Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Глюки с печкой.

 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Електрика
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 09 Грудень 2007 19:15    Заголовок повідомлення: Глюки с печкой. Відповісти з цитатою


Знаю что про печку у нас на форуме написано много, но как то все перечитал, и проблему с печкой решить не помогло.
Обрисую проблему:
Печка не работала очень давно. Предыдущий хозяин жужа, не ездил на машине зимой и под впечатлением историй о том что печки очень сильно горят, просто отключил печку от бензоканала.
Что сделал я:
В первую очередь подсоединил печку к бензопроводу.
Почистил камеру сгорания и свечу.
Так как в камеру сгорания не поступал бензин, хоть поплавковая камера и заполнялась - разобрал и почистил карбюратор и электроклапан.
Вобщем ничего из вышеперечисленных манипуляций не помогло.
Электроклапан щелкает при выключенной печке, но бензин при выкрученной заглушке жиклера не течет.
Когда печка включена во второе положение, субьективно кажеться что электроклапан не щелкает при подаче на него "+" с акумулятора (не знаю возможно ли такое, может я просто не слышу щелчка изза гула вентиляторов).
Вот такие вот дела.
Подскажите пожалуйста что и как можно и нужно еще проверить в печке.
Да, и еще вопрос: воздух по бензопроводу через жиклер в камеру сгорания проходит с заметным усилием, так и должно быть, и если да то какой механизм тока бензы в камеру сгорания, ведь она (камера соединена с атмосферой и положительное давление там не создается)

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Voytik



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.04.2003
Повідомлення: 13605


ПовідомленняДодано: 09 Грудень 2007 19:58    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


а бензонасос качает? может элементарно бенза карбу не подается?

через жиклер так и должно быть.
бензин очень текучая штука, давления не надо, достаточно дырочки чтоб оно начало вытекать.
печке много не надо.

проверь сначала или поплавковая набирается топливом. скрути крышечку с карба и будешь видеть. может там фильтрик в штуцере забит, может игла.

а тогда уже будешь думать дальше. если бенза в карбе есть.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 09 Грудень 2007 23:39    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Voytik писав(ла):
а бензонасос качает? может элементарно бенза карбу не подается?

через жиклер так и должно быть.
бензин очень текучая штука, давления не надо, достаточно дырочки чтоб оно начало вытекать.
печке много не надо.

проверь сначала или поплавковая набирается топливом. скрути крышечку с карба и будешь видеть. может там фильтрик в штуцере забит, может игла.

а тогда уже будешь думать дальше. если бенза в карбе есть.


В поплавковую камеру карбюратора бензин поступает.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Voytik



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.04.2003
Повідомлення: 13605


ПовідомленняДодано: 10 Грудень 2007 00:18    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


тоді розбирай клапан.
і лампочкою провір чи приходить напруга на нього.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 10 Грудень 2007 02:15    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Voytik писав(ла):
тоді розбирай клапан.
і лампочкою провір чи приходить напруга на нього.

Клапан вже розбирав там було трохи іржі, то я його почистив. тепер дійсно перевірю, чи поступає на нього напруга під час роботи, може дійсно температурний перемикач глючить і не подає "плюс" на електроклапан.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Voytik



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.04.2003
Повідомлення: 13605


ПовідомленняДодано: 10 Грудень 2007 03:15    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


а клапан повністю розбирав чи тільки катушку виймав зі стаканчика?

плюс на клапан же ж не з температурного перемикача іде Rolling Eyes
чи я щось забув?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 10 Грудень 2007 16:33    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Проблему таки знайшов.
Бензонасос загнувся. Певно перед тим трохи попрацював, бо коли я знімав карбюратор для прочистки в ньому було повно бензину, а потім загнувся.
Буду купувати новий, хтось знає скільки він коштує?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Voytik



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.04.2003
Повідомлення: 13605


ПовідомленняДодано: 11 Грудень 2007 01:17    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


не поспішай Smile
новий зараз вартує 100-180грн.

