Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
GTMAD

Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
|
Додано: 14 Квітень 2011 23:42 Заголовок повідомлення: |
|
|
Wladimir_Donetsk писав(ла): |
P.S. Чтобы акрил лучше блестел нужно чтобы либо растворитель был "жирный", либовводить в готовую краску замедлитель (2К+1), но сохнет долго.
|
Будь що жирне в процесі фарбування це хрест на якості
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Wladimir_Donetsk

Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4794 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 15 Квітень 2011 01:30 Заголовок повідомлення: |
|
|
Жирное в кавычках, имеется в виду долгоиспаряющийся растворитель, к примеру ацетон "сухой" быстро испаряется, хрош для нитрокраски, она же база, при высыхании даёт шероховатое покрытие пигмента, на которое хорошо ложится лак.
пример: "жирный" растворитель - 650.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Димас

Статус: Offline Зареєстрований: 26.02.2010 Повідомлення: 410 Звідки: ХАРЬКОВ
|
Додано: 15 Квітень 2011 08:49 Заголовок повідомлення: |
|
|
GTMAD писав(ла): |
Вся балаканина звелась до тези "кожен др*че як він хоче".
Ключові тези:
Нітро фарбою автомобіль фарбувати це гріх, хіба для ворога, навіть добрий алкід має кращі антикорозійні властивості.
Акріли це 1К (одно компонентні) фарби або лаки, тому вони набувають своїх властивостей завдяки випаровуванню розчинника. Тому вони потребують високотемпературної сушки (120 градусів і вище).
Поліуритани це 2К фарби в яких полімерізація відбувається не за рахунок випаровування розчинника, а за рахунок хімічної реакції між фарбою та затверджувачем. Тому вони сохнуть при температурі навколишнього середовища (+5 вже досить для нормальної полімерізації) |
Согласен полностью-нитро это зло.Как раз при +5 и красил-Дюксон высох за час!-не лип и не продавливался ногтём.И ложится он отлично-всем рекомендую эту краску.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Wladimir_Donetsk

Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4794 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 15 Квітень 2011 15:40 Заголовок повідомлення: |
|
|
Последняя попытка :
Зайдите на малярку и спросите "из чего состоит основа(база)", т.е. тип ераски, только не у гаражных маляров.
P.S. Я могу понять почему хочется покрыть акрил лаком, нитро стоит в десять раз дороже, лак кстати тоже не дешовый, по бютжету покрасить жуж просто нецелесообразно, если только на этом авто не ездил Н.Хрущев .
Удачи.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Димас

Статус: Offline Зареєстрований: 26.02.2010 Повідомлення: 410 Звідки: ХАРЬКОВ
|
Додано: 15 Квітень 2011 17:52 Заголовок повідомлення: |
|
|
Итак,если я по акриловой эмали положу ещё лак,блестеть будет лучше,или нет?????!!!!!
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
susanin

Статус: Offline Зареєстрований: 23.10.2004 Повідомлення: 1050 Звідки: Made in BSSR
|
Додано: 15 Квітень 2011 23:55 Заголовок повідомлення: |
|
|
димас писав(ла): |
Итак,если я по акриловой эмали положу ещё лак,блестеть будет лучше,или нет?????!!!!! |
Блестеть будет, пока не облезет, сколько продержится неизвестно, может даже очень долго ,а может...
Конечно нитро это зло! Сами судите. Камера для сушки нужна, стоит дофига, кривыми руками не сделаешь, ложить нужно много слоев...
ЗАТО никто не жалуется что блеску мало. Короче это сложно и невыгодно, но оно того стоит!
_________________ ЗАЗ 968М 86г. (На пенсии)
ЗАЗ 965А 68г. (в коме) |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Wladimir_Donetsk

Статус: Offline Зареєстрований: 13.07.2006 Повідомлення: 4794 Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і
|
Додано: 16 Квітень 2011 00:33 Заголовок повідомлення: |
|
|
+100500
Кстати покрасил (прошлым летом) аммортизатор(после переборки), в качестве эксперимента, ПентаФталевой краской, красить сложнее чем металиком(есть некий опыт, красил металиком киндеру велик) и выглядит "как забор" , благо под машиной невидно, но от масла не облазит(амморт потек, резинки не выдержали синтетику, или недотянул).
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
GTMAD

Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
|
Додано: 16 Квітень 2011 11:49 Заголовок повідомлення: |
|
|
димас писав(ла): |
Итак,если я по акриловой эмали положу ещё лак,блестеть будет лучше,или нет?????!!!!! |
Буде але поліроква обов'якзкова
Крім того порахуй вартість робіт.
Доцільніше добре відполірувати існуюче покриття.
Глянець буде не значно гірший ніж з лаком, а загальна вартість та об'єм робіт значно меньший.
Пам'ятай, що фарбу треба заматувати (пошліфувати) відповдним чином перед нанесенням лаку
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Димас

Статус: Offline Зареєстрований: 26.02.2010 Повідомлення: 410 Звідки: ХАРЬКОВ
|
Додано: 16 Квітень 2011 11:58 Заголовок повідомлення: |
|
|
GTMAD писав(ла): |
димас писав(ла): |
Итак,если я по акриловой эмали положу ещё лак,блестеть будет лучше,или нет?????!!!!! |
Буде але поліроква обов'якзкова
Крім того порахуй вартість робіт.
Доцільніше добре відполірувати існуюче покриття.
Глянець буде не значно гірший ніж з лаком, а загальна вартість та об'єм робіт значно меньший.
Пам'ятай, що фарбу треба заматувати (пошліфувати) відповдним чином перед нанесенням лаку |
Дякую.
Думаю,тему можно закрывать.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|