Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Ушастик ЗАЗ 968 Seven-Guitar від Nikolya_22
На сторінку Попер.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Гараж
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Nikolya_22



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.10.2011
Повідомлення: 616
Звідки: Київ
Моє авто: ЗАЗ 968

ПовідомленняДодано: 01 Серпень 2016 23:20    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Частина третя - дорога додому!

На жаль, погода на морі була не дуже при тому, що море було класне, але то таке, кожному своє.
Сказати що я відпочив, то збрехати, чомусь такого відчуття немає((
Перед від'їздом, а збирались ми їхати в п'ятницю ввечері (я і Женя Технікс) прогрів, долив масла і тут хвала зазоводам, а саме ММХ!

Підійшов він до мого двигуна і каже, що планка кріплення додаткового генератора затонка і скоро скоріше за все що лусне, що роздовбана центрифуга і пас гуляє в ній наліво і направо, що також у близькому майбутньому призведе до його обриву.

Придивився і знову лажа - саморобна планка натягу додаткового генератора (завтовшки не більше 1мм) вже мала трішину майже на всю ширину, із 30 мм залишалось 2...3 мм в місці отвору для гвинта кріплення біля на корпус рідного генератора!
Добре що ММХ просто звернув увагу, а я вже то побачив і що та планка не луснула на ходу.
Вован підігнав широку пластинку (якийсь кронштейн із кпп із двома отворами), просверлив він мені новий отвір у тій тонкій планці, відірвали надламаний шмат, та зробили із кронштейна типу шини, закрутили, натянули - все працює, додому дотягне.
І забігаючи на перед, вже в Києві під домом побачив перші задири на пасі приводу додаткового генератора.

Велика дяка ММХ за звернення моєї уваги на халтуру в моєму жужику!

Приблизно о 18-30 22-го Ми виїхали від моря. Я знову в паніці на першу ж заправку бо датчик рівня палива показував дно (як сказав Технікс - показує погоду) і виявилось що було у мене ще пів бака.

Сонце сідало, Техніка мучив бензонанос, тянулись потроху 70...80, у мене більше 95 двигун не грівся, тяга слаба, задня не вмикається і взагалі куліса веде себе стрьомно.

Поїхали ми іншою дорогою на відміну від тої якою приїхали.
Техніку треба було додому у Богуслав, мені в Київ.
Щоб не їхати окремо, Технік запропонував їхати з ним через Нову Каховку, Херсон, Миколаїв, "Первомайск" а там на одеську трасу і до Києва, де за 100 км Технік поверне до Богуслава, а мені там вже останній ривок.
В "Первомайске" на Північному Бузі (Южный Буг) на порогах продовжували відпочинок Богомолови, за планом ми мали з ними зустрітись.

Дорожнє покриття до Нової Каховки було погане, регулярні ями із траншеями, колійність, фури.
Було вже темно, але ще до опівночі мене якогось почало сильно рубити і ще мучив чебурек із м'ясом що був куплений ще на морі.

Десь вже вночі на якійсь заправці чебурек покинув мене без особливих ускладнень
Ще забруднив трохи wc на одній заправці, але то їх проблеми - води там не було

Від Херсона до "Первомайска" дорога була хороша, вже була ніч, мотор більше 90 не грівся і ми сипали 90.

Перед "Первомайском" проїжджали ми "Южноукраинск", і там на світанку переїжджаючи через "Южный Буг" з права була АЕС, а над охолоджувальними басейнами стояв туман - короче картина дуже вражаюча, я дуже засмучений, що ми не стали зробити фото жужиків на фоні АЕС ((

О 5 ранку ми доїхали до "Первомайска", де нас зустрів Саша і провів до місця їх стоянки на порогах Північного Буга, також місце дуже гарне))
фото викладу пізніше.

Поспали 4 години, поснідали, прогулялись берегом Буга, подивились на закриту Мигійську ГЕС до воєнного часу, покупались в затопленому кар'єрі - "радонове озеро", вода прозора, трохи холодна, але знову ж таки кому як.
Реально стало легше та бадьоріше)))

Десь після обіду ми рушили далі, Техніка мучив генератор, не було заряду чи він був дуже малим.
В "Первомайске" він купив реле-регулятор, але ставити не став.
Домовились що коли він вже поверне з одеської траси до Богуслава то тоді стане да замінить.

Від "Первомйска" до траси було 80км, дорога нормальна, але спека нас не залишала, жуж грівся і їхати більше 70...80 не було можливості.
Масло по трохи витікало з під клапанних кришок і то мене також не радувало, добре що ще був літр з попередніх пригод.

