Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
weld_master

Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Україна Нікополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
hide
Статус: Offline Зареєстрований: 11.06.2022 Повідомлення: 455
Моє авто: 968МБ (1988-XII)
|
Додано: 14 Серпень 2023 22:55 Заголовок повідомлення: |
|
|
...
Останній раз редагувалося: hide (15 Серпень 2023 09:47), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
 |
weld_master

Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Україна Нікополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 15 Серпень 2023 08:42 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Слухай, hide, тобі шашечки, чи їхати?
В усіх, хто поставив ці сальники, вони працюють нормально на обох кінцях КВ.
Подальшу дискусію на цю тему вважаю недоцільною.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
kubanoid

Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1057 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
|
Додано: 21 Серпень 2023 21:56 Заголовок повідомлення: |
|
|
+500
Думаю, що для всіх деталей, зміна яких передбачає багато роботи, є сенс брати максимально якісні замінники. Чи легко міняти задній сальники колінвала? Поставити туди незрозуміло що, потім довести зняття та встановлення двигуна до автоматизму? Чи є позитивний досвід по Кортесо і відомі номери? Є сенс їх купувати та ставити.
_________________ "Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Tymko
Статус: Offline Зареєстрований: 09.05.2020 Повідомлення: 52 Звідки: Одесса
|
Додано: 28 Серпень 2023 04:50 Заголовок повідомлення: |
|
|
Купив кортеко, вони є в наявності. Зараз буду міняти на працюючому двигуні, бо потік під центрифугою. Я правильно розумію, якщо він 13мм замість 10мм, то він буде трохи виступати? Чи стане як рідний?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
weld_master

Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Україна Нікополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 28 Серпень 2023 08:40 Заголовок повідомлення: |
|
|
Трохи виступатиме.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Tymko
Статус: Offline Зареєстрований: 09.05.2020 Повідомлення: 52 Звідки: Одесса
|
Додано: 16 Вересень 2023 13:39 Заголовок повідомлення: |
|
|
Дякую за допомогу з сальником. Поставив, поки що все добре. Був час сьогодні зняти піддон зі старого двигуна. "Пошатав" шатуни, спочатку думав що люфту немає, але коли спробував з більшим зусиллям, відчув невеликий у двох площинах, приблизно однаковий на всіх циліндрах. Їх зовсім не повинно бути, чи невеликі допускаються? І якщо вони можливі то як зрозуміти чи попадаю я в норму?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 166 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 04 Жовтень 2024 21:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
Чому на подачу в масляний радіатор стоїть жиклер? Чи не логічніше було би його поставити на злив з радіатора? На мою думку це не повинно змінити пропуску здатність радіатора, але так імовірність того, що радіатор буде "повний масла" стає вищою. Хоча, "Совжесть" в одному з відосів по збиранню МеМЗа 968 казав що це (заміна жиклерів місцями) знижує тиск масла.
Я декілька разів на форумах читав, про те, що буває таке що радіатор не повністю наповнений маслом. Я шукав по форумі чи хтось пробував міняти місцями жиклери - нічого. Є тільки експерименти по збільшенню жиклера (падає тиск масла) та по заглушуванню радіатора (збільшує тиск). Вже навіть думав що жиклер там щоб так сильно не текло масло через ті "дуже якісні" гумові ущільнення стику масляного радіатора і картера МеМЗа.
Я навіть спробував поміняти місцями ті жиклери, але я це зробив на ЛуАЗі, на поміченому МеМЗі з-під діда, в якості масла там декілька видів переробу (як я дійшов до такого - то інша історія). Нажаль, у мене не було досвіду їздити на ЛуАЗі з правильно закрученими жиклерами. Що я отримав: прогрівається повільно, більше 60° поки не вдалося нагріти але не було довгих і важких поїздок через стан того ЛуАЗу, тиск масла (по електроманометру ЛуАЗа) при температурі 40°C на холостих ≈ 2 бар, але тільки нагрівається більше - падає десь на 0.9бар.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2969 Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 05 Жовтень 2024 01:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ми в Лабораторії на своїх двигунах міняли ті ж кольори місцями - помітної різниці не відчули, ні в чому: ані в температурі, а ні в тиску масла. Але тішили себе думкою шо ми потужні кастомайзери 
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 166 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 05 Жовтень 2024 02:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ну, хоча би хтось це спробував. Просто подібний "тюнінг" виглядає більше ніж очевидним, але жодної згадки про перестановку місцями жиклерів знайти не вдалося.
Можливо ефект від такої перестановки проявляється в якихось особливих умовах, як зношеність двигуна і паршивість масла. Просто хочу вірити що це на щось, тай, впливає
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Proffesor

Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2969 Звідки: Житомир(UA), Mladá Boleslav(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 05 Жовтень 2024 02:10 Заголовок повідомлення: |
|
|
Просто це не на стільки важливий «тюнінг», щоб тут про це писати. Так то це багато хто робив з клубу
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Paul R-0707

