 |
ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
|
|
|
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
weld_master

Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Україна Нікополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 03 Грудень 2024 10:35 Заголовок повідомлення: |
|
|
hide писав(ла): |
УКИКАР-7 -- хорошо ... |
4elowek00705 Не мороч голову. Став щось більш сучасне. 
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
4elowek00705
Статус: Offline Зареєстрований: 28.09.2024 Повідомлення: 42 Звідки: Суми
|
Додано: 04 Грудень 2024 17:41 Заголовок повідомлення: |
|
|
hide в интернете буду брать, в магазине даже на классику почти ничего нет))
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
4elowek00705
Статус: Offline Зареєстрований: 28.09.2024 Повідомлення: 42 Звідки: Суми
|
Додано: 04 Грудень 2024 17:42 Заголовок повідомлення: |
|
|
weld_master, шо саме?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
weld_master

Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Україна Нікополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 04 Грудень 2024 20:22 Заголовок повідомлення: |
поддержали 2 человек |
|
4elowek00705 писав(ла): |
weld_master, шо саме? |
У мене стоїть Солекс. У порівнянні з рідним небо та земля!
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 166 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 07 Грудень 2024 16:09 Заголовок повідомлення: |
|
|
weld_master, я прихильник ідеї "Солекс в кожен жуж" і "немає карбюратора крім Солекса", але встановлення Солекса зараз може коштувати від 1500грн (переходнік, карб, черепаха з гофрою від москвича, якісь розходніки), і це вже залежить від того як власник буде використовувати авто, і від ступеня вбитості і браку рідного імітатора карбюратора в машині
У мене немає досвіду їздити на К-127 чи К-133, але якщо він в нормальному стані, то я впевнений що життя можливе
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Компромисс
Статус: Offline Зареєстрований: 21.04.2009 Повідомлення: 1684 Звідки: Днепропетровская обл. Моє авто: ЗАЗ 968М, Sens 1.3
|
Додано: 07 Грудень 2024 23:13 Заголовок повідомлення: |
|
|
В своё время долго и настойчиво, с глубоким изучением вопроса занимался с Солексом. Ничего выдающегося не добился. А когда вернулся на родной, обнаружил, какая крутая машина Запорожец.
Повторюсь - Солекс изучил от и до, но ни в одном режиме не увидел даже небольшого "вау"...
Не думаю, что у меня особенный К-133.
_________________ Если дела идут хорошо, значит вы чего-то не заметили... |
|
Повернутися до початку |
|
 |
hide
Статус: Offline Зареєстрований: 11.06.2022 Повідомлення: 455
Моє авто: 968МБ (1988-XII)
|
Додано: 07 Грудень 2024 23:34 Заголовок повідомлення: |
|
|
Компромисс писав(ла): |
В своё время долго и настойчиво, с глубоким изучением вопроса занимался с Солексом. Ничего выдающегося не добился. А когда вернулся на родной, обнаружил, какая крутая машина Запорожец.
Повторюсь - Солекс изучил от и до, но ни в одном режиме не увидел даже небольшого "вау"...
Не думаю, что у меня особенный К-133. |
Компромисс, я вам сообшение в личку пробувал отправить, но оно застревает в Outbox'е и по ходу вы его не получяете. Как с вами свезатся? Есть вопрос по карбу. Спасибо
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Barbarossa НашКузьмич

Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3187 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 08 Грудень 2024 15:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
Компромисс писав(ла): |
В своё время долго и настойчиво, с глубоким изучением вопроса занимался с Солексом. Ничего выдающегося не добился. А когда вернулся на родной, обнаружил, какая крутая машина Запорожец.
Повторюсь - Солекс изучил от и до, но ни в одном режиме не увидел даже небольшого "вау"...
Не думаю, что у меня особенный К-133. |
Думаю, тобі дуже пощастило з рідним карбом. Усі його недоліки пов'язані з тим самим що увесь Запорожець- паскудною якістю виконання в цілому і окремо. Це лотерея.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 166 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 08 Грудень 2024 16:03 Заголовок повідомлення: |
|
|
Компромисс, скоріше за все - таки особливий К-133
Я не знаю як ви там вивчали Солекс, і шо з ним робили тому судити, чи виловлювати якісь претензії я не можу.
І я не знаю чи можливо його досконало вивчити, оскільки це +/- складна система і є таке як: "чим більше я знаю - тим менше я знаю" (ну або шось в тому роді)
Якщо досконало вивчити роботу карбюратора, то буде зрозуміло які системи карба як і коли вступають в роботу, і як впливати на їх роботу для того щоб отримати кращий результат.
Чесно кажучи, Солекс 2108 мені подобається в першу чергу візуально та в другу чергу в плані роботи з ним. (Може навпаки, але це не точно) - напевно найпривабливіший карб.
Мені подобається що у нього немає купити тяг з якоїсь проволки, які постійно бовтаються, як тяги в ополонці і як же зручно(ні) розбирати/збирати карбюратор (імітатор карбюратора у випадку К-133)... У Солекса - відкрутив 5 гвинтів і колупайся там хоч до посиніння. У Солекса все регулюється викрутками та ключами а не підгинанням тих "тяг". Ті тяги для мене виглядають, як якесь чиєсь збочення.
Наскільки більш грамотно реалізована система прискорювального насосу в Солексі. Існують різні кулачки, можна робити кастомні кулачки, можна направляти вприск прискорювального насосу. Існують різні види емульсійних трубок і якщо "глибоко вивчити роботу карбюратора" то можна зробити правильну комбінацію емульсійна трубка (можливо допрацьована) і малий дифузор, який теж можна допрацювати
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 166 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 08 Грудень 2024 16:05 Заголовок повідомлення: |
|
|
Та і без вникання в роботу карбюратора можна просто поставити Солекс, бажано трішки підгодувати, і можливо під налаштувати "пусковое устройство", а саме - його ЗАЗор
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Компромисс
Статус: Offline Зареєстрований: 21.04.2009 Повідомлення: 1684 Звідки: Днепропетровская обл. Моє авто: ЗАЗ 968М, Sens 1.3
|
Додано: 08 Грудень 2024 23:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
В том-то и дело, что Солекс вроде как объективно лучше, удобнее и по концепции, и по конструкции. Занимался им с большим энтузиазмом, не меньше года, ещё в доинетовские времена. Перелопатил всё по теме в техбиблиотеке. Но не победил. Может при следующих подходах было бы продвижение, но не сложилось. Если читаю, что у кого-то всё получается, то и хорошо - значит есть горизонты ).
Всем удачи!
_________________ Если дела идут хорошо, значит вы чего-то не заметили... |
|
Повернутися до початку |
|
 |
weld_master

Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Україна Нікополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 09 Грудень 2024 10:26 Заголовок повідомлення: |
|
|
Компромисс писав(ла): |
В том-то и дело, что Солекс вроде как объективно лучше ... |
У мене з сороковкою (79-та поршньова) стоїть Солекс від 2108.
З доробок сотий паливний жиклер у першій камері, різаний кулачок прискорювального насосу по Порошину та розпилювач від Ниви.
У роботі двигуна усе влаштовує.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
kubanoid

Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1057 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
|
Додано: 14 Грудень 2024 17:06 Заголовок повідомлення: |
|
|
Не знаю, що я роблю не так, але К-133 мене цілком влаштовує. Що в рідному варіанті, що з низом від К-127 – все нормально працює в межах моїх пробігів та завдань. Іноді прочищав для профілактики карбклінер, зрідка забруднювався прискорювальний насос. Разок після тривалого простою закисла у верхньому положенні голка над поплавцем. Все легко лагодиться і налаштовується. Нині стоїть голка Унікар-7. Хоч як це дивно, у нас її ще можна купити. З тюнінгу, що підвищує надійність роботи карбюратора, можливо сенс запускати картерні гази через маслоотделитель. Це, якщо не відпускати трубку відведення газів в атмосферу.
Ну і як завжди, надійність системи визначається її найслабшим елментом. Наші Запорожці – старі та примітивні автомобілі, зібрані з погано зроблених запчастин, але чомусь улюблені нами. Можна сприймати їх "як є", можна нескінченно тюнінгувати. Але що в ньому зламається завтра чи за тиждень – ніхто не знає.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
hide
Статус: Offline Зареєстрований: 11.06.2022 Повідомлення: 455
Моє авто: 968МБ (1988-XII)
|
Додано: 14 Грудень 2024 19:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
Не знаю как и что вас всех там устраевает. У менья К-133. Бенз 95 октана. Разход - примерно 13.8л/100км. Поездки длиной 8-11 км, по городу, но без пробок.
В теме про карбы было несколько доработок для того, чтоб уменьшить провалы, увеличеть мошность и снизить разход. Перелистал всю тему, но так и не понятно, что нужно делать.
Думаю сдесь дело не только в карбе. Ешё и трамблёр и его настройки играют важную часть. В Youtube есть мужик из Росийи, который на стенде настраевает трамблёры. Я б ему отослал кучю своих, так как все они подустанлые, но нет возможности - у нас почта в ту страну не шлёт нечего, и от туда посылок так же не принимает...
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
weld_master

Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Україна Нікополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 14 Грудень 2024 21:06 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
hide писав(ла): |
В Youtube есть мужик из Росийи... |
Не треба тут про росію, будь ласка.
Дякую за розуміння.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
weld_master

Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Україна Нікополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 14 Грудень 2024 21:27 Заголовок повідомлення: |
|
|
kubanoid писав(ла): |
Не знаю, що я роблю не так, але К-133 мене цілком влаштовує. |
Постав Солекс, і майже напевне не повернешся до рідного карба.
Про маслопомийку писав тут.
https://zaz.kiev.ua/forum/viewtopic.php?t=33377
Працює "на ура". Рекомендую.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Bodya_troll

Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 166 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 14 Грудень 2024 23:10 Заголовок повідомлення: |
|
|
kubanoid, напевно повезло з К-133(127), або у вас низькі вимоги до роботи машини) ЛуАЗ, який я згадував в деяких повідомленнях в повному стоку без понижайки тягав по дуже багато і з невеликим росходом - зі слів мого тата. Ну і сам я бачив - внатурі добре тягав. Доречі, карб і запалювання з ного можу продати))
Великий, могучий Солекс ****** я обрав бо він мені здається простим і мені з ним зручно працювати. Що у випадку з К-133, що з Солексом шоб отримати нормальну (ідеальну) роботу треба знати толкового карбюраторщика або розбератися самому - треба розуміти які системи карбюратора як і коли працюють, як вони можуть виходити з ладу (або працювати не правильно - бажано всі можливі варіанти) і як це проявляється. А потім можна буде і до допрацювань вдатися))
hide, у мене жуж з двигуном 1.6 бере десь 12л/100км в динамічному режимі і ніби є куди його душити, в нормальному режимі десь до 10л/100км
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
hide
Статус: Offline Зареєстрований: 11.06.2022 Повідомлення: 455
Моє авто: 968МБ (1988-XII)
|
Додано: 14 Грудень 2024 23:42 Заголовок повідомлення: |
|
|
какой-то свап сравневать с стоковим движком невижу смысла. Степень сжатья там сильно другая, а ето уже значительно влеяет и на мошность, и на разход
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
kubanoid

Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1057 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
|
Додано: 15 Грудень 2024 10:29 Заголовок повідомлення: |
|
|
hide писав(ла): |
Не знаю как и что вас всех там устраевает. У менья К-133. Бенз 95 октана. Разход - примерно 13.8л/100км. Поездки длиной 8-11 км, по городу, но без пробок. |
Щось забагато він їсть для їзди без заторів. Від марки бензину вважаю мало що залежить у цьому випадку, 95 витрачається в режимі 76-80. Трамбрер підкрутити під цей бензин. У мене той 133, що зараз назад поставив минулого тижня, споживав 7-8 літрів по трасі 80 бензину, зараз заливаю 92, витрата не міряла. Гібрид із низом від 127 споживав більше приблизно на літр. Я не морочився з тюнінгом, просто чисті карбюратори з виставленим рівнем у камері поплавця. Я не сумніваюся, що можна поліпшити якось їхню роботу або перейти на якісніші карбюратори типу Солекс. Я не став переходити на Солекс тому, що не хотілося возитися з переробкою тяг і підбором жиклерів. Мої невеликі пробіги на Запоріжці, близько 1000 км на рік, буде він їсти 7 або 9 літрів - різниця несуттєва. Заводиться, їде, кермується, гальмує, піч гріє, все по кайфу! Цього року загальний пробіг перейшов через 40 000 км, купував у 2005 з пробігом 7000 км. Гадаю, що помру раніше, ніж ця чудова машина.
_________________ "Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский |
|
Повернутися до початку |
|
 |
Barbarossa НашКузьмич

Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3187 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 15 Грудень 2024 10:33 Заголовок повідомлення: |
|
|
Звичайно, що коли рідний карб працює без нарікань, то не потрібно шукати в сраці серце. В мене теж зараз рідний, але перебраний з трьох, два з яких були нові часів коматозу СРСР, але не працювали.
Його простота і навіть примітивність могли стати його коньком, якби якість виконання була ювелірна.
А які "вау" треба чекати від карбюратора? Він просто має надійно працювати в межах своїх параметрів.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
|
|
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
 |
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|