На одному невеликому спуску знімаю я з 4 передачі на нейтраль і розумію, що передача залишилась а куліса сама по собі Evil or Very Mad
Я був дуже втомлений і просто не знав як реагувати і взагалі не розумів що трапилось і що треба робити Crying or Very sad

Виявилось, що відкрутився гвинт, що з'єднує тягу куліси із тягою, що іде через муфту у кпп, закрутили гвинт назад (добре що канал закритий і я його там знайшов і достав). Поїхали далі.

Стали на заправці на виїзді на одеську трасу, поки я заправлявся, Жека перекинув реле-регулятор.
Черга на газову колонку неосяжна, бензинові колони всі вільні.
На виїзді із заправки був пост ДАІ, у Жеки не було страховки, але проскочили.

До Києва лишалось 240км, настрій був не дуже, задоволення від керування я не отримував, постійно в голові була думка, що має щось трапитись...

Бачили на даній частині дороги дивну річ!
На узбіччі стояли три бехи на закордонних номерах і якісь чурки кидались на всі підряд авто, типу просили зупинитись чи допомогти чи що, але виглядало то дивно і наводило на думку, що то розводняк якийсь... фіг з ним подумав я.
Але через пару кілометрів з іншого боку дороги два мерса - та ж картина, хм!?

Через деякий час нас обігнали ті бехи і скоро ми побачили знову ту ж саму картину!

Хто що думає???

зупинились перед поворотом, де мав звертати до Богуслава Жека, на той час у мене іноді почала блимати лампа тиску мастила на холостих, я вже хвилювався, бо мастило від попереднього було вже в'язке 20в50 і тиск його у двигуні був добрий.
Виявилось, що по спеці вилітати з під кришок почало сильніше - долив ще і тепер трохи більше, бо на щупі була крапля, отакої.

Роз'їхались ми із Техніками, Жека каже що новий реле-регулятор проблему недозаряду не вирішив, по ходу підгорів діодний мост.
Але до темряви ще було відносно далеко, пару годин, і останні 60...80 км Технік встигав доїхати, щоб не вмикати світло.

Останні 100км сам вже піднасипав, 90, і встиг до темряви доїхати до Києва, якраз почались сутінки, добре що нічого не трапилось))
Завіз Аню, і додому вже приїхав о 22-30, зайшли до квартири і впали мертві спати.

Жуж залишив під вікнами, добре що двір не прохідний, охороняється, так як будівля нова.
Жуж пригнав в гараж лише вчора.

Пробіг від гаража до гаража склав 1808 км (200 на тросі), витратив 133 літрів 92 бензину, що із врахування кілометрів на шнурку виходить:
(133/1600)*100=8,3 л/100км.
По дорозі до Запоріжжя по трасі виходило 5,8.

Якось так, шановне Панство)

п.с.
із-за всіх проблем майже нічого не фоткав (((
трохи розгребусь дещо позаливаю, а поки що пару фото із вікна:




_________________
No job, no money, no car, but i'm in a band!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення
sanitar
лентяй


Статус: Offline
Зареєстрований: 29.11.2005
Повідомлення: 11631
Звідки: Киев
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 01 Серпень 2016 23:52    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ещё года два назад видел таких-же чурок на трассе.тоже не останавливался-ну их нафиг.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
965mmx



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.05.2006
Повідомлення: 2499
Звідки: г. Сочи

ПовідомленняДодано: 02 Серпень 2016 01:23    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Та не, то наверно был пьяный я, в сорокетах не шарю )))
,, я на финском? Да я и водить то не умею...,, (с) особенности национальной охоты

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Lanc
Дохтор Снежок
Дохтор Снежок


Статус: Offline
Зареєстрований: 24.07.2006
Повідомлення: 10315
Звідки: КИЕВ
Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965

ПовідомленняДодано: 02 Серпень 2016 08:44    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


Это старый разводняк ещу с 90-х годов!
"Памагите паламались/закончилсо бенз, денех нет, купи бабушкин перстень за понты денех!" А перстень то фуфловый
Обычно это цыгане/румыны на старых тачках премиум класса на иностранных номерах.
Я ехал когдато давно стопом на фуре из Бердичева, так дальнобой подобную компашку скинул нах в кувет


_________________
Пъянство - причина многих интересных и увлекательных приключений!!!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
RIDE



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.09.2011
Повідомлення: 951
Звідки: Житомир
Моє авто: 968

ПовідомленняДодано: 02 Серпень 2016 09:25    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Плюсую Ланцу, проходив через подібне,фуфловий перстень ще вісить на згадку на крючку)
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Lanc
Дохтор Снежок
Дохтор Снежок


