 |
ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
|
|
|
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Zorg

Статус: Offline Зареєстрований: 06.10.2004 Повідомлення: 932 Звідки: Рівне
|
Додано: 25 Жовтень 2010 17:10 Заголовок повідомлення: |
|
|
SAS, Если ставить себе спортивную цель - съездить максимально экономично, тогда алгоритм должен быть следующим:
Первое: Бензин, его цену уменьшить можно только взяв с собой максимальное его количество. Цена от 1.2 до 1.6 евро. Перед поездкой добиться минимального расхода топлива. Ну и скоростной режим. Самый экономичный - около 60 км.ч
Второе: Ездить только по бесплатным дорогам. Дело в том, что практически везде в Европе сколько денег уходит на бензин, столько же уходит и на оплату автобанов. К счастью на ЗАЗике сам Бог велел ездить медленными муниципальными дорогами. Во первых интереснее, во вторых дешевле и в третьих легче машине. К сожалению много мостов, тунелей платные, так что полностью избежать оплаты за проезд не удастся.
Третье: Ночёвка. Тут или искать и напрягать знакомых, если таковые есть или ночевать в палатках в Кемпингах (цена около 15-20 евро. В странах бенелюкса и до 40) Самый дешёвый способ ночевки - на стоянках возле заправок. Для этого нужно не загружать автомобиль шмотками на задней сидушке, чтобы можна было разложить сидушки. В зазике на удивление комфортно спать. Нужно только поставить перед передними сидениями сумки на уровне сидений и иметь с собой теплые спальники. На заправках спят довольно много европейцев, так что смотреть на вас как на циган никто не будет. Это вполне нормально.
Можна искать дешовые отели. Например сетка отелей "Формула 1" есть почти по всей Европе. Довольно дешево стоят. Лучше всего комбинировать все методы ночевки с уклоном в более экономную или комфортную сторону.
Четвертое - хавчик. Еду нужно покупать в супермаркетах. Все равно получается дешевле даже чем у нас.
Пятое. Стоянки. В многих городах большая проблема найти место для парковки. Если повезет - можна стать на бесплатную стоянку. Но обычно там ограниченное время стоянки. Но в конце концов никто не запрещает ставить машину на указанное время, а потом переезжать на другую парковку.
Шестое: Культурная программа, сувениры. Ну тут все по желанию. Просторов для економии - масса. Ничего не куплять и не шастать по музеям
Про экономию на штрафах писать даже не буду Нарушать не нужно, это очень дорого стоит.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак

Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 25 Жовтень 2010 17:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
Zorg дуже гарно все описав, але, на мою думку, економити можна на будь-чому, але не на екскурсіях та музеях. Інакше, навіщо ж тоді автоплодорожі? Що стосується паркування в великих європейських містах: дуже вигідно залишати автомобілі на безкоштовних автостоянках біля великих супермаркетів. Часто й вони розташовані в центрі міста в підземних гаражах й бувають платними (як в Хельсінкі або Баден-Бадені), але якщо в тебе чек про покупку в супермаркеті на певну суму - існують максимальні знижки. В будь-якому випадку закордону не варто боятися. Не погано знати АНГЛІЙСЬКУ, або мати хоча б розмовник
Ще одне, за кордон бажано їздити не в основний туристичний час, коли плата в готелях та кемпінгпах максимальна. Навіть в кінці травня вартість проживання кемпінгу в Відні вдвічі нижча ніж у червні. "Високий сезон", як правило з 15-го червня до 30 серпня. Майже, як у нас в Криму.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Zorg

Статус: Offline Зареєстрований: 06.10.2004 Повідомлення: 932 Звідки: Рівне
|
Додано: 25 Жовтень 2010 18:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
evgeny1 Про економію на музеях та сувенірах я дещо з гумором написав Особливо згадуючи, як ми в Германії потрапили на антикварну барахолку. Довелось там же докупати ще один чемодан на кришу, щоб запакувати всі куплені сувеніри
Стосовно мови - в великих туристичних містах добре розуміють англійську. Але в провінції в основному німці, французи та італійці вважають, що якщо ти приїхав в їх країну - будь люб"язний вивчити їхню мову... Самі вчити навіть англійську вони не хочуть. Так що потрібно таки хоч основні фрази на місцевій мові вивчити.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
SAS

Статус: Offline Зареєстрований: 26.05.2006 Повідомлення: 1157 Звідки: Медвин Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 25 Жовтень 2010 18:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
За ликбез "Как экономить" спасибо, это понятно, Но вопрос был конкретный, сколько? или Вы стесняетесь его озвучить 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Zorg

