Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Ушастик ЗАЗ 968 Seven-Guitar від Nikolya_22
На сторінку Попер.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Гараж
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
XpoH



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.10.2012
Повідомлення: 490
Звідки: Житомир, Київ
Моє авто: ЗАЗ 968М (Морська Хвилька)

ПовідомленняДодано: 20 Квітень 2016 20:12    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ричаги! проходили, і пальці розпилювали і все що хоч робили, почитай книжку як маркуються ричаги і перевір Smile
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Nikolya_22



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.10.2011
Повідомлення: 616
Звідки: Київ
Моє авто: ЗАЗ 968

ПовідомленняДодано: 03 Липень 2016 01:50    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Давно не писав, в гараж ходжу не так часто як би хотілось, головна задача на даний момент - поїхати в Запоріжжя.

1. Передивився важелі балки - було у мене 4 верхніх!! замінив нижні - наче все вирівнялось, але праве переднє колесо все одно наче якось не так (можливо ще треба сходження регулювати).

2. Їло масло багато - грішив на направляючі клапанів, замінив голови - туди нові клапани, притерли, сальники колінвала 2 од., опору колінвала бо була тріснута, за одно вижимний - "і що ви думаєте вона мені сказала" - на 4 циліндрі палець вийшов зпід стопорного кільця (кільце на місці) і погриз циліндр та побив поршень!

3. Замінили б/у підбором, та нові кільця - на даний момент гріється, сподіваюсь що то притирається

4. замінив передні сидіння на більш цілі рідні

5. взагалі після 2 років простою багато дрібниць що виносять мозок((

Сьогодні виїхав заправитись (5 км від сили), правда в спеку вдень, нагрів до 90 і почав глохнути - наче то нагрівся і клин (до цього разів три грів до 80 на холостому та студив на повітрі)

Питання!
Що робити щоб більш менш норм по малу їхати до Запоріжжя?
Часу сидіти та прикатувати кільця чи кататись по 1км вночі по місту немає часу(((

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2959
Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик

ПовідомленняДодано: 03 Липень 2016 09:36    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


відстроїти двигун максимально.
спалити на місці хоча б 10л бензину.
просто так, на 1500об/хв.
якщо він в тебе на холостих на місці перегрівається - про ніяке запоріжжя і думати не можна.
добийся того щоб на місці стояв робив, і не перегрівався.
я думаю шо в таку жару на місці він більше 60-70 градусів грітися не повинен... Rolling Eyes

а якщо їхати - то тільки вночі, коли прохолодніше. і бути готовим ставати кожні пів години, для того щоб захолонути


_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Nikolya_22



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.10.2011
Повідомлення: 616
Звідки: Київ
Моє авто: ЗАЗ 968

ПовідомленняДодано: 03 Липень 2016 10:49    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


на місці не перегрівається - я з"їздив за бензином
на місці більше 80 не грівся

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення
DaYa



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.08.2009
Повідомлення: 1520
Звідки: Днепропетровск
Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401

ПовідомленняДодано: 03 Липень 2016 21:32    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ну куль ХО и греется, ставь "ХЛЕБНИЦУ"
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2959
Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик

ПовідомленняДодано: 03 Липень 2016 22:19    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ну то обкатуй по максимуму скільки встигнеш.
передивись всі кожухи, чи нормально, плотно зібрані, щоб охолодження було максимально ефективним! на температуру дуже впливає ще настройка запалення..
якшо обкатка пройде добре - пробуй їхати.
але з собою обов'язково має бути набір для ще одної капіталки в дорозі Very Happy


_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Nikolya_22



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.10.2011
Повідомлення: 616
Звідки: Київ
Моє авто: ЗАЗ 968

ПовідомленняДодано: 03 Липень 2016 23:02    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


і таки так - грішу на запалення бо робота двигуна не дуже мені подобається, хоч з Валерою і виставляли, думаю все таки поїхати до карбюратощика щоб настроїв і карб і запалення (чуйка що привод трамплера ходить ходуном)
і буду більще ущільнювати зазори в кожухах - сьогодні руку підставляв - то сифонить усюди

