|
ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
|
|
|
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Николай Викторович
Статус: Offline Зареєстрований: 19.03.2011 Повідомлення: 461 Звідки: Крюковщина под Киевом Моє авто: ЗАЗ 968АЭ
|
Додано: 19 Липень 2020 10:18 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
видео супер¡
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 535 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 31 Липень 2020 12:08 Заголовок повідомлення: |
|
|
Вирішив перейти на гуму 165/80, бо в неї висота профілю найближча до оригіналу.
Приємно здивований, що шиномонтаж прийняв виклик, і вони змогли відбалансувати колеса на ЗАЗ. Десь в закромах знайшли адаптер, де була ЗАЗівска розболтовка 4х256.
Порівняння по висоті з 155/70:
А саму машину на нових колесах забув сфоткати. фото будуть у неділю) ну і на останній фотці вже видно нове колесо на машині)
Зробив тестову поїздку, по-перше, враження що пересів на якийсь джип, бо більша висота навіть з салону відчувається)
По-друге, спідометр нарешті перестав страшенно завищувати швидкість. Раніше як їдеш 80 по спідометру, реально десь 65. Зараз десь 75
Якщо раптом хтось із Сум буде шукати де балансувати колеса, то можна зробити це тут: https://goo.gl/maps/j53a4gUKGgyxWPSz8
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 535 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 03 Серпень 2020 15:34 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Перший виїзд за місто на новій гумі 165/80. Враження - все подобається, по трассі швидше і ями ще менше відчуваються. Можливо, на наступних вихідних поїду у Харків. А поки що відос з покатушок біля с. Шпилівка. Цікаво, що та місцевість називається "Харківщина", хоча до Харківської області звідти далеко:
|
|
Повернутися до початку |
|
|
AlexK
Статус: Offline Зареєстрований: 05.07.2011 Повідомлення: 570 Звідки: Вінниця Моє авто: ЗАЗ 968 72, ЗАЗ968М 82, ЗАЗ 968МП 93
|
Додано: 03 Серпень 2020 15:58 Заголовок повідомлення: |
поддержали 4 человек |
|
Нормально валить, аж в оператора шльопають шльопки.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Николай Викторович
Статус: Offline Зареєстрований: 19.03.2011 Повідомлення: 461 Звідки: Крюковщина под Киевом Моє авто: ЗАЗ 968АЭ
|
Додано: 10 Серпень 2020 20:46 Заголовок повідомлення: |
|
|
На этой резине просто джип! Красава.А что за фирма.Это всесезонка?У меня 155х80 Дипломат .Польша.Всесезонка.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 535 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 11 Серпень 2020 11:06 Заголовок повідомлення: |
|
|
Николай Викторович
це літня гума, виробник Achilles (Індонезія).
На зиму хочу також 165/80, зубасту та з шипами.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Николай Викторович
Статус: Offline Зареєстрований: 19.03.2011 Повідомлення: 461 Звідки: Крюковщина под Киевом Моє авто: ЗАЗ 968АЭ
|
Додано: 12 Серпень 2020 19:36 Заголовок повідомлення: |
|
|
На зиму ставлю БЦ-10 и не парюсь.Протектор высокий и гребет не хило.На передке всесезонка.Ну привод меняю зима-лето.За Индонезию первый раз слышу,да и не уследишь за всем,что выпускается.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
voger
Статус: Offline Зареєстрований: 17.08.2020 Повідомлення: 6 Звідки: Киев Моє авто: ваз 2107
|
Додано: 01 Вересень 2020 16:43 Заголовок повідомлення: |
|
|
Я беру Michelin, довольно известная штука.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 535 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 04 Вересень 2020 12:25 Заголовок повідомлення: |
|
|
voger на вазовское ведро 07 модели что ли? а че не И-151? давай уже свою спам ссылку)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 535 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 14 Вересень 2020 09:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
Обслуговування Жужика виходить на новий рівень
|
|
Повернутися до початку |
|
|
AlexK
Статус: Offline Зареєстрований: 05.07.2011 Повідомлення: 570 Звідки: Вінниця Моє авто: ЗАЗ 968 72, ЗАЗ968М 82, ЗАЗ 968МП 93
|
Додано: 14 Вересень 2020 20:06 Заголовок повідомлення: |
|
|
Класна штука підйомник. А яка ширина гаража?
