 |
ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
|
|
|
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
XpoH

Статус: Offline Зареєстрований: 08.10.2012 Повідомлення: 490 Звідки: Житомир, Київ Моє авто: ЗАЗ 968М (Морська Хвилька)
|
Додано: 13 Червень 2013 15:06 Заголовок повідомлення: |
|
|
я проглянув гараж, який, 3 раз фарбуєш уже? ))
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Заєць

Статус: Offline Зареєстрований: 10.09.2010 Повідомлення: 115 Звідки: Івано-франківськ Моє авто: Заз 968M 1987р.в., Заз 966 1963 р.в., Peugeot 305 1985р.в.
|
Додано: 13 Червень 2013 15:22 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ага))) вже третій)))
З мене вже всі знайомі сміються, що я кожну весну машину перемальовую))
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
sasha_fv

Статус: Offline Зареєстрований: 24.03.2008 Повідомлення: 353 Звідки: Kiev Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 20 Червень 2013 17:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
Lanc писав(ла): |
Да читаем - всё гуд, если бы шото не понравилось, то давно уже засрали  |
+1
_________________ ZAZ 968M 1.2 МПЗС v3 |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Заєць

Статус: Offline Зареєстрований: 10.09.2010 Повідомлення: 115 Звідки: Івано-франківськ Моє авто: Заз 968M 1987р.в., Заз 966 1963 р.в., Peugeot 305 1985р.в.
|
Додано: 27 Червень 2013 08:34 Заголовок повідомлення: |
|
|
В мене є дві новини, одна добра, а труга не дуже.
Почну з доброї.
Якось, чисто випадково, десь місяць тому, побачив в газеті оголошення про продаж Запорожця. Подзвонив, домовився приїхати подивитись, власника дуже спішив його продати, бо треба було звільнити гараж ( гараж також продавався ). Грошей, на цілу машину, в мене не було, думав, може в є нього, якісь запчастини.
Коли я приїхав в гараж, - то не повірив своїм очам. Там з 1998 року стояв Заз 966В! 70-го року випуску, дуже гнилий, але з документами, і купою запчастин.
Машина простояла 15 років, але завелась досить легко.
І от вчора, дзвонить власник і каже, що він продав гараж, і треба забрати машину, або він відвезе її на метал. Я встиг за годину зібратись ( повний багажник запчастин - резина, з мого Заза, карбюратори, інструмент, позичив в знайомого акумулятор, і бабло ).
В 10:00 заїхав по власника і поїхали в гараж. Поміняв гуму, прокачав гальма, підшаманив проводку, поміняв бензошланги, прокладку і голку в карбюраторі, і він поїхав! Треба було бачити морду власника ( він мені розказував шо то не машина, і якби то було жигулі, то він би його зробив і їздив на ньому до смерті ) Накатав я по гаражах десь 1.5-2 км і поняв шо машину можна спокійно гнати додому. Подзвонив до батька, він приїхав сів в Зазік і ми полегенько рушили. Додому, по одометру в Пежо, вийшло 15 км, проїхали майже без проблем, за 3-4км від хати скінчився бензин, машина стала рівно навпроти заправки .
От така історія. Є пару фотографій, зразу, як тільки заїхали на подвір'я.
А тепер погана новина: я напевне не поїду у Львів 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
XpoH

Статус: Offline Зареєстрований: 08.10.2012 Повідомлення: 490 Звідки: Житомир, Київ Моє авто: ЗАЗ 968М (Морська Хвилька)
|
Додано: 27 Червень 2013 12:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
їдь на ушані )
чому, що сталось? давай шамань і поїдеш на чому встигнеш зробити, ми вже теж боїмось що в сроки не вкладаємось... 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Заєць

Статус: Offline Зареєстрований: 10.09.2010 Повідомлення: 115 Звідки: Івано-франківськ Моє авто: Заз 968M 1987р.в., Заз 966 1963 р.в., Peugeot 305 1985р.в.
|
Додано: 27 Червень 2013 22:08 Заголовок повідомлення: |
|
|
Вухатий не доїде до Львова, він до мене ледве доїхав , на ньому майже немає порогів, передніх стійок і бризковиків, все зігнило нах.
А з М-кою,- по часу, то я встигаю, але мені тупо не вистачає бабла 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
XpoH

