Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
damakos
Статус: Offline Зареєстрований: 04.04.2016 Повідомлення: 36 Звідки: ua. kamyanka Моє авто: 968m
|
Додано: 23 Квітень 2016 23:05 Заголовок повідомлення: выбор карбюратора |
|
|
Короче ребята, почитал форум и запутался вдвойне, поту как подскажите
имею карб 127 расход примерно 12-13 на 100
также имею к133, но в странном,ненастроеном состоянии
от 2101
и могу взять солекс за 500 грн но также в ненастроеном.
ситуация следующая, машина сугубо для роботы, скоростей не нужно, стабильно60+км устроит с головой, нужно минимизировать расход.
подскажите же что сделать, может жиклёры и нужная настройка на 127му?
или менять карб?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
DaYa
Статус: Offline Зареєстрований: 10.08.2009 Повідомлення: 1520 Звідки: Днепропетровск Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401
|
Додано: 25 Квітень 2016 13:48 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
для хорошей работы надо НОВЫЙ 127 или 133, если изношен, то будет хавать.
Любой карбюратор нужно перебирать, чистить и смотреть.
Бери тот что меньше всего изношен.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
damakos
Статус: Offline Зареєстрований: 04.04.2016 Повідомлення: 36 Звідки: ua. kamyanka Моє авто: 968m
|
Додано: 25 Квітень 2016 17:22 Заголовок повідомлення: |
|
|
от 2101 есть смысл ставить то?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
DaYa
Статус: Offline Зареєстрований: 10.08.2009 Повідомлення: 1520 Звідки: Днепропетровск Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401
|
Додано: 25 Квітень 2016 20:33 Заголовок повідомлення: |
|
|
типа есть. но на само то деле и 127 - если не ушатан для ЗАЗа выполняет свои функции на 5. Но найти в хорошем состоянии 127, это уже вопрос другой.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 25 Квітень 2016 20:36 Заголовок повідомлення: |
|
|
Шо значить від 2101 солєкс?
Солєкс був кажись тільки на 2105 і нивах.
І толку, шо він з 2101? Там жикльори під який об'єм двигуна?
Любий карб треба розібрати, почистити, при потребі замінити прокладки і потім настроїти, з правильними жикльорами. Ідеальний підбір жикльорів відбувається методом научного тику..
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 25 Квітень 2016 20:38 Заголовок повідомлення: |
|
|
І цеє....я за озон! Для їзди на кожен день, шоб не навалювати, а економно їздити саме то!
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
petro63
Статус: Offline Зареєстрований: 23.07.2015 Повідомлення: 115 Звідки: Волинь Моє авто: ЗАЗ-965А,Опель-кадет
|
Додано: 25 Квітень 2016 21:22 Заголовок повідомлення: |
|
|
Карб 2101- це Вебер, 2105,2107 це Озон, 2108,09-Солекс. Так і написано-ліцензія солекс.Якщо хочеться динаміки- то вебер або солекс,в них механічний привід заслонки другої камери.Топнув по газульці-і обидьви камери відкриті на всю.А озон(2105) заслонка другої камери відкривається пневматикою.На ділі коли мотор набере якісь потрібні обороти-з*явится вакуум який почне відкривати другу камеру.Незалежно як топчеш газульку.Proffesor правий,озон єкономний.Солекс (2108) теж єкономний,але дуже капризний.Часто його треба продувати і регулювати.Він так зконструйований що любить забиватись сміттям.Якось так...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 25 Квітень 2016 22:58 Заголовок повідомлення: |
|
|
Бували солєкси і на классіку, спєцово зконструйовані, без обратки ще йшли
|
|
Повернутися до початку |
|
|
petro63
Статус: Offline Зареєстрований: 23.07.2015 Повідомлення: 115 Звідки: Волинь Моє авто: ЗАЗ-965А,Опель-кадет
|
Додано: 26 Квітень 2016 00:17 Заголовок повідомлення: |
|
|
Тоже таке стрічав.2105 з заводу с солексом і запалювання з датчиком хола.Але таких багато не випустили.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
DaYa
Статус: Offline Зареєстрований: 10.08.2009 Повідомлення: 1520 Звідки: Днепропетровск Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401
|
Додано: 26 Квітень 2016 13:09 Заголовок повідомлення: |
|
|
с таврии солекс 1 в 1 на ЗАЗ.
что бы не карб мусорился, фильтра ставить надо!
на скутере не было фильтра. заправляется на ВОГе, и на ВОГе с гавном! во..
|
|
Повернутися до початку |
|
|
damakos
Статус: Offline Зареєстрований: 04.04.2016 Повідомлення: 36 Звідки: ua. kamyanka Моє авто: 968m
|
Додано: 26 Квітень 2016 18:59 Заголовок повідомлення: |
|
|
стоп. можна поставити від таврухи?
переходніки потрібні?
