Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
madmobile
Статус: Offline Зареєстрований: 08.09.2007 Повідомлення: 4179 Звідки: UA.Kiev,Vishorod Моє авто: 968М red; 965A 1966
|
Додано: 21 Березень 2014 20:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
имелось в виду что если на расточеном моторе выставить зажигание по штатной метке то мотор нормально не поедет (детонация, тяга и т.д.) следовательно штатная метка для изменненного мотора не подходит. Диапазон регулировки уменьшаеся и смещается за часовой стрелкой. Проверено годами эксплуатации.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
madman
Статус: Offline Зареєстрований: 23.03.2013 Повідомлення: 824 Звідки: Самара Моє авто: белое душистое мыло 1992 г.в Забанен Причина? |
Додано: 21 Березень 2014 20:25 Заголовок повідомлення: |
|
|
При расточке и повышении СЖ и использовании 92 бензина оптимальное опережение будет как раз в районе заводской метки.
_________________ Ушёл пить кисель. |
|
Повернутися до початку |
|
|
Andy_Bady
Статус: Offline Зареєстрований: 27.02.2014 Повідомлення: 416 Звідки: Винница Моє авто: ЗАЗ-968м
|
Додано: 21 Березень 2014 20:25 Заголовок повідомлення: |
|
|
Расточка сама по себе приводит к повышению степени сжатия (увеличивается рабочий объем цилиндра при, практически, неизменном объеме камеры сгорания). Отсюда и детонация.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Nikolya_22
Статус: Offline Зареєстрований: 10.10.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 02 Квітень 2014 01:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
І так із приємного - потеплішало, прийшла весна, пора працювати над поліпшенням стану та працездатності ушакстика)
Із-за деяких обставин прийшлося мені переїзджати в інший гараж, дещо із-за цього втратив, але дещо і здобув.
Переїхав я на Оболонь у сусідній гараж від гаража, в якому Валера (sotkavali4) та Рома (didok).
Трохи прибрався, але ще не розклав все по своїх місцях
є невелика не відкрита яма без дощок, хто підскаже де такі взяти так щоб не дорого?
Сусідній гараж, в якому кипить робота
мій ушастик на новому місці, покищо якось так
ушастики рулять
_________________ No job, no money, no car, but i'm in a band! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Nikolya_22
Статус: Offline Зареєстрований: 10.10.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 03 Квітень 2014 14:48 Заголовок повідомлення: |
|
|
2.04.2014 - оскільки часу мало, а ще треба доїхати додому а завтра на роботу, то вирішив лише замінити передні амортизатори на нові. До цього міняв старі на старі - позбувся лише гупання, щодо ходу - як плавав так і плаває((
старі амори
нові амори, мені їх просто підігнали, звідки вони і якого року виробництва чи реставрація я нажаль не знаю.
гумові втулки не міняв, старі ще нормальні.
гумові проставки зі сторони стакана і під ним не міняв в силу їх відсутності
далі планую перебрати рульову трапецію
_________________ No job, no money, no car, but i'm in a band! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Corename Капитан Улитка
Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2008 Повідомлення: 2090 Звідки: Киев Моє авто: Белый Челленджер 968М 1993, Geely MK 2013
|
Додано: 04 Червень 2014 08:19 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ну шо там? Как процесс?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Nikolya_22
Статус: Offline Зареєстрований: 10.10.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 04 Червень 2014 11:57 Заголовок повідомлення: |
|
|
процесс никак((
пока просто стоит в гараже. ездить в ближайший год я точно не буду, до гаража мне далеко чтобы по будням в него ездить, соберусь мыслями и в выходной с утра наверное начну разбор для более-менее качественного восстановления.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Corename Капитан Улитка
Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2008 Повідомлення: 2090 Звідки: Киев Моє авто: Белый Челленджер 968М 1993, Geely MK 2013
|
Додано: 04 Червень 2014 12:32 Заголовок повідомлення: |
|
|
у меня есть желание приехать к тебе в гараж с пивасиком и набором инструмента и разобрать твой жуж частично. устроим праздник снятия пихла. салон разберем. чтобы назад дороги не было))))
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Sekator ЗамКлубногоКассира
Статус: Offline Зареєстрований: 28.04.2010 Повідомлення: 653 Звідки: Киев, Драбов Моє авто: ЗАЗ-968АЭ
|
Додано: 05 Червень 2014 12:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
Саня +5
Надо начать.... так сказать, подтолкнуть друга!)))
А там главное не забивать болт, и потихоньку делать!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Nikolya_22
Статус: Offline Зареєстрований: 10.10.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 05 Червень 2014 14:29 Заголовок повідомлення: |
|
|
Дякую за підтримку!
З роботою більш-менш розібрався, от і буде вільний час почати працювати над жужиком)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
sanitar лентяй
Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11631 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
Додано: 26 Серпень 2014 23:32 Заголовок повідомлення: |
|
|
давай и правда дадим тебе "стартёра" под пивко?))))))))