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення
Сотник
Дванадцять стульчаків


Статус: Offline
Зареєстрований: 12.06.2009
Повідомлення: 2202
Звідки: Київ
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 03 Липень 2016 23:17    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Де запалення виставляти будеш?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Nikolya_22



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.10.2011
Повідомлення: 616
Звідки: Київ
Моє авто: ЗАЗ 968

ПовідомленняДодано: 04 Липень 2016 00:41    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


хз, була точка, але майстер закрився((
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення
Nikolya_22



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.10.2011
Повідомлення: 616
Звідки: Київ
Моє авто: ЗАЗ 968

ПовідомленняДодано: 14 Липень 2016 13:15    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


на днях зробив розвал - у верхньому правому важелі не вистачає проточки для регулювання, замінив важіль, та сама фігня але трохи краще(( короче розвальщик виставив максимум що вдалось, їхати наче можна
потік робочий зчеплення, дяка Льолівку із Вишгорода, то підігнав, я вже замінив

короче дрібниця на дрібниці...

немає зовсім часу ні писати ні фоткати і тим більш їх викладати
зранку поїхав до карбюраторщика, трохи підшаманив, немає другої швидкості і перша вмикається дуже рідко, треба регульнути кулісу,
і така пастка, потік сальнік центрифуги...
отже виїзд як завжди зятягується, треба після роботи то встигнути зробити та й ще зібратись...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення
Nikolya_22



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.10.2011
Повідомлення: 616
Звідки: Київ
Моє авто: ЗАЗ 968

ПовідомленняДодано: 26 Липень 2016 23:57    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Прийшов час відписатись щодо поїздки до Запоріжжя.

Виїзд планувався в четверг о 22-00 14.07 від ст. м. Бориспільська.

Наче по машині все було готове, окрім головного - я так перед поїздкою нормально на ній і не покатав, про що тепер і жалкую

Як писав раніше, зранку був у карбюраторщика, що трохи підшаманив мій карб, а взагалі сказав що такого вилизаного ще не бачив
(він взагалі лише зменшив рівень палива у поплавковій та трохи відкрутив гвинт якості, 20 хв роботи). Показав мені підсос повітря на площині нижній, але її вирівнювати часу не було да і не критичний той підсос.
Але пастка - там я і побачив що потік сальнік центрифуги, поїхав у гараж і залишив машинку там, так як потрібно було на роботу.

Після роботи, о 18-00 (до виїзду 4 години) приїхав в гараж - замінив сальник (на кременчуцький), а за місяць до цього при збиранні мотора послухався поради, що мол з комплекта і кременчуцькі наче по якості однакові і полінувався купити кременчуцькі...
Підрегулював кулісу, передачі з'явились всі, задня вмикалась дуже погано ((

Десь о 21-00 машинка була готова до поїздки, до колони я не встигав, так як потрібно було ще їхати додому збиратись.
Але історія тільки починалась...
Так як мені багато допомагали по машині Валера та Рома, а вони в свою чергу не встигали із підготовкою, то я із солідарності та не бажання їхати самому, залишився допомагати їм, і за планом ми мали рано зранку виїхати.

Мотор Валери збирався повільно і постійно із якимись косяками((
О 3-00 мене порубало зовсім і поїхав я додому спати на жужі, по дорозі залив повний бак Cool - як не дивно, але мій страх що там залишився 1л знову спростувався - в баці було 8 літрів - датчик рівня палива лежав.
Радує, що паливо все таки згорає нормально (все одно пробігу не довіряю і датчик бреше, постійно нервуюсь).

Приїхав додому, зібрався, поспав, чекаю на дзвінок з гаража, а там тиша Crying or Very sad

о 12-00 з речами поїхав у гараж (в цей час люди вже поприїжджали до Запоріжжя Mad )
Там все дійшло до того що Валера мотор завів, але ще залишались дрібниці і ми домовились що я із Ромою (didok) поїдемо, а Валера із Сашком нас наздоженуть.