Статус: Offline Зареєстрований: 08.02.2007 Повідомлення: 498 Звідки: Германия Моє авто: ЛуАЗ-969М
|
Додано: 05 Жовтень 2024 10:30 Заголовок повідомлення: |
|
|
Bodya_troll писав(ла): |
Чому на подачу в масляний радіатор стоїть жиклер? Чи не логічніше було би його поставити на злив з радіатора?... |
Потому, что радиатор не рассчитан на высокое давление. На холодную давление масла по манометру (ЛуАЗ) поднимается до 5,5 бар, если жиклёр будет стоять на выходе радиатора, его просто разорвёт.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 166 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 05 Жовтень 2024 10:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
Как вариант - может быть, но я больше переживаю за резиновые уплотнители, которые я промазал герметиком в упаковке Victor reinz, но с очень сильным запахом уксуса...
Я думаю, что моему ЛуАЗу такое давление не грозит, да и бутылка кока колы может держать давление до 10атм, а я хочу верить, что металлический радиатор крепче пластиковой бутылки
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
hide
Статус: Offline Зареєстрований: 11.06.2022 Повідомлення: 455
Моє авто: 968МБ (1988-XII)
|
Додано: 17 Грудень 2024 19:06 Заголовок повідомлення: |
|
|
Кто знает длину резьбы болтов поддона двигателья (40-ковки)? Там примерно 20 коротких болтов и 3-4 длинные, все М6.
Спасибо
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Paul R-0707

Статус: Offline Зареєстрований: 08.02.2007 Повідомлення: 498 Звідки: Германия Моє авто: ЛуАЗ-969М
|
Додано: 17 Грудень 2024 22:25 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
hide писав(ла): |
Кто знает длину резьбы болтов поддона двигателья (40-ковки)? Там примерно 20 коротких болтов и 3-4 длинные, все М6.
Спасибо |

|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Barbarossa НашКузьмич

Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3187 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 23 Грудень 2024 00:10 Заголовок повідомлення: |
|
|
Paul R-0707 +++ радіатор підключений паралельно, там тиску не потрібно по всіх двох причинах 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Paul R-0707

Статус: Offline Зареєстрований: 08.02.2007 Повідомлення: 498 Звідки: Германия Моє авто: ЛуАЗ-969М
|
Додано: 23 Грудень 2024 00:36 Заголовок повідомлення: |
|
|
Barbarossa писав(ла): |
...радіатор підключений паралельно... |
Я знаю.
Barbarossa писав(ла): |
там тиску не потрібно по всіх двох причинах  |
А ты показания указателя давления масла на холодную видел? Даже на моём ушатанном двигателе (в ролике видно, что на холостых при температуре масла около 70°С, давление менее 1, кг/см² и при увеличении оборотов из картера дым валит):
...оно при холодном запуске достигает 6 кг/см², это с маслом 20W-50 в Германии, где температуры ниже -10°С не опускаются. А рассчитывался двигатель и его масляный радиатор на советские масла АС-8 и ему подобные, который на морозе застывали как холодец. Несмотря на параллельное подключение масляного радиатора и наличие перепускного клапана на масляном насосе, давление на входе масляного радиатора без жиклёра с холодным загустевшим маслом будет выше, чем он может выдержать. При этом нельзя забыать, что давление это не краткосрочное, ведь это давление будет держаться пока МеМЗ не прогреется. Я показания указателя давления масла при холодном пуске ещё не снимал, но при случае могу снять.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Barbarossa НашКузьмич

Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3187 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 23 Грудень 2024 09:48 Заголовок повідомлення: |
|
|
Я ніби й не сперечався. Плюсики означають що я тієї ж думки.
Я в 1999 році після капремонту двигуна поставив тракторний манометр в магістраль. При першому запуску було 6 на холодну.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
hide
Статус: Offline Зареєстрований: 11.06.2022 Повідомлення: 455
Моє авто: 968МБ (1988-XII)
|
Додано: 23 Грудень 2024 11:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ешё было б интересно ети все манометры и друие советские показометры проверить на верность показание, в разных диапазонах.
Покупал гараж. За дорого. Достался не только гараж с поломанами воротами, но и ешё половина гаража хлама, которого по сегодняшний день не смог разтоскать.
Среди хлама нашёл 4 штуки советских манометров, метирь давление в шинах. Разных годов, в разных футлярах, сделано даже по разным гостам. Думаю все знают о чём я.
Так как вешч простая, поехал в сервис, решил их проверит. Взял какое-то колесо, накачял 2.00 бар. по електроннаму манометру. И начял проверять. Так показания были от 0.9 кг/см2 до 3 кг/см2.
Ешё я их разобрал и пробувал калибрировать. Там просто порнуха, а не измерительный апарат. Невозможно их откалибрировать из принципа. Максимум что можно добится – ето примерно точние показанья при одном конкретном давлении.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Paul R-0707

Статус: Offline Зареєстрований: 08.02.2007 Повідомлення: 498 Звідки: Германия Моє авто: ЛуАЗ-969М
|
Додано: 23 Грудень 2024 12:29 Заголовок повідомлення: |
|
|
hide писав(ла): |
Ешё было б интересно ети все манометры и друие советские показометры проверить на верность показание, в разных диапазонах... |
По крайней мере мой указатель давления в пределах своего класса точности показывает правильно.
Самый простой способ проверки указателя давления масла, включить зажигание и посмотреть положение стрелки при неработающем двигателе, она должна находиться точно на отметке 0.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|