а то я теперь dniwe povarennoe,могу себе позволить))))))))
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Nikolya_22
Статус: Offline Зареєстрований: 10.10.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 26 Серпень 2014 23:46 Заголовок повідомлення: |
|
|
подъеб засчитан)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
sanitar лентяй
Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11631 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
Додано: 26 Серпень 2014 23:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
ну хуль,не одному ж мне терпеть 27 раз)))))))))
|
|
Повернутися до початку |
|
|
АвтоЗАЗ
Статус: Offline Зареєстрований: 29.04.2014 Повідомлення: 13 Звідки: Ukraine Моє авто: 966
|
Додано: 27 Серпень 2014 00:39 Заголовок повідомлення: |
|
|
суперовский заз ,у меня красный ушан 1979 года,на аве мой
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Corename Капитан Улитка
Статус: Offline Зареєстрований: 02.06.2008 Повідомлення: 2090 Звідки: Киев Моє авто: Белый Челленджер 968М 1993, Geely MK 2013
|
Додано: 27 Серпень 2014 08:22 Заголовок повідомлення: |
|
|
Санитар, я помогу в таких благих начинаниях))))
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Nikolya_22
Статус: Offline Зареєстрований: 10.10.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 29 Вересень 2014 22:27 Заголовок повідомлення: |
|
|
Давненько не писав тут)
Були у мене ідеї щодо повного розбору жужика, але минуло трохи часу, змінились деякі обставини і зрозумів я, що не треба заважати машині працювати)
Буду замінювати та відновлювати тільки ті деталі, вузли та агрегати, яким справді це необхідно і почну потроху.
Отже, зняв вчора балку і розібрав, виявелось що відбійники цілі, верхні важелі в нормі, без люфта, верхній торсіон упругий, пильники верхніх важелів цілі, це радує)
Нижній торсіон розпушений, важелі легко рухаються, пильники надірвані - люфт нижніх важелів у втулках мінімальний - заміню нижній торсіон, пильники, заллю мастило) планую замінити всі пильники на силіконові - 4 для шарових і 6 для рульових
Поворотні кулаки розібрав, підшипники чіпати не буду (хоч і хотів до цього), але якщо накат суперовий, люфта та гулу немає, то навіщо їх чіпати)
До шарових пальців не дійшов, розберу подивлюсь, так само із всіма рульовими - розберу подивоюсь)
Амори нещодавно замінив на нові хоч і новодел, але поки альтернативи немає, так і залишаться.
не сподобалось що втулки амортизаторів дуже швидко виїдаються( буду складати, прийдеться брати нові(
Отже, продовження слідує!
_________________ No job, no money, no car, but i'm in a band! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Lanc Дохтор Снежок
Статус: Offline Зареєстрований: 24.07.2006 Повідомлення: 10315 Звідки: КИЕВ Моє авто: ЗАЗ968М был -005, г/в 1985; ЗАЗ968 г/в 1975; ЗАЗ965 г/в 1965
|
Додано: 30 Вересень 2014 23:10 Заголовок повідомлення: |
|
|
Некуй тебе было делать - говорил не лезь!
Огромная охота перейти на личность и назвать плохим словом, но сделаю это при встрече
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Zazik_91 ПаЯльНег/неКроФилЬнег
Статус: Offline Зареєстрований: 18.12.2009 Повідомлення: 3081 Звідки: Украина, Киев, Соломенка. Моє авто: ЗАЗ 965 1961г. ЗАЗ 965 196?г. Wartburg 1.3 turist
|
Додано: 30 Вересень 2014 23:17 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ты рычаги на люфт проверял с торсионами или без?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Nikolya_22
Статус: Offline Зареєстрований: 10.10.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 30 Вересень 2014 23:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
2 Lanc
Дякую за те що переживаєш, я це ціную)
Але ж нижній торсіон вже зношений, з плеча рубити не буду)
У мене зараз такі обставини що їздити я не скоро зможу, да і жуж я використовую чисто для задоволення, отже поки стоятиме - зроблю профілактику що буде в моїх силах, щоб потім не соромно було на зльотах показуватись)
2 Zazik_91
важелі перевіряв без торсіона, люфт ледве помітний, я розумію що люфта мабуть зовсім не повинно бути, не бачу сенсу далі ковиряти, верхні навіть розкручувати не буду. Я думаю якщо через пресмаленку змазати, то верхні важелі мають змазатись
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Nikolya_22
Статус: Offline Зареєстрований: 10.10.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 14 Жовтень 2014 12:34 Заголовок повідомлення: |
|
|
фото нижнего торсиона (извините за качество)
розібрав передні поворотні кулаки
шарові пальці з вироботкою, вкладиші зношені та розплющені, все буду міняти
розібрав рульову трапецію, взагалі її стан був непоганий, явних люфтів я не відчував, але у зібраному стані при відрегульованому редукторі все одно треба постійно було підрулювати
думаю раз поліз, то зроблю нормально, тим більш що запчастин треба мало і не дорогих
пильники наче цілі, але є тріщини та малі розриви, буду ставити силіконові і на шарові також
втулки в рульових пальцях всі почавлені та потерті, пальці з вироботкою але не критичною, думаю ще можна було б їздити
оскільки є нові, то вже зроблю як треба - нові пальці, втулки, змазку і сподіваюсь що буде бомба)
отже, далі помию тяги, зберу та встановлю, редуктор підрегюлюю вже в кінці
наступний крок - чекаю на шарові пальці, а там також все помию, зберу, встановлю
_________________ No job, no money, no car, but i'm in a band! |
|
Повернутися до початку |
|
|
|