|
ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
|
|
|
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Bodya_troll
Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 71 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 22 Жовтень 2024 01:03 Заголовок повідомлення: |
|
|
Я так і не поняв, як змінити назву гаража (
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Lanc Дохтор Снежок
Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10318 Звідки: КИЕВ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
|
Додано: 22 Жовтень 2024 06:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
Редагувати перше повідомлення
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Bodya_troll
Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 71 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 22 Жовтень 2024 12:23 Заголовок повідомлення: |
|
|
Дякую, зроблено
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Hell-Racer †
Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6927 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
|
Додано: 23 Жовтень 2024 00:12 Заголовок повідомлення: |
|
|
Збс
_________________ Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever... |
|
Повернутися до початку |
|
|
Olexandr'95
Статус: Offline Зареєстрований: 06.10.2008 Повідомлення: 1751 Звідки: КИЕВ Моє авто: BMW E34
|
Додано: 24 Жовтень 2024 10:11 Заголовок повідомлення: |
|
|
Привіт, вітаю з відкриттям бортжурналу.
Не уважно читав мій бортжурнал, бо:
1. Двигун не 21213, а 2106 (1.6)
2. Забір повітря на основний радіатор не знизу, а з правого заднього крила
"кожен впевнений, що саме він зможе зробити систему водяного охолодження з радіатором під капотом запорожця, але все закінчується радіатором в багажнику..."
Я саме та людина, яка спочатку була не впевнена, але зробила систему охолодження з ОДНИМ радіатором під капотом і вже багато років без проблем катаюся.
При цьому всьому. якщо подивитися історію моеї машинки, то можна знайти інформацію, що під капот радіатор переїхав саме з багажника. Про це зараз нагадують "шрами" на передній панелі кузова. В передньому розташуванні мене не влаштовувало дуже багато чого, не буду вдаватися в подробиці. Але із багатьох варіантів (якщо ставити радіатор в багажнику) я би також вибирав схему Богдана (Proffesor)
Якщо повернутися до схеми радіатору під капотом, то в моєму варіанті охолодження достатньо для гарячого турбового двигуна за любих умов, навіть при +40*С і з міськими тягнучками. Я вже не згадаю навіть коли останній раз таке було, що зупинявся десь охолодити двигун. А якщо мова йде про звичайний атмосферний двигун, то це взагалі не повинно викликати проблем.
Але ось так воно нічого охолоджуватись не буде. Це чисто варіант коротеньких перебіжок. В любому випадку потрібно вкладати сили, кошти і крамсати кузов
_________________ Автомобиль — не роскошь, роскошь — запчасти к нему. |
|
Повернутися до початку |
|
|
Bodya_troll
Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 71 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 24 Жовтень 2024 20:35 Заголовок повідомлення: |
|
|
Olexandr'95, дуже дякую за відповідь, мені якраз таки було би дуже цікаво почути про недоліки схеми з радіатором в багажнику, щоб оцінити за і проти. Перенос радіатора в багажник для мене стало мало не мрією, від якої мене відділяють лінь, брак вільного часу та досвіду, невизначеність з тим, які саме труби будуть використані, вже майже змирився і був готовий купити армовані сантехнічні труби для гарячої води...
У вашому гаражі в записі від 02 Вересень 2020 20:27 написано що ви купили двигун 21213 1700 см^2 тому я написав про 213-ий двигун.
Саме так, те, шо на фото, працювало тільки в режимі коротких перебіжок до 10км і не більше. Після встановлення вентилятора на 500W появилися можливість їздити без закіпання на довші відстані - скільки завгодно, але з обмеженою швидкістю - 60-80 по спідометру Запоріжця, дороги по яким я в основному їзджу рідко дозволяють їхати швидше, але ціль стоїть зробити машину яка може їхати 110-150 км/год
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Hell-Racer †
Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6927 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
|
Додано: 24 Жовтень 2024 20:52 Заголовок повідомлення: |
|
|
Як на мене, пхати радік спереду не варто. Як мінімум втрачається функція багажника, яка і так не повноцінна. У багатьох, навіть в тісному 965, стоїть ззаду. Потрібно організувати забір і відвід повітря, все буде добре. Приклади Войтик та Олег.
