|
ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
|
|
|
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Bodya_troll
Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 81 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 11 Листопад 2024 00:11 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ну, тіпа, звіт за тиждень, за який я не мав часу нічого зробити для авто...
В якості покажчика температури двигуна, цілий тиждень використовується покажчик від шохи. Тай такий "плов":
Виглядає це діло, мяко кажучи, не дуже, зате показує точніше, крім випадків, коли в ньго відбувається отвал маси і стрілка йде в зашкал.
Цей покажчик я купив літом 2022 року за 10грн, бо ще до встановлення двигуна ваз 2103 я знав, що ДТОЖ ваз не сумісний з прибокою ЗАЗ, від чого на приборці буде занижена температура. Потім, я дізнався, що новий ДТОЖ ТМ-100 можливо вкрутити в ГБЦ ваз. Щодо різьб під ДТОЖ є декілька запитань:
1) Чому, не дивлячись на те що на ТМ-106 різьба М16*1.5 він легко вкручується в піддон МеМЗ-968, але ДТОЖ ТМ-100А (з того самого піддона) не вкручується в ГБЦ ваз?
2) Чому новий ТМ-100А вкручується в ГБЦ ваз (важче, не глибоко, але вкручується і не тече)?
На фото, також, видно, як запотів покажчик тамператури від шохи, скоріше за все та сама волога заважає працювати нормально показжчику в приборці, бо там явно не вистачає маси, яка частково втрачається, або на гвинті подачі маси на приборку, або на проволочному реостаті, вбудованому в покажчик (вони б туди ще ламповий осцилограф запхали...)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Paul R-0707
Статус: Offline Зареєстрований: 08.02.2007 Повідомлення: 463 Звідки: Германия Моє авто: ЛуАЗ-969М
|
Додано: 11 Листопад 2024 01:56 Заголовок повідомлення: |
|
|
Bodya_troll писав(ла): |
1) Чому, не дивлячись на те що на ТМ-106 різьба М16*1.5 він легко вкручується в піддон МеМЗ-968, але ДТОЖ ТМ-100А (з того самого піддона) не вкручується в ГБЦ ваз?
2) Чому новий ТМ-100А вкручується в ГБЦ ваз (важче, не глибоко, але вкручується і не тече)? |
У датчика ТМ-100А дюймовая резьба К3/8", у неё конус у основания больше чем у конической М16х1,5.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Bodya_troll
Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 81 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 11 Листопад 2024 02:05 Заголовок повідомлення: |
|
|
Paul R-0707 так, рідний ДТОЖ (часів срср) мав іншу форму з вужчої сторони, нові ТМ-100 по формі більше схожі на ТМ-106. Але чому ТМ-106 вкручується в дюймову різьбу так легко? Я не дуже розбераюся в тих дюймових різьбах, і мені вже здавалося що вони почали робити датчики з однаковою різьбою
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Paul R-0707
Статус: Offline Зареєстрований: 08.02.2007 Повідомлення: 463 Звідки: Германия Моє авто: ЛуАЗ-969М
|
Додано: 11 Листопад 2024 03:09 Заголовок повідомлення: |
|
|
Bodya_troll писав(ла): |
Paul R-0707 так, рідний ДТОЖ (часів срср) мав іншу форму з вужчої сторони, нові ТМ-100 по формі більше схожі на ТМ-106. Але чому ТМ-106 вкручується в дюймову різьбу так легко? Я не дуже розбераюся в тих дюймових різьбах, і мені вже здавалося що вони почали робити датчики з однаковою різьбою |
У дюймовой и метрической резьбы разные углы профиля, 60° у метрической и 55° у дюймовой, так же и разная высота профиля.
На глаз это не всегда можно различить.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Bodya_troll
Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 81 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 11 Листопад 2024 03:34 Заголовок повідомлення: |
|
|
Мене дивує те, що діаметр та крок різьби, напевно, не сильно відрізняються.
З іншого боку - головне щоб працювало правильно і не текло
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Bodya_troll
Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 81 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 21 Листопад 2024 11:32 Заголовок повідомлення: |
|
|
Вчора поставив зимову гуму спереду, та тимчасово ліквідував люфт в передніх ступичних підшипниках, також замінив передні пружини, мені здається, що передні амортизатори ну дуже жорсткі.
Гума - Sailun Ice blazer alpine plus 165/70 r13. На перед поставив гуму, яку ставив ззаду з 2021 року, а на зад купив таку саму нову. І сьогодні я вперше проїхався на Запоріжці з зимовою гумою на всіх чотирьох колесах - вообше кайф
Також, мені подобається як виглядає Запоріжець на гумі шириною 165мм, тоді як при ширині 155мм колеса виглядають, як від велосипеда, ніби 1см, а який ефект
Останній раз редагувалося: Bodya_troll (21 Листопад 2024 14:05), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
|
Bodya_troll
Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 81 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 21 Листопад 2024 13:29 Заголовок повідомлення: |
|
|
Цікавить думка знаючих. На фото вище можна побачити, що я поставив дві гайки на шарнір рульового наконечника, там було також використано не мало синього різьбового фіксатора. До такого рішення я вдався через поганий стан різьби на рідні гайці і на тому наконечнику, обидві гайки затягнуто дуже, навіть, добре, але всерівно є якісь сумніви в надійності і безпеці
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Bodya_troll
Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 81 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 30 Листопад 2024 15:57 Заголовок повідомлення: |
|
|
Це був понеділок... І тут мав би бути запис про те, як я зміг замінити передній сральник колінвалу на двигуні 2106 в моєму Запорожці, на новий сальник фірми Elring, без знімання двигуна і "задньої морди", але щось пішло не так (ой, як неочікувано).
Головка на 36 навіть не наділась на болт шківа, який ніби теж мав би бути на 36...
Заодно, поки був "на ямі" розглянув можливі перспективи (насправді їх відсутність) розвитку системи охолодження.
Після того як я оцінив ситуацію під днищем, появилися сумніви, що труби охолодження будуть під днищем...
КПП якась дуже вцята маслом, і невідомо чому почала видавати якісь дивні звуки, почитавши форум - скоріше за все підшипник первинного валу, бо звук пропадає при вижимі щеплення.
Лівий важіль я міняв 3 роки тому, це важіль від ЗАЗ 966, ніби точно такий самий як стояв, але різьби під болт кріплення амортизатора в ньому відчутно менше. Купував я його зі всім навісним за 850грн, тіпа з авто яке стояло в гаражі. Тормозний циліндр там був від 965-го, в ідеальному стані, але манжети, напевно не розраховані на DOT 4. Те як за 3 роки з нього облізла фарби мене наштовхує на думку, що мене КИНУЛИ!
Далі, вирішив я долити масла (ну, як масла, ТАД-17) в КПП, але заливний болт виявився міцнішим ніж ключ
Тому, тад-17 я доливав шприцом 100мл, відкрутивши датчик задньої швидкості - було дуже весело, тому фото не буде...
Я думав, що зможу зробити забір холодного повітря для охолодження, вирізавши нішу запаски, але скоріше за все цього не буде
Оскільки, я люблю ганяти по пильних грунтовках, радіатора доведеться мити дуже часто, да і бризки з-під коліс мені там точно не потрібні. Хоча можливо я ще передумаю.
При температурі навколишнього середовища ≤ 5°C, при за якомусь розділені повітря до та після радіатора зябр на праві частині вистачає для охолодження двигуна, тому найближчі декілька місяців змін в системі охолодження не передбачається
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|
|
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
|
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|