Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
фильтр "нулевого" действия
На сторінку Попер.  1, 2, 3, 4  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Irbis



Статус: Offline
Зареєстрований: 04.04.2007
Повідомлення: 809
Звідки: Москва

ПовідомленняДодано: 13 Серпень 2009 22:42    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Vadim_K писав(ла):
стом ракєль. то файно шо то луаз, але якого... циліндри з правої сторони? то шо Англійська версія Laughing

Это луаз 967 ТПК - в нем водитель сидит посередине "верхом" на КПП, соответственно под правой ногой справа от двигателя два ГТЦ, а под левой - ГЦС.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
madmobile



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.09.2007
Повідомлення: 4179
Звідки: UA.Kiev,Vishorod
Моє авто: 968М red; 965A 1966

ПовідомленняДодано: 15 Серпень 2009 00:48    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Vadim_K писав(ла):
Показав мені мужик в магзині фільтр на волгу і на газель, так по діаметру однакові, а от по висотті , то газелівський вищий, мотивував продавець то тим, що обєм мотора не 2.5 як у волги а 2.7....а на рахунок - "але в середині у нього труба з отворами 10-12 мм, а не сітка як у волзі" я шось незнаю, яко можна по докладніше і бажано якшо можна і з фото... а на рахунок естетичності....то мені на першому місцідієвість а не вигляд... Wink


2 Вадим:

Ось, фото повітряних фільтрів газелівського та відповідно волгівського моторів:



Всеж-таки, отвори у газелівського фільтру не 10-12, а 8 мм.
Фільтруючий папір скоріш за все однаковий, а от на вході газелівського напевне більший опір повітря.
Дорречі фільтр (той що брудний на фото) пройшов 5 тис.км. Ось так швидко він брудниться ((

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Vadim_K



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.02.2008
Повідомлення: 1863
Звідки: Львів

ПовідомленняДодано: 15 Серпень 2009 01:19    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


еее, у мене зара газелівський, так от всередині саме сіточка як на другому фото, може то якісь модифікаціє є чи що, чи просто якісь різні заводи їх рблять..чи кооперативи Laughing ... і шось не докінця зрозумів ось цю фразу - " а от на вході газелівського напевне більший опір повітря."
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
madmobile



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.09.2007
Повідомлення: 4179
Звідки: UA.Kiev,Vishorod
Моє авто: 968М red; 965A 1966

ПовідомленняДодано: 15 Серпень 2009 01:34    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


У першому фільтрі напевно область поступання повітря до фільтруюючого елементу (яка залежить від кількості отворів та їхньої площі) менша ніж у другому (у якого сітка), та і повітря поступає у ГАЗах саме в середину фільтру..., хоча це мало на що впливає.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
SIMON



Статус: Offline
Зареєстрований: 22.02.2004
Повідомлення: 4955
Звідки: Харьков

ПовідомленняДодано: 19 Серпень 2009 15:03    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Та яка там "площа отворів" - шо у виробника було, з того і зробили.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
solja



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.10.2008
Повідомлення: 457
Звідки: Львів
Моє авто: 968-м

ПовідомленняДодано: 19 Серпень 2009 21:25    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


На сіточку менша затрата металу. так економніше!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
av1ruz



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.08.2009
Повідомлення: 100
Звідки: Днепродзержинск
Моє авто: ЗАЗ 968м 2шт

ПовідомленняДодано: 20 Серпень 2009 18:02    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


а я думаю что сетку сложнее изготовить чем в листе набить кучу дырок Rolling Eyes
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
madmobile



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.09.2007
Повідомлення: 4179
Звідки: UA.Kiev,Vishorod
Моє авто: 968М red; 965A 1966

ПовідомленняДодано: 20 Серпень 2009 18:48    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


av1ruz писав(ла):
а я думаю что сетку сложнее изготовить чем в листе набить кучу дырок Rolling Eyes



паника...

Кстати, фильтр от волги нормально стаёт за хлебницей Rolling Eyes

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
SIMON



Статус: Offline
Зареєстрований: 22.02.2004
Повідомлення: 4955
Звідки: Харьков

ПовідомленняДодано: 20 Серпень 2009 19:17    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


av1ruz писав(ла):
а я думаю что сетку сложнее изготовить чем в листе набить кучу дырок Rolling Eyes


Ровно на одну технологическую операцию - сетку после пробивки отверстий еще и растягивают (она так и называется "сетка просечно-тянутая").

