Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
выбор карбюратора
На сторінку 1, 2  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
damakos



Статус: Offline
Зареєстрований: 04.04.2016
Повідомлення: 36
Звідки: ua. kamyanka
Моє авто: 968m

ПовідомленняДодано: 23 Квітень 2016 23:05    Заголовок повідомлення: выбор карбюратора Відповісти з цитатою


Короче ребята, почитал форум и запутался вдвойне, поту как подскажите
имею карб 127 расход примерно 12-13 на 100
также имею к133, но в странном,ненастроеном состоянии
от 2101
и могу взять солекс за 500 грн но также в ненастроеном.
ситуация следующая, машина сугубо для роботы, скоростей не нужно, стабильно60+км устроит с головой, нужно минимизировать расход.
подскажите же что сделать, может жиклёры и нужная настройка на 127му?
или менять карб?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
DaYa



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.08.2009
Повідомлення: 1520
Звідки: Днепропетровск
Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401

ПовідомленняДодано: 25 Квітень 2016 13:48    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


для хорошей работы надо НОВЫЙ 127 или 133, если изношен, то будет хавать.
Любой карбюратор нужно перебирать, чистить и смотреть.
Бери тот что меньше всего изношен.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
damakos



Статус: Offline
Зареєстрований: 04.04.2016
Повідомлення: 36
Звідки: ua. kamyanka
Моє авто: 968m

ПовідомленняДодано: 25 Квітень 2016 17:22    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


от 2101 есть смысл ставить то?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
DaYa



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.08.2009
Повідомлення: 1520
Звідки: Днепропетровск
Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401

ПовідомленняДодано: 25 Квітень 2016 20:33    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


типа есть. но на само то деле и 127 - если не ушатан для ЗАЗа выполняет свои функции на 5. Но найти в хорошем состоянии 127, это уже вопрос другой.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2959
Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик

ПовідомленняДодано: 25 Квітень 2016 20:36    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Шо значить від 2101 солєкс?
Солєкс був кажись тільки на 2105 і нивах.
І толку, шо він з 2101? Там жикльори під який об'єм двигуна?
Любий карб треба розібрати, почистити, при потребі замінити прокладки і потім настроїти, з правильними жикльорами. Ідеальний підбір жикльорів відбувається методом научного тику..


_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2959
Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик

ПовідомленняДодано: 25 Квітень 2016 20:38    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


І цеє....я за озон! Для їзди на кожен день, шоб не навалювати, а економно їздити саме то!

_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
petro63



Статус: Offline
Зареєстрований: 23.07.2015
Повідомлення: 115
Звідки: Волинь
Моє авто: ЗАЗ-965А,Опель-кадет

ПовідомленняДодано: 25 Квітень 2016 21:22    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Карб 2101- це Вебер, 2105,2107 це Озон, 2108,09-Солекс. Так і написано-ліцензія солекс.Якщо хочеться динаміки- то вебер або солекс,в них механічний привід заслонки другої камери.Топнув по газульці-і обидьви камери відкриті на всю.А озон(2105) заслонка другої камери відкривається пневматикою.На ділі коли мотор набере якісь потрібні обороти-з*явится вакуум який почне відкривати другу камеру.Незалежно як топчеш газульку.Proffesor правий,озон єкономний.Солекс (2108) теж єкономний,але дуже капризний.Часто його треба продувати і регулювати.Він так зконструйований що любить забиватись сміттям.Якось так...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2959
Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик

ПовідомленняДодано: 25 Квітень 2016 22:58    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Бували солєкси і на классіку, спєцово зконструйовані, без обратки ще йшли
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
petro63



Статус: Offline
Зареєстрований: 23.07.2015
Повідомлення: 115
Звідки: Волинь
Моє авто: ЗАЗ-965А,Опель-кадет

ПовідомленняДодано: 26 Квітень 2016 00:17    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Тоже таке стрічав.2105 з заводу с солексом і запалювання з датчиком хола.Але таких багато не випустили.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
DaYa



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.08.2009
Повідомлення: 1520
Звідки: Днепропетровск
Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401

ПовідомленняДодано: 26 Квітень 2016 13:09    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


с таврии солекс 1 в 1 на ЗАЗ.
что бы не карб мусорился, фильтра ставить надо!
на скутере не было фильтра. заправляется на ВОГе, и на ВОГе с гавном! во..