Статус: Offline Зареєстрований: 08.10.2012 Повідомлення: 490 Звідки: Житомир, Київ Моє авто: ЗАЗ 968М (Морська Хвилька)
|
Додано: 28 Червень 2013 23:16 Заголовок повідомлення: |
|
|
роби ревізію гаражу, здавай трохи в метал непотрібні/врекані деталі..
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Заєць

Статус: Offline Зареєстрований: 10.09.2010 Повідомлення: 115 Звідки: Івано-франківськ Моє авто: Заз 968M 1987р.в., Заз 966 1963 р.в., Peugeot 305 1985р.в.
|
Додано: 12 Липень 2013 22:08 Заголовок повідомлення: |
|
|
Два тижні майже цілодобової роботи дали свій результат .
Всякими хитрими, і не дуже законними способами, вийшло заробити троха грошей. Так що тепер ситуація змінилась - є гроші, а нема часу. Працюю такими темпами, що фотографувати немає коли, тому опишу в двох словах:
салон повністю розібраний, машина перешпакльована, і вже майже готова до грунту, двигун готовий, ходова зібрана, гальма і зчеплення прокачані.
Впринципі залишилось помалювати, зібрати салон, поставити скло і можна їхати в Львів Часу ще тиждень, можна встигнути.
І є погана новина - вчора, перед грозою, поривом вітру закрило гаражні ворота, і вони вдарили праві двері ( єдиний готовий елемент ).
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Herdsman

Статус: Offline Зареєстрований: 18.06.2013 Повідомлення: 504 Звідки: Винницкая обл. Моє авто: ЗАЗ-968М
|
Додано: 13 Липень 2013 10:38 Заголовок повідомлення: Привітання |
|
|
Вітаю з придбанням "Вухатого".
Бажаю щоб вистачало наснаги та ніколи не пропадало бажання, грошові одиниці і головне Друзі.
P.S. Влітку 2011 сам "прогавив" червоного 968А на ходу за 3500 грн, - карав себе, але мати два Запорожця. . .
_________________ ЗАЗ-автомобиль с пугающей ремонторигодностью...и позитивный |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Заєць

Статус: Offline Зареєстрований: 10.09.2010 Повідомлення: 115 Звідки: Івано-франківськ Моє авто: Заз 968M 1987р.в., Заз 966 1963 р.в., Peugeot 305 1985р.в.
|
Додано: 02 Вересень 2013 14:50 Заголовок повідомлення: |
|
|
В мене знову поповнення))) Заз 966, по документах 1963! року. Купив його на заміну оранжевому, який пішов на з\ч. Машина в досить гарному стані, повністю переварене дно, хороший салон, вся електрика працює. Двигун 30-ка, трохи димить, але їздить нормально, вся ходова в нормі.

|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ferenets ПетросянЪ

Статус: Offline Зареєстрований: 06.05.2010 Повідомлення: 463 Звідки: Киев
|
Додано: 02 Вересень 2013 21:21 Заголовок повідомлення: |
|
|
отличный жуж! Береги его! ибо 966 мало очень. Как для нас знающих все тонкости моделей - вообще редкость.
Побольше фото салона, мото отсека, и т.д. , и разверни побольше историю 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
ferenets ПетросянЪ

Статус: Offline Зареєстрований: 06.05.2010 Повідомлення: 463 Звідки: Киев
|
Додано: 02 Вересень 2013 21:23 Заголовок повідомлення: |
|
|
но почему-то уши короткие.. , а у 966 длинные по любому.
может солянка с завершением 966 и начало самое 968? и поворотника на крыле нет.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Заєць

