Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Жужаро
Статус: Offline Зареєстрований: 09.07.2023 Повідомлення: 63 Звідки: Миколаїв
Забанен Причина? |
Додано: 30 Січень 2024 17:44 Заголовок повідомлення: Напруга зарядки 15 вольт |
|
|
Така цікава штука - заз 968м, інколи напруга зарядки підіймається до 15,5 вольт, і якщо так і далі пекти на цих обертах, то через декілька хвилин напруга знижується до 13,8 - 14 вольт. Якщо відключити масу, то напруга ніколи не перевищує 14,7в ні на яких обертах. Тобто, такі скачки відбуваються тільки з під'єднаною батареєю. Підскажіть, ця аномалія через релє, чи батарея може щось таке витворяти? Батареї вже 5 років.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
hide
Статус: Offline Зареєстрований: 11.06.2022 Повідомлення: 375 Звідки: Vilnius Моє авто: 968M
|
Додано: 01 Лютий 2024 00:18 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Я думаю, что просто механическое реле залипает. Меняите на електронное от жыги и будет всё Чикаго
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Компромисс
Статус: Offline Зареєстрований: 21.04.2009 Повідомлення: 1672 Звідки: Днепропетровская обл. Моє авто: ЗАЗ 968М, Sens 1.3
|
Додано: 02 Лютий 2024 23:26 Заголовок повідомлення: |
|
|
hide писав(ла): |
Меняите на електронное |
Это точно. И правильно.
_________________ Если дела идут хорошо, значит вы чего-то не заметили... |
|
Повернутися до початку |
|
|
kubanoid
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1043 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
|
Додано: 07 Лютий 2024 20:06 Заголовок повідомлення: |
поддержали 2 человек |
|
З урахуванням віку наших машин перевіряти треба все. У тому числі контакти замку запалювання та інші на шляху до РР. Десь була тема про встановлення реле та подачу напруги батареї прямо на РР при включенні запалювання. Тоді РР правильно підтримуватиме напругу (наскільки правильно воно може).
|
|
Повернутися до початку |
|
|
hide
Статус: Offline Зареєстрований: 11.06.2022 Повідомлення: 375 Звідки: Vilnius Моє авто: 968M
|
Додано: 09 Лютий 2024 20:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
Разгрузочное реле в подкапотке - хорошая идея. Ешё известно как "реле после зажиганья" или Terminal 15 relay. Себе поставил такое. Оно комутирует ток в примерно 3 Ампера, иногда до 6 Ампер. Возбуждение такого реле потребляет примерно 240 мА, но ета рельюха точно улутшает жызнь в подкапотно пространстве. Плюс нужно брать от стартера, проводом 4 мм². Из всех соидиненей на плюсовой клеме на стартере убирайте все гроверы. Они там точно мешают.
Сигнал возбужденья разгрузочного - ето сигнал приходяший от замка зажиганья.
Ну а само реле будет питать бабину и реле-регулятор заряда генератора.
Штатное реле-регулятор заряда (механическое) потребляет 540 мА. Реле от жыги - 55 мА. Если есть понятие и електроника как хобби, можно електронное реле-регулятор заряда собрать и самому, под свое нужды. В таком случае я бы на 67 клемму (т.е. возбуждение) генератора подовал повышенное напряжение 15-15.5 Вольт. А по 15 клемме отслежевал напряжение заряда, в пределах 14-14.4 Вольта. Идеально конешно же проташить отдельный продов от клеммы АКБ, чтоб понимать какое напряжение на самой АКБ, так будет более правельно. Но... Етот провод нужно тянуть через всю машыну, итд итп. Проше просто устранить все касяки силового провода между АКБ и стартером, и будет всё ОК.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Morgan
Статус: Offline Зареєстрований: 14.03.2017 Повідомлення: 490 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 09 Лютий 2024 22:56 Заголовок повідомлення: |
|
|
Нема потреби робити самому, вони в продажу є недорогі і на потрібну напругу.
Доречі зараз купити акумулятор (не кальцієвий) якому треба 13,5В досить складно, в продажу переважно кальцієві яким треба 14,5В тому заміна реле на нове з вищою напругою дуже бажано
|
|
Повернутися до початку |
|
|
hide
Статус: Offline Зареєстрований: 11.06.2022 Повідомлення: 375 Звідки: Vilnius Моє авто: 968M
|
Додано: 10 Лютий 2024 01:38 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Нужды делать самому нет, но как я и говорил, если есть знаня и ето как хобби - почему же нет?