Статус: Offline
Зареєстрований: 24.07.2006
Повідомлення: 10315
Звідки: КИЕВ
Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965

ПовідомленняДодано: 02 Серпень 2016 11:41    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


RIDE Лонара )))))
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
RIDE



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.09.2011
Повідомлення: 951
Звідки: Житомир
Моє авто: 968

ПовідомленняДодано: 02 Серпень 2016 14:57    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Слиш я був єщо геть маладой і зєльоний!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Сотник
Дванадцять стульчаків


Статус: Offline
Зареєстрований: 12.06.2009
Повідомлення: 2202
Звідки: Київ
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 02 Серпень 2016 21:52    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Та ладно, я циганці якось 800грн віддав. Ото жара була))
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Lanc
Дохтор Снежок
Дохтор Снежок


Статус: Offline
Зареєстрований: 24.07.2006
Повідомлення: 10315
Звідки: КИЕВ
Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965

ПовідомленняДодано: 02 Серпень 2016 22:16    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


Я цыганке в 27-м тралике выбил передние зубы рыжие Evil or Very Mad
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Nikolya_22



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.10.2011
Повідомлення: 616
Звідки: Київ
Моє авто: ЗАЗ 968

ПовідомленняДодано: 03 Серпень 2016 00:05    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ото твориться на світі

_________________
No job, no money, no car, but i'm in a band!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення
DaYa



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.08.2009
Повідомлення: 1520
Звідки: Днепропетровск
Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401

ПовідомленняДодано: 03 Серпень 2016 08:45    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Lanc писав(ла):
Я цыганке в 27-м тралике выбил передние зубы рыжие Evil or Very Mad

сразу или после 2х слов?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Lanc
Дохтор Снежок
Дохтор Снежок


Статус: Offline
Зареєстрований: 24.07.2006
Повідомлення: 10315
Звідки: КИЕВ
Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965

ПовідомленняДодано: 03 Серпень 2016 08:49    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Сначало сказал "сыпаласьнах", а она в наглую в сумке у меня шарит, грабли вытащила, только тогда когда надо было куда то зубы сплёвывать ))))
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Nikolya_22



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.10.2011
Повідомлення: 616
Звідки: Київ
Моє авто: ЗАЗ 968

ПовідомленняДодано: 15 Серпень 2016 23:45    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Трохи фото із ЗАЗ Мега-зліт Запоріжжя-Азов 2016

30 км від Києва, перша зупинка для охолодження, соняшники будуть нас прислідувати всю дорогу


Траса Київ-Харків



Десь за 100 км до Полтави, у Роми мало заряду на генераторі, зупиняємось для обміну акб



День другий після ночівлі в машині біля дороги, відпочиваємо на заправці, я спіймав клин мотора




Вечір другого дня, банкет після офіційної частини в вже завершується, а я після 200 км на шнурку нарешті в Запоріжжі



Вечір наступного дня, всі вже роз"їхались, а ми міняємо двигуна у Дена в гаражі


Понеділок десь о 14-00, нарешті море, на новому моторі









Пару годин до від"їзду додому, фотки на згадку





По дорозі додому заїхали до кар"єру на Південному Бузі


Якось так.


_________________
No job, no money, no car, but i'm in a band!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення
C_asper
Клубное привидение


Статус: Offline
Зареєстрований: 14.03.2007
Повідомлення: 1905
Звідки: Украина, Светловодск
Моє авто: ЗАЗ 968М 1983 года рождения

ПовідомленняДодано: 17 Серпень 2016 09:54    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


какой у тебя цвет по докам?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Nikolya_22



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.10.2011
Повідомлення: 616
Звідки: Київ
Моє авто: ЗАЗ 968

ПовідомленняДодано: 17 Серпень 2016 23:46    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


желтый
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення
C_asper
Клубное привидение


Статус: Offline
Зареєстрований: 14.03.2007
Повідомлення: 1905
Звідки: Украина, Светловодск
Моє авто: ЗАЗ 968М 1983 года рождения

ПовідомленняДодано: 18 Серпень 2016 09:49    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Nikolya_22 писав(ла):
желтый


чет он на желтый совсем не смахивает, больше на выцветавший салатовый


_________________
"Теория без практики-мертва,а практика без теории-слепа" И. Кант
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Nikolya_22



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.10.2011
Повідомлення: 616
Звідки: Київ
Моє авто: ЗАЗ 968

ПовідомленняДодано: 18 Серпень 2016 12:08    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


написано жовтий, так вицвівший, але то заводський колір, таких є на форумі, я думаю знатоки знають як правильно він називається
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення
Nikolya_22



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.10.2011
Повідомлення: 616
Звідки: Київ
Моє авто: ЗАЗ 968

ПовідомленняДодано: 29 Тра 2017 22:09    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Думаю треба щось написати бо зовсім тихо в гаражі)

Потроху працюю над машинкою.