_________________ Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever... |
|
Повернутися до початку |
|
|
Bodya_troll
Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 71 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 24 Жовтень 2024 21:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
Коли купляв сайлентблоки, а купив срайлентблоки
Доведеться ставити їх, щоб виправити "косолапість" і ПІДРулюлювання задніх коліс...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Bodya_troll
Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 71 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 24 Жовтень 2024 21:29 Заголовок повідомлення: |
|
|
А в цьому записі я буду записувати всі за і проти перенесення радіатора в багажник Запоріжця. Дякую всім, хто допоміг (і надіюся, допоможе) мені з недоліками радіатора в багажнику
За радіатор в багажнику:
1) Обдувається від руху автомобіля - надійність і на багато менша залежність від генератора, проводки, реле, вентилятора. А надійність - важливо.
2) Можна зробити стільки охолодження, скільки треба і з великим запасом - як-не-як ціль "проекту"
3) радіатор залишається чистим навіть при їзді по пильних грунтовках.
4) Вентилятор охолодження заберає потужність двигуна - 1кВт світла в машині коштує стільки ж, як від бензогенератора, хоча помпа, яка буде прокачувати ОЖ через ≈7м труби з поворотами теж потребуватиме більше потужності.
5) мені подобається як виглядає підкапотка без радіатора.
Проти радіатора в багажнику (за радіатор під капотом):
1) Доведеться псувати зовнішній вигляд автомобіля (це можна зробити гарно, як наприклад Proffesor, але не факт що так вийде)
2) Радіатор під капотом - простіше і майже все для того є, треба тільки десь взяти холодне повітря.
3) Прокладання труб, які ще треба мати...
4) труби в салоні (єдиний можливий для мене варіант) будуть заважати.
5) З радіатором під капотом менші вимоги до продуктивності помпи.
6) багажник залишається багажником.
Надіюся це порівняння вдасться доповнити, і може, навіть, довести до вигляду щоб опублікувати десь на форумі
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Bodya_troll
Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 71 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 25 Жовтень 2024 02:28 Заголовок повідомлення: |
|
|
Як я уявляю собі перенесення радіатора в багажник Запоріжця. Я дві версії:
1) Одразу після трійника системи охолодження жигуля стоїть трійник від таврії за допомогою якого підключається термостат (щоб шлях води на радіатор був максимально прямий), потім 2 повороти на 90°, перехід на праву сторону, поворот на 90°, труба під моторним щитом, труба заходить в салон під баком, спускається на підлогу, йде по праві підлозі, підйом догори, щоб з'єднатися зі штуцером між трубами балки, від якого, минаючи рульові тяги відбувається з'єднання з радіатором. По суті, вихід від двигуна та перехід на праву сторону має відбуватися, як у нижнього патрубка на фото з примірки генератора:
2) менш погана схема: замість зайвого повороту на 270° для входу і виходу води з двигуна, відбувається один поворот на 90°, щоб пустити труби з водою донизу під моторний щит (з лівого боку), далі тільки нержавіюча гофротруба, яка йде як на фото (тільки обходить коробку з лівого боку)
але, заходить в салон там, де обведено на фото, щоб з'єднатися зі штуцерами між трубами балки, які потрібні щоб зробити можливим і не зовсім жахливим знімання балки.
Весь вище наведений брєд тут для критики запропонованої мною схеми
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Bodya_troll
Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 71 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 26 Жовтень 2024 20:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
Мені здається, що покажчик температури двигуна показує вищу температуру, ніж є насправді. Замість вазівського датчика температури двигуна ТМ-106 я поставив новий ТМ-100(може А) - сумісний з нашою приборкою, той датчик який стояв в подоні МеМЗа має грубіший кінчик і не хотів викручуватися в ГБЦ ваз.