АКБ теперь все с кальцевом покрытием. По крайней мере в Европе. Им нужна зарядка напряжением немного по выше.
Кстати реле от жыги у менйья и даёт примерно 14.4 В, но правдо машына ездет только летом. Даже не знаю, какая там ситуация зимой.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Morgan
Статус: Offline Зареєстрований: 14.03.2017 Повідомлення: 490 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ 968М
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Morgan
Статус: Offline Зареєстрований: 14.03.2017 Повідомлення: 490 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 10 Лютий 2024 14:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
я от думаю чи можна адаптувати щітковий вузол під встановлення школадки, хоча генератор слабкий, краще мабуть одразу нормальний додатково змонтувати
|
|
Повернутися до початку |
|
|
hide
Статус: Offline Зареєстрований: 11.06.2022 Повідомлення: 375 Звідки: Vilnius Моє авто: 968M
|
Додано: 11 Лютий 2024 02:27 Заголовок повідомлення: |
|
|
Да и жыговская 121.3702 работает вроде нормально.
Нашёт доп. генератора... Не знаю, каждаму своё. Сколько я видел, все ети установки доп. генераторов выгледять как минимум пахабно. Нужно резать кожух чтоб провести ремень, выгледет всё не штатно... Зависет, что за машына, для каких целей и когда она изпользавается, сколько там електро-оборудованья на борту.
Я доработал шкив гены - была выточена раздвижная шайба на 6мм, чтоб раздвинуть две половинки "вариатора" на максимальное разстояние. Так поднялись обороты гены - коефицент передаточный у менья 1.54 (ремень AVX 1035). Реле-регулятор, как и говорил, от жыги.
По итогу, зарядки на холостых нету. Но на оборотах примерно 1250 об/мин (коленвала), зарядка уже есть.
Машына полный завод, т.е. доп. ел. оборудованья нету.
Кстати, я тут совсем не даво слышал теорию, что если заменить електромеханическое реле-регулятор на електронное, то нужно понять, что генератор полнаю мошность с им не будет развивать. Может кто, у кого есть знания по етой теме может разеснить верна ли ета теория и почему ето так?
Спасибо
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Жужаро
Статус: Offline Зареєстрований: 09.07.2023 Повідомлення: 63 Звідки: Миколаїв
Забанен Причина? |
Додано: 11 Лютий 2024 07:31 Заголовок повідомлення: |
|
|
hide я не спеціаліст, але наскільки знаю релє регулятор лише обмежує максимальну напругу, і на силу току не впливає і впливати не може. Тому потужність генератора ніяк не зміниться. Підкажіть як під'єднали вазівське релє замість штатного. Що куди приєднувати.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Жужаро
Статус: Offline Зареєстрований: 09.07.2023 Повідомлення: 63 Звідки: Миколаїв
Забанен Причина? |
Додано: 11 Лютий 2024 10:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
hide я так розумію мені треба на середніх обертах двигуна відключити батарею, увімкнути фари і відрегулювати підгинанням упору пружини в релє регуляторі напругу 13,8в ?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Жужаро
Статус: Offline Зареєстрований: 09.07.2023 Повідомлення: 63 Звідки: Миколаїв
Забанен Причина? |
Додано: 11 Лютий 2024 11:16 Заголовок повідомлення: |
|
|
Що маю - зняв кришку рр, запустив двигун, дав пів газу, вимкнув масу, напруга на борту була 14,8-15в. Включив світло і мотор заглух. Повторив процедуру на повному газу, двигун працює, при знижені обертів до середніх заглух. Ладно, знову запускаю двигун на весь газ, вимикаю масу , вмикаю фари на дальнє світло і підгинаю упор пружини рр до напруги 13,7в. Дивним чином при скиданні обертів до нижче середніх мотор не заглух. Виходить рр впливає на потужність генератора? На холостих без батареї і навантаження напруга 12,5в. На середніх і максимальних 14-14,2в. Лампи в мене галогені 50/55вт, через розвантажуюче релє. Сьогодні замовив світлодіодні 30/35вт, то гадаю напругу на великих обертах можна буде ще трішки зменшити.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
hide
Статус: Offline Зареєстрований: 11.06.2022 Повідомлення: 375 Звідки: Vilnius Моє авто: 968M
|
Додано: 11 Лютий 2024 11:26 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Регулировать електромеханическое реле-регулятор ето безсмысленно. По идейи, нужно пружинку подгибать. Там ешё и зазор между сердечника нужно выстовлять.
