Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Незрозуміла пудра в двигуні. Після капремонту.
На сторінку 1, 2  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
perets



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.04.2008
Повідомлення: 104
Звідки: Ирпень
Моє авто: Луаз, 1.2l, 4х4

ПовідомленняДодано: 30 Грудень 2020 11:25    Заголовок повідомлення: Незрозуміла пудра в двигуні. Після капремонту. Відповісти з цитатою


Друзі, всім привіт.
В двигуні, після капремонту, виявив пудру. Але трішки хронології.
Ремонт двигуна був зроблений навесні 2019 р. Коліно в 0,25 всі шийки, ремонт втулок розподільчого валу, розточка гільз під 79.0 мм, головки не піджимав.
За весь час на авто так і не їздив але обкатку двигуна (теоретичну) проходив в гаражі. На двигуні стоїть ВАЗ карб 2105-1102070-10, електронне запалення, впускний колектор під ВАЗ карб. Тобто, в принципі, стандартне обладнання як у багатьох із ЗАЗоводів.
Декілька днів тому вирішив, що потрібно замінити оливу на авто. Час напрацювання на ній було години 2 максимум. До речі, на авто поставив перехідник на звичайний маслофільтр. Злив через пробку оливу. Але цього було замало тому, заради спортивного інтересу зняв піддон. І тут я "наївся ухи". В піддоні, на умовно передній половині де є ребра виявив шар сметаноподібного гуана. При більш детальному огляді виявилося, що це алюмінієва пудра. Чому пудра? Бо більші шматки виявилися у фільтрі для очистки оливи. Не можу сказати, що ці шматки якісь великі але вони є.
Коліно після шліфовки вимивав і продував. Блок після ремонту втулок РВ промивав і продував. Звідки ця пудра не можу уявити. Я вже думав що якось накосячив при установуі КВ і він противісами тре по картеру. Але вчора я цього так і не побачив, ніяких слідів затирань не має.
Питання, що це може бути?
Поршні - індійські, кольці- якісь німецькі але не гуано точно. Плюс до цього, робився капремонт головок. Розточувалися рідні направляючі клапанів, ніжки клапанів напилялися хромом і все підганялося один до одного. Плюс притирка сідел клапанів.
Декілька фото з того що вчора було виявлено.








Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
sanitar
лентяй


Статус: Offline
Зареєстрований: 29.11.2005
Повідомлення: 11631
Звідки: Киев
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 30 Грудень 2020 14:53    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


притирка деталей,забей.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
perets



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.04.2008
Повідомлення: 104
Звідки: Ирпень
Моє авто: Луаз, 1.2l, 4х4

ПовідомленняДодано: 30 Грудень 2020 15:10    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Це ж виходить, що десь тугенько... При тому, що все робилося із заводськими допусками.
До речі, забув відразу написати. Масло використовував рекомендовате тут Леол. 10-40.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Ganimed



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.07.2017
Повідомлення: 41
Звідки: Одесса
Моє авто: ЗАЗ 968А 1975 г

ПовідомленняДодано: 30 Грудень 2020 19:02    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Как вариант перепутаны крышки шатунов и собраны с нятягом . Коленвал легко вращался после сборки всех вкладышей или внаглую проворачивали ломом и чьето матерью ?))
В моем моторе ни шатуны ни крышки не меченые . При разборке не обратил внимание и потом затрахался эти пазлы складывать чтоб колено пальцами крутилось со всеми обжатыми шатунами

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Dr.Hartman



Статус: Offline
Зареєстрований: 02.01.2011
Повідомлення: 742
Звідки: Мелитополь

ПовідомленняДодано: 30 Грудень 2020 20:32    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


sanitar писав(ла):
притирка деталей,забей.