о 14-30 я із Ромою виїхали, нарешті!
Рома їхав на газу, а балон 20 літрів - нам постійно кожні 150км потрібно було шукати газову заправку.
Проїхали 60км - у мене температура полізла за 100 градусів і підтікання масла з мотора стало інтенсивніше (це підтікання я ще помітив коли регулював кулісу, і обманював себе що то старі краплі від сальніка центрифуги - мол стікає по картеру до стику із коробкою). Стане воно мені горем...

Трохи почекали (15хв), двигун охолонув до 80 градусів. У Роми почала з'являтись нова проблема - вентилятор дифузора не вимикався і їв багато потужності, з якою не справлявся генератор. Також стане нам горем...

Виїхали на Харківську трасу, об'їхавши Бориспіль по окружній та по-тихеньку погнали.
Ставав я ще пару разів (приблизно через кожні 30км), а спека була безжальна. І помітив що масло жене все більше і більше. У мене з собою було 5 літрів запасного. Почав я потрохи доливати, по 100...200 грамів.

На наступній зупинці, 90км від Києва по трасі, лампа тиску оливи на холостих горіла яскравіше за сонце, а масло накрапувало вже струмками.
Тут я пав духом і запропонував Ромі їхати, а сам надумав розвертатись та клянчити у брата Славуту ( не відміняти ж відпустку).

Рома запропонував проїхати ще один відрізок і там вирішити. Так і зробили.

Далі як не дивно температура стабілізувалась, більше 100 не зростала і масло стало накрапувати менше.
Я повірив, що зможу доливати оливу та вже у Запоріжжі заміню сальнік маховика та подивлюсь інші дрібниці.

Тут почались проблеми у Роми. На його електронному індикаторі (оберти, температура, напруга) напруга на АКБ падала, генератор не справлявся із роботою дифузору. Тепер ми зупинялись кожні 30км для обміну АКБ, щоб мій додатковий генератор заряджав той, що розрядився у Роми.

Не доїхавши до Полтави кілометрів 150 у Роми закінчився газ, а на бензині його мотор працювати відмовлявся, пошукали ми причину і не знайшли, вирішили штовхати назад 1,5км до заправки (фізкультура блін)

Поїхали далі, сонце спало, їхати стало легше і трохи швидше.
Доїхали до поворота на Кобиляки, село Решитилівка. Там з АКБ стало зовсім сумно, так як потрібно було їхати вже на фарах.
Проїхали 20км від траси до Кобиляк і знову стали.
Індикатор показував напругу при навантаженні у Роми в машині 9 вольт. Рома сказав, що ми так тупо уб'ємо два акб. без навантаження вони показували по 11 вольт. Мій генератор просто не встигав заряджати їх так як швидко садив їх Ромин вентилятор дифузора.

Оскільки мій мотор стабілізувався, і не так сильно грівся, масло витікало помірно, я запропонував взяти Рому на шнурок, так як дуже хотілось вже приїхати до Запоріжжя, а залишалось приблизно 280км.
Шнурка у нас не виявилось і поїхав я його шукати на заправки назад до траси, прокатав я марно, на 5 заправках що на повороті з траси троса не виявилось (((
Пропозиція купити у попутних авто Рома не захотів. Була десь година ночі, а потік був шалений, я не шуткую, особливо фури - як паровози - вагонами.

Стали ми на траві, буквально 10см від проїзної частини, дорога вузька, фури широкі.
Вирішили спати, поки нас не наздожене Валера, що був позаду десь в 100 км, у нього був куплений трос та масло для мого мотора.

Прокинулись о 5 ранку, Валера нам так і не позвонив і сам ліг спати із Сашком, у нього також постійно були проблеми із двигуном.
Після дзвінка, ми зрозуміли що чекати марно, а оскільки вже світло і поки ще прохолодно то вирішили тошнити далі самі.

