Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Однокамерний WEBER на ЗаЗ
На сторінку 1, 2  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
upszn



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.05.2011
Повідомлення: 326
Звідки: kolo STANISLAVA
Моє авто: ЗаЗ 968М

ПовідомленняДодано: 05 Червень 2019 20:43    Заголовок повідомлення: Однокамерний WEBER на ЗаЗ Відповісти з цитатою


Нарешті дійшли руки до установки цього девайса.
"Підсос" поки що не підключений.



_________________
"Есть только миг между прошлым и будущем"
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Paul R-0707



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.02.2007
Повідомлення: 439
Звідки: Германия
Моє авто: ЛуАЗ-969М

ПовідомленняДодано: 05 Червень 2019 23:17    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


По идее карбюраторы подобного типа должны стоять поплавковой камерой в направлении движения автомобиля. Не зря же на ЛуАЗах карбюраторы по сравнению с Запорожцами развёрнуты на 180° При такой установке как на фото при поворотах смесь будет или обогащаться или обедняться в зависимости от направления поворота, в итоге провалы и перебои обеспечены.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
upszn



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.05.2011
Повідомлення: 326
Звідки: kolo STANISLAVA
Моє авто: ЗаЗ 968М

ПовідомленняДодано: 06 Червень 2019 09:09    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Погоджуюся. Можливо не найоптимальніший варіант установки але :

1. З двох зол вибрано менше - прийшлося би сильно ускладнювати привід дроссельної заслонки, і по компоновці (кожухи і т.д.) цей варіант для мене виявиася оптимальним.
2. Якщо би мова йшла про ралійні гонки то розміщення поплавкової камери мало би суттєве значення. В моєму випадку нема ні різких поворотів ні супер швидкостей, і т. д. і т. п.
ІМХО.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Morgan



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.03.2017
Повідомлення: 488
Звідки: Киев
Моє авто: ЗАЗ 968М

ПовідомленняДодано: 06 Червень 2019 09:09    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


А навіщо той хобот перед вентилятором виведено?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
upszn



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.05.2011
Повідомлення: 326
Звідки: kolo STANISLAVA
Моє авто: ЗаЗ 968М

ПовідомленняДодано: 06 Червень 2019 09:28    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Забор зовнішнього повітря. Здається "За рулем" була ідея робити отвір в кришці капота. Я зробив по своєму.
Ідея така:

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Morgan



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.03.2017
Повідомлення: 488
Звідки: Киев
Моє авто: ЗАЗ 968М

ПовідомленняДодано: 06 Червень 2019 10:12    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Враховуючи аеродинаміку кузова, без хлібниці, там скоріше розрідження а не підпор повітря буде
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
upszn



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.05.2011
Повідомлення: 326
Звідки: kolo STANISLAVA
Моє авто: ЗаЗ 968М

ПовідомленняДодано: 06 Червень 2019 16:15    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Morgan писав(ла):
Враховуючи аеродинаміку кузова, без хлібниці, там скоріше розрідження а не підпор повітря буде


Щось конструктори рахували мабуть не один день.
Для підстраховки я причіпив на кришку капота - повітрозабірник.


_________________
"Есть только миг между прошлым и будущем"
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Paul R-0707



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.02.2007
Повідомлення: 439
Звідки: Германия
Моє авто: ЛуАЗ-969М

ПовідомленняДодано: 06 Червень 2019 22:43    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


upszn писав(ла):
Погоджуюся. Можливо не найоптимальніший варіант установки але :

2. Якщо би мова йшла про ралійні гонки то розміщення поплавкової камери мало би суттєве значення. В моєму випадку нема ні різких поворотів ні супер швидкостей, і т. д. і т. п.
ІМХО.


Я в своей практике с этой проблемой первый раз столкнулся когда мой отец в семидесятых годах на свой ГАЗ-67Б вместо карбюратора К-22А поставил К-22Г. У К-22Г фланец развёрнут на 90° по этому он тоже встал поплавковой камерой в бок.
С той же проблемой я столкнулся с моим нынешним ЛуАЗом. Предыдущий владелец поставил на него такой же Солекс как у тебя и тоже поплавковой камерой в бок:


В итоге как у отцовского ГАЗ-67Б в семидесятые, так и у моего ЛуАЗа в нынешние времена, при выходе из обычных поворотов (например на перекрёстке в городе!) или на круговом движении или при движении с креном начинались перебои и дёргания. То же самое у знакомого, который поставил себе на ЗАЗ-968А ДААЗ-2105 на переходнике (боком). Ни отцовский ГАЗ-67Б, ни мой ЛуАЗ или Запорожец моего знакомого тоже не раллийные машиы и ни в каких гонках не участвовали Very Happy провалы и дёргания были при обычной повседневной эксплуатации.
И были эти фокусы только в описанных мной ситуациях, в остальном к раоте карбюратров ни у моего отца в товремя ни у меня не было. На отцовской машине и на Запорожце знакомго проблемы исчезли после установки карбюратров в правильное положение. Я же сперва заменил Солекс на штатный К-133А, позде на ДААЗ-2105.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
upszn



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.05.2011
Повідомлення: 326
Звідки: kolo STANISLAVA
Моє авто: ЗаЗ 968М

ПовідомленняДодано: 08 Червень 2019 20:54    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Будем посмотреть.
Тут крім того, що ускладнюється привід дроссельної заслінки, треба ще городити якийсь перехідник між карбюратором і впускним коллектором. Якщо шо вернемся до К- 133.


_________________
"Есть только миг между прошлым и будущем"
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Paul R-0707



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.02.2007
Повідомлення: 439
Звідки: Германия
Моє авто: ЛуАЗ-969М

ПовідомленняДодано: 09 Червень 2019 18:20    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


upszn писав(ла):
Будем посмотреть.
Тут крім того, що ускладнюється привід дроссельної заслінки, треба ще городити якийсь перехідник між карбюратором і впускним коллектором. Якщо шо вернемся до К- 133.

Всё верно, но привод в этом случае наверное не самое сложное будет, переходник "на коленке" за пять минут навряд ли получится Smile

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
upszn



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.05.2011
Повідомлення: 326
Звідки: kolo STANISLAVA
Моє авто: ЗаЗ 968М

ПовідомленняДодано: 09 Серпень 2020 10:31    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Paul R-0707 писав(ла):
upszn писав(ла):
Будем посмотреть.
Тут крім того, що ускладнюється привід дроссельної заслінки, треба ще городити якийсь перехідник між карбюратором і впускним коллектором. Якщо шо вернемся до К- 133.

Всё верно, но привод в этом случае наверное не самое сложное будет, переходник "на коленке" за пять минут навряд ли получится Smile


Провал таки є Sad
Але не при поворотах а при нагрузці вище середньої - підйом в гору, або по рівному з "тапком" вище середнього. Колись щось подібне було на К-133, як бензонасос недокачував.
Я спочатку думав, що то зчеплення дьоргається, але тепер вже і не знаю як правильно діагностувати проблему.
Тут є кілька варіантів: 1)ставити назад К-133; 2)було би добре оцінити якість суміші на проблемних режимах. Є задумка склепати показометер на основі лямбда-зонду. Але то покищо тільки в планах.


_________________
"Есть только миг между прошлым и будущем"
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Paul R-0707



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.02.2007
Повідомлення: 439
Звідки: Германия
Моє авто: ЛуАЗ-969М

ПовідомленняДодано: 09 Серпень 2020 17:42    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


upszn писав(ла):

Провал таки є Sad
Але не при поворотах а при нагрузці вище середньої - підйом в гору, або по рівному з "тапком" вище середнього. Колись щось подібне було на К-133, як бензонасос недокачував.
Я спочатку думав, що то зчеплення дьоргається, але тепер вже і не знаю як правильно діагностувати проблему.
Тут є кілька варіантів: 1)ставити назад К-133; 2)було би добре оцінити якість суміші на проблемних режимах. Є задумка склепати показометер на основі лямбда-зонду. Але то покищо тільки в планах.

А уровень правильно выставлен? И правильно отргегулирован? У меня провалы только на поворотах или при крене были. В остальом к Веберу претензий не было. И запуск и работа были нормальными.

Кстаи, поищи прибор ИКС-1, с ним по крайней мере можно отлично ортегулировать состав смеси на холостом ходу. Слишком бедная смесь тоже может привести к провалам:


В видеоролике я регулирую этим ИКСом карбюратор своего мотоцикла (Awtowelo BMW R-35). На ЛуАЗе я тоже им регулирую, просто с ним ещё не снимал. Оранжевый цвет пламеи- слишком богатся смесь, синий цвет- слишком бедная. Идеальая смесь как раз на границе синего и оранжевого:

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 10 Серпень 2020 17:12    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


По провалам - раджу перевірити свічки - сам нещодавно поміняв і оцінив різницю

Щодо тросу - проводиться у жорсткій трубці, котру вигинаєш як хочеш

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
upszn



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.05.2011
Повідомлення: 326
Звідки: kolo STANISLAVA
Моє авто: ЗаЗ 968М