Это уже интенсивный износ, такого не должно быть.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Dr.Hartman



Статус: Offline
Зареєстрований: 02.01.2011
Повідомлення: 742
Звідки: Мелитополь

ПовідомленняДодано: 30 Грудень 2020 20:37    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ganimed писав(ла):
Как вариант перепутаны крышки шатунов

Не вариант, пудры не будет , частицы разрушенного вкладыша да, могут быть , но это уже когда мотор застучал бы.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Dr.Hartman



Статус: Offline
Зареєстрований: 02.01.2011
Повідомлення: 742
Звідки: Мелитополь

ПовідомленняДодано: 30 Грудень 2020 20:45    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


perets писав(ла):
Це ж виходить, що десь тугенько... При тому, що все робилося із заводськими допусками.
До речі, забув відразу написати. Масло використовував рекомендовате тут Леол. 10-40.

Уже не важно , хотя сомневаюсь что было что то туго там, тут какая то банальщина , типа забоины на краю толкателя , которая вспахивает каждый раз риску , при этом оный вращается , вот и стругает по кругу.
В любом случае разбирать двигатель до обнаружения больного узла, начните со снятия голов, а там , вынимая толкатели обратите внимание на состояние отверстия толкателя , может там и собака зарыта.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
perets



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.04.2008
Повідомлення: 104
Звідки: Ирпень
Моє авто: Луаз, 1.2l, 4х4

ПовідомленняДодано: 30 Грудень 2020 22:52    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Шатуни всі комплекті. До того ж і збалансовані по вазі. Я просто не розумію, де є така пара тертя щоб так пудру шліфувати.
Двигун після збирання завівся практично з пів оберту. При прогріві до 50-60 гр компресія від 7,4 до 7,9 кг.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Morgan



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.03.2017
Повідомлення: 488
Звідки: Киев
Моє авто: ЗАЗ 968М

ПовідомленняДодано: 30 Грудень 2020 22:52    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Присадки, ревитализаторы и монтажные/сборочные пасты с сульфидом молибдена не применялись?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
perets



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.04.2008
Повідомлення: 104
Звідки: Ирпень
Моє авто: Луаз, 1.2l, 4х4

ПовідомленняДодано: 31 Грудень 2020 19:42    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Для збирання двигуна використовував оригінальний герметик VAG. У мене таке відчуття що то наче якась присадка з оливи. Сьогодні зняв кришки шатунів. Шийки КВ без радіальних дефектів. А от на вкладишах видно, що шийка не притерлася (місце тертя не блищить) а наче "нульовкою" терло. Воно і зрозуміло оскільки олива повна абразиву. Після свят буду розбирати та дефектувати двигун.

Дурня різна лізе в голову.
У мене до того, як я відправляв картер в ремонт на розточку і завтулювання під РВ всередині картеру на стінках були якісь чорні плями. Наче припечений лак. Теоретично він здирався гострим предметом. Чомусь я думав що то окалина від лиття картеру. Бо в деяких місцях ці чорні плями наче з глибини картеру ромли. А сьогодні я випадково викруткою царапнув і виявилося, що ті підтіки легко знімаються. Цілими шматками. Єдине, від чого та херня могла розм'якнути то олива. Так може олива реагує на картер і його роз'їдає? Дурні думки але я не розумію, чому цей шар пудри лежав в піддоні. Точніше розумію але не знаю, коли він там з'явився. Виходить, що реакція або шліфування якихось пар тертя відбувалося вже давно.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 01 Січень 2021 00:17    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


у нашого двигуна сильно виробляються місця під штовхачі. Питання: що з ними робилося і який зазор робили?

Другий варіант - менш реальний - місце під колінвал чи розподвал було проточено не співвісно.

Третій - ще менша ймовірність - кудись не потрапляє мастило (розподвал - шийка, ближча до маховика?)

Перше - розібрати, перевірити для заспокоєння і забити.
Друге - просто забити, якщо впевнений, що зібрано првильно.
Третє - спершу перевірити ьтиск манометром. Далі - бажано розібрати та перевірити знос шийок.

