|
ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
|
|
|
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
CROSSFADER
Статус: Offline Зареєстрований: 25.01.2017 Повідомлення: 192 Звідки: EAST TROYA CUSTOMS Моє авто: ЗАЗ 968М 1986г кап ремонт двигателя. Карпаты с поршневой от хонды Дио 27
|
Додано: 05 Січень 2020 04:39 Заголовок повідомлення: |
|
|
AlexK писав(ла): |
З LED в фарах головного світла ще є питання, так як оптичні елементи запроектовані під галогенову лампу. Тут суть не тільки в тому як тобі видно, а і де буде лінія зрізу. Я використовую оптику Wesem + Osram Night Breaker+ реле на світло і цілком задоволений.
Хоча ще б "+" до реле провів окремим проводом від АКБ, і "-" від фар теж.
Тому що був поганий контакт правої фари з кузовом автомобіля і відповідно фара світила так собі. |
Я бы еще уделил особое внимание проводам генератора и хорошей массе на мотор.
Недавно по случаю кусал провода от родного генератора, когда откусил плюс со стартера (он же с АКБ)
Мягко сказанно прифигел..
Он толстый визуально, думал хоть четверка.
А хрен там, 2,5 квадрата!
Делайте выводы господа, как по мне этого очень мало, и масса там такая же. Я бы кинул как минимум десятку, какого то пв 3 например.
У меня еще была толстая масса с Лева от мотора на коромысле, но она до меня была кем то обрезана, и куда цеплялась хз.
Вот думаю оригинал ли это?
_________________ - Ты Цапу крутил?
- Да где тут Цапа, где?!!
- Да вот та, ржавая!
- Они все ржавые!!
- Она самая ржавая !
(с)Кин-дза-дза |
|
Повернутися до початку |
|
|
AlexK
Статус: Offline Зареєстрований: 05.07.2011 Повідомлення: 570 Звідки: Вінниця Моє авто: ЗАЗ 968 72, ЗАЗ968М 82, ЗАЗ 968МП 93
|
Додано: 05 Січень 2020 21:38 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ну кусав ти скоріше всього провід генератор-стартер, тому що той, що йде від АКБ набагато товстіший.
Там може й 4мм2, це треба переміряти, так як в діаметрі жила 2,5мм2 дає 1,78мм, а 4мм2 це 2,26мм.
2,5мм2 по Іmax не проходить.
Щодо маси на коромислі, шукай над нею отвір з різьбою в кузові, це заводська маса.
В мене було на горбі, що забув прикрутити силову масу, (там з генератора йде свій "-"). Так цей мінус тримав пусковий струм, але не довго(.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
CROSSFADER
Статус: Offline Зареєстрований: 25.01.2017 Повідомлення: 192 Звідки: EAST TROYA CUSTOMS Моє авто: ЗАЗ 968М 1986г кап ремонт двигателя. Карпаты с поршневой от хонды Дио 27
|
Додано: 06 Січень 2020 00:58 Заголовок повідомлення: |
|
|
Да, провод с гены на стартер.
Я и говорю что его и мало для зарядки и всех потребителей если они будут кормится от гены
Может это одна из причин плохого заряда на зазе.
Пожлобились меди, каки в случае переноса аккумы в багажник в девяностых.
А сфоткай пожалуйста свою массу на коромысле, у тебя ж тоже мыло
Я и сам думаю, как мой при этом заводился?)))
Явно не с провода массы гены, видать по тросткам газа и подсоса, или еще по чему то масса пролезала к стартеру)
Крутил без вопросов))
_________________ - Ты Цапу крутил?
- Да где тут Цапа, где?!!
- Да вот та, ржавая!
- Они все ржавые!!
- Она самая ржавая !
(с)Кин-дза-дза |
|
Повернутися до початку |
|
|
AlexK
Статус: Offline Зареєстрований: 05.07.2011 Повідомлення: 570 Звідки: Вінниця Моє авто: ЗАЗ 968 72, ЗАЗ968М 82, ЗАЗ 968МП 93
|
Додано: 14 Липень 2020 00:19 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Скидав фото з телефону, і ось декілька весняних фото:
При чому при їзді по густій траві обломався хвостик на датчику температури. Датчик замінено на новий. Як виявилося, датчик ТМ-100А є доволі поширеним, тому знайти його не виявилося проблемою.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
AlexK
Статус: Offline Зареєстрований: 05.07.2011 Повідомлення: 570 Звідки: Вінниця Моє авто: ЗАЗ 968 72, ЗАЗ968М 82, ЗАЗ 968МП 93
|
Додано: 14 Липень 2020 00:38 Заголовок повідомлення: |
|
|
Знайшовши трохи вільного часу, вирішив подивитися до двигуна, куди я не ліз останніх 5 років. Свічки виявилися в червоному нальоті, скоріш за все, від бензу.
В лівій головці на осі коромисел була відсутня розпірна пружина, встановив від іншого двигуна, заодно підправив робочі поверхні коромисел, а то ніяк нормально не вистявся зазор.
До цього не слабо калатало в правій голові. Воно й не дивно: зазор в 4-му на впуску 0,4мм. Клапана відрегульовано, одразу змінився звук з січкарні на бурякорізку.
Заодно зняв карб і кожух, щоб вимити пил і бруд між циліндрами, але там виявилося все сухо і чисто, тому обмив тільки ззовні, при чому прокладка клапанної кришки лівої головки дала тріщину і звідтіля підсирало масло. Замінив на нову.
Також помив центирфугу і залив нове масло 20W-50 з наявних і не дорогих. За якихось 3тис. пробігу бруду в центрифузі доволі багато.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Barbarossa НашКузьмич
Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3156 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 14 Липень 2020 09:22 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Ого! Вперше бачу такий колір свічки, ніби червоним грунтом помальована))
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Олег Бриллиантовая рука
Статус: Offline Зареєстрований: 23.05.2003 Повідомлення: 3994 Звідки: Вышгород
|
Додано: 24 Липень 2020 12:32 Заголовок повідомлення: |
|
|
Barbarossa писав(ла): |
Ого! Вперше бачу такий колір свічки, ніби червоним грунтом помальована)) |
Ага, суріком залізним
_________________ Я люблю Україну! Будь ласка, поважайте нас! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Николай Викторович
Статус: Offline Зареєстрований: 19.03.2011 Повідомлення: 461 Звідки: Крюковщина под Киевом Моє авто: ЗАЗ 968АЭ
|
Додано: 27 Липень 2020 20:42 Заголовок повідомлення: |
|
|
По мануалу,вроде,идеальная работа двигателя,даже масла на резьбе нет!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|
|
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
|
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|