Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
На морозі підвіска стає жорсткою (підбір передніх амортів)
На сторінку Попер.  1, 2, 3  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Ходова
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 166
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 20 Грудень 2024 14:09    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


weld_master, просто, я намагаюся відповідати тією мовою, якою пишуть мені: українською, англійською, німецькою, французькою і навіть російською
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 166
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 20 Грудень 2024 14:17    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ну, значить, намічається нова, правильна передня ходова. Є пару запитань:
1) як виставляти верхні шарові? Там є регуліровка, як на нижній, але регулювати розвал там не зручно. То, їх тупо до упору, чи як?
2) як зрозуміти що я зашприцював достатньо літолу між втулкими передньої підвіски?

Планую таки робити балку з масльоками під шприцювання, а в труби закачати Компромиссне мастило, для досягнення максимального рівня Компромиссності)

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
weld_master



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.04.2011
Повідомлення: 616
Звідки: Україна Нікополь
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 20 Грудень 2024 14:20    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


Bodya_troll писав(ла):
weld_master... і навіть російською

Даремно.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
kubanoid



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 1057
Звідки: Краснодар
Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.

ПовідомленняДодано: 20 Грудень 2024 17:20    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


weld_master писав(ла):
Про підшипники цікаво. Давай подробиці! Rolling Eyes

Куди креслення поділося не пам'ятаю. Можливо, десь у гаражі є, я таке викинути не міг! Загалом, приблизно така схема пропонувалася. Потрібно відрізати частину труби від мосту. Туди потрібно співвісно приварити сталевий циліндр, куди запресовуються підшипники (через втулку) та сальник. Важелі теж треба переточити якщо все розумно робити. Майстер наводив у приклад схожу на вигляд підвіску Жука, в якій все працювало довго і добре.


_________________
"Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
kubanoid



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 1057
Звідки: Краснодар
Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.

ПовідомленняДодано: 20 Грудень 2024 17:32    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Bodya_troll писав(ла):
Ну, значить, намічається нова, правильна передня ходова.

Це може бути і не зовсім правильна ходова, але у мене вона працює непогано, якщо підібрати нормальні маслостійкі пильовики. Я вставляв прес-маслята щоб літол працював з краю мосту як перешкода для залитого трансмісійного масла і як мастило. При шприцуванні частина мастила лізла через пильовики. Я з такою системою проїхав приблизно 15 000 км. Разок міняв пильовики, але не всі. У принципі, воно працює.
Залити туди повністю Компроміссне мастило звичайно можна. Питання як вона поведеться якщо доведеться їздити по морозу. Можна покласти ємність з таким мастилом в морозилку і подивитися що вийде. У морозилці начебто близько -20.


_________________
"Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 166
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 20 Грудень 2024 18:04    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


kubanoid, дякую за відповідь. Я ж правильно зрозумів, що масльонки ви врізали між втулками кожного ричага (там же по дві втулки на рича), як на ранніх версіях балки.

У мене теж є сумніви щодо поведінки Компромиссного масла при морозі, а запихати його в морозилку мені можуть не дозволити) Але перевірити прийдеться.
У мене є сумніви щодо масло в балці може загустіти настільки, що торсіони не зможуть торсіонити, зусилля на скручування на них приходить ну дуже пристойне через ричаги які в данному випадку є щей ричагами, виконуючи роль ричагів. Надіюся, я понятно пояснюю)

Правильною я вважаю таку (поки) ідею тому що при мінімальних витратах, результат буде точно не гірше заводу, бо мають об'єднуватися переваги обох версій балки

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 166
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 20 Грудень 2024 18:07    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


А от до амортизаторів у мене є запитання. Їх скоріше за все ніхто не міняв 35 років, і поки тепло до них у мене запитань немає точно.

Ніхто не пробував міняти мастило в рідних передніх амортизаторах на щось більш синтетичне і байдуже до температури?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
kubanoid



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 1057
Звідки: Краснодар
Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.

ПовідомленняДодано: 20 Грудень 2024 21:03    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Там неважко зрозуміти куди маслянки врізати. У моєму варіанті, коли літол і трансмісійка окремо, є шанси, що на морозі трансмісійка залишиться текти якщо літол задубіє.
контрольну порцію мастила можна покласти в гарну чисту зовні баночку, дружина нічого не зрозуміє!
Щоб нормально цей варіант вийшов, треба щоб люфт важелів був невеликий і пильовики нормальні. Підказую: погані кооперативні пильовики були приблизно не 5 мм довші за нормальні. Я заморочився з цією темою, коли насухо вбив передній міст, все грюкало на ходу. Купив міст із невеликими люфтами, все перебрав, катаюся. Але це все добре при невеликих пробігах, треба регулярно перевіряти все і міняти пильовики, якщо сильно капати буде масло. Якщо реально багато їздити, то варто доопрацьовувати ґрунтовніше, щоб довго без проблем все ходило. Як мінімум - зібрати міст із невеликими люфтами в важелях і нормальні сальники притулити. А зверху них - пильовики додати. Джипери іноді шиють пильовики з тонкої шкіри, надягають поверх штатних пильовиків кульових.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
kubanoid



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 1057
Звідки: Краснодар
Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.

