 |
ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
|
|
|
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 174 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 18 Липень 2025 17:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
Було поміченно верткальний люфт маятникового важіля, і відсутність діапазону регулювання, значить - заміна втулок маятникового важіля. Якість втулок, які зараз можна купити така, що їх бридко брати в руки. Пішов шукати де б замовити фторопластові втулки... Три варіанти:
1) 1650грн за втулку
2) 660грн за пару
3) 550грн за 10шт
Вибір очевидний
Виявилось, що вибити стопорний штифт маятникового важеля не так то і просто. Його варто випресовувати з постукованнями
Покищо в моєму рейтингу протівних вузлів запорожця, маятниковий важіль має впевнене перше місце.
Далі - нічого складного, заміна втулок, збирання з великою кількістю мастила.
Щодо фторопластових втулок в маятниковому важелі - не можу сказати, що я повністю задоволений, але це краще ніж втулки які можна купити. Можливо, було використано не оптимальну марку фторопласту. Можу продати трохи втулок)
_________________ Не оффтоп, а детальне пояснення! |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 174 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 18 Липень 2025 19:48 Заголовок повідомлення: |
|
|
І є проблємка. При переході на 4-ту передачу, як даю газу, то 3-5 ривків/ударів. На 3-тю теж ніби було. Шось навіть варіантів не маю куди дивиться і що я там можу побачити... Може, хіба розподілювач запалювання і якась роздовбаність в регуляторі кута випередження запалювання
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|
|
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
 |
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|