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Компромисс



Статус: Offline
Зареєстрований: 21.04.2009
Повідомлення: 1684
Звідки: Днепропетровская обл.
Моє авто: ЗАЗ 968М, Sens 1.3

ПовідомленняДодано: 20 Серпень 2009 23:04    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


И двухкамерные карбюраторы, и фильтры малого сопротивления имеют одну цель - увеличить наполнение цилиндров.
Радикально эта цель достигается турбонаддувом.
Однако компенсировать потери на впускном тракте порядка нескольких десятков миллиметров водного столба логичнее, интереснее и "круче" установкой управляемого центробежного вентилятора перед карбюратором.
В гараже давно лежит красный от, наверное, какого-то трактора - руки не доходят.


_________________
Если дела идут хорошо, значит вы чего-то не заметили...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4794
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 22 Вересень 2009 02:29    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


У меня на Жужике примастырен "копенсатор". Встречным потоком воздух нагнетается в родной воздушный фильтр, ну а дальше все штатно. С 80км/ч на 4й передаче машинка бежит веселей, легче набирает скорость, меньше жреть горючки(карб задушен, немного раннее зажигание, в основном езжу по межгороду).

Подозреваю, что до 80 км/ч просто компенсирует, а после 80 км/ч начинает напихивать, по хорошему практику надо бы подкрепить теорией, посчитать плотность воздуха и потребление воздуха двигателем на разных скоростях.

Плюсы:
1) Забор воздуха не из моторного отсека, а значит не горячего(большей плотности, дэцл правда)
2) Компенсация всаса.

Недостатоки:
1) Моторный отсек частично в масле, выдавленом с фильтра(думаю герметик может спасти положение, но этим пока не заморачиваюсь).
2) Раза в три быстрее загаживается мухами, мошкарой и листьями воздушный фильтр(достаточно чаще чистить).

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4794
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 23 Вересень 2009 20:38    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Делал ЭТО предыдущий владелец авто.




Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
sanitar
лентяй


Статус: Offline
Зареєстрований: 29.11.2005
Повідомлення: 11632
Звідки: Киев
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 23 Вересень 2009 20:52    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


сделал такое-же,но не так колхозно,и без изгибов трубы.осталось только закрепить к кузову всос.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 23 Вересень 2009 22:39    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


это у вас, господа, инерционный наддув, а не компенсатор! Laughing

_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
X2-bec



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.12.2005
Повідомлення: 3206
Звідки: Харьков

ПовідомленняДодано: 23 Вересень 2009 22:51    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ф точку... вот думаю как на мылке покрасивше и поэффективней сделать. Фильтр от 41-ого слева повешу и наверное подведу трубку к карману де воздух для охлаждения всасывается. Вряд ли будет эффективно, но посмотрим...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Компромисс



Статус: Offline
Зареєстрований: 21.04.2009
Повідомлення: 1684
Звідки: Днепропетровская обл.
Моє авто: ЗАЗ 968М, Sens 1.3

ПовідомленняДодано: 23 Вересень 2009 22:53    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Да ну, ребята...
Это - как если после мойки стекол машина вроде как лучше едет...


_________________
Если дела идут хорошо, значит вы чего-то не заметили...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
sanitar
лентяй


Статус: Offline
Зареєстрований: 29.11.2005
Повідомлення: 11632
Звідки: Киев
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 23 Вересень 2009 22:59    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


когда я делал-то единственная мысль,ради которой я это делал-забор холодного воздуха,а не горячего подкапотного.все.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Компромисс



Статус: Offline
Зареєстрований: 21.04.2009
Повідомлення: 1684
Звідки: Днепропетровская обл.
Моє авто: ЗАЗ 968М, Sens 1.3

ПовідомленняДодано: 23 Вересень 2009 23:07    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ну, это другое дело, но тут открывается другая непростая тема - холодный воздух всегда хуже теплого. Горячий может быть неоптимальным, но при потреблении воздуха двигателем под капотом не может оказаться горячий воздух, разве что после короткой остановки разогретого мотора.

_________________
Если дела идут хорошо, значит вы чего-то не заметили...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
sanitar
лентяй


Статус: Offline
Зареєстрований: 29.11.2005
Повідомлення: 11632
Звідки: Киев
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 23 Вересень 2009 23:10    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ну я на ходу к сожалению не испытывал.как буду на ходу-так испробую с и без,и скажу есть ли разница.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Voytik



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.04.2003
Повідомлення: 13605


ПовідомленняДодано: 23 Вересень 2009 23:15    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


везде на иномарках забор воздуха делается от решетки радиатора.
но. у них есть у фильтра заслонка с термостатом, и ещё и подвод воздуха нагретого выпускным коллектором.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3, 4  Наст.
Сторінка 3 з 4

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group