А чого монтувати не допомагав, в тебе ще ж оператор в шльопках наче є?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 535 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 14 Вересень 2020 23:45 Заголовок повідомлення: |
|
|
AlexK, разом робили все що стосується копання ям, транспортування матеріалів, заливки бетону. Далі в мене стало трішки більше роботи і на декілька днів я випав з процесу. А батькові страшенно хотілося все зібрати, ось він і не утримався Там де він монтує, там зйомка зі штативу
Ширина гаражу трохи більше 3.3 м, точно вже не пам‘ятаю.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 535 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 22 Вересень 2020 10:51 Заголовок повідомлення: |
поддержали 3 человек |
|
З часу останньої публікації багато чого було зроблено по машині, та багато подій.
19-20 вересня планувався етап раллі на серійних авто у Дергачах. Раллі грунтове, отже на Альфі з 13 см кліренсу якось не хотілося їхати. Вирішив їхати на Жужику.
Після інсталляції підйомника, почався активний процес підготовки машини.
Перш за все мене бентежила передня підвіска. У 2017 році перебрали шарові, рульові тяги, відрегулювали редуктор, і так я і їздив. Ричагів не знімав, торсіони не дивився.
Отже, розібрали весь передок, залишилися лише "ріжки та ніжки":
Знявши ричаги, виявили, що один з торсіонів має лопнувшу пластину. Гарна новина в тому, що балка була таки з мастилом. Довелося терміново замовляти нові. Також замовив нові гумові буфери на балку. Трохи підкачала Нова Пошта, яка два пакунки однієї посилки транспортувала окремо... І буфери були на відділені вже на наступний день, а торсіони в цей час десь валялися в Дніпрі.
Отже, нарешті торсіони приїхали, встановлені в балку, балка зібрана, заправлена ТАД-17, нові гумки поставлені, все сухо.
Також були відремонтовані нижні точки кріплення балки зі сторони пасажира, там вже майже все відгнившим було.
Стакани також довелося переварювати. По кузову ще довелося підсилити точку кріплення редуктора зі сторони колеса.
Після кузовних робіт, встановили балку і почали збирати решту підвіски.
Що мене також дуже здивувало, це те що всі тяги та шарові в відмінному стані, і я навіть не став їх перебирати. Слідкування за цілісністю пильників та щприцування шарових дало свої позитивні плоди.
Також було замінено передні гальмівні циліндри, ГТЦ, РЦЗ.
ГТЦ встановлено Метеллі, з перехідниками на датчики тиску з 968А.
РЦЗ - сток.
Гідравлічні системи прокачані свіжою DOT4.
Врешті решт, передок зібрали, все класно.
Також залив свіже мастило у КПП, було прибрано підтікання масла між пильником і КПП, проблема була у кривій нажимній пластині. Вирівняли площину и все стало ок.
З двигуном нічого не робив, до нього по залізу в мене зараз немає жодних претензій, є лише "хотілки" наприклад викинути трамблер від АЗЛК та карбюратор на звалище, бо налаштування далекі від ідеальних і я навіть не хочу витрачати час на намагання ідеально налаштувати безперспективні системи. Доречі, GreenSeven підігнав мені реперний диск, який вже встановлено, але це вже інша історія.
На раллі машина іхала на БСЗ від АЗЛК+ОЗОН 2105, мастило ХАДО 5W50.
