Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
ayger - ЗАЗ 968М - 1993г.
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24, 25  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Гараж
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Lanc
Дохтор Снежок
Дохтор Снежок


Статус: Offline
Зареєстрований: 24.07.2006
Повідомлення: 10315
Звідки: КИЕВ
Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965

ПовідомленняДодано: 19 Жовтень 2020 14:56    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Корячь пружины от МТ или ищи родные усиленные
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
priedinieks



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.02.2009
Повідомлення: 746
Звідки: Latvia
Моє авто: zaz 965a

ПовідомленняДодано: 19 Жовтень 2020 23:02    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Да, конечно здорово, но мучать такую классную раритетную машину на ралли у меня рука бы не поднялась. Rolling Eyes
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.05.2017
Повідомлення: 534
Звідки: Сумы
Моє авто: 968М, Alfa 75

ПовідомленняДодано: 19 Жовтень 2020 23:17    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


priedinieks, машина живе коли рухається. Тим паче, що це не є якимось унікальним експортним екземпляром з лужоним кузовом, на якому їздив особисто Брєжнев. Це досить іржава М-ка останніх років виробництва. Як би я її не реставрував, все одно вона не матиме якоїсь історичної цінності. А так машина живе яскравим життям і я також Smile
Такі змагання є гарним мотиватором, за декілька місяців було виправлено куча дрібних косяків, до яких ніколи не доходили руки. Такий стрес-тест одразу викриває усі слабкі місця і болячки і задає вектор руху по роботі.
Можу сказати, що зараз машина перебуває в кращому технічному стані ніж до участі у змаганнях.
Доречі, відео з підбіркою поїздок на ЗАЗі за 2020 рік.


Далі буде Smile

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
priedinieks



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.02.2009
Повідомлення: 746
Звідки: Latvia
Моє авто: zaz 965a

ПовідомленняДодано: 20 Жовтень 2020 17:08    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ок, я о Вашей машинке сужу по картинкам. Запорожцев в Украине очевидно ещё много и вам кажется что так будет всегда... У нас в скором будущем машин с ДВС может почти нестать.

https://lv.sputniknews.ru/Latvia/20191102/12700875/Strasti-bushuyut-kak-v-Latvii-chut-ne-zapretili-bolshuyu-chast-avtoparka-strany.html

П.С. Публикация старая, но процесс изкоренения ДВС не остановился, законы переписывают, прячут, врут... Сегодня на латышском очередная разоблачающая власть публикация по етой теме.
П.П.С. Берегите и наслаждаитесь тем что пока имеете!

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.05.2017
Повідомлення: 534
Звідки: Сумы
Моє авто: 968М, Alfa 75

ПовідомленняДодано: 20 Жовтень 2020 17:59    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


Доведеться у сороковку врізати електродвигун Very Happy
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.05.2017
Повідомлення: 534
Звідки: Сумы
Моє авто: 968М, Alfa 75

ПовідомленняДодано: 06 Листопад 2020 21:37    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


В понеділок повернувся додому з Херсону. Там проходив 4й етап раллі на серійних авто, у кар'єрі біля села Тягинка, близько 40 км до Херсону.

Спочатку планували поїхати на лафеті. Але штурман захворів, а він мав бус, яким ми планували тягти лафет. Тому, довелося швидко шукати заміну штурману на цей етап, а мені їхати своїм ходом.

Це був новий рекорд по дальності подорожі, 700 км в одну сторону. А в перший день, ще й довелося їхати за штурманом у Миколаїв, це ще +120 км.

Жуж молодець, все витримав, доїхав без пригод.

У суботу ознайомилися з трасою - дуже цікава - багато перепадів висот і по довжині спецділянки досить довгі, близько 10 км.

