2009
 Повідомлення: 191
 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
 
 
 | 
			
				|  Додано: 06 Жовтень 2009 12:03    Заголовок повідомлення: Ремонт втулок шатунов |     |  
				| 
 |  
				| У зв'язку з відсутністю в моїй місцевості бажаючих заробити в кризовий період, все приходиться робити самому.
 Залишилось фактично єдине невирішене питання:
 Що робити з втулками шатунів ? Із трьох комплектів шатунів залишився один знятий з мотора який пройшов 70 000 км. гарантований совдеп. Все решту відбраковано з наступними дефектами: притирка кришок шатунів різними кулібіними, корозія посадочного місця під вкладиші, кришка від іншого шатуна, мала маса одного шатуна порівняно з усіма іншими.
 При примірці жигульовського пальця він, на мою думку, занадто сильно там шатається. Те саме і ЗАЗ пальці (шатаються чуть-чуть меньше). Ідеально входять "сирі" зазовські але то г...но.
 Попередньо вирішив перевтулювати втулки.
 1. Аргументи "ЗА":
 1.1.  Якщо все зроблять добре зазор буде відповідати тому що написано в мануалі і моторчик буде бігати довго й нудно.
 2. Аргументи "ПРОТИ" (в дужках конраргументи):
 2.1. Заготовки які продають тепер поганої якості
 (в мне заготовки куповані ще в 1997 році, а взагалі є багато моторів де перевтулюють втулки в шатунах, десь вони їх беруть).
 2.2.  Дякуючи Hell-Racer я зрозумів те що написано в мануалі під редакцією Фучаджі -
 
 
	  | Цитата: |  
	  | "В запасные части поставляют свернутую из ленты заготовку, которую запрессовывают в верхнюю головку шатуна, а затем прошивают гладкой брошью в размер 21,3-21,6 мм." |  По простому продавлюють стальний кальоний шарік відповідного діаметру а вже потім розвертають до відповідного діаметру. Зараз цього ніхто не робить.
 (Погуглив зранку на роботі, я зрозумів що тепер основна проблема при таких роботах це несоосність верхньої та нижньої головки шатуна. Втулку тільки запресовують і розводять райбером чи на станках до відповідного діаметру. І лише десь в Росії найшов інформацію про станок, що розвальцовує такі втулки спеціальним валиком.)
 Але втулка в роботі зразу дає усадку.
 3.3. Кажуть що є негативний досвід таких робіт.
 
 Хотілось би почути поради форумчан і відгуки про власний досвід, а також де поблизу Тернополя мені це все якісно можуть зробити.
 
 |  |  
		| Повернутися до початку |  |  
		|  |  
		| Zaz 968 1975 НенАвиЖу RamzesА
 
 
 Статус: Offline
 Зареєстрований: 02.06.2009
 Повідомлення: 2424
 Звідки: от туда
 Моє авто: Geely mk new comfort 2011 Пежо 301 1,6hdi
 
 | 
			
				|  Додано: 06 Жовтень 2009 18:48    Заголовок повідомлення: |     |  
				| 
 |  
				| Мужичек на работе сам втулил, прогонял шариком, несколько раз а потом, разворучивал райбуром, предварительно проверяя палец во втулке чтобы не прослабить
 
 |  |  
		| Повернутися до початку |  |  
		|  |  
		|  |  
  
	| 
 
 | Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення
 Ви не можете редагувати свої повідомлення
 Ви не можете знищити свої повідомлення
 Ви не можете голосувати в опитуваннях
 
 
  |   |  |    
 
 
   Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
 
 |