ПС. Масляні канали мили за капіталки? Як?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Dr.Hartman



Статус: Offline
Зареєстрований: 02.01.2011
Повідомлення: 742
Звідки: Мелитополь

ПовідомленняДодано: 03 Січень 2021 11:51    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


perets писав(ла):
. А сьогодні я випадково викруткою царапнув і виявилося, що ті підтіки легко знімаються. Цілими шматками. Єдине, від чого та херня могла розм'якнути то олива. Так може олива реагує на картер і його роз'їдає?

Фракция отпавшего лака зачастую крупней отверстия в сетке маслоприёмника , мы бы наблюдали эти частицы в поддоне .
Цитата:
А от на вкладишах видно, що шийка не притерлася (місце тертя не блищить)

В идеальных условиях ничего притираться не должно , так как масло разделяет трущиеся поверхности.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
perets



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.04.2008
Повідомлення: 104
Звідки: Ирпень
Моє авто: Луаз, 1.2l, 4х4

ПовідомленняДодано: 15 Січень 2021 22:04    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Всім привіт. Нарещті дібрався до компа.
Розібрав повністю весь двигун. В надії на те що десь щось знайду. Болт. Ніде нічого не знайшов. Вкладиші, як і писав, абсолютно без якихось дефектів. Сильно переживав за коліно- всі шийки в ідеалі, без рисок і царапин. Навіть не розумію звідки пудра. Так, про модібденовий осад читав в інеті, але першою оливою була ЛЕОЛ MASTER 15W-40 SF/CC мінералка. Не знайшов я в складі оливи молібдена. А може і є але про це ніхто не пише. Двигун весь промив, продув, зібрав. На пуск вибрав оливу ЛЕОЛ-Ультра 540 SAE 5W-40, API SM/CF.
Не знаю, чи правильне рішення, чи ні. Намагався, читаючи наш сайт, вирішити для себе що ж краще. Одні дурні думки. Але. У мене встановлено додатковий масляний фільтр. І чомусь я гадаю, що для кращого проходження фільтруючого елементу синтетика буде не гіршим варіантом. Можливо і помиляюся.
Якост так. Далі буде. Чекаю, коли пройдуть морози і старт...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Компромисс



Статус: Offline
Зареєстрований: 21.04.2009
Повідомлення: 1669
Звідки: Днепропетровская обл.
Моє авто: ЗАЗ 968М, Sens 1.3

ПовідомленняДодано: 15 Січень 2021 22:51    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


После этого сообщения что подумал - при конкретном сдвиге шестерни с балансирного вала грубо стругает, и получается стружка "широкого грансостава" (пришлось пройти). Если пудра - можно предположить, что где-то очень нежно касается (может и не всегда, от температуры) что-то вращающееся корпуса двигателя. Визуально может и не броситься в глаза - вроде как заводская фрезеровка...
Но - если шейки и вкладыши выглядят идеально, значит пудра туда не попала - фильтр спас? Иначе бы там были точно видимые задиры, причём и мягких вкладышей, и твёрдых шеек.

Не по теме, но про морозы. При любых морозах не было проблем с двигателем. Только запомнились обмерзающие окна, при этом в салоне тепло, но из-за слабой циркуляции воздуха стекла не грелись. С задним решил установкой кулера 120 мм, а с боковыми беда... Думал про потолочный центробежный вентилятор, но украинские зимы постепенно отодвинули тему... )


_________________
Если дела идут хорошо, значит вы чего-то не заметили...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
perets



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.04.2008
Повідомлення: 104
Звідки: Ирпень
Моє авто: Луаз, 1.2l, 4х4

ПовідомленняДодано: 15 Січень 2021 23:42    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Компромисс писав(ла):
=при конкретном сдвиге шестерни с балансирного вала

