Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно. Хотя, уже гештальт закрыт
Всем привет! В тему истории или нет. У меня заз 968А 75 год в экспортном исполнении,сохранность 99% , пробег 39 тыс, на двигателе после номера АЭ,так вот толкатели коромысел все одной длины. Во всех книжках написано что одна короче.
Переместил сюда свое сообщение из другой темы. Наверное, все не один раз видели эти фотки, но у меня вопрос к знатокам истории: такие длинноухие 968-мые с габаритниками ФП-109, передними повторителями наверху крыльев и со «стрелой» спереди реально выпускались серийно?
Вопрос знатокам: на 965 и ранних 968 передние сидушки разные или одинаковые?
На 965 - свои, на 966 - свои, на 968 и некоторых 968А - от 966, часть 968А и все 968М - от "Жигулей"
добрый день разве это правильная информация? на 968м свои сиденья круглые и от жигули не подходят _________________ Запарожец единнственная машина у которой есть душа!
Ravan, передние на 968М и 965А(поздних), однотипные с ВАЗ-21013(2103), немного отличается крепление к полу, но там все на болтах.
Ramzes, обычные, но видел однажды пластмассовые на машине, годов так 1992 - 1995(покупалась по бартеру, за зерно), видимо в то время лепили из того что найдут в загашниках.
Мій 968А, 77 року, без стояночних ліхтарів. На початку року, чи в кінці його викотили, хто-зна.
Інша комплектація на момент купівлі(з рук):
торпедо залізна,
підрульові старого типу,
внутрішні ручки старі(не такі як на 968М), знизу пластик, зверху щось м'яке,
внутрішні ручки відкривання дверей хромовані,
ручки склопідйомників хромовані,
приборка як на 968М, тільки мнемоника інша,
кнопка "аварійки", червоний "грибок"(витяжна),
ЦПС - витяжний,
перемикач "двірники", на два режими з кнопкою, в торпедо,
механізм перемикання швидкості - "дзеркальний"(1 - ліворуч і до себе, 2 - ліворуч і від себе, і т.і.),
педаль газу штампована,
сидіння як у 968М(але є кріплення для старих(болти стирчать з підлоги),
закладні гайки для ременів безпеки є, як задні, так і передні(ременів не було),
плафон освітлення салону, в стелі на поперечній балці,
"хром" вставка в ущільнювачах вікон(переднього, заднього, та бокових),
з правого боку, в панелі лобового скла "діра" з заглушкою, для антени,
запобіжники - в багажнику під поличкою, поруч з ГЦЗ,
мотор "звичайна сороковка"(не 45, і не 50 к.с., а жаль),
емблема "ДніпроГЕС", червона
бампери хромовані
на колесакх ковпаки, як на червоному з фото на цій сторінці(але суцільні),
повторювачі поворотів , як на 968М(на крилах ближче до фар),
крила оцинковані з середини(якби нормальні підкрилки, а не от ті "огризки" алюмінєві, були б вічні.
це все, що пам'ятаю, дещо замінив відразу, інше поступово, зробити фото оригінального вигляду не вдасться.
На експорт робили "як клієнт забажає", то ж і в "союз" потрапляли(або за кордон не потрапляли) екземпляри "не для простого народу"(кажуть, навіть з радіоприймачами та антенами).
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях