Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 09 Грудень 2007 19:15 Заголовок повідомлення: Глюки с печкой. |
|
|
Знаю что про печку у нас на форуме написано много, но как то все перечитал, и проблему с печкой решить не помогло.
Обрисую проблему:
Печка не работала очень давно. Предыдущий хозяин жужа, не ездил на машине зимой и под впечатлением историй о том что печки очень сильно горят, просто отключил печку от бензоканала.
Что сделал я:
В первую очередь подсоединил печку к бензопроводу.
Почистил камеру сгорания и свечу.
Так как в камеру сгорания не поступал бензин, хоть поплавковая камера и заполнялась - разобрал и почистил карбюратор и электроклапан.
Вобщем ничего из вышеперечисленных манипуляций не помогло.
Электроклапан щелкает при выключенной печке, но бензин при выкрученной заглушке жиклера не течет.
Когда печка включена во второе положение, субьективно кажеться что электроклапан не щелкает при подаче на него "+" с акумулятора (не знаю возможно ли такое, может я просто не слышу щелчка изза гула вентиляторов).
Вот такие вот дела.
Подскажите пожалуйста что и как можно и нужно еще проверить в печке.
Да, и еще вопрос: воздух по бензопроводу через жиклер в камеру сгорания проходит с заметным усилием, так и должно быть, и если да то какой механизм тока бензы в камеру сгорания, ведь она (камера соединена с атмосферой и положительное давление там не создается)
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Voytik

Статус: Offline Зареєстрований: 17.04.2003 Повідомлення: 13605
|
Додано: 09 Грудень 2007 19:58 Заголовок повідомлення: |
|
|
а бензонасос качает? может элементарно бенза карбу не подается?
через жиклер так и должно быть.
бензин очень текучая штука, давления не надо, достаточно дырочки чтоб оно начало вытекать.
печке много не надо.
проверь сначала или поплавковая набирается топливом. скрути крышечку с карба и будешь видеть. может там фильтрик в штуцере забит, может игла.
а тогда уже будешь думать дальше. если бенза в карбе есть.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 09 Грудень 2007 23:39 Заголовок повідомлення: |
|
|
Voytik писав(ла): |
а бензонасос качает? может элементарно бенза карбу не подается?
через жиклер так и должно быть.
бензин очень текучая штука, давления не надо, достаточно дырочки чтоб оно начало вытекать.
печке много не надо.
проверь сначала или поплавковая набирается топливом. скрути крышечку с карба и будешь видеть. может там фильтрик в штуцере забит, может игла.
а тогда уже будешь думать дальше. если бенза в карбе есть. |
В поплавковую камеру карбюратора бензин поступает.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Voytik

Статус: Offline Зареєстрований: 17.04.2003 Повідомлення: 13605
|
Додано: 10 Грудень 2007 00:18 Заголовок повідомлення: |
|
|
тоді розбирай клапан.
і лампочкою провір чи приходить напруга на нього.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 10 Грудень 2007 02:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
Voytik писав(ла): |
тоді розбирай клапан.
і лампочкою провір чи приходить напруга на нього. |
Клапан вже розбирав там було трохи іржі, то я його почистив. тепер дійсно перевірю, чи поступає на нього напруга під час роботи, може дійсно температурний перемикач глючить і не подає "плюс" на електроклапан.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Voytik

Статус: Offline Зареєстрований: 17.04.2003 Повідомлення: 13605
|
Додано: 10 Грудень 2007 03:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
а клапан повністю розбирав чи тільки катушку виймав зі стаканчика?
плюс на клапан же ж не з температурного перемикача іде
чи я щось забув?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 10 Грудень 2007 16:33 Заголовок повідомлення: |
|
|
Проблему таки знайшов.
Бензонасос загнувся. Певно перед тим трохи попрацював, бо коли я знімав карбюратор для прочистки в ньому було повно бензину, а потім загнувся.
Буду купувати новий, хтось знає скільки він коштує?
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Voytik

Статус: Offline Зареєстрований: 17.04.2003 Повідомлення: 13605
|
Додано: 11 Грудень 2007 01:17 Заголовок повідомлення: |
|
|
не поспішай
новий зараз вартує 100-180грн.
а чого він не качає дивився?.
якщо мембрана не порвана то все остальне ремонтується запросто.
сама розповсюдженна причина то підгорання контактів його задатчика.
чистяться "нульовкою", підгинають/відхинаються при потребі. щоб чітко спрацьовувало.
і резистор той що там є треба замінити на діод, тільки в зворотньому напрямку. для того щоб контакти менше підгорали.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 12 Грудень 2007 02:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
Блін, розібрав бензонасос аж охрінів: купа ржачини на клапанах і мембрані. Просто викруткою можна виковирювати... Оце блін якість бензину...
Все гарно почистив, протер спиртом (жалко було переводити, але що поробиш ))).
Контакти, що були трохи підгорілі зачистив нульовкою.
Тепер все повинно нормально працювати. Завтра, точніше вже сьогодні поставлю назад в машину.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Voytik

Статус: Offline Зареєстрований: 17.04.2003 Повідомлення: 13605
|
Додано: 12 Грудень 2007 02:26 Заголовок повідомлення: |
|
|
ржавчина на клапанах це херово. погано качати буде.
можливо прийдеться для такого діла докупити два зворотніх калапани бензопроводу від Жигуля. і поставити перед і після насоса на шланг.
але головне щоб він справно дригався, і не залипав.
пиши далі. його зробити можна, тільки кажи які справи і які симптоми.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
SIMON

Статус: Offline Зареєстрований: 22.02.2004 Повідомлення: 4955 Звідки: Харьков
|
Додано: 12 Грудень 2007 02:26 Заголовок повідомлення: |
|
|
Це не бензин винен - це конденсат. Мабуть авто тривалий час стояло. В мене таке було - два роки не користувався опаленням (машина стояла в гаражi) i насос вщент заiржавiв.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
Samuraj
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 147 Звідки: Rivne
|
Додано: 12 Грудень 2007 03:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
SIMON писав(ла): |
Це не бензин винен - це конденсат. Мабуть авто тривалий час стояло. В мене таке було - два роки не користувався опаленням (машина стояла в гаражi) i насос вщент заiржавiв. |
Я певно не правильно виразився. Клапани і металічні деталі корпусу насоса в абсолютно нормальному стані - ніде не іржаві. А от простір між мембраною і клапанами майже повністю був заповнений якоюсь бодягою рихлої консистетції і кольору схожого ра іржу. Поняття не маю що це таке може бути, але воно прийшло з бензином, і що зроблю завтра точно, так це викину нафіг бензовідстойник і поставлю на його місце бензофільтр. Так надійніше буде.
Voytik писав(ла): |
ржавчина на клапанах це херово. погано качати буде.
можливо прийдеться для такого діла докупити два зворотніх калапани бензопроводу від Жигуля. і поставити перед і після насоса на шланг.
але головне щоб він справно дригався, і не залипав.
пиши далі. його зробити можна, тільки кажи які справи і які симптоми. |
Клапани тримають нормально: повітря у зворотньому напрямку не пропускають.
А щодо симптомів, то завтра як поставлю, сподіваюся їх уже не буде
Ну а якщо ще щось вигулькне - обовязково напишу.
|
|
Повернутися до початку |
|
 |
VETER

Статус: Offline Зареєстрований: 30.10.2005 Повідомлення: 608 Звідки: Харьков
|
Додано: 12 Грудень 2007 18:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
Samuraj писав(ла): |
Все гарно почистив, протер спиртом (жалко було переводити, але що поробиш ))).
|
такие вещи бензином делают, продукт переводишь!
_________________ Veter знает, где тебя искать... |
|
Повернутися до початку |
|
 |
agent2207

Статус: Offline Зареєстрований: 07.01.2007 Повідомлення: 227 Звідки: Харьков Моє авто: tig
|
Додано: 12 Грудень 2007 22:29 Заголовок повідомлення: |
|
|
Не много дополню, думаю будет интересно многим.
Цитата из книги о 966 30-тка, на странице 268, ОТОПЛЕНИЕ, РЕМОНТ.
" При сборке электромагнитного топливного насоса необходимо
отрегулировать момент размыкания контактов в зависимости от хода
штока диафрагмы. Для выполнения этой регулировки следует
резьбовой конец штока диафрагмы вначале ввернуть в шарнир до упора,
а затем диафрагму со штоком отвернуть на 4,5 оборота. "
Отклонение от нормы на -+ 1 оборот приводит к залипанию контактов.
_________________ на важiль дроселя натискуй обережно |
|
Повернутися до початку |
|
 |
|