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
damakos



Статус: Offline
Зареєстрований: 04.04.2016
Повідомлення: 36
Звідки: ua. kamyanka
Моє авто: 968m

ПовідомленняДодано: 26 Квітень 2016 18:59    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


стоп. можна поставити від таврухи?
переходніки потрібні?
як він вести себе буде?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 26 Квітень 2016 19:21    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Усі Солекси двокамерні. Перехідник треба

Сергій мав на увазі жиклери та усе інше розраховано приблизно на такий самий об’єм як у ЗАЗ



ПС:
0. вистави зазори у клапанах та трамблері
1. перевір запалення по мітці (можна зняти ВВ дріт з 1 циліндра, вмикнути запалення на покрутити вручну двигун до появи іскри)
2. перевір компресію на теплому двигуні
3. чи не троїть?
4. чи працює на холостих (800-1200 об/хв.)?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
damakos



Статус: Offline
Зареєстрований: 04.04.2016
Повідомлення: 36
Звідки: ua. kamyanka
Моє авто: 968m

ПовідомленняДодано: 26 Квітень 2016 20:21    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


зазори треба перевірити, виставляв
запалення аналогічно
компресію міряв до розбору була 7,5 8 8 8,5
не троїть
на хх газує трохи, але це з тросіком проблеми, впринципі вже вирішив,отже нормально

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
upszn



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.05.2011
Повідомлення: 326
Звідки: kolo STANISLAVA
Моє авто: ЗаЗ 968М

ПовідомленняДодано: 27 Квітень 2016 13:43    Заголовок повідомлення: Re: выбор карбюратора Відповісти з цитатою


damakos писав(ла):
Короче ребята, почитал форум и запутался вдвойне, поту как подскажите
имею карб 127 расход примерно 12-13 на 100
также имею к133, но в странном,ненастроеном состоянии
от 2101
и могу взять солекс за 500 грн но также в ненастроеном.
ситуация следующая, машина сугубо для роботы, скоростей не нужно, стабильно60+км устроит с головой, нужно минимизировать расход.
подскажите же что сделать, может жиклёры и нужная настройка на 127му?
или менять карб?


Якщо не розберешся як працює К-133 то з роботою Солекса и подавно... Sad
Краще вже тоді шукати карбюраторщика.

Один із варіагтів, який тут вже часто проскакував це низ К-127, середина і верх від К-133.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
damakos



Статус: Offline
Зареєстрований: 04.04.2016
Повідомлення: 36
Звідки: ua. kamyanka
Моє авто: 968m

ПовідомленняДодано: 27 Квітень 2016 18:49    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


і як він працюватиме?)
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
upszn



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.05.2011
Повідомлення: 326
Звідки: kolo STANISLAVA
Моє авто: ЗаЗ 968М

ПовідомленняДодано: 28 Квітень 2016 13:19    Заголовок повідомлення: поддержали 2 человек Відповісти з цитатою


damakos писав(ла):
і як він працюватиме?)


Попробуй і будеш знати. Це не я придумав. Very Happy
А взагалі, вчи теорію хоча би ту, що є тут на форумі а тоді задавай питання по суті.
Основна відмінність К-127 від К-133 (нижня частина) в тому що на К-127 дроссельна заслонка привідкрита, так як нема автономної системи холостого ходу як у К-133. В результаті маємо більш плавний перехід від холостого ходу до роботи ГДС (менший провал).
В той же час у К-133 краща робота ускорительного насоса а може ще чого (специ підкажуть). Тому і роблять гібрид з двох карбів.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
damakos



Статус: Offline
Зареєстрований: 04.04.2016
Повідомлення: 36
Звідки: ua. kamyanka
Моє авто: 968m

ПовідомленняДодано: 29 Квітень 2016 16:12    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Зібрав з двох один. сьогодні затестю
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
damakos



Статус: Offline
Зареєстрований: 04.04.2016
Повідомлення: 36
Звідки: ua. kamyanka
Моє авто: 968m

ПовідомленняДодано: 29 Квітень 2016 20:49    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


4,5 км на 0,5л по трасі
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
damakos



Статус: Offline
Зареєстрований: 04.04.2016
Повідомлення: 36
Звідки: ua. kamyanka
Моє авто: 968m

ПовідомленняДодано: 03 Тра 2016 20:58    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


а хто що може підсказати по жикльорах?
підозрюю що не рідні стоять

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
upszn



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.05.2011
Повідомлення: 326
Звідки: kolo STANISLAVA
Моє авто: ЗаЗ 968М

ПовідомленняДодано: 04 Тра 2016 11:03    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


Я би рекомендував Тобі плясати від кольору свічок запалювання. ИМХО
Якщо вони нормального світло-коричневого кольору то перерозхід слід шукати не в жиклерах карбюратора.
Передумова: мають стояти нормальні свічки і нормально запалювання настроєно.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку 1, 2  Наст.
Сторінка 1 з 2

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group