Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 15 Березень 2016 20:50 Заголовок повідомлення: |
|
|
Цікаво дізнатись причину і у наступній версії всі проблеми усунути
|
|
Повернутися до початку |
|
|
DaYa
Статус: Offline Зареєстрований: 10.08.2009 Повідомлення: 1520 Звідки: Днепропетровск Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401
|
Додано: 15 Березень 2016 22:48 Заголовок повідомлення: |
|
|
Юр, все зависит от сырьевой базы. " из говна пулю не слепишь ".
Так и тут, если сырье фуфло, то смысла делать нет.
Для улучшения делатей они проходят рад обработок, химическую, физическую, электрическую.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Pas
Статус: Offline Зареєстрований: 07.01.2009 Повідомлення: 473 Звідки: Днепропетровск
|
Додано: 15 Березень 2016 22:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
el_fuego писав(ла): |
Розібрав свій 1.4
Висновки з цього:
2. Циліндри занадто м’які. У наступній версії буду використовувати гільзи під 82мм з напресовуванням рідних циліндрів.
На стінках циліндрів були наявні бороздки, що свідчить про перегрів, то бажано робити додаткове охолодження циліндрів або збільшувати тепловий зазоз з 0.06 до 0.08
Тепер питання:
1. Яку гільзу циліндра краще використати під 82мм: Москвич, ВАЗ або щось від іншомарок? |
Открывал я в сентябре свой двигатель.
После установки поршней 82 (и, соответственно, увеличенного масляного насоса + охлаждение поршней маслом) машина прошла ~ 17-18 тыс.км. Двигатель сильно не жалел. Масло минералка 20w50.
Хон присутствует на всех цилиндрах. Задиров нет, прихватов нет. Двигатель внутри чистый.
Личное мнение: "Либо тебе попался брак цилиндров, либо мне помогло охлаждение поршней."
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 16 Березень 2016 11:34 Заголовок повідомлення: |
|
|
Pas, а що у тебе з іншими деталями?
Особливо цікаві розподвал та стакани штовхачів
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Pas
Статус: Offline Зареєстрований: 07.01.2009 Повідомлення: 473 Звідки: Днепропетровск
|
Додано: 16 Березень 2016 16:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
1. Распредвал у меня стоит с увеличенными хромированными шейками. Износ не наблюдается.
2. Стакан толкателей 1 заменил. Выкрошился. Во втулках не люфтят.
3. Клапан-направляющая - износ не наблюдается. Люфта нет. Но: клапана хромированные, втулки SM.
4. Вкладыши (коренные и шатунные). Притираются. Без задиров и включений.
Масло не ест. За 4 т.км падение уровня масла по щупу не наблюдается.
Компрессию не замерял. Не с кем было.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 17 Березень 2016 15:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
А як щодо зносу картеру у постілях розподвалу та стаканах штовхачів?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Pas
Статус: Offline Зареєстрований: 07.01.2009 Повідомлення: 473 Звідки: Днепропетровск
|
Додано: 17 Березень 2016 22:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
Юра. Сравнивать не корректно.
Мизерный износ конечно присутствует. Иначе я бы не заморачивался с хромированием распредвала.
Но...
У тебя двигатель прошел 10 тыс.км, а у меня почти 70.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 20 Березень 2016 12:41 Заголовок повідомлення: |
|
|
Прокинувся я тут з ранку після гулянки і давай думати )
А чим мій двигун відрізняється від інших?.
1. Підсилені конічні пружини клапанів з БМВ. Може, вони занадто зтиснені? Від цього і виробітка стаканів штовхачів
З якого матеріалу краще зробити нові втулки?
2. Більше палива згорає - більше тепла. Циліндр охолоджується, а поршень - ні. Тому виробіткам циліндру. Треба додати охолодження поршнів
3. Д16Т не підходить для втулок стаканів штовхачів - крихкий:
ПС. http://k-power.ru/1-K-POWER/Publications-ForsunkiPorchn.htm
http://oppozit.ru/article361.html
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 11 Липень 2016 10:52 Заголовок повідомлення: |
|
|
Вже давно не писав) Вирішив оглянути ходову, підтягнути, змазати усе.