як він вести себе буде?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 26 Квітень 2016 19:21 Заголовок повідомлення: |
|
|
Усі Солекси двокамерні. Перехідник треба
Сергій мав на увазі жиклери та усе інше розраховано приблизно на такий самий об’єм як у ЗАЗ
ПС:
0. вистави зазори у клапанах та трамблері
1. перевір запалення по мітці (можна зняти ВВ дріт з 1 циліндра, вмикнути запалення на покрутити вручну двигун до появи іскри)
2. перевір компресію на теплому двигуні
3. чи не троїть?
4. чи працює на холостих (800-1200 об/хв.)?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
damakos
Статус: Offline Зареєстрований: 04.04.2016 Повідомлення: 36 Звідки: ua. kamyanka Моє авто: 968m
|
Додано: 26 Квітень 2016 20:21 Заголовок повідомлення: |
|
|
зазори треба перевірити, виставляв
запалення аналогічно
компресію міряв до розбору була 7,5 8 8 8,5
не троїть
на хх газує трохи, але це з тросіком проблеми, впринципі вже вирішив,отже нормально
|
|
Повернутися до початку |
|
|
upszn
Статус: Offline Зареєстрований: 16.05.2011 Повідомлення: 326 Звідки: kolo STANISLAVA Моє авто: ЗаЗ 968М
|
Додано: 27 Квітень 2016 13:43 Заголовок повідомлення: Re: выбор карбюратора |
|
|
damakos писав(ла): |
Короче ребята, почитал форум и запутался вдвойне, поту как подскажите
имею карб 127 расход примерно 12-13 на 100
также имею к133, но в странном,ненастроеном состоянии
от 2101
и могу взять солекс за 500 грн но также в ненастроеном.
ситуация следующая, машина сугубо для роботы, скоростей не нужно, стабильно60+км устроит с головой, нужно минимизировать расход.
подскажите же что сделать, может жиклёры и нужная настройка на 127му?
или менять карб? |
Якщо не розберешся як працює К-133 то з роботою Солекса и подавно...
Краще вже тоді шукати карбюраторщика.
Один із варіагтів, який тут вже часто проскакував це низ К-127, середина і верх від К-133.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
damakos
Статус: Offline Зареєстрований: 04.04.2016 Повідомлення: 36 Звідки: ua. kamyanka Моє авто: 968m
|
Додано: 27 Квітень 2016 18:49 Заголовок повідомлення: |
|
|
і як він працюватиме?)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
upszn
Статус: Offline Зареєстрований: 16.05.2011 Повідомлення: 326 Звідки: kolo STANISLAVA Моє авто: ЗаЗ 968М
|
Додано: 28 Квітень 2016 13:19 Заголовок повідомлення: |
поддержали 2 человек |
|
damakos писав(ла): |
і як він працюватиме?) |
Попробуй і будеш знати. Це не я придумав.
А взагалі, вчи теорію хоча би ту, що є тут на форумі а тоді задавай питання по суті.
Основна відмінність К-127 від К-133 (нижня частина) в тому що на К-127 дроссельна заслонка привідкрита, так як нема автономної системи холостого ходу як у К-133. В результаті маємо більш плавний перехід від холостого ходу до роботи ГДС (менший провал).
В той же час у К-133 краща робота ускорительного насоса а може ще чого (специ підкажуть). Тому і роблять гібрид з двох карбів.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
damakos
Статус: Offline Зареєстрований: 04.04.2016 Повідомлення: 36 Звідки: ua. kamyanka Моє авто: 968m
|
Додано: 29 Квітень 2016 16:12 Заголовок повідомлення: |
|
|
Зібрав з двох один. сьогодні затестю
|
|
Повернутися до початку |
|
|
damakos
Статус: Offline Зареєстрований: 04.04.2016 Повідомлення: 36 Звідки: ua. kamyanka Моє авто: 968m
|
Додано: 29 Квітень 2016 20:49 Заголовок повідомлення: |
|
|
4,5 км на 0,5л по трасі
|
|
Повернутися до початку |
|
|
damakos
Статус: Offline Зареєстрований: 04.04.2016 Повідомлення: 36 Звідки: ua. kamyanka Моє авто: 968m
|
Додано: 03 Тра 2016 20:58 Заголовок повідомлення: |
|
|
а хто що може підсказати по жикльорах?
підозрюю що не рідні стоять
|
|
Повернутися до початку |
|
|
upszn
Статус: Offline Зареєстрований: 16.05.2011 Повідомлення: 326 Звідки: kolo STANISLAVA Моє авто: ЗаЗ 968М
|
Додано: 04 Тра 2016 11:03 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Я би рекомендував Тобі плясати від кольору свічок запалювання. ИМХО
Якщо вони нормального світло-коричневого кольору то перерозхід слід шукати не в жиклерах карбюратора.
Передумова: мають стояти нормальні свічки і нормально запалювання настроєно.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|