Не знаю зачем отключять АКБ; я б такого не делал, так как знаю, что на современных машынах так возможно сжеч гену.
Прикол в том, что етот Г-502А возбуждается очень долго. Так чтоб настроить мечаническое реле, нужно держать двигатель на оборотах >2000 более 10-15 секунд, следить за напряжением на АКБ, и только тогда подгибать в одну или другую сторою.
Ешё к таму же, контакты реле пакроются оксидацией очень скоро. И опять проблемы....
Говориу честно - регулировать ето реле безсмысленно. 2 года назад я тоже хотель его отрегулировать по нормалному. Потратил много сил, и понел, что просто безсмысленно....
Реле електронное от Ваза подключить просто. Во первых, ныжно брать старое реле 121.3702 с жолтоватым корпусом, т.е. не новодел. Прикрутить его нужно на штатное место. Получется оно немного "верх ногами" но ето нечего не влияет. После того нужно разобрать штатнаю колодку ЗАЗа, которая подключялась в штатное реле - нужно извлеч провода с контактнами наконечникоми. Их там всего два. Исвлеч можно нажымом на плоскаю чясть контакта толстой иголкой - там есть "язычёк".
А потом всё просто - жёлтый продовок подключять на контакт "67" релюшки 121.3702, а зелёный (или какого он там цвета) - на 15. Всё. Реле не требует не какого периодического обслужеванья.
И ешё. Реле будет выдовать напряжение примерно 14.2-14.3 В независимо от оборотов (если генератор способен генерировать), температуры и нагрузки бортсети (опять же, если генератор спасобен).
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Жужаро
Статус: Offline Зареєстрований: 09.07.2023 Повідомлення: 63 Звідки: Миколаїв
Забанен Причина? |
Додано: 11 Лютий 2024 12:45 Заголовок повідомлення: |
|
|
hide я старе релє напевно не найду. В інтернет магазинах є нові 121,3702 в чорних корпусах. Якщо підключення таке елементарне, то че ж геніальне рішення.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
hide
Статус: Offline Зареєстрований: 11.06.2022 Повідомлення: 375 Звідки: Vilnius Моє авто: 968M
|
Додано: 11 Лютий 2024 15:02 Заголовок повідомлення: |
|
|
У нас в стране Жигулей и всяких других советских машын на дорогах нету уже 20 лет, от слова совсем. И то релюшку можно найти не трудно. Просто в групах фейсбука или в обявленьях.
Можно ставить и новодел. Но я слышал, что качество "уже не то" Не знаю, на сколько оно там хуже СССР'а...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Morgan
Статус: Offline Зареєстрований: 14.03.2017 Повідомлення: 490 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 13 Лютий 2024 10:45 Заголовок повідомлення: |
|
|
Жужаро Перевіряй на генераторі обмотки і діодний міст, бо схоже одна із фаз генератора зникла, стосовно нового реле подивись по моєму посиланню вище, вони є в продажу і роблять їх у Вінниці
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Жужаро
Статус: Offline Зареєстрований: 09.07.2023 Повідомлення: 63 Звідки: Миколаїв
Забанен Причина? |
Додано: 13 Лютий 2024 22:35 Заголовок повідомлення: |
|
|
Morgan якщо з генератором проблема, то батарея би не заряджалася, чи фари би не тягнув? Але ж наче навантаження тримає. Може таки треба час для збудження генератора, тому не відразу приймає навантаження? З третьої спроби без батареї на дальньому світлі оберти зменшував менше за середні, а без навантаження запросто працює на холостих.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Barbarossa НашКузьмич
Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3160 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 27 Березень 2024 22:17 Заголовок повідомлення: |
поддержали 2 человек |
|
kubanoid писав(ла): |
З урахуванням віку наших машин перевіряти треба все. У тому числі контакти замку запалювання та інші на шляху до РР. Десь була тема про встановлення реле та подачу напруги батареї прямо на РР при включенні запалювання. Тоді РР правильно підтримуватиме напругу (наскільки правильно воно може). |
Я розумію, що на Кубані на ринку можна шокати і гекати і усі розуміють, що таке цибуля і буряк, але не до такого рівня знання мови
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|