ПовідомленняДодано: 20 Грудень 2024 21:17    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Bodya_troll писав(ла):
А от до амортизаторів у мене є запитання. Їх скоріше за все ніхто не міняв 35 років, і поки тепло до них у мене запитань немає точно.

Ніхто не пробував міняти мастило в рідних передніх амортизаторах на щось більш синтетичне і байдуже до температури?

Що стосується амортизаторів - там напевно проблема не як мастило, а як обробка поверхні штока і як гумок. У мене на позашляховику почав гримати амортизатор, виявилося що гідравліка у відмінному стані, тільки сайлент поміняти треба. Марка KONI, пробіг більше 200 тисяч км по не найрівніших дорогах. Поки шукав підходящий сайлент, поставив назад старі та робітники Каяба, поки на них їжджу.
Якщо попався нормальний робочий амортизатор, навіть якщо некрасивий зовні - їзди на ньому і голову не напружуй раніше. Мої на жужику працюють, я їх не чіпаю. Розумію, що на 200 тисяч їх не вистачить, але не напружуюсь особливо...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 166
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 20 Грудень 2024 21:44    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Дякую, надіюсь, буде час і можливість зайнятися балкою на наступному тижні
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 166
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 20 Грудень 2024 21:47    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Щодо амортизаторів, я мав на увазі те, що вони важкі на витягання, мені здається, що шток виходить занадто туго
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
kubanoid



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 1057
Звідки: Краснодар
Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.

ПовідомленняДодано: 21 Грудень 2024 08:21    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Bodya_troll писав(ла):
Щодо амортизаторів, я мав на увазі те, що вони важкі на витягання, мені здається, що шток виходить занадто туго

Амортизатори мають опір стиску та розтягуванню, так і має бути. Ці параметри для наших амортизаторів мають бути десь написані. Їх можна перевірити. За рахунок опору гідравліки амортизатори гасять коливання пружин, машина не стрибає на купинах та ямах.


_________________
"Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Barbarossa
НашКузьмич


Статус: Offline
Зареєстрований: 23.01.2009
Повідомлення: 3187
Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна
Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 22 Грудень 2024 23:40    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ви так заглиблюєтеся в дєбрі, а в чувака просто задубіло в підвісці, бо там в трубах заллятий нігрол і він стигне на холоді, як ратиці в гишках на морозі. До чого тут аморти, які працюють з рідким мастилом?

В ранніх Зазах в схемі змащування по торсіонах і шкворнях писало нігрол, воно штивніло на холоді і текло на жарі. Вибору не було. Кожен умілець тепер підбирає альтернативний і оптимальний коктейль сам для себе і буде доказувати своє єдине правильне рішення. Прес масльонки в трубах чи болти- просто конструктивне рішення, воно не є вимогою заливати те чи інше мастило.
Великим плюсом нігролу є його здатність утворювати антикорозійну плівку на робочих поверхнях при впливі води і вимиванні мастила. Це факт.
Але на холоді робиться надто густий, на втулках додає тертя і сильно загальмовує рух важелів. Тому виникає ефект підводи.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 166
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 23 Грудень 2024 18:25    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ніякого нігролу в тих трубах точно немає. Там новий 17-ий тад, правда його там не багато. А втулки таки роздовбані. Бачу, таки доведеться на морозі робити і міняти балку
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Barbarossa
НашКузьмич


Статус: Offline
Зареєстрований: 23.01.2009
Повідомлення: 3187
Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна
Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 23 Грудень 2024 21:52    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ну то розкажи детальніше: звідки ти знаєш, що там не нігрол? В тебе ніби Запорожець недавно, ти сам його шпріцував? Як перевіряв люфти в ричагах?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 166
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 24 Грудень 2024 00:28    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Знаю, що в балці не нігрол бо перебирав її. Ну, тупо замінив торсіони...
Про люфт знаю як мінімум через звуки відра з дуже великими болтами при їзді по вибоїнах (глуховаті звуки від балки). Сам заливав новий тад 17 у вбиту балку...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Barbarossa
НашКузьмич


Статус: Offline
Зареєстрований: 23.01.2009
Повідомлення: 3187
Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна
Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 25 Грудень 2024 01:05    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Люфти на втулках балки не дадуть тобі явних звуків погрємушкі в силу того, що вони завжди навантажені вагою машини і упругістю торсіонів. Навіть сильна їх зношеність не дасть радіального відчутного биття. Частіше дають про себе знати люфти в рульовій трапеції (маятник в тому числі), в пальцях кулака, великий люфт в ступичних підшипниках, зношеність ущільнювальних конусів в нижньому вусі аморта- це все може додавати зайвих звуків. Особлива увага шаровим пальцям поворотного кулака, вони миттєво дають про себе знати при найменших люфтах.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 166
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 25 Грудень 2024 01:27    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Про люфти в втулках балки знаю бо міняв торсіони, зараз дуже жалію, що тоді не замінив балку(
Шарові тоді руками крутив і смикав - ніяких люфтів не замітив. Бачу, як буду міняти балку - покажу вам жесті))
Сьогодні покатався з пасажиром на правому сидінні - ніби м'якше - по ті самі дорозі спочатку без пасажира, а потім - з. Всерівно балка працює якось не стабільно і буде замінена

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Ходова Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3  Наст.
Сторінка 2 з 3

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group