І тут я створив наступну дурість - рівень масла зранку не подивився, а не став дивитись тому, що коли завів двигуна на холостих і на холодну лампа тиску не горіла, я вирішив що рівень у нормі.

Поїхали ми з Ромою - дорога до Кобиляк була крива, колійна, залатана, але без ям, багато фур як на зустріч так і попутно (як потім ми дізнались від місцевих то серйозна вантажна артерія до Дніпропетровська), обстановка дозволяла їхати 90, чим я і скористався і тепер жалкую (((, треба було далі тошнити 70..80, може би і попередив клин двигуна, встиг би зреагувати, або зовсім не довів би нагрузкою двигуна до клину, хто його знає як би воно було...

Тут така фігня сталась мені не зрозуміла!!! Чи водій фури мудак чи я дурак???

Підйом не так щоб крутий, виходжу на обгін фури (було не страшно за зустріний транспорт бо дорога добре продивлялась і машин не було), машинка моя тягне дуже слабо, Рома іде за мною.
На середині підйому одна фура виходить на обгін іншої, я впираюсь в неї, вона повертається після обгону іншої фури назад на свою смугу, я натискаю сильніше (мотор мій вже нагрітий до 95, так як пройшли від місця сну вже 30 км) обганяю другу фуру, Рома за мною, порівнявся із кабіною, це вже майже вершина, далі має стати легше, той дивний чел на фурі почина тиснути сильніше і не дає мені завершити обгін, а я на зустрічній, Рома позаду, попереду правий поворот, добре що зустрічних не було. Я давлю сильніше і таки випереджаю фуру, залажу назад на смугу, Рома не встигає і вирішує повернутись назад за фуру. Фура вже жене під 100км/год, я скинути не можу, думаю трохи відірвусь - в цей час загоряється лампа тиску оливи на 4 передачі при швидкості 90...100, я розумію що зараз буде щось страшне, вирішую шукати терміново карман щоб зупинитись, такого як на зло немає і фура на заду тисне, проїжджаю пару віражів, десь з кілометр бачу карман, заправка і на самому повороті чую скежет у двигуні і через пару секунд декілька стуків, скидаю на нейтральну і двигун глохне - приїхали!!!

Рома залітає на заправку, задуває газ, підходить і питає як температура, олива вже рікою..., я кажу що наче двигун клин спіймав, пробуємо завести - стартер тик і мовчить, руками - машина мертва, не рухається.

Далі я хз..., стрес і всі діла, далеко від дому, далеко від Запоріжжя, у Роми машина також ледве їде, заряду немає...

Щось ми потупили, перекусили, відійшли, Валера досі на трасі щось із двигуном у нього.
Заправщик каже що поблизу Кобиляки 14км і тут таксисти постійно заправляються газом і можуть нас відвезти на ринок, ми вирішили поки забути про мій жуж і шукати Ромі генератор.
Приїхав один таксист і за 70грн погодився нас звозити в Кобиляки і назад, провести по ринку і авто крамницям.

Як не дивно, але чоловік трапився порядний, чесний, поринув у нашу проблему і допоміг нам чим зміг.
Запропонували нам пару генераторів б/у, але всі вони не підходили до наших кріплень або були слабші за Роминого. Чоловік нам порадив все таки взяти нового більш-менш що підходив за кріпленням.
Каже що наш 55 Ампер старий і не видає номінальну потужність, брати такий самий старий немає сенсу хоч і дешево 200грн. Каже беріть новий Ваз 73 ампера і туліть. Так і зробили, ще й купили трос.

Повернулись, і тут знову засада, той Ваз не зовсім стає, але колхоз наше все! дві пластини регулювання натягу зліплені через болти між собою дали потрібний кут і відстань для встановлення і натягу нового генератора.

Пробний заїзд і все добре, генератор заряд дає і навіть вентилятор дифузора при навантаженні не дає просадку як до цього.
Підчепили мій жуж на шнурок до Роми. Дочекались Саню що їхав із Валерою. Валера на жаль ще на трасі став і чекав батька із шнурком, що відбуксируватись додому.

