Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 166 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 20 Грудень 2024 14:09 Заголовок повідомлення: |
|
|
weld_master, просто, я намагаюся відповідати тією мовою, якою пишуть мені: українською, англійською, німецькою, французькою і навіть російською
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 166 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 20 Грудень 2024 14:17 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ну, значить, намічається нова, правильна передня ходова. Є пару запитань:
1) як виставляти верхні шарові? Там є регуліровка, як на нижній, але регулювати розвал там не зручно. То, їх тупо до упору, чи як?
2) як зрозуміти що я зашприцював достатньо літолу між втулкими передньої підвіски?
Планую таки робити балку з масльоками під шприцювання, а в труби закачати Компромиссне мастило, для досягнення максимального рівня Компромиссності)
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
weld_master

Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Україна Нікополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 20 Грудень 2024 14:20 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Bodya_troll писав(ла): |
weld_master... і навіть російською |
Даремно.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
kubanoid

Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1057 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
|
Додано: 20 Грудень 2024 17:20 Заголовок повідомлення: |
|
|
weld_master писав(ла): |
Про підшипники цікаво. Давай подробиці!  |
Куди креслення поділося не пам'ятаю. Можливо, десь у гаражі є, я таке викинути не міг! Загалом, приблизно така схема пропонувалася. Потрібно відрізати частину труби від мосту. Туди потрібно співвісно приварити сталевий циліндр, куди запресовуються підшипники (через втулку) та сальник. Важелі теж треба переточити якщо все розумно робити. Майстер наводив у приклад схожу на вигляд підвіску Жука, в якій все працювало довго і добре.
_________________ "Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский |
|
Повернутися до початку |
|
 |
kubanoid

Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1057 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
|
Додано: 20 Грудень 2024 17:32 Заголовок повідомлення: |
|
|
Bodya_troll писав(ла): |
Ну, значить, намічається нова, правильна передня ходова. |
Це може бути і не зовсім правильна ходова, але у мене вона працює непогано, якщо підібрати нормальні маслостійкі пильовики. Я вставляв прес-маслята щоб літол працював з краю мосту як перешкода для залитого трансмісійного масла і як мастило. При шприцуванні частина мастила лізла через пильовики. Я з такою системою проїхав приблизно 15 000 км. Разок міняв пильовики, але не всі. У принципі, воно працює.
Залити туди повністю Компроміссне мастило звичайно можна. Питання як вона поведеться якщо доведеться їздити по морозу. Можна покласти ємність з таким мастилом в морозилку і подивитися що вийде. У морозилці начебто близько -20.
_________________ "Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 166 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 20 Грудень 2024 18:04 Заголовок повідомлення: |
|
|
kubanoid, дякую за відповідь. Я ж правильно зрозумів, що масльонки ви врізали між втулками кожного ричага (там же по дві втулки на рича), як на ранніх версіях балки.
У мене теж є сумніви щодо поведінки Компромиссного масла при морозі, а запихати його в морозилку мені можуть не дозволити) Але перевірити прийдеться.
У мене є сумніви щодо масло в балці може загустіти настільки, що торсіони не зможуть торсіонити, зусилля на скручування на них приходить ну дуже пристойне через ричаги які в данному випадку є щей ричагами, виконуючи роль ричагів. Надіюся, я понятно пояснюю)
Правильною я вважаю таку (поки) ідею тому що при мінімальних витратах, результат буде точно не гірше заводу, бо мають об'єднуватися переваги обох версій балки
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 166 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 20 Грудень 2024 18:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
А от до амортизаторів у мене є запитання. Їх скоріше за все ніхто не міняв 35 років, і поки тепло до них у мене запитань немає точно.
Ніхто не пробував міняти мастило в рідних передніх амортизаторах на щось більш синтетичне і байдуже до температури?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
kubanoid

Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1057 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
|
Додано: 20 Грудень 2024 21:03 Заголовок повідомлення: |
|
|
Там неважко зрозуміти куди маслянки врізати. У моєму варіанті, коли літол і трансмісійка окремо, є шанси, що на морозі трансмісійка залишиться текти якщо літол задубіє.
контрольну порцію мастила можна покласти в гарну чисту зовні баночку, дружина нічого не зрозуміє!
Щоб нормально цей варіант вийшов, треба щоб люфт важелів був невеликий і пильовики нормальні. Підказую: погані кооперативні пильовики були приблизно не 5 мм довші за нормальні. Я заморочився з цією темою, коли насухо вбив передній міст, все грюкало на ходу. Купив міст із невеликими люфтами, все перебрав, катаюся. Але це все добре при невеликих пробігах, треба регулярно перевіряти все і міняти пильовики, якщо сильно капати буде масло. Якщо реально багато їздити, то варто доопрацьовувати ґрунтовніше, щоб довго без проблем все ходило. Як мінімум - зібрати міст із невеликими люфтами в важелях і нормальні сальники притулити. А зверху них - пильовики додати. Джипери іноді шиють пильовики з тонкої шкіри, надягають поверх штатних пильовиків кульових.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
kubanoid

Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1057 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
|
Додано: 20 Грудень 2024 21:17 Заголовок повідомлення: |
|
|
Bodya_troll писав(ла): |
А от до амортизаторів у мене є запитання. Їх скоріше за все ніхто не міняв 35 років, і поки тепло до них у мене запитань немає точно.
Ніхто не пробував міняти мастило в рідних передніх амортизаторах на щось більш синтетичне і байдуже до температури? |
Що стосується амортизаторів - там напевно проблема не як мастило, а як обробка поверхні штока і як гумок. У мене на позашляховику почав гримати амортизатор, виявилося що гідравліка у відмінному стані, тільки сайлент поміняти треба. Марка KONI, пробіг більше 200 тисяч км по не найрівніших дорогах. Поки шукав підходящий сайлент, поставив назад старі та робітники Каяба, поки на них їжджу.
Якщо попався нормальний робочий амортизатор, навіть якщо некрасивий зовні - їзди на ньому і голову не напружуй раніше. Мої на жужику працюють, я їх не чіпаю. Розумію, що на 200 тисяч їх не вистачить, але не напружуюсь особливо...
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 166 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 20 Грудень 2024 21:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
Дякую, надіюсь, буде час і можливість зайнятися балкою на наступному тижні
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 166 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 20 Грудень 2024 21:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
Щодо амортизаторів, я мав на увазі те, що вони важкі на витягання, мені здається, що шток виходить занадто туго
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
kubanoid

Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1057 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
|
Додано: 21 Грудень 2024 08:21 Заголовок повідомлення: |
|
|
Bodya_troll писав(ла): |
Щодо амортизаторів, я мав на увазі те, що вони важкі на витягання, мені здається, що шток виходить занадто туго |
Амортизатори мають опір стиску та розтягуванню, так і має бути. Ці параметри для наших амортизаторів мають бути десь написані. Їх можна перевірити. За рахунок опору гідравліки амортизатори гасять коливання пружин, машина не стрибає на купинах та ямах.
_________________ "Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Barbarossa НашКузьмич

Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3187 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 22 Грудень 2024 23:40 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ви так заглиблюєтеся в дєбрі, а в чувака просто задубіло в підвісці, бо там в трубах заллятий нігрол і він стигне на холоді, як ратиці в гишках на морозі. До чого тут аморти, які працюють з рідким мастилом?
В ранніх Зазах в схемі змащування по торсіонах і шкворнях писало нігрол, воно штивніло на холоді і текло на жарі. Вибору не було. Кожен умілець тепер підбирає альтернативний і оптимальний коктейль сам для себе і буде доказувати своє єдине правильне рішення. Прес масльонки в трубах чи болти- просто конструктивне рішення, воно не є вимогою заливати те чи інше мастило.
Великим плюсом нігролу є його здатність утворювати антикорозійну плівку на робочих поверхнях при впливі води і вимиванні мастила. Це факт.
Але на холоді робиться надто густий, на втулках додає тертя і сильно загальмовує рух важелів. Тому виникає ефект підводи.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 166 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 23 Грудень 2024 18:25 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ніякого нігролу в тих трубах точно немає. Там новий 17-ий тад, правда його там не багато. А втулки таки роздовбані. Бачу, таки доведеться на морозі робити і міняти балку
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Barbarossa НашКузьмич

Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3187 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 23 Грудень 2024 21:52 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ну то розкажи детальніше: звідки ти знаєш, що там не нігрол? В тебе ніби Запорожець недавно, ти сам його шпріцував? Як перевіряв люфти в ричагах?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 166 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 24 Грудень 2024 00:28 Заголовок повідомлення: |
|
|
Знаю, що в балці не нігрол бо перебирав її. Ну, тупо замінив торсіони...
Про люфт знаю як мінімум через звуки відра з дуже великими болтами при їзді по вибоїнах (глуховаті звуки від балки). Сам заливав новий тад 17 у вбиту балку...
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Barbarossa НашКузьмич

Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3187 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 25 Грудень 2024 01:05 Заголовок повідомлення: |
|
|
Люфти на втулках балки не дадуть тобі явних звуків погрємушкі в силу того, що вони завжди навантажені вагою машини і упругістю торсіонів. Навіть сильна їх зношеність не дасть радіального відчутного биття. Частіше дають про себе знати люфти в рульовій трапеції (маятник в тому числі), в пальцях кулака, великий люфт в ступичних підшипниках, зношеність ущільнювальних конусів в нижньому вусі аморта- це все може додавати зайвих звуків. Особлива увага шаровим пальцям поворотного кулака, вони миттєво дають про себе знати при найменших люфтах.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 166 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 25 Грудень 2024 01:27 Заголовок повідомлення: |
|
|
Про люфти в втулках балки знаю бо міняв торсіони, зараз дуже жалію, що тоді не замінив балку(
Шарові тоді руками крутив і смикав - ніяких люфтів не замітив. Бачу, як буду міняти балку - покажу вам жесті))
Сьогодні покатався з пасажиром на правому сидінні - ніби м'якше - по ті самі дорозі спочатку без пасажира, а потім - з. Всерівно балка працює якось не стабільно і буде замінена
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|