Статус: Offline Зареєстрований: 06.10.2004 Повідомлення: 932 Звідки: Рівне
|
Додано: 25 Жовтень 2010 18:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
Не стесняемся Вопрос: Куда? И на сколько?
Можна поехать на выходные в Краков или Прагу, а можна в Португалию на месяц. Бюджет будет кардинально разным 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак

Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 25 Жовтень 2010 18:58 Заголовок повідомлення: |
|
|
SAS писав(ла): |
За ликбез "Как экономить" спасибо, это понятно, Но вопрос был конкретный, сколько? или Вы стесняетесь его озвучить  |
На 18-денну поїздку (компанія із 8 автомобілів ЗАЗ-965 - 21чоловік включаючи дітей) ми із дружиною потратили приблизно 700 Євро.
Маршрут: Львів-Польша-Литва-Латвія (море Саулкрасти)-Естонія-Фінляндія-Карелія-Пітер-Білорусь-Львів. Це включаючи пальне, сувеніри, харчування, екскурсії, паром "Принцеса Балтики", "Ермітаж".... Не можу сказати, що ми дуже економили, але й не розкошували...
Варто сказати, що ми їздили до Пітера на запрошення Губернаторші Матвієнко, й частина екскурсійної програми в місті "Аврори" для нас практично нічого не вартувала. Наприклад, за проживання в готелі дуже дорогого (навіть за нашими мірками Санкт-Петербурга) ми платили всього 100 гривень з особи. Львівська пивоварня виділила нам стільки "Львівського" пива, скільки ми могли з собою взяти в автомобілі - влізлося всього 24 ящики . А колишній Губернатор Львівщини Микола Кміть (також власник ЗАЗ-965) виділив нам в якості технічної допомоги 1400 літрів пального. Адже Львів та Пітер з 2006-го року міста-побратими
P.S. До речі, наша поїздка до Санкт-Петербурга (ми її назвали "Ралі Білі ночі") виникла не просто так. Перебуваючи на святкуванні 750-річчя Львова у 2006-му саме Матвієнко, побачивши нашу колону на святковому параді-карнавалі сказала, що в Пітері також є клуб "Запорожців". Ми жартома сказали, що оскільки наші міста підписали Меморандум про дружбу, варто зробити візит на "Запорожцях" в гості - народна дипломатія в дії. Але, отримали у відповідь: "Це, мабуть, практично не можливо, ТАКІ автомобілі ТАКОЇ відстані не здолають..." Було кинуто виклик. На підготовку ми потратили багато часу й вирішили їхати в гості до пост-радянських республік де є ЗАЗ-клуби саме за рік перед Зльотом у Запоріжжі. Саме тому наших клубних автомобілів не було в Євпаторії. По-перше, не готувалися, по-друге, сталася накладка, ми дуже шкодуємо, але не змогли вже зкоректувати своїх планів ,
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
SAS

Статус: Offline Зареєстрований: 26.05.2006 Повідомлення: 1157 Звідки: Медвин Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 25 Жовтень 2010 20:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ну как я понял 700 евро + 120 евро (1400 литров на 8 авто-по 175 литров - по укр ценам) итого 820 евро на 18 дней получается по 45 евро в день на 2 чел. экипаж. Соответственно нужно иметь и какой-то запас.
Я думаю когда Вы планируете пробег ( например такие как "Ралі польськими містами", "Львів-Рим-Львів", ретро вестивали и др) то и планируете бюджет, по другому я не представляю себе, и на собрании или как то по другому Вы обсуждаете с участниками- сколько денег с собой брать и солько стоит машина поддержки и др орг вопросы. Я понимаю, что Вы очень опытны в таких поездках-акциях, и я хотел бы попросить Вас поделиться таким опытом, ведь Вы активно пропагандируете ЗАЗ движение, а не опытные фанаты возможно хотели бы тоже предпринять грандиозную акцию-пробег. Ведь сейчас никто кроме ЗАЗ-Козак такого не делает.
Буду (возможно не только я ) очень признатетелен за такой ФИНАНСОВЫЙ, ликбез.
Только по возможности конкретно с цифрми
спасибо.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
napalm Главврач


Статус: Offline Зареєстрований: 11.04.2003 Повідомлення: 9916 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 25 Жовтень 2010 23:11 Заголовок повідомлення: |
|
|
Присоединяюсь к вопросу
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак

Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 26 Жовтень 2010 01:14 Заголовок повідомлення: |
|
|
Планування поїздки та практична підготовка до автопробігу - не менш цікава та відповідальна робота, аніж сама подорож. Кайф від майбутньої подорожі починаєш відчувати вже на стаді підготовки.
Головне завдання не полягає в тому, щоб зробити подорож максимально дешевою. Головне, так зване співвідношення "ціна - якість". Інколи свідомо потрібно чимсь жертвувати. Наприклад, при умові, що з вами разом мандрують члени сімей (жінки й діти) потрібно неодмінно враховувати цю обставину. Відповідно ночівлі в спартанських умовах у палатках та мотелях потрібно чергувати з "комфортабельними" умовами готелів чи хостелів де є можливість прийняти гарячий душ чи випрати одяг. Харчування неодмінно раз в день має бути "цивілізоване" й гаряче.
Головне. В СПІЛЬНУ подорож їдуть лише ОДНОДУМЦІ на ПЕРЕВІРЕНИХ автомобілях, які пройшли попередню повірку. Люди мають знати наперед що їх чекає та не будувати якихось ілюзій. Спочатку авто повинно зробити перевірку при навантаженні. Ніхто, перш за все конкретний власник автомобіля, не зацікавлений, щоб його авто "здохло" в перші дні поїздки. Звісно, в дорозі різне трапляється, й ще не було жодного випадку, щоб ми лишили когось в сам на сам з проблемами. В нас не має проблем з випробуванням автомобілів - ми проводимо дуже багато виїздів протягом року: якщо автомобіль подолав справно 300-кілометрову подорож до Любліна та назад, його можна сміло зараховувати до кандидатів на довші подорожі. Як правило, головні поломки у "Запорожця" виникають на початку подорожі у перші декілька днів.
В підготовці до авто подорожі беруть участь усі, хто в ній прийматиме участь. Кожен має свою частку завдань та відповідальності. Хтось збирає інформацію про цікавинки, які можуть зустрітися по маршруту. Часом робимо подовження маршруту або крюк, щоб спеціально відвідати якесь цікаве місце або прийняти участь у цікавій події. Наприклад, декілька років тому коли проводили автопробіг "Слідами бравого вояка Швейка" й хотіли відвідати максимальну кількість кафе, ресторанів, музеїв чи пам’ятних місць пов’язаних з героєм всесвітньовідомого роману Ярослава Гашека ми зробили відхилення від маршруту й побували на відкритті одного з найбільших приватних музеїв ретро-автомобілів у Австрії (за Віднем).
http://zazkozak.com/94.html
http://zazkozak.com/105.html
Стосовно коштів. Тут все досить просто. Є приблизна, перевірена часом схема - мінімум 20 Євро в день на особу від якої потрібно відштовхуватися. Це для "багатої Європи", (не путати з Болгарією-Румунією чи Росією або Білоруссю - тут затратна частина значно менша).
Важливим фактором є узгодження суми вкладу в СПІЛЬНУ касу. Ще до від’їзду неодмінно потрібно зібрати частину коштів, які використовуватимуться для загальних витрат. Наприклад, в спільну касу йде по 5 (п’ять) Євро з людини в день. Ці гроші можуть використовуватися по-різному. Ми маємо звичку назначати "чергових по кухні": не має змісту кожного дня окремо готувати собі вечерю. Розробляється графік чергувань, черговим видається певна (однакова для кожної зміни) сума грошей для "сервіровки" загального столу. Звісно враховуються побажання усіх. На спиртне це правило не розповсюджується - кожен ставить на загальний стіл приблизно стільки певного напою, скільки планує випити. Звісно гулянки із спиртним ми неодмінно влаштовуємо ( в дорозі це необхідно й навіть, корисно в розумних дозах). "Бухаємо", але переважно тоді, коли на наступний день не потрібно відправлятися в дорогу. Тому плануємо у великих містах переважно зупинку на дві, а часом (рідко) три ночівлі.
Звісно, у кожного свій бюджет, тож витрати на харчування у різних людей можуть сильно різнитися. Цікаво, що одні в подорожі поправляються, інші - худнуть
Стосовно запчастин, яких хочеться в дорогу взяти побільше, адже поломки бувають не прогнозованими. Всього не візьмеш. Тому в колоні має бути автомобіль з потужним двигуном та фаркопом , який здатен боксувати авто до найближчого СТО, а ще краще автомобіль супроводу з лаветою (останнє - скоріше теоретичне побажання). Перед поїздкою, бажано узгодити перелік запчастин, щоб не було що всі візьмуть однакові. Але такі речі, як "бігунок", запасні лампочки, набір запасних свічок чи ремінь вентилятора, болти напіввісей й самі напівосі кожен мусить мати неодмінно.
В дорозі потрібно дотримуватися дисципліни. та графіку пересування. Про порядок руху слід сказати окремо першим їде більш досвідчена людина, далі "слабші" автомобілі, позаду - більш "потужні". Між автомобілями бажано постійний зв’язок. В місцях, де легко "заблудитися" (наприклад, в містах де багато світлофорів) принцип руху такий. Автомобіль рухається до тих пір поки бачить, що задній не загубився, після першого повороту після світлофору , якщо "задній" зник з поля зору або з радіоефіру - необхідно зупинитися й дочекатися... В нас в клубі головне правило: в подорожі будь-які зміни можливі, спільно вирішуємо як поступити, якщо думки розділилися. Як правило все вирішується голосуванням водіїв. Якщо більшість прийняла якесь рішення - всі решта обов’язково підкоряються. Без образ. Деколи навіть сперечаємося до піни на губах, але після того як проголосували - всі роблять як один. Жодних преференцій під час подорожі президент клубу не має - всі рівноправні
P.S. Минулого року на 15-ий день подорожі коли ми вже поверталися до дому через Білорусь, відхилення від графіку (незважаючи на неодноразові зміни планів) було всього 180 кілометрів!!! ОБОВЯЗКОВО плануємо "РЕЗЕРВНІ" додаткові дні - враховуючи непередбачені обставини. Наприклад кожен четвертий-п'ятий день повністю "відпочинковий". В цей день можна підтягнути гайки на автомобілі, а якщо все добре - відпочити від відпочинку
Як правило, після наших подорожей потрібно ще декілька днів відсипатися. Але, коли проходить перша втома, розумієш, що авто подорожі на "машині часу" - "Запорожці" - найкращий вид автотуризму. Особливо, коли поруч хороші вірні друзі-однодумці. Хочеться знову, щось планувати...
P.P.S. Набагато більше позитивних вражень та гордості за себе та свій автомобіль, коли подорожуєш на ОРИГІНАЛІ з РІДНИМ двигуном. Тоді ти - СПАВЖНІЙ герой. В Європі на ретро-фестивалях на тюнінгові моделі дивляться як на щось неповноцінне - шрот. Ми більш ліберальні.
Якщо є ще якісь питання -питайте...
Бажаю всім, Євгеній Кравс
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
napalm Главврач