День виїзду (18 вересня) був насичений подіями. Вранці я звільнився с роботи, а потім поїхав на авторинок, подивитися гуму. Я довго думав, брати чи ні, бо одна модель гуми мені дуже запала до серця, але я думав що її вже давно не виробляють. Але виявилось, що гуму Ф-328 виробляють і зараз! Тому я узяв комплект:
Годин в 5 вечора ми виїхали, і години через 3 з половиною вже були у Харкові.
Одразу пішли відпочивати, бо наступний день мав бути складним.
Підйом у 5 ранку, ідемо міняти гуму, первіряти рівні технічних рідин, знімати задній диван, залишати в машині лише необхідні речі.
Це ми уже у сервіс парку:
Пройшовши усі перевірки, поїхали на ознайомлення з трасою. Загалом, десь 50 бойових км, а також доїзди, сумарно десь 150 км.
Після ознайомлення та написання стінограми поїхали на урочисте відкриття:
Ну а далі щейкдаун (тренування на окремій трасі):
Тренування не виявило ніяких проблем у машині, тому ввечері відпочили і пішли спати.
Вранці знову на сервісну зону, з бойовим настроєм!
Не буду писати багато про СД, просто залишу відео проїздів:
В останньому відео на 4:00 цікавий момент спускання в яр на повному газу
Доречі, в перший день, на ознайомленні, АЗЛК вилетів на цьому місці з траси. Він розігнався, але вже не зміг зкоректувати траекторію і вилетів на лівий бік від траси. Екіпаж цілий, машина загалом також, лише передній бампер постраждав.
Результати:
19 місце с 35 в абслюті.
7 місце з 15 в класі 2WD1600.
3 місце в класі Rally Legends (залік для старих автівок).
Загалом непогано для першого досвіду участі у грунтовому раллі. Особисто я радий, що машина все витиримала, дорогу в обі сторони та самі перегони. Після змагань ми інколи їхали 130 на завантаженій машині по трасі від Харкова до Охтирки, все гуд Для мене це показник, що роботи з машиної ведуться правильно і грамотно, і є значний прогрес. Коли я тільки купив Жужика, він не міг влітку від одного краю міста до іншого доїхати, бо починав грітися і бажано було б зупинитися на охолодження.
Далі по плану підготовка на наступний етап, десь через місяць у Дніпрі.
Може хто хоче також на Жужику приїхати?
Останній раз редагувалося: ayger (22 Вересень 2020 15:03), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
|
Lanc Дохтор Снежок
Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10316 Звідки: КИЕВ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
|
Додано: 22 Вересень 2020 12:52 Заголовок повідомлення: |
поддержали 4 человек |
|
Круто!
_________________ Пъянство - причина многих интересных и увлекательных приключений!!! |
|
Повернутися до початку |
|
|
TehRuk
Статус: Offline Зареєстрований: 15.01.2005 Повідомлення: 598 Звідки: Україна
|
Додано: 22 Вересень 2020 14:23 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
22 Сентябрь 2020 10:51
Молодец ! Расти дальше, усложняй трассы.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 535 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 19 Жовтень 2020 10:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
Трішки з запізненням, але напишу невеликий пост про чергове ралі.
Цього разу довелося їхати у Дніпро, це новий рекорд відстані для мого Жужика - близько 400 км в одну сторону, ще й кілометрів 100 на трасі, ну і по місту звичайно поїздили.
Їхали через Харків, дорога від Охтирки і до самого Дніпра - чудова. Та й з кліренсом ЗАЗа і Суми-Охтирка їдеться без проблем
Доїхали без пригод
Витрати пального вийшли близько 7.5 л на 100 км, при швидкості 90-100.
Тепер про самі змагання. Цей раз траса була на території покинутого аеропоту. 99% треку - грунт. І є малесенький розворот на асфальті.
Особисто мені більше сподобалася минула траса у Дергачах. Спецділянками були реальні дороги, які перекрили для змагань. Плюс були доїзди по дорогам загального користування. Як показав минулий етап - на усіляких доїздах якщо все правильно зробити, то можна піднятись на декілька позицій вгору, за рахунок того, що багато екіпажів губляться у просторі або часі
У Дніпрі ж було по мінімуму таких моментів, тому єдиний шлях до успіху - швидко проїхати трек.