Тут також без пригод було. А у неділю були самі перегони. Після проходження двох спецділянок, на фініші почув неприємне торохтіння двигуна. Були підозри, що відірвався глушник, бо в одному місці вилетіли з повороту і могли зачепити. Заглушив двигун на час оформлення карнету та очікування своєї хвилини заїзду на сервіс. Доїхали до сервіс-парку, до наступного заїзду залишалось хвилин 40.
Заводжу двигун і бігу слухати! Чую, що торохтить у правій головці. Глушу двигун, швидко скидую клапанну кришку - і вуаля - відкрутився гвинт регулювання зазору впускного клапану 4го цилиндру. Нічого не зірвало, нічого не погнуло, швиденько вкрутив гвинт на своє місце, перевірив всі інші, все гуд. Кришку на місце і погнали Smile

Після трьох проїздів відставали від CRX, що шов по переду нас менше ніж на хвилину. На 4му проїзді ми вже почали зменшувати відставання, а далі почав підсилюватися дощ, і до кінця 6ї спецділянки ми їх наздогнали і обігнали.

Таким чином, вперше зайняли призове місце у класі 1600. 2-ге місце Smile

Цікаві моменти можна подивитися на відео:

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2959
Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик

ПовідомленняДодано: 07 Листопад 2020 22:02    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


коротше кажучи, багно - це стихія Зепчика, чи тебе просто рятує твоя зубата гума?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.05.2017
Повідомлення: 534
Звідки: Сумы
Моє авто: 968М, Alfa 75

ПовідомленняДодано: 09 Листопад 2020 10:15    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Proffesor писав(ла):
коротше кажучи, багно - це стихія Зепчика, чи тебе просто рятує твоя зубата гума?

Важко дати однозначну відповідь. Я думаю, в першу чергу, слизька поверхня не дає потужним автівкам реалізувати весь свій потенціал. А слабенькі як їхали так і їдуть. Плюс, гарна для таких умов гума, плюс завантажена ведуча вісь - і в результаті норм їдемо Smile

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.05.2017
Повідомлення: 534
Звідки: Сумы
Моє авто: 968М, Alfa 75

ПовідомленняДодано: 28 Листопад 2020 19:19    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


Записав детальний мануал по обкатці двигуна:


Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.05.2017
Повідомлення: 534
Звідки: Сумы
Моє авто: 968М, Alfa 75

ПовідомленняДодано: 12 Лютий 2021 13:12    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Через півтора року після першого виїзду мотор проїхав більше 6к кілометрів, з них значну частину з серйозними навантаженнями. На щастя, поломок по залізу не вилізло, і можна продовжувати роботу з двигуном. Зараз у мене період затишшя, нікуди не їжджу, в змаганнях участі не беру. Alfa стоїть на тернистому і бюрократичному шляху оформлення свапу двигуна. Тому, з'явився час щось зробити по Жужику.

З самого початку роботи з цим двигуном я думав робити модернізації по системах запалення і живлення - МПСЗ а потім і інжектор.

Ще влітку-восени 2020 я почав збирати компоненти. На машину нічого не ставив, бо машина приймала участь у змаганнях, не хотів ризикувати. Замовив SECU-3T, по місцю купив різнокольорових дротів, релюшок, коммутатор, катушки, датчики. У Сотник замовив реперний диск 60-2. Доречі, якщо комусь потрібно креслення диска - будь ласка:
https://drive.google.com/file/d/1exGiVQncpparZ16WegGwE9eRHgvaVFf4/view?usp=sharing

Сам диск:


На минулих вихідних з батьком зробили кронштейни для котушок і закріпили їх. Стоять на місці рідної:


Комутатор поставив туди ж де і стояв минулий:


В коллекторі зроблено отвір з різьбою і вкручено трубку. Цікаво, що на самому коллекторі є відлив в якому якраз і зроблено отвір. Цікаво, для чого він був призначений за задумкою заводу?







Чому така довга трубка? Щоб вивести її за межі кожухів охолодження. Далі до датчику абсолютного тиску піде силіконова трубка. З такою компоновкою до неї завжди буде доступ і не буде проблемою її замінити в разі пошкодшення або погіршення її стану.