Статус: Offline Зареєстрований: 11.04.2003 Повідомлення: 9916 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 26 Жовтень 2010 11:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
Супер, дужя дякую!
Аж кудись поїхати захотілось 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
SAS

Статус: Offline Зареєстрований: 26.05.2006 Повідомлення: 1157 Звідки: Медвин Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 26 Жовтень 2010 14:39 Заголовок повідомлення: |
|
|
Спасибо за розказ, очень полезно.
По финансам, если я правильно понял это 20+5= 25 евро в день на человека это минимум, плюс некая сумма на персональные потребности???
Бензин входит в эту сумму???
Машина сопровождения входит в эту сумму??? пож уточните.
Спасибо.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак

Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 26 Жовтень 2010 19:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
SAS писав(ла): |
Спасибо за розказ, очень полезно.
По финансам, если я правильно понял это 20+5= 25 евро в день на человека это минимум, плюс некая сумма на персональные потребности???
Бензин входит в эту сумму???
Машина сопровождения входит в эту сумму??? пож уточните.
Спасибо. |
В середньому 25 Євро в день це сума яка включає ВСЕ (харчування, бензин, проживання). Ми ж не ночуємо усі 18-ть ночей в фешенебельних готелях та харчуємося в ресторанах. Як я писав, частина витрат у нас - напівхалявна. Наприклад, розміщення автомобіля та намету на кемпінгу в Відні (середина травня, в цей час ще не спостерігається великого напливу туристів й ціни не зашкалюють) нам обходилося у максимум 9 Євро за перший день та 5 Євро за усі наступні. Якщо врахувати, що в автомобілі мінімум 2 чоловіки, то за три доби 19 Євро. Харчування на кемпінгу також виходить досить дешево, адже у Вашому розпорядженні кухня з електроприборами, а також горячий душ та туалет - безкоштовно. Поруч - кофейний автомат та автоматичні пралки. Якщо закупити на усіх продукти в супермаркеті, то арифметика така, що проживання у столиці Австрії в два-три рази дешевше, аніж у столичному Києві. Правда, до Відня потрібно здолати ще дорогу (пальне).
Але, звісно, підрахунки бувають різні, в залежності від контингенту подорожуючих, Багато людей (така наша словянська ментальність) цілий рік відкладає гроші для того, щоб потім їх "тринькати" у відпустці й з видатками особливо не рахуватися...
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
SAS