Перші проїзди були так собі. В цей раз у нас навіть не було більш менш приземлених конкурентів з якими можна було б поборотися. Із старих автівок знайшлося лише парочка ранніх 2108, але там від них один VIN номер залишився, бойові машини, підготовлені і не перший рік їздять.
Ми дуже сильно сподівалися на дощ, що мав таки бути, якщо вірити прогнозам. Але щось вранці ледве капало, лише пил прибило. Хоч видимість краще. Але зчеплення з дорогою навіть покращилось, бо тепер автівки не буксували у пилюці.
Перші 3 проїзди ми впевнено займали перше місце (з кінця списку). Позаду нас залишались лише ті хто не доїхав взагалі. Одна автівка мала технічні проблеми, 2 Гольфи перевернулися, ще одна автівка вилетіла за трек і застрягла.
Аж ось настав час 4 СД. 4-6 спецділянки мали їхати у реверс. Хмари почали темніти, пішов грозовий дощ. Всього стартувало близько 30 автівок, і, враховуючи стартовий інтервал в 1 хвилину, то від старту першої автівки до останньої пройшло мінімум півгодини. Півгодини потужного грозового дощу. Першими їхали 4WD та спортивні машини, траса ще не дуже розкисла, тому вони приїхали відносно швидко. Але поки черга дійшла до 2WD1600, трек перетворився на багняний ад Мабуть, ми були єдиним єкіпажем що радів цьому.
Ось ми вже біля старту. Фієста перед нами ледве рухається з місця. Дуже слизька поверхня. Через хвилину стартуємо і ми. Таак, все дуже змінилося! В нагоді стали мої тренування на снігу та кризі, стиль керування був дуже схожий. Через якийсь час наздоганяємо автівку, що стартувала за хвилину перед нами. Потім ще. Ще. І ще одну. Ну і ще одну
Загалом, ми обійшли 5 автівок, що стартували перед нами. Дві з них взагалі не доїхали і чи застрягли чи зламались посеред траси. Три з них ще рухались, але повільніше Запорожця Дощ йшов страшенний, всі вікна запотіли, видно було лише трішки вперед.
Але, наш тріумф швико закінчився Бо вирішили відмінити СД 5 та СД 6. Та й за СД 4 останнім екіпажам проставили штучний час. Сумно, але це не є професійним Чемпіонатом України, а змагання більш початкового рівня. Тому організатори не стали ризикувати і випускати екіпажі на старт у таких "важких" умовах.
Ну і трішки фото:
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Олег Бриллиантовая рука
Статус: Offline Зареєстрований: 23.05.2003 Повідомлення: 3994 Звідки: Вышгород
|
Додано: 19 Жовтень 2020 11:30 Заголовок повідомлення: |
поддержали 3 человек |
|
Молодці!
_________________ Я люблю Україну! Будь ласка, поважайте нас! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Lanc Дохтор Снежок
Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10316 Звідки: КИЕВ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
|
Додано: 19 Жовтень 2020 11:39 Заголовок повідомлення: |
поддержали 2 человек |
|
Поддерживаю!
Так держать!
_________________ Пъянство - причина многих интересных и увлекательных приключений!!! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Barbarossa НашКузьмич
Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3156 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 19 Жовтень 2020 13:33 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Дуже достойно, молодець!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 535 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 19 Жовтень 2020 14:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
Дякую усім за слова підтримки! Готуємось поїхати через два тижні на етап у Херсон. Зробили невелику ревізію передньої підвіски. Нижні пальці тепер стоять довгі, самі знаєте навіщо Але поки невідомо, чи буде час встановити стабілізатори до змагання. Зараз із деталей для цього немає нічого
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|
|
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
|
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|