Перелік компонентів:
- ДПКВ - 27.3847
- ДАД - MPX4250AP
- Коммутатор 133.3774-03
- Котушки 406.3705 (аналог 3012-3705)

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2959
Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик

ПовідомленняДодано: 12 Лютий 2021 19:31    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Отвір в колекторі для ВУТ на луазі, або для автоматичного щеплення в інвалідних версіях
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.05.2017
Повідомлення: 534
Звідки: Сумы
Моє авто: 968М, Alfa 75

ПовідомленняДодано: 12 Лютий 2021 19:43    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Proffesor, цікаво, що вони це заклали в цьому колекторі.
А я думав що на вакуум у тих системах брали з відливів згори колектора, біля циліндрів.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
AlexK



Статус: Offline
Зареєстрований: 05.07.2011
Повідомлення: 570
Звідки: Вінниця
Моє авто: ЗАЗ 968 72, ЗАЗ968М 82, ЗАЗ 968МП 93

ПовідомленняДодано: 12 Лютий 2021 19:49    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Proffesor писав(ла):
Отвір в колекторі для ВУТ на луазі, або для автоматичного щеплення в інвалідних версіях


Ті отвори збоку коллектора біля входу в головку. На фото видно.
Відео не відкриває(.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.05.2017
Повідомлення: 534
Звідки: Сумы
Моє авто: 968М, Alfa 75

ПовідомленняДодано: 12 Лютий 2021 19:51    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


AlexK, цей пост лише з фото Smile
Так, я думав з них і береться вакуум. І на звичайному колекторі такі отвори є. А знизу немає.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2959
Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик

ПовідомленняДодано: 14 Лютий 2021 23:29    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ага, тоді це я не правильно зрозумів на початку. Так, ви правильно пишете, вакуум береться біля головки.
Я подумав що той отвір, під колектором, ти сам зробив

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.05.2017
Повідомлення: 534
Звідки: Сумы
Моє авто: 968М, Alfa 75

ПовідомленняДодано: 15 Лютий 2021 01:53    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Proffesor, та ні, там же заводська відливка.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.05.2017
Повідомлення: 534
Звідки: Сумы
Моє авто: 968М, Alfa 75

ПовідомленняДодано: 15 Лютий 2021 11:50    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Вчора був перший пробний запуск на МПСЗ. Але поки щось не вдалось "подружити" двухканальний комутатор 133.3774-03 і SECU-3T.
Спочатку я забув про спеціальну прошивку для двухканального комутатора і спробували запустити двигун на звичайній. Працювали 1 і 3 циліндри. Потім перешив на прошивку під двухканальний комутатор - почали працювати 2 і 4, а 1 і 3 перестали Embarassed

Потім ще трішки погрався з прошивками, оновився до найсвіжішої, на наступних вихідних експерименти буде продовжено. Можливо, спробую систему с 2 звичайними комутаторами, тим паче що один вже є (76.3734) від старої системи запалення.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
ayger
Адский баянист


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.05.2017
Повідомлення: 534
Звідки: Сумы
Моє авто: 968М, Alfa 75

ПовідомленняДодано: 22 Лютий 2021 10:51    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Вчора були ще більш містичні запуски. Спробував схему з 2 комутаторами. Але чомусь працює лише один (відповідно - лише 2 циліндри). Здавалося б - вимикай їх по черзі і побачиш який не працює. Але ось тут саме цікаве - якщо вимкнути будь-який з комутаторів - двигун запускається на тому що залишився. Тобто обидва комутатори робочі, але разом не хочуть працювати
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Lanc
Дохтор Снежок
Дохтор Снежок


Статус: Offline
Зареєстрований: 24.07.2006
Повідомлення: 10315
Звідки: КИЕВ
Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965

ПовідомленняДодано: 22 Лютий 2021 16:05    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


А коммутаторы одинаковые, производитель один?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
M.A.D.



Статус: Offline
Зареєстрований: 06.06.2016
Повідомлення: 445
Звідки: kr.ua

ПовідомленняДодано: 22 Лютий 2021 22:11    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


наводки по питанию/просадка напряжения/прочее?...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Гараж Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24, 25  Наст.
Сторінка 22 з 25

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group