Статус: Offline Зареєстрований: 10.09.2010 Повідомлення: 115 Звідки: Івано-франківськ Моє авто: Заз 968M 1987р.в., Заз 966 1963 р.в., Peugeot 305 1985р.в.
|
Додано: 02 Вересень 2013 22:50 Заголовок повідомлення: |
|
|
Наскільки я розумію він лише по документах 966.
Вуха короткі, задня панель під широкий номер , зчеплення гідравлічне, салон 968, двері якісь непонятні, карта кріпиться як на 966, але замок і механізм склопідіймача 968.
Скоріш за все справа в документах, а машина - звичайна А-шка, з перевареною мордою 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
kobza Шаман Сосіской
Статус: Offline Зареєстрований: 09.11.2008 Повідомлення: 695 Звідки: Ів Франківськ
|
Додано: 03 Вересень 2013 00:20 Заголовок повідомлення: |
|
|
Гарна машина,давно за нею спостерігав,в гарні руки дісталась
мотор напевно тре робити
звони друже,буду радий допомогти,всім,чим зможу 
_________________ А небо все точно такое же,
Как если бы ты не продался...
(Егор Летов) |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Olexandr'95

Статус: Offline Зареєстрований: 06.10.2008 Повідомлення: 1754 Звідки: КИЕВ Моє авто: BMW E34
|
Додано: 06 Вересень 2013 17:37 Заголовок повідомлення: |
|
|
Вау, вид конечно у машины... 
_________________ Автомобиль — не роскошь, роскошь — запчасти к нему. |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Zazik_91 ПаЯльНег/неКроФилЬнег

Статус: Offline Зареєстрований: 18.12.2009 Повідомлення: 3084 Звідки: Украина, Киев, Соломенка. Моє авто: ЗАЗ 965 1961г. ЗАЗ 965 196?г.
|
Додано: 06 Вересень 2013 19:56 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ага,уга! Машинка клас!
Вот только с 63 годом перебор!
_________________ Там где поезд не промчится и не проедет трактор, заз на пузе проползёт и ничего с ним не случится!
0637823806 Михаил. |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Николай Викторович

Статус: Offline Зареєстрований: 19.03.2011 Повідомлення: 461 Звідки: Крюковщина под Киевом Моє авто: ЗАЗ 968АЭ
|
Додано: 06 Вересень 2013 22:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
Гарный тюнинг ,со вкусом.Лично я считаю 966 это классика наших машин.Умница дизайнер! Это как ГАЗ-21 Волга.Улучшай параметры и не стыдно,а престижно будет ездить на таком экземпляре.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2987 Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик 1994, ЗАЗ 968М 1990
|
Додано: 07 Вересень 2013 14:31 Заголовок повідомлення: |
|
|
дійсно крута машинка! мені дуже сподобалась! удачі з нею! 
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
ZAZ-Laboratory, Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Дрюня

Статус: Offline Зареєстрований: 09.10.2011 Повідомлення: 94 Звідки: Киев
|
Додано: 27 Жовтень 2013 12:38 Заголовок повідомлення: |
|
|
Заєць писав(ла): |
Наскільки я розумію він лише по документах 966.
Вуха короткі, задня панель під широкий номер , зчеплення гідравлічне, салон 968, двері якісь непонятні, карта кріпиться як на 966, але замок і механізм склопідіймача 968.
Скоріш за все справа в документах, а машина - звичайна А-шка, з перевареною мордою  |
це не А-шка а просто 968 перехідний з 966 в 968а)))
у А-шки бак вже як у М-ки)
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Заєць