Спочатку датчик включення вентилятора (включення на 87°, виключення 82°) стояв в радіаторі (там він над нижнім патрубком), мале коло охолодження заглушено, і навіть перетискав шланг, яким закільцював пєчку - вентилятор охолодження декілька разів вмикався при температурі ≈90°, але в більшості випадків він спрацьовував дуже близько до 100°, потім я його замінив на датчика з включенням на 92° фірми Siemens, з ним я так і ні разу не дочекався включення вентилятора і вмикав його примусово на температурі 100° (за показометром в салоні). Також, ставив інший датчик з включенням на 87° через алюмінієвий трійник в верхній патрубок близько до виходу з двигуна - спрацьовує десь на 97-100°... Потім я його поставив так, як на фото вище, там перехід з різьби М22 на діаметр 32мм він виконаний з чорного металу, але воно працює +/- так само як трійник під датчи, який я думаю підключити на пічку, але він однієї думки по переходи і хомути мені стає погано на душі...
І в двигуні залито було спочатку тосол а40, потім після того як він замерз в моторі, було залито антифриз Belauto G11.
На початку вересня 2024 я замінив двигун ваз 2103 на 2106. Замінено було лише двигун - датчики, карбюратор, запалювання на 5°, радіатор та патрубки залишилися ті що були. В систему охолодження "для першого виїзду" було залито воду з криниці.
І вентилятор охолодження почав вмикатися на 87° максимум 90° ну і вимикатися не доходячи до 80° - кайф. Але це продовжувалося 3-4 тижні. І тут я помічаю, що вентилятор охолодження вмикається сильно за 90° близько до 100°, на той час в системі охолодження була ще та сама вода... Я просто приїхав додому в п'ятницю, автомобіль вихідні простояв на вулиці, я нічого з ним не робив, тоді ще була сировата погода, в понеділок їду і бачу що вентилятор охолодження не вмикатися тоді, коли положено, а ввімкнувся сильно пізніше... Десь так само, як було до заміни двигуна...
Зараз в системі охолодження той антифриз, який був злитий з попереднього двигуна, і датчик включення вентилятора спрацьовує так само...
Колись пробував поставити новий термостат, точно робочий, але при перевірці його роботи на двигуні він не спрацьовував коли стрілка показчика температури доходила до 100° (декілька разів стартував двигун) - експеримент було припинено. Покажчик температури, я перевіряв резистором (двигун працював) покажчик температури показував те, що від нього очікувалося - не завищував. Коли двигун 2103 троїв на четвертий циліндр вентилятора охолодження вмикався так, як треба десь 87° за показником Запоріжця.
Є два варіанти:
1) покажчик температури показує більшу температуру, ніж є насправді.
2) покажчик температури показує правильну температуру в місці де стоїть дтож на двигуні ваз (в ГБЦ між третім та четвертим циліндром), а до датчика включення вентилятора доходить холодніша рідина.
Може завтра спробую прокласти надійну масу між двигуном і приборкою.
Є ще декілька факторів:
1) Коли двигун працює на колесах акумулятор 14.6 вольти, (до приборки доходить трошки менше)
2) в системі охолодження атмосферний тиск - немає надлишкового тиску
|
|
Повернутися до початку |
|
|
hide
Статус: Offline Зареєстрований: 11.06.2022 Повідомлення: 403 Звідки: Vilnius Моє авто: 968МБ (1988-XII)
|
Додано: 26 Жовтень 2024 20:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
Вот моя калибровка показателья температуры:
https://youtu.be/A3W0gzHccRY
и
https://youtu.be/Aycg-f_fbYQ
Важные моменты:
- обратите внимание в видео, когда я измеряю сопротивление, а когда - температуру.
- для калибровки показателья его нужно извлеч. Думаю ето понятно.
- калибрируется показатель ИМЕННО ПОД ТОТ датчик, с которым он будет работать. Ети датчики разные от и до...
- для калибровки нужно преослабить болтик лапки передвижного резистора (реостата). Преослабить. Чтоб лапка могла двигатся (с усилием), но не болталась во время проверки.
