Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Ярко-синий боец невидимого фронта ЗАЗ-966В 1969г. (el_fuego)
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 55, 56, 57  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Гараж
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 27 Липень 2015 17:02    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Підкажіть, чи реально зараз знайти обшивку салону ЗАЗ-966 або де купити червоний дермантин під оригінал?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 27 Липень 2015 20:32    Заголовок повідомлення: поддержали 2 человек Відповісти з цитатою


Ще гарне фото

Якщо є бажання, можу викласти сюди фотоісторію реставрації та детальні фото наявного стану


Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Lanc
Дохтор Снежок
Дохтор Снежок


Статус: Offline
Зареєстрований: 24.07.2006
Повідомлення: 10315
Звідки: КИЕВ
Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965

ПовідомленняДодано: 27 Липень 2015 20:38    Заголовок повідомлення: поддержали 2 человек Відповісти з цитатою


Дуже велике бажання!

_________________
Пъянство - причина многих интересных и увлекательных приключений!!!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Дядька
Камазовод


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.06.2007
Повідомлення: 2422
Звідки: г. Горловка. ТД4 Никитовка(Микитiвка) Фосфорное гетто.
Моє авто: ВАЗ 2107

ПовідомленняДодано: 31 Липень 2015 11:15    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


поддержу Ланца. фотоисторию восстановления очень хотелось бы увидеть.

_________________
Поезд Японский занесенный порошею. Красив. Обтекаем. Доставляет по адресу. Но мы выбираем сто раз разъебошенный . Старый . Советский ВЛ8М.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 03 Серпень 2015 11:00    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Подробиці попізже.
Привіт, sanitar





Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
XpoH



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.10.2012
Повідомлення: 490
Звідки: Житомир, Київ
Моє авто: ЗАЗ 968М (Морська Хвилька)

ПовідомленняДодано: 03 Серпень 2015 12:35    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


буде два? Cool
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 31 Серпень 2015 12:05    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


На даний момент повністю виварено задні арки, замінені полички та задня панель












Було прийнято рішення повністю міняти передні арки.
Наразі, на 80% приварені арки, замінено водостоки та передню панель














Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 31 Серпень 2015 13:12    Заголовок повідомлення: поддержали 2 человек Відповісти з цитатою


Спробую зробити невеличку розповідь про відновлення автомобіля.

Автомобіль був куплений у далекому 2006 році. Перше фарбування, поварка, друге. Неначе, все добре, але хотілося вигляду, що максимально відповідав оригіналу.

У 2013 році розпочав пошук кузова на заміну. Знайти щось пристойне було дуже важко, а тут пише знайомий: "не хочеш купити мого?"

Попереписувались, подивився фото і зрозумів, що варіант добрий. Приїхав у запорізьку область та побачив воочію. Через кілька годин його вже було знято з обліку та виписано довідку-рахунок і я задоволений поїхав на авто додому.

Послідував повний огляд. Не обійшлось без дірок та іржі, однак стан кузова - дуже гарний на свої роки, його доглядали.
Роботи почались з повної розборки кузова




















Перші зварювальні роботи












Кузов було відправлено на повний піскоструй днища, салону, моторного відсіку та багажника












З усіх кожухів, також, знімалась фарба



[/img]

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 31 Серпень 2015 13:31    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою







Після невеликого простою під дощиком під час перегону, пішла поверхнева іржа, що була прибрана перетворювачем






Піскоструй виявив ще деякі недоліки кузова










Автомобіль був перевернутий на бік для поварки












Варити довелось небагато, що не могло не радувати










Днище, арки та моторний відсік було скрито травлячим грунтом






Далі - шари стійкого епоксидного та акрилового грунту
















В салоні використовувався більш дешевий травлячий грунт. Аналогічно, був перекритий вже акриловим








Підійшла пора шпаклювання. Намагався наносити якомога менше шпаклівки, але передня панель та кришки підвели
















Для скриття подряпин, на увесь кузов нанесено перший шар акрилового грунту








Грунтовка була перетерта. Салон пофарбовано білою акриловою фарбою








Зварювальні шви та стики панелей замазувались еластичним герметиком












Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 31 Серпень 2015 13:50    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


Увесь грунт був перетертий та промитий антісиліконом. Настав час наносити базову фарбу, а, згодом і лак












На днище та арки був нанесений розчинений гравітекс - дуже стійка і маюча гарний зовнішній вигляд рідина






Салон був віброізольований






Усі кожухи скривались травлячим, акриловим грунтами та чорною фарбою
















Товариш подарував червоний салон





Нарешті зборка. Абсолютно усі деталі перебирались або замінювались на нові та фарбувались












Попутно шукались рідні запчастини у належному стані






Диски прокатані, відпіскоструєні та пофарбовані акриловою фарбою. Встановлено сучасну гуму для вихідних поїздок






Рідна проводка має один недолік - втрачається 1-2 В при під’єднанні головного світла. Безпека - попре все, тому було вирішено зробити модифікацію, встановивши реле передніх фар.




Зборка тривала довго - автомобіль вже почав припадати пилом)












Ставало холодніше і на допомогу прийшла стара електрична піч




Зборка, зборка, зборка..








Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 31 Серпень 2015 13:56    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Автомобіль був готовий

Перший виїзд - море емоцій!







Далі - одразу ж поїздка на зліт у Вінницю та на західну Україну














Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 31 Серпень 2015 13:58    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


Наразі, автомобіль має такий вигляд


























Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Cepera-exp



Статус: Offline
Зареєстрований: 26.07.2010
Повідомлення: 840
Звідки: Запорожье

ПовідомленняДодано: 31 Серпень 2015 14:46    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою




_________________
Руки не для скуки
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
madmobile



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.09.2007
Повідомлення: 4179
Звідки: UA.Kiev,Vishorod
Моє авто: 968М red; 965A 1966

ПовідомленняДодано: 31 Серпень 2015 19:06    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


нереально круто. Молодець.

PS. По зварці попереднього кузова є косяки - отбортовки треба варити через точки, а не поверху отбортовки і на червоному щось не те зі зварними швами, таке враження що варилося без газу.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
валдик968



Статус: Offline
Зареєстрований: 26.11.2007
Повідомлення: 1554
Звідки: ХАРЬКОВ, ХТЗ
Моє авто: ЗАЗ 968М

ПовідомленняДодано: 01 Вересень 2015 13:53    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Красиво
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 24 Лютий 2016 11:32    Заголовок повідомлення: drive2 Відповісти з цитатою


Вирішив завести гараж і на драйві.. гадаю, не останній

https://www.drive2.ru/r/zaz/1609966/

Є давнішнє бажання відкрити майстерню по відновленню старих авто у оригінал та кастом.
Розпочинаємо з кумом перший проект:
https://www.drive2.ru/r/porsche/1609977/

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
DaYa



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.08.2009
Повідомлення: 1520
Звідки: Днепропетровск
Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401

ПовідомленняДодано: 25 Лютий 2016 10:33    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Хорошая идея про кастом. но я так вижу, у нас кастом не популярен. Sad
Понтовый город, и страна!

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 15 Березень 2016 14:05    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Розібрав свій 1.4

До зняття з авто (роки 3 тому) був дивний звук - думав, що детонація. Насправді ж, вилетіло чи тріснуло стопорне кільце і палець пробурив стінку циліндра Sad
Масло з картеру поступало у циліндр та просочувалось через різьбу свічки

Однак, це тільки одне з. Цікавим було вимірювання деталей (нагадаю, двигун пройшов 7-10 тис на синтетичному мастилі у режимі обкатки). Нагадаю, що зазори за збирання були встановлені на рівні середніх або мінімальних по мануалу, а деталі були відновлені або нові

Виробітка:
- Клапани 0.01 (польські ВАЗ класика з термообробленою ніжкою)
- Напрямні клапанів 0.02 (рідні металокерамічні)
- Циліндри 0.06 (з заготовок під рідні циліндри)
- Штовхачі 0.10..0.15 (рідні)
- Втулки під штовхачі - ще не вимірював, але відчувається пальцем, то ж орієнтуюсь на 0.10+ (відновлені дюралю Д16Т)

Висновки з цього:
1. Клапани та напрямні відносно у нормі як для повітряно охолоджуваного двигуна
2. Циліндри занадто м’які. У наступній версії буду використовувати гільзи під 82мм з напресовуванням рідних циліндрів.
На стінках циліндрів були наявні бороздки, що свідчить про перегрів, то бажано робити додаткове охолодження циліндрів або збільшувати тепловий зазоз з 0.06 до 0.08
3. Штовхачі занадто навантажені у площині обертання колінвалу або натрапив на брак.
Кілька штовхачів мали вибоїни зі сторони розподвалу






Кілька штовхачів мали вибоїни зі сторони розподвалу

Тепер питання:
1. Яку гільзу циліндра краще використати під 82мм: Москвич, ВАЗ або щось від іншомарок?
2. Чи у всіх така велика виробітка штовхачів або їх втулок?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Дядька
Камазовод


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.06.2007
Повідомлення: 2422
Звідки: г. Горловка. ТД4 Никитовка(Микитiвка) Фосфорное гетто.
Моє авто: ВАЗ 2107

ПовідомленняДодано: 15 Березень 2016 19:44    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


с моим месячным пробегом. сей мотор отходил бы менее года. обидно. столько труда.

_________________
Поезд Японский занесенный порошею. Красив. Обтекаем. Доставляет по адресу. Но мы выбираем сто раз разъебошенный . Старый . Советский ВЛ8М.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
965mmx



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.05.2006
Повідомлення: 2499
Звідки: г. Сочи

ПовідомленняДодано: 15 Березень 2016 20:02    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Да уж, качество... На тазомоторе не так интересно. 250 000 без вскрытия прошёл, я открыл,на цилиндрах хон остался даже, поршня 1-й ремонт. Колено не трогал, направляйки и клапана новые подкинул. И так ещё на 200 000 точно хватит. Я на этом моторе прошёл 40 до капиталки, и уже 14 после. Масло и бензин, две масляные пробки и ремень ГРМ для профилактики. Но скучаю по 40-ке )
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Гараж Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 55, 56, 57  Наст.
Сторінка 51 з 57

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group