Статус: Offline Зареєстрований: 26.05.2006 Повідомлення: 1157 Звідки: Медвин Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 26 Жовтень 2010 21:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
Евгений, последний вопрос (уточнение): роскажите о Вашей машине сопровождения:
- в клубе одна машина или каждый пробег другая???
- это наемная или клубная???
- наличие в пробеге машины сопровождения входит в 25 евро или оплачивается отдельно????
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак

Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 26 Жовтень 2010 23:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
SAS писав(ла): |
Евгений, последний вопрос (уточнение): роскажите о Вашей машине сопровождения:
- в клубе одна машина или каждый пробег другая???
- это наемная или клубная???
- наличие в пробеге машины сопровождения входит в 25 евро или оплачивается отдельно???? |
Ми не маємо фінансової можливості спеціально винаймати автомобіль-технічку.Тому, переважно в колоні з нами їздять тюнінговані автомобілі "Запорожець" ЗАЗ-965 з "потужними" імпортними двигунами. Мені самому в 2008-му довелося на своєму автомобілі (оригінальний корпус з 900-кубовим двигуном "Фіат") буксирувати ЗАЗ-965 майже 100 кіломерів до Праги. Натомість, в 2009-му "Потворик" з "гольфовським" 1,6 Оксани Денис вже тягнув мене з Карелії до Пітера де ми мали час зробити ремонт
Останнім часом у нашого клубу появилося дуже багато пропозицій надати свій автомобіль в якості супроводжуючого за право приєднатися до нашої автоколони. Звісно БЕЗОПЛАТНО. Тобто, ми просто беремо з собою на ретро-фестиваль "ретро-автомобіль" (наприклад "Волгу" чи "Победу") який може підстрахувати в дорозі. Повірте, охочих подорожувати разом з нами дуже-дуже багато...
В ідеалі, й ми про це думаємо, брати в дорогу мікроавтобус типу антикварного "Фольксвагена Огірка" й переобладнати його під технічку. Окрім того, що в ньому є декілька місць для пасажирів, можна возити цілий запасний агрегат (двигун плюс коробку) та ще багато іншого необхідного "металолому". В транс-Європейських автопробігах на наддовгі відстані це позбавить будь-яких проблем. Адже тоді не страшні жодні несподіванки: агрегат навіть в польових умовах ми замінюємо за якихось дві години... За іронією долі в "Запорожці" в дорозі ніколи не поламається деталь, яка є в запасі
Але, коли в "заначці" є достатньо деталей - відчуваєш себе спокійніше й отримуєш більше кайфу від подорожі. В далекі подорожі ми, як правило беремо від 7-ми до 12 автомобілів. Звісно, щось обов'язково й поламається 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Корчагин
Статус: Offline Зареєстрований: 21.03.2007 Повідомлення: 288 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ 965, ЗАЗ 968
|
Додано: 01 Листопад 2010 12:11 Заголовок повідомлення: |
|
|
У меня возник вопрос: Как относятся к оригинальным авто представители дорожной полиции в европе?
Ведь у того же ЗАЗ-965 наружные зеркала и ремни безопасности не предусмотрены конструкцией.
Разрешается ли езда на таких авто или все же необходимо дооборудовать их в соответствии с современными требованиями безопасности?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак

Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 01 Листопад 2010 12:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
Корчагин писав(ла): |
У меня возник вопрос: Как относятся к оригинальным авто представители дорожной полиции в европе?
Ведь у того же ЗАЗ-965 наружные зеркала и ремни безопасности не предусмотрены конструкцией.
Разрешается ли езда на таких авто или все же необходимо дооборудовать их в соответствии с современными требованиями безопасности? |
В рідких випадках вимагають офіційне ЗАПРОШЕННЯ на фестиваль ретро-автомобілів.
За останні десять років наших автопробігів по Європі жодного разу не було претензій до відсутності ремнів безпеки на наших класичних автомобілях. Законодавство більшості європейських країн (Членів FIVA) передбачає льготи такого типу по відношенню до автомобілів понад 30-річної давності випуску.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|
|
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
 |
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|