Вирішили ради цікавості зірвати мій двигун, а може прихват слабий, хто знає!
Зірвали, двигун завівся, але із серйозним стуком. Вирішили їхати по-тихеньку на такому двигуні, все одно мотор вже частково побитий - мабуть то знову була помилка!?

Питання? Варто було хоча б викрутити свічку? Навантаження на той циліндр було б значно менше і шийка шатуна на колінвалу не розбивалась би сильніше, просто би далі їло би вкладиш? чи то все же не мало значення?

Проїхав я так десь 15км і температура оливи пішла за сто і лампа тиску знову почала горіти на четвертій, зупинились.
Вирішили брати мене на шнурок і далі по схемі поки гарячий то буксирування, коли холодний то своїм ходом.
Поїхали на шнурку, їхали добре і далеко. Розхід газу у Роми відразу виріс удвічі!
В Дніпродзержинську перед мостом через Дніпро, коли ми трохи не туди поїхали, треба було здати назад, Рома попросив щоб то я зробив своїм ходом і трохи проїхав сам, щоб відпочив його двигун (як не як а він зібраний також не так давно і таке навантаження для нього також не добре).
Завівся і стукіт став ще сильнішим і взагалі... 3...5км і на мосту через Дніпро сильний стук і мотор заглох... смерть!!! як з'ясувалось потім - відірвався шатун.

Знову шнурок і ми далі їдемо до Запоріжжя. На трасі Рома дозволив собі потягатись із Сашком з гірки вниз 110км/год при тому що я на шнурку, фундамент я виклав рівненький Embarassed

Проїхали 220км на шнурку, 6 разів його обірвали. За пару перехресть до Хортиці з прилеглої на червоний виїхав мудак і Рома був змушений гальмувати, а шнурок то вже закороткий, 1...1,5м, я гальмую, колеса блокуються, шнурок разів два перекручується через моє переднє праве колесо - добре що Рома просто збив швидкість і не зупинився, я би точно в'їхав би йому у задок да смачно Evil or Very Mad
Заїжджаючи вже на поляну де всі стояли, підбігали різні люди, цікавились як ми і все таке, відволікся я на секунду і все таки легень але стукнув Ромин жуж у бампер Стыд
добре що окрім кронштейнів бамперів нічого не пошкодилось
Насилу ми доповзли до Хортиці і в суботу о 23-00 ми нарешті у таборі.... така от фігня!

Продовження слідує! Заміна мотора і подорож до Азова і додому! Cool

П.с. Вибачте за багато букафф і за відсутьність фото, сподіваюсь що прочитати сил Вам вистачить, дякую всім хто допомагав і тим хто зміг прочитати!


_________________
No job, no money, no car, but i'm in a band!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення
DaYa



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.08.2009
Повідомлення: 1520
Звідки: Днепропетровск
Моє авто: ЗАЗ 968м, Kadett E, МЗМА 401

ПовідомленняДодано: 27 Липень 2016 01:04    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я осилил! )

Моториновый как? Ден не пожвел?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
RIDE



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.09.2011
Повідомлення: 951
Звідки: Житомир
Моє авто: 968

ПовідомленняДодано: 27 Липень 2016 02:50    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Оце подорож,чекаємо на продовження
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Herdsman



Статус: Offline
Зареєстрований: 18.06.2013
Повідомлення: 504
Звідки: Винницкая обл.
Моє авто: ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 27 Липень 2016 09:07    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Є тепер що згадати.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Cepera-exp



Статус: Offline
Зареєстрований: 26.07.2010
Повідомлення: 840
Звідки: Запорожье

ПовідомленняДодано: 27 Липень 2016 09:16    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Хорошие предварительные ласки получились Very Happy
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Сотник
Дванадцять стульчаків


Статус: Offline
Зареєстрований: 12.06.2009
Повідомлення: 2202
Звідки: Київ
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 27 Липень 2016 09:37    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Можна книжку писати Smile
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Nikolya_22



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.10.2011
Повідомлення: 616
Звідки: Київ
Моє авто: ЗАЗ 968

ПовідомленняДодано: 27 Липень 2016 22:52    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Частина друга!