- после окончятельной калибровки и проверки верности показанья, болтик нужно зажат, НО БЕЗ ФАНАТИЗМА! Там он вкручевается в пластик. Если его провернуть, то будет беда - нужен будет болтик не много по длинее и гайка.
- показатель температуры (как и сам датчик) - логаритмические. До 80° точности там почти нету. Самый чюствительный точный он в конце диапазона - т.е. 100-120°.
ПС: изначяльно у менья датчик занижал показанья
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Bodya_troll
Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 71 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 26 Жовтень 2024 21:05 Заголовок повідомлення: |
|
|
hide дуже дякую за інформацію, ніде не бачив як його налаштовувати, і думав що це неможливо. давно думаю перевірити той датчик таким способом, але тупо не мав в чому його прокип'ятити... Ну і залишає то не занижає). Завтра, можливо, матиму час прокип'ятити датчик, але не знімаючи приборки, щоб дивитися на показометр під правильним кутом, ну і є імовірність того що він правильно показує, щоб даремно не знімати приборку. На акумулятор накину зарядку і виставлю 14.6 вольт для чистоти експерименту.
Може той показометр відсирів і почав брати, але ж не міг він не просихати 2 роки підряд - він, же, не я...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
hide
Статус: Offline Зареєстрований: 11.06.2022 Повідомлення: 403 Звідки: Vilnius Моє авто: 968МБ (1988-XII)
|
Додано: 26 Жовтень 2024 21:20 Заголовок повідомлення: |
|
|
А, ну и да, я забыл - обязательно нужно проверять показатель в рабожем положении. У менья на видосац так и установлено. Ето на самом деле влеяет на показанья.
14.6 Вольтов многовато. Лутше делать 14.2.
Я пробувал и на 12В - разница есть, но совсем не значительная.
А вода кипит при 100 градусов температуре, при давлении 1013 hPa.
Можно кипитить и в какой ёмкости
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Bodya_troll
Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 71 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 26 Жовтень 2024 21:40 Заголовок повідомлення: |
|
|
Я знаю, що 14.6 вольта трошки більше ніж треба, але щоб ту напругу понизити (на 0.2 чи 0.4 вольта) треба міняти регулятор напруги... на дальняки я поки не їзджу, на жаль. Ніби кажуть що кальцій-кальцієві акумулятори стійкі до повищеної напруги і для них це корисно. В цьому році мені попав в руки ареометр і я випадково познайомився з одним дідом - акумуляторщиком. Він мені сказав що щільність 1.25 г/см³ - не ок і його треба заряджати до правильної щільності. Я залишив той акум на зарядці при напрузі 14.6 вольти на ніч, заряджався він так 10-12 годин, в результаті щільність електроліту залишилася така як була але коли я її заміряв одразу після зарядки електроліт став страшенно мутним, до "зарядки" він був прозорий...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
hide
Статус: Offline Зареєстрований: 11.06.2022 Повідомлення: 403 Звідки: Vilnius Моє авто: 968МБ (1988-XII)
|
Додано: 26 Жовтень 2024 21:48 Заголовок повідомлення: |
|
|
14.6 - всё равно многовато. Выкипать електролит будет.
Да, пластины покрытые калцием, требуют чють большего напряженья заряда.
Они теперь все покрытые калцием - ето делается для продолженья срока службы акумулятора, чтоб пластины не так быстро (и не так сильно) сулфатировались.
Ваш акумуляторшик был прав. Но он вам не сказал 3 важных вешей:
1) нужно обязательно делать корекцию по температуре, когда измеряется плотность.