Статус: Offline Зареєстрований: 10.09.2010 Повідомлення: 115 Звідки: Івано-франківськ Моє авто: Заз 968M 1987р.в., Заз 966 1963 р.в., Peugeot 305 1985р.в.
|
Додано: 16 Січень 2014 12:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
Пора би вже щось написати))))
Минулий сезон був досить успішним. Вдалось багато де побувати, і багато чого зробити. Червоний наїздив 4500 км. Ще за цей сезон я купив аж 2 Заза))).
Перший 966. Кодове ім'я - Рижий. Він брався під реставрацію, але після повної розбірки виявилось, що ремонту він вже не підлягає. Впринципі його можна було ще зробити, але це було не доцільно. Фото є вище в темі. Тому, після довгих роздумів він був порізаний і зданий в метал. Його запчастини тепер працюють в інших автомобілях. Вічна йому пам'ять))).
Другий 966. Кодове ім'я - Оливка. Купувався як подарунок на день народження для мого батька. Подарунок вдався))). Про цю машину розкажу детальніше. Рік випуску - приблизно 1971-1972 ( в ТП 1963)))).
Двигун - МеМЗ 966г. ( в ТП МеМЗ 968))). Машина була в досить гарному стані. Повністю переварене дно, хороший салон, та й в цілому - доглянута.
Обкатував машинку я))). Чи то я такий їздун, чи то так мало бути, але я вбив зчеплення після 50 км. Потік робочий циліндр, і я проїхав без зчеплення 2-3 км. За цей час вперла КПП, яка вперто не хотіла включати першу передачу. ( для тих хто в танку - на КПП 30-ки, немає синхронізатора на першій передачі ).
Заміна КПП пройшла за один вечір. Вперше знімав і ставив двигун сам. Замінив - КПП, диск зчеплення, підшипник зчеплення, викинув гідравліку, і поставив трос))). І машинка поїхала)). Батько їздив на ній кожен день, десь до середини грудня. Потім було вирішено поствити її на зиму в гараж. По-перше не було зимової резини, по-друге пора вже було подивитись до підвіски. І ось так вона стоїть до тепер, чекає весни. Зараз в процесі ремонту передня підвіска.
Пару фоток по зеленому:
просили фото салону
процес заміни КПП
перебрана балка
і просто фотка машини не вдома)))
Тепер червоний.
Після поїздки в Львів, - викинув БСЗ, так, як воно цілу дорогу парило мені мозок. Поставив, спочатку рідну КСЗ, а потім - КТСЗ від Зіл 131. Солекс також викинув))). Не сподобався мені розхід в майже 8 літрів по трасі. Поставив рідний К133, з низом від К127. Чисто моя думка - той самий солекс, але палить на 1-1.5 літри бензину менше)). Під-час поїздки в гори заміряв розхід - на 313 км. спалив 19.5 літрів бензину ( в середньому 6.5 л\100км ).
Ще забув похвалитись - в гори я їздив сам. Так, я лузер)). Так сильно захопився підготовкою до поїздки, що забув про форум, і не бачив, що дату поїздки перенесли))). Дорогою в гори сталась досить цікава історія.
Кілометрів за 30-40 від Верховини взяв двох стоперів. Хлопець - Василь, сам з Полтави, колись в нього був 965, знає про клуб і був тут зареєстрований, і дівчина - Павліна, з Білорусії. Вони їхали в Верховину, а я звертав з траси за 200-300 метрів від початку міста. По дорозі розговорились, виявилось вони також їдуть на Піп Іван, але планували вихід з Дземброні, а в Верховині мали сісти на автобус. Домовились їхати разом, в Шибене, де і мав бути з'їзд клубу. Туди доїхали абсолютно без пригод. За цілу дорогу я зупинявся 2 рази - перший раз, підібрав стоперів, другий - перед самою Верховиною, зупинявся біля магазину.
Приїхавши в Шибене, знайшли місце, де би могло розміститись близько 50-ти чоловік з палатками, і 15-20 машин. Довго чекали, але ніхто так і не приїхав ( я ж незнав, що дату виїзду змінили). На наступний день рушили на Піп Іван. Похвалитись не має чим, бо на вершину ми так і не вийшли. ( а все тому, шо хтось любить поспати до обіду )
Додому доїхав також без пригод. Машинка в дорозі мені дуже сподабалась. Жодного натяку на поломки. Всю дорогу тепмература масла трималась в межах 90. От їдеш 80, - темп. 80, їдеш 90, - тепм. 90.
Відїздив я на Зазі до кінця Листопада, і поставив його в гараж. На зиму в мене є інша машина, якої не шкода))).
І ще пару фоток червоного:
гріємось)))
з ліва на право - червоний, я , мій брат
з ліва на право - червоний, я, Павліна, мій брат
я, Павліна, Василь, початок підйому на Піп Іван
вже готові їхати додому, на задньому плані видно сліди))) це я пробував їздити по мокрій траві)))
Вибачайте що так багато понаписував, просто вже давненько сюди не заходив, хотілось передати все, що сталось за цей час)))
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|
|
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
 |
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|