Шестерня стоїть на своєму місці.
Була одна думка...... Коли вставляв вже вимитий РВ на своє місце в картер то забув в передній частині прикрутити упорну пластину та що кріпиться двома гвинтами М6. І звісно, що РВ дещо провалився і виліз вперед. І рукою відчув наче щось як зрізало метал. Я думаю, вас всім це відчуття знайоме. Коли дуже гостра кромка зрізає дуже тонкий шар металу. У мене РВ має осьовий люфт 0,33 мм. Можливо, як варіант, до притирання двигуну, за рахунок косих шестерень РВ і ходив вперед-назад та гострими кромками підрізав відреставровані втулки в картері? Нагадаю, картер віддавався на ремонт, куплявся новий РВ і хлопці підганяли кожну шийку РВ під нову втулку. РВ крутиться легко без заїдань.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Dr.Hartman



Статус: Offline
Зареєстрований: 02.01.2011
Повідомлення: 742
Звідки: Мелитополь

ПовідомленняДодано: 17 Січень 2021 11:00    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


Цитата:
Нагадаю, картер віддавався на ремонт, куплявся новий РВ і хлопці підганяли кожну шийку РВ під нову втулку. РВ крутиться легко без заїдань

Есть нюансы в ремонте опор р/вала , там с вилами не подходи Twisted Evil
Первое важное условие перед ремонтом - это установка картера строго по оси коленвала
Затем отступаем от оси колена на 108мм и выходим на девственную ось распредвала с последующей обработкой Wink
Если делать на координатке (вертикалка), то в обязательном порядке нужно делать планировку плоскостей прилегания передней крышки и привалочной плоскости картера КПП (точней направляющего бурта).
Так же стоит вопрос шлифовался ли распредвал и делалась ли предварительная правка центровой фаски на оном.
Если не соблюсти эти условия , то это ремонтом назвать нельзя - это халтура.
Распредвал да , от руки будет свободно вращаться , но в какой оси от колена Question балансвал соответственно от оси распредвала , который могли прошлифовать без правки центров, что в сумме набегает в определённом месте на алюминиевую шестерню на коленчатом валу.
Цитата:
Болт. Ніде нічого не знайшов

Я понимаю что в домашних условиях выявить смещение осей распредвала и балансвала никак, но по зазору в шестернях можно понять , да и пристально посмотрите на алюминиевую шестерню балансвала, она всё расскажет Wink

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
perets



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.04.2008
Повідомлення: 104
Звідки: Ирпень
Моє авто: Луаз, 1.2l, 4х4

ПовідомленняДодано: 18 Січень 2021 10:23    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Dr.Hartman
Дякую за розгорнуту відповідь.
Я звертався по питанню ремонту в Вінницю, телефон тих хлопців наче з форуму хтось давав, говорили, що не рукожопи. Перевірити вісі вдома в гаражі неможливо. Єдиним методом перевірки то є зазор в парі шестерень.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Meborep



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.02.2021
Повідомлення: 1
Звідки: Москва
Моє авто: Заз

Забанен
Причина?
ПовідомленняДодано: 14 Лютий 2021 16:44    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Dr.Hartman писав(ла):

Я понимаю что в домашних условиях выявить смещение осей распредвала и балансвала никак, но по зазору в шестернях можно понять , да и пристально посмотрите на алюминиевую шестерню балансвала, она всё расскажет Wink

да особо ничего и не видно

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Lanc
Дохтор Снежок
Дохтор Снежок


Статус: Offline
Зареєстрований: 24.07.2006
Повідомлення: 10315
Звідки: КИЕВ
Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965

ПовідомленняДодано: 15 Лютий 2021 09:16    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


А кто его забанил и за что?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
sanitar
лентяй


Статус: Offline
Зареєстрований: 29.11.2005
Повідомлення: 11631
Звідки: Киев
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 15 Лютий 2021 14:21    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


я.у него в другом сообщении был замаскированный под смайл спам.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку 1, 2  Наст.
Сторінка 1 з 2

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group