Передок інколи гупав, але люфтів ані я сам, ані на стенді не виявили.
Піддомкратив колесо, підтягнув підшипник, опускаю і чую неначе пружина прострілює. Виявилось, амортизатор підклинює у верхньому положенні, хоча і працює без притензій. Ну що ж - буду міняти (вже в котре =(( )
На задній вісі, теж, не без приколів: затискаю підшипник ступиці для прибирання люфту, а він залишається..
Розібрав, вийняв внутрішню частину ступиці (грибок), а там виробітка, що відчувається пальцем (0.1 - 0.2 мм). Виробітка у вигляді 2х канавок (позначив на фото), а сам вал точений швидко, то ж велика ймовірність - ще один брак.
У запасі були нові підшипники: перевірив - люфтить сама посадка і люфтить добряче. Знайшов б/у, зняту років 5 тому з донора, проміряв - виробітки немає. Встановив, зібрав.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
DaYa
Статус: Offline Зареєстрований: 10.08.2009 Повідомлення: 1520 Звідки: Днепропетровск Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401
|
Додано: 17 Липень 2016 23:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
юра, как фонари?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 18 Липень 2016 10:59 Заголовок повідомлення: |
|
|
Все супер, дякую.
За встановлення довелось розібрати та ізолювати стабілізатори, бо замикали на корпус
|
|
Повернутися до початку |
|
|
DaYa
Статус: Offline Зареєстрований: 10.08.2009 Повідомлення: 1520 Звідки: Днепропетровск Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401
|
Додано: 18 Липень 2016 11:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
Да вроде залил термоклеем. а корпус стабилизатора это и есть минус.
Ну, звыняй, прохлопал наверное
|
|
Повернутися до початку |
|
|
DaYa
Статус: Offline Зареєстрований: 10.08.2009 Повідомлення: 1520 Звідки: Днепропетровск Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401
|
Додано: 18 Липень 2016 11:57 Заголовок повідомлення: |
|
|
Юрка, какая температура мотора была по возвращению домой?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 08 Жовтень 2016 22:21 Заголовок повідомлення: |
|
|
Здається, після повної реставрації гараж завершується
Хоч, аватарку собі оновлю
ПС. Збираюсь до Києва. Щоправда, ще не жужиком, але і він переїде
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Сотник Дванадцять стульчаків
Статус: Offline Зареєстрований: 12.06.2009 Повідомлення: 2202 Звідки: Київ Моє авто: 968м
|
Додано: 09 Жовтень 2016 00:03 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Авка залік
|
|
Повернутися до початку |
|
|
DaYa
Статус: Offline Зареєстрований: 10.08.2009 Повідомлення: 1520 Звідки: Днепропетровск Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401
|
Додано: 10 Жовтень 2016 00:11 Заголовок повідомлення: |
|
|
Юрка на ПМЖ?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 11 Жовтень 2016 17:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
Так
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Lanc Дохтор Снежок
Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10315 Звідки: КИЕВ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
|
Додано: 11 Жовтень 2016 19:03 Заголовок повідомлення: |
поддержали 2 человек |
|
Теперь в Киеве будет отличный 966-й
_________________ Пъянство - причина многих интересных и увлекательных приключений!!! |
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 17 Жовтень 2016 18:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
Потрібен червоний шкірзам для карток.
Фактура та колір - максимально наближені до оригіналу.
Чи бачили щось таке у продажу?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Сотник Дванадцять стульчаків
Статус: Offline Зареєстрований: 12.06.2009 Повідомлення: 2202 Звідки: Київ Моє авто: 968м
|
Додано: 17 Жовтень 2016 23:54 Заголовок повідомлення: |
|
|
В епіцентрі тільки бачив шкірозам. Мені колись рекомендували Одесу 7-й кілометр, є точка з мегавеликим вибором замінника.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|