Sekator ЗамКлубногоКассира
Статус: Offline Зареєстрований: 28.04.2010 Повідомлення: 653 Звідки: Киев, Драбов Моє авто: ЗАЗ-968АЭ
|
Додано: 12 Березень 2014 11:44 Заголовок повідомлення: Продам свого ЗАЗ-968М |
|
|
В общому, вирішив продати свою Милку....
Причина продажу: Не вистачає у мене часу займатись двома машинами, та і за рахунок часу фізичний фактор!!!
Авто 1982 року в рідній фарбі, крім водійської двері! 2 роки назад взимку вїхали трішки в неї, поставили вмятину та царапнули краску, то прийшлось трішки рехтонути та перекрасити.
Не гнилий! Рік назад проварені слабкі місця кузова ( профілактично, гнилі, дирок не біло і немає) : задні стакани, проварені шви стику задніх арок з перегородкою моторного відсіку, шви стиків тунелю з дном під задніми сидіннями, уварені усілітєлі на рульовий редуктор.
Що ще по кузову: трішки вмяте перднє крило, в районі лівого клика, легко прочісана ліва бочина. ( Все, послєдствія поїздки в Карпати..))))
Не гнилий, ні по днищу ні по стойкам!!!!
Арки оброблені мастікою,а також нею пройдені всі стики. На фото це можна побачити.
Також, пів року назад, хтось сів на капот, і там лопнула краска!!(((
Ну і зима : на передку після ціїє зими появились де не де, точечки іржі, дуже маленькі!
Ходовка: Все працює справно! Нові передні РТЦ, ВАЗ ГТЦ, тормозні шланги Фіат. Балка в стані на 4, рідні аморіки з пружинами, (все працює навідмінно, нові торсіони.
Задні ричаги в стані на 5. Сайлент-блоки Мерседесовскі, Амортизатори - таврія пікап з вищою чашкою ( жопка авто трішки припіднята), задні РТЦ - Фіат, з доопрацьованими задніми щитами (наварені пластини з тормозного щита від фіата, для соосності колодок з циліндрами, а також, для усилення конструкції), нові задні барабани. Ручник працює.
Стан ступиць, та гуків, відмінний! Люфти мінімальні!!! ( Підбирав довго!!).
Мотор - 2000 тисячі після кап ремонту! Пройшов обкатку! В моторі : відбалансований колінвал ( з маховиком та центрефугою), 0.25 вкладиші, нові гільзи, нові поршня, нові Мічурінські кольця. Масло мініралка 15w40.
Карбюратор К 133 - Пекар, куплявся 1.5 року назад новим з Заводу через Макса. Нічого не розбито і не роздовбано!
Рідне запалення. Доп гена - 50А від Жигульме))
Коробка не тече, не виє, Залито ТАД-17, стоять волиновські полуося!
Фередо - Luk
Салон: днище оброблене! Повторюсь ще раз, гнилі, дирок немає!!! Руль, з валом до рульового редуктора, та підрульовими з Фіат 126, коротка куліса від Bodia, Задні сідушки Шевроль Лачетті, Пасажирська передня рідна, водійська не памьятаю з чого, але не відкидна! ДРУГА така сидушка є, лежить в гаражі!
Резина: 2-ската БЦ-11 з норм протектором, 2 ската Хенкок 155-80 ( модель не памьятаю)
На фото авто з зимньою резиною, яка не продається
Ну і т.д. два хром зеркальця, галогенки, релюхи на світло! Ну вообщім так!
Пробіг авто, на данний момент, 43300!
Катаюсь на ньому кожного дня на роботу, з роботи, по Києву, та додому на Черкащину, коли потрібно!
Старий тех.паспорт, моя довєрка закінчилась, але власник живий здоровий, можу звести, якщо цікавить взяти довєреность! Страховка присутня звичайно!
Ну вродь описав!)))
Авто учасник багатьох пробігів ЗАЗ-клюбу)))
Хотєлка 5000 гр., ну звичайно торг.
Фото зроблені неділю назад.
0635202064 - Андрій
|
|