2) постоянным напряжением акумулятор зарядить до 100% заряда не получется
3) зарежать нужно постоянным током. Сопротивление упадёт, напряжение повысится, електролит должен закипеть и кипеть он должен какое-то время. Тогда и только тогда, когда ето произойдёт, и перемешается електролит (во впремя кипенья) (так как плотность електролита на самом дне и на самом верху до етого - разная), акумулятор будет заряжен на все 100%.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Bodya_troll
Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 71 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 26 Жовтень 2024 22:18 Заголовок повідомлення: |
|
|
Тоді я його заряджав через модуль mt3608, послідовно акумулятору був підключений силовий резистор 5ом, на виході з mt3608 була напруга більше 15 вольт - така собі імітація зарядки постоянним током (якби опір акума впав - напруга піднялася б) але напруга на початку зарядки була 14.6 і після щонайменше 10 годин зарядки - ті самі 14.6. До того, пробував його заряджати різними способами але це ніяк не впливало на щільність електроліту. Те як помутнів електроліт після такої лайтової зарядки для мене знак, що акуму краще не мішати доживати свої роки. Акумулятор мені дістався з автомобілем, тоді він був новим (зараз акумулятору років 5). Цей акумулятор працював(і працює ) у не простих умовах запоріжця, я його використовував як джерело живлення для ноута коли писав курсову роботу підчас "блекаутів"... Минулого року той акум зміг завести автомобіль зранку після ночі з температурою -20°C (а може і нижче), при тому що двигун був присмерті, і як потім виявилося була майже обірвана масса на двигун.
Цей акумулятор протягне ще рік, може два, якщо не замкне якусь банку і це як на мене дуже хороший результат для акума низкого цінового сегменту
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Bodya_troll
Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 71 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 03 Листопад 2024 21:54 Заголовок повідомлення: |
|
|
В середу (30 жовтня) мене остаточно дістало, те що вентилятор охолодження спрцьовує на температурі біля 100°C при тому, що датчик для його включення на 87°C. Задоволення від їзди трохи псується думками про температуру двигуна, яку я маю тримати в (порожні) голові. приїхавши додому я вирішив провірити провірити ДТОЖ мультимитром, в результаті я так і нічого корисного не наміряв, крім того що при роботі двигуна і вимкнених всіх споживачах напруги, крім запалювання і електробензонасоса, напруга на акумі 14.7 вольта, на котушці запалювання (звітки бере живлення ЕБН) 14 вольт (без реле запалювання), в салоні не міряв - там має бути якесь посереднє значення.
В четвер я помітив, що після моєї провірки мультиметром ДТОЖ перестав працювати - фейспалм (жаль, що не кірпічем). Ну я якраз їхав туди де є автомагазини, всю дорого довелося їхати до 50 км/год (ну і дорога рідко дозволяла їхати швидше) і з примусово ввімкненим вентелятором. Я побував на одні розборці машин і таврій та в двох автомагазинах, які ніби як продають запчастини до вітчизняних автомобілів (і таврій) і ніде не було ДТОЖ для таврії, зате всюди можна було купити ДТОЖ ТМ-106 на продукти життєдіяльності працівників ваз, від чого у мене сильно бомбило. В четвертому магазині я таки зміг купити ДТОЖ але не від таврії а від ГАЗ-53 - відрізняється способом кріплення проводу. Виходить, що в СМТ де достобіса таврій (і +/- стільки жигулів) не можна купити ДТОЖ який можна просто взяти і поставити на тіврію без зіміни клеми! А оскільки у мене в авто не було нічого, чим можна обжати клему під гвинт - довелося прикручувати провід без клеми... Після заміни ДТОЖ я помітив, що вентилятор охолодження спрацьовує при тій самі температурі...
Сьогодні я мав час, можливість і нестримне бажання (вперше за 2 роки...) провірити точність показів температури охолоджуючої жижі (ОЖ), проваривши ДТОЖ, підключений до авто. Програма випробування точноності системи відображення показу температури своєю доцільністю, безпечністю, недолугістю, точністю результатів, і компетентністю виконавця мало чим відрізнялася від випробування вибігу ротора турбогенератора реактора РБМК-1000...
