Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 587 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 14 Серпень 2023 16:20 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ти відео дивився?
Я про усі три штоки.
Фотки будуть пізніше. Зараз терміново займаюсь порваним тросом зчеплення.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 587 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 16 Серпень 2023 20:46 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ось що я мав на увазі.
У крайньому положенню штоків ведуча шестерня заважає повзуну, тому хочу змінити його форму, щоб не подовжувати штоки.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 587 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 04 Вересень 2023 21:46 Заголовок повідомлення: |
|
|
Хоч і повільно, але продовжуємо.
На штоку задньої передачі заплавлене потоншення. Потім він проточений на 11 мм, щоб з"вився ход для вмикання п"ятої.
Повзун перемикання перероблений наступним чином.
Той його кінець, який вставляється в проміжний вал Волиньця, проточений та завтулений.
У зібраному стані виглядає приблизно так.
Таким чином вдалось уникнути необхідності доточувати усі три штоки.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 587 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 06 Листопад 2023 14:52 Заголовок повідомлення: |
|
|
Додав фотки у галерею.
Переробив важіль вмикання задньої для того, щоб шток мав можливість пересуватись від нейтрального положення в сторону колокола підчас вмикання п'ятої.
Спочатку надивившись ютуба зробив просто, але не правильно.
Задній хід
Нейтраль
П'ята
При нейтральному положенні наче усе добре, але при намаганні увімкнути першу через не нормальне положення важеля разом з нею вмикається задня.
Поміркувавши зробив важіль власної конструкції.
Вийшло наступне.
Задній хід
Нейтраль
П'ята
Пружинку використав від замка капота 2108.
Також з електроду тройки зробив обмежувальне кільце, щоб не випадали синхронізатори підчас вмикання п'ятої.
Доробив вилку п'ятої.
Поки що так.
Далі займатимусь додатковим картером.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 587 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 08 Жовтень 2024 13:56 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Доробив додатковий картер.
Робив вже давно.
Зараз, дякуючи napalmу, розібрався нарешті з галереєю.
Викладаю фотки.
На столі усе вмикається та працює.
Залишилось прикрутити (а може й приварити ) до додаткового картера кронштейн подушки та переварити "вертоліт", бо не хочу переносити точки його кріплення до кузова.
Не знаю коли буду цим займатись, бо зараз обстановка у Нікополі м'яко кажучи "не дуже".
Усім миру!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Bodya_troll
Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 81 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 27 Жовтень 2024 18:24 Заголовок повідомлення: |
|
|
Це ви зробили ще одну п'ятиступку для Запоріжця?
Дуже гарна робота. Хочу зробити собі п'ятиступку, але для того мені ще треба "пізнати" ту КПП логіку, механізми, принципи...
КПП виходить по довжині така сама, чи треба вносити зміни в кулісу, тунель?
Якщо я правильно зрозумів, то шестерні п'ятої передачі - це шестерні третьої передачі, але навпаки і передаточне число виходить десь 0.7 що мені дуже подобається.
Як на мене це на багато краще, ніж швидкісні шестерні замість шестерень четвертої передачі
|
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 587 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 27 Жовтень 2024 21:12 Заголовок повідомлення: |
|
|
Куліса та сама.
Тунель не заважає.
Треба переносити точки кріплення "вертольота" до кузова, або робити його П-образним.
Передаточне 0,709.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|