ПовідомленняДодано: 10 Серпень 2020 19:47    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Paul R-0707
З ИКСОМ знайомий. Є таке в господарці. На холостих і при "початковому дросселі" все пучком. Тяга супер, на четверту можна переключатися практично з 30 км. Як третя передача барахлила , то так і робив. Свічки нормального світло-коричневого (світло-сірого) кольору. Якби не було підйомів, то проблеми і не замічав би. Треба ще попробувати змістити роботу ускорительного на більш пізній час. З економайзером взагалі не знайомий, на відміну від К-133.
Щось би таке на подобі ИКСА було для діагностики всіх режимів карбюратора Shocked Особливо на ходу.



Останній раз редагувалося: upszn (10 Серпень 2020 20:02), всього редагувалося 1 раз
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
upszn



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.05.2011
Повідомлення: 326
Звідки: kolo STANISLAVA
Моє авто: ЗаЗ 968М

ПовідомленняДодано: 10 Серпень 2020 19:58    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


el_fuego
На рахунок трубки- корисна порада. Візьму на замітку. Smile

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Paul R-0707



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.02.2007
Повідомлення: 439
Звідки: Германия
Моє авто: ЛуАЗ-969М

ПовідомленняДодано: 10 Серпень 2020 20:52    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


upszn писав(ла):
Paul R-0707
З ИКСОМ знайомий. Є таке в господарці. На холостих і при "початковому дросселі" все пучком. Тяга супер, на четверту можна переключатися практично з 30 км. Як третя передача барахлила , то так і робив. Свічки нормального світло-коричневого (світло-сірого) кольору. Якби не було підйомів, то проблеми і не замічав би.

Понятно.
upszn писав(ла):
Треба ще попробувати змістити роботу ускорительного на більш пізній час. З економайзером взагалі не знайомий, на відміну від К-133.

Тут к сожалению ничего подсказать не могу. Внутрь Солекса я не заглядывал, я более менее привёл в порядок К-133А, а Солекс снял и продал. Но и К-133А у меня не долго стоял, как только всё необходимое удалось собрать в кучу, я поставил ДААЗ-2105. Smile
upszn писав(ла):
Щось би таке на подобі ИКСА було для діагностики всіх режимів карбюратора Shocked Особливо на ходу.

Ну это уже посложней ИКСа будет Smile

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Николай Викторович



Статус: Offline
Зареєстрований: 19.03.2011
Повідомлення: 461
Звідки: Крюковщина под Киевом
Моє авто: ЗАЗ 968АЭ

ПовідомленняДодано: 10 Серпень 2020 22:42    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ИКС до пеньки,газоанализатор рулит.Я своим ИКС не смог нормально настроить.Это цацка кооператоров!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Paul R-0707



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.02.2007
Повідомлення: 439
Звідки: Германия
Моє авто: ЛуАЗ-969М

ПовідомленняДодано: 11 Серпень 2020 22:19    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Николай Викторович писав(ла):
ИКС до пеньки,газоанализатор рулит.Я своим ИКС не смог нормально настроить.Это цацка кооператоров!

ИКС для регулировки холостого хода.
Я свой ЛуАЗ всегда им регулирую и без проблем прохожу тест на загазованость.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Zazik_91
ПаЯльНег/неКроФилЬнег


Статус: Offline
Зареєстрований: 18.12.2009
Повідомлення: 3081
Звідки: Украина, Киев, Соломенка.
Моє авто: ЗАЗ 965 1961г. ЗАЗ 965 196?г. Wartburg 1.3 turist

ПовідомленняДодано: 14 Серпень 2020 19:56    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Залей наш бенз и убедьшься, ИКС не всегда покажет правду
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Paul R-0707



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.02.2007
Повідомлення: 439
Звідки: Германия
Моє авто: ЛуАЗ-969М

ПовідомленняДодано: 15 Серпень 2020 08:06    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Zazik_91 писав(ла):
Залей наш бенз и убедьшься, ИКС не всегда покажет правду

Неужели ваш бензин хуже советского?
В Союзе у меня с ИКСом тоже проблем не было, регулировал с ним начиная от мотоцикла до рабочего ГАЗ-66.

Вот например и у товарища и на вашем бензине всё правильно показывает: http://luazzz.ru/showthread.php?t=4760&p=136911&viewfull=1#post136911

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку 1, 2  Наст.
Сторінка 1 з 2

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group