Відкрив сезон виїздом на Олдкарленд.
Перед фестом були зняті головки блоку, поставив, відрегулював клапана, підкрутив карб, на мийку і на фест)

Оскільки останні пару років виїжджаю дуже рідко, то і відчуття постійно як нові, і немає повного відчуття автомобіля, таке враження, що машинка чужа, не розумію що не так, що треба(( тим більш, вже рік як є піджопник.

Після фесту накидав план робіт, які добре було б зробити до Мегазліту.

І так, вже зробив після фесту:
- заміна всіх підшипників маточин коліс (ступечные, кто не знает как на укр), забігаючи наперед, передні вже замінив, проїхався до Медів, ще трохи по місту, підтянув підшипники; доречі передні були мертві.

- заміна задніх підшипників маточин (може не буду лізти, лише як буде вільний час, Валера каже наче вони норм ще)

- підтягув голови, знову відрегулював клапанці (не подобається мені регулювання клапанів, як ти їх не регулюєш, здається що вони живуть своїм життям)

- трохи сопливив сальнік центрифуги, сопливив ще із Запоріжжя, замінив на кремечуцький (сальніки то біда якась), подивимось як поведе себе

- так як мотор капіталений (нагадую що в Запоріжжі купив його у Дена, так як свій перегрів і заклинив), то відразу промив центрифугу, гівенця було як і повинно, тобіш багато, але бачив і побільше))

- оливу вже купив, знайшли з пацанами на деталях Манол 15w50 напівсинтетика!!! на наступних вихідних поміняю. цікаво як вона себе поведе, хто юзав, може знає?

- купив пас на допгену, назву не пам"ятаю, але якийсь крутий за 140грн 1250мм, Валера вибирав. Після встановлення дуги натягу гени поставлю і новий пас, старий пошарпаний, але викидать не буду, хай в запасі провсяк випадок лежить. Писав раніше, що у Кирилівці тріснула самопальна тонка пластина натягу гени, так от дякуючи Вовану, приколхозили невеликий прикол і доїхав до Києва, але звісно так лишати не можна, от і буду нормальну пластину ставити.

- купив трансмісійну оливу, в КП ще не дивився, але впевнений що оливи там малувато

- Валера трохи покатав на моєму жужі і каже що треба трохи збільшити зазор на робочому циліндрі зчеплення, ще не лазив, але наступного разу зроблю

- не працює праві повороти, думаю окислення контактів, треба пробіжатись із наждаком

- машинку дико водить по дорозі, так як ходовка перебрана, то думаю що то все рідна дубова, стара гума, хтось таке спостерігав??

- ще з під верхньої кришки карбу просочується паливо((( є у мене ще такий не комплектний карб, думаю взяти звідти верхню кришку та подивитись чи буде норм
доречі куплений паливний фільтр, треба помінять

- хочу купити фм-трансмітр, треба купити пикурювач, встановити і вже перейти на флешку, бо сд то геморно, нормальну музику поставлю ще не скоро, на першому місці механіка та кузов, а тоді вже і ніштяки буду думати. купувати китай мафон під флешку не хо, був такий та згорів, а зараз старий піонер на сд грає помітно краще, отже поки обійдусь фм-трансмітером

- ще гальма стали трохи гірші, більш ватні, треба качнути, сподіваюсь тим і виправиться

Наче все, але звісно поки коло машини, то постійно якісь дрібниці будуть))

Планую з"їздити на ЖитомирАлкофест, покатаю трохи по місцю, навколо Києва, ну і тоді вже на Мегазліт.

Всім успіхів і задоволення від машинокWink2


_________________
No job, no money, no car, but i'm in a band!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення
Сотник
Дванадцять стульчаків


Статус: Offline
Зареєстрований: 12.06.2009
Повідомлення: 2202
Звідки: Київ
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 30 Тра 2017 10:41    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


написав, ух)
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Lanc
Дохтор Снежок
Дохтор Снежок


Статус: Offline
Зареєстрований: 24.07.2006
Повідомлення: 10315
Звідки: КИЕВ
Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965

ПовідомленняДодано: 30 Тра 2017 11:03    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Неасилилмногабукафф Cool

_________________
Пъянство - причина многих интересных и увлекательных приключений!!!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Гараж Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Наст.
Сторінка 8 з 10

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group