Це відбувалося наступним чином:
0) Перед початком екс(пе/к)рименту з системи охолодження було злято 2л антифризу, щоб уникнути екологічної катастрофи від антифризу який витиче при відкручуванні та діставанні ДТОЖ. В якості заглушки отвору (планувався запуск двигуна) був під рукою ТМ-106. Антифриз таки витік на землю, екологічна катастрофа таки сталася - мої випробування мало чим кращі, ніж ті самі випробування на РБМК-1000...
1) Масса з двигуна грубим проводом надійно підключена до датчика
2) З алюмінієвої бляшанки зроблено стакан для ДТОЖ з водою
3) Провід, яким датчик зєднувався з приборкою не нарощувався, тому , екс(пе/к)римент, в основному відбувався під авто
4) ДТОЖ, який був зафіксований дротом в імпровізованому стакані залито гарячою водою з чайника - на приборці десь 60-80°C
5) Воду в імпровізованому стакані до кипіння довелось доводити газовою горелкою...
6) Вода закипіла, але горелка не дуже хотіла робити в горизонтальному положені, тому щоб не повторювати результатів випробуванб на РБМК-1000 - екс(пе/к)римент було припинено
7) Весь цей час запалювання було ввімкнено (двигун не працював), а на показометрі температури десь 110°C - при тому що напруга на акумуляторі менше 12.51 вольта, а якби двигун працьвав, то на показомерті в момент кипіння води могло бути і 115°C. І тільки зараз до мене дійшло що я забув накинути зарядку на акум - фейспалм (жаль, що не клавіатурою).
Останній раз редагувалося: Bodya_troll (03 Листопад 2024 23:34), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
|
Bodya_troll
Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 71 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 03 Листопад 2024 23:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
Після аналізу отриманих результатів, я вирішив затягнути той ДТОЖ ТМ-106 і в якості тимчасового показометра температури використовувати показометр від шохи, який був прикріплений до рульвої колонки кабельними стяжками - таке собі видовище, хоча POV з місця водія вийшов навіть не поганий, хоча скоріше - не зовсім жахливий. Щоб превірити роботу показометра я поїхав купляти іншу приборку, щоб навчитися налаштовувати той показометр. Підчас їзди температура не доходила до 90°C (показометр і ДТОЖ від шохи) - вентилятор вмикався по датчику і вимикався після того, як трохи збивав температуру - кайф.
Приборка була в такому стані, ніби миші в сараї, в якому вона лежала, вирішили, що це туалет для них... Стрілка показометра температури зависла на 120°C - насторожило, але я вирішив, що за 150грн - піде. Піля того як я відмив і розібрав приборку, яку я купив заради показометра температури - я зрозумів, що в ній працює все, крім показометра температури - фейспалм (жаль, що не приборкою).
Лише після того, як я покрутив в руках той показометр з тієї приборки до мене дійшло, що вони додумались засунути проволочний реостат в пристрій для відображення температури... Дивлячись на той реостат, я маю бажання не налаштовавати його, а викинути його. Надіють, в недалекому майбутньому я зможу замінити той реостат правильно підібраним резистором, що буде на багато надійніше.
Я раніше писав, що декілька тижнів після заміни двигуна на 2106, вентилятор охолодження спрацьовува тоді, коли я цьго очікував - до того як стрілка температури стане вертикально. Потім почалась сира погода і показометр почав показувати більшу температуру при спрацюванні вентилятора. Я думаю, що той реостат міг відсиріти, або може бути поганий контакт в ньому, бо завищення температури свідчить про більший, ніж треба опір маси, яка приходить на датчик. Ткож варто буде ревірити массу, що приходить на показометр.
Останній раз редагувалося: Bodya_troll (03 Листопад 2024 23:20), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
|
Bodya_troll
Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 71 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 03 Листопад 2024 23:14 Заголовок повідомлення: |
|
|
Коли приїхав до стоматолога)
І так, це Golf VII GTI попереднього в черзі клієнта/пацієнта. І там ЗАЗвичай стоять машини, щонайменше, такого цінового сигменту
Доречі, по ціні одного того Гольфа можна купити, приблизно, отих 30 тих Запоріжців)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|
|
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
|
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|