а чого він не качає дивився?.
якщо мембрана не порвана то все остальне ремонтується запросто.
сама розповсюдженна причина то підгорання контактів його задатчика.
чистяться "нульовкою", підгинають/відхинаються при потребі. щоб чітко спрацьовувало.
і резистор той що там є треба замінити на діод, тільки в зворотньому напрямку. для того щоб контакти менше підгорали.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 12 Грудень 2007 02:15    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Блін, розібрав бензонасос аж охрінів: купа ржачини на клапанах і мембрані. Просто викруткою можна виковирювати... Оце блін якість бензину...
Все гарно почистив, протер спиртом (жалко було переводити, але що поробишSmile))).
Контакти, що були трохи підгорілі зачистив нульовкою.
Тепер все повинно нормально працювати. Завтра, точніше вже сьогодні поставлю назад в машину.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Voytik



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.04.2003
Повідомлення: 13605


ПовідомленняДодано: 12 Грудень 2007 02:26    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ржавчина на клапанах це херово. погано качати буде.
можливо прийдеться для такого діла докупити два зворотніх калапани бензопроводу від Жигуля. і поставити перед і після насоса на шланг.
але головне щоб він справно дригався, і не залипав.

пиши далі. його зробити можна, тільки кажи які справи і які симптоми.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
SIMON



Статус: Offline
Зареєстрований: 22.02.2004
Повідомлення: 4955
Звідки: Харьков

ПовідомленняДодано: 12 Грудень 2007 02:26    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Це не бензин винен - це конденсат. Мабуть авто тривалий час стояло. В мене таке було - два роки не користувався опаленням (машина стояла в гаражi) i насос вщент заiржавiв.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Samuraj



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 147
Звідки: Rivne

ПовідомленняДодано: 12 Грудень 2007 03:47    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


SIMON писав(ла):
Це не бензин винен - це конденсат. Мабуть авто тривалий час стояло. В мене таке було - два роки не користувався опаленням (машина стояла в гаражi) i насос вщент заiржавiв.


Я певно не правильно виразився. Клапани і металічні деталі корпусу насоса в абсолютно нормальному стані - ніде не іржаві. А от простір між мембраною і клапанами майже повністю був заповнений якоюсь бодягою рихлої консистетції і кольору схожого ра іржу. Поняття не маю що це таке може бути, але воно прийшло з бензином, і що зроблю завтра точно, так це викину нафіг бензовідстойник і поставлю на його місце бензофільтр. Так надійніше буде.

Voytik писав(ла):
ржавчина на клапанах це херово. погано качати буде.
можливо прийдеться для такого діла докупити два зворотніх калапани бензопроводу від Жигуля. і поставити перед і після насоса на шланг.
але головне щоб він справно дригався, і не залипав.

пиши далі. його зробити можна, тільки кажи які справи і які симптоми.


Клапани тримають нормально: повітря у зворотньому напрямку не пропускають.
А щодо симптомів, то завтра як поставлю, сподіваюся їх уже не буде Confused
Ну а якщо ще щось вигулькне - обовязково напишу.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
VETER



Статус: Offline
Зареєстрований: 30.10.2005
Повідомлення: 608
Звідки: Харьков

ПовідомленняДодано: 12 Грудень 2007 18:15    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Samuraj писав(ла):

Все гарно почистив, протер спиртом (жалко було переводити, але що поробишSmile))).


Evil or Very Mad такие вещи бензином делают, продукт переводишь!


_________________
Veter знает, где тебя искать...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
agent2207



Статус: Offline
Зареєстрований: 07.01.2007
Повідомлення: 227
Звідки: Харьков
Моє авто: tig

ПовідомленняДодано: 12 Грудень 2007 22:29    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Не много дополню, думаю будет интересно многим.

Цитата из книги о 966 30-тка, на странице 268, ОТОПЛЕНИЕ, РЕМОНТ.

" При сборке электромагнитного топливного насоса необходимо
отрегулировать момент размыкания контактов в зависимости от хода
штока диафрагмы. Для выполнения этой регулировки следует
резьбовой конец штока диафрагмы вначале ввернуть в шарнир до упора,
а затем диафрагму со штоком отвернуть на 4,5 оборота. "


Отклонение от нормы на -+ 1 оборот приводит к залипанию контактов.


_________________
на важiль дроселя натискуй обережно
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail Відвідати сайт автора ICQ Number
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Електрика Часовий пояс: GMT + 3
Сторінка 1 з 1

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group