Як приїхали ми на базу, то вже було - 23-00, звісно всі вже були як треба Very Happy трохи випили і ми та полягали спати.

Зранку сніданок та катання на теплоході. Це мабуть єдине що згадається із Запоріжжя (((

В обід трохи відпочили, покупались да поїхали до Ден-механіка в гараж за двигуном! Дяка особлива Cepera-exp за допомогу у пересуванні та взагалі у розумінні де, що і до чого!

В гаражі у Дена попускали слинки на ніштяки зазовські та приступили до роботи, то було десь 21...22-00. Поки я із Cepera-exp їздили по воду то Рома, Діма та Жека-Технікс скинули задню ляду, зняли піддона і виявили відірваний шатун в третьому циліндрі - на жаль фото ніхто не зробив та прикрутили піддон назад без мене.

Я так зрозумів що колінвалу, шатуну, циліндру та поршню смерть. Як не дивно, але головку не пошкодило. Поршень тупо застряг у циліндрі.

Далі все по накатаній - зняли двигун з машини разом із коробкою.
Виявилось що тік сальнік маховика, прокладки масляного радіатора та сальнік первинного вала коробки.

Думали що зараз накинемо двигун що запропонував Ден, але не все так просто виявилось - в рьому треба було ще замінити сальнік маховика (на диво то швидко зробили, правда добили гайку маховика, замінили на нову, благо того добра у Дена є)))
І тут ще одна засада - при зборці того мотора Ден забув вставити кожух що між картером та головами.

Прийшлось знімати головки. Дяка особлива Жені-Техніксу - він майстер на зняття/встановлення головок, якби не він то довго б ми ще мучились.
Все навісне накинули з мого старого мотора - свічки, провода, карб, стартер, додатковий генератор, безконтактне запалення. Залили масло, добре що у мене ще залишилось 5 літрів.

Встановили на машину, все під'єднали, запустили - то вже було десь 3-30!
Замучені сонні поїхали назад на Хортицю будити пасажирів та збиратись на море.

Проїхався по Запоріжжю, тяга наче норм. Карб до цього був налаштований на мій старий мотор 1.3, а тепер якось він дав дуже великий ХХ. І якогось бісу задня майже зовсім не вмикалась, хоч кулісу відрегулювали заново, правда не стали заморачуватись із тим бо дуже втомились за день та їхати треба було поки ранок.

Виїхали із Запоріжжя десь о 5-30.
Машинка вела себе не погано, на гарячу пропадала тяга.
Ден казав що мотор відкапіталений - нові кільця, відновлені циліндри та наче як нові поршня. Я туди не дивився, повністю довірився Жені.
Єдине що мені сподобалось так то тиск оливи, справді давка нормальна, лапма тиску ні разу не моргнула, навіть на гарячу при поганому маслі.

Як їхати до моря, відразу після виїзду із Запоріжжя дорога була по одній смузі в кожному напрямку і якогось біса двіжуха була серйозна, особливо фури і різні корчі із причепами і т.д.
Почали мучити мене підряд підйоми та спуски - штук так 10
Кожен підйом давався туго, на гарячу тяга слабка, я так розумію притирка дає знати про себе, поповзла температура за 100 градусів
Добре що після чергового підйому колона зупинилась біля магазину перепочити.
Відкриваю кришку, а у мене масло бризкає з під клапанних кришок зліва і справа в моторний щит як у водянок з під кришки розширювального бачка, я ще такого не бачив Shocked

Хлопці задерли мені кришку як то зробив Артем із Форматом, закрили замок, відкручені петлі підняли вгору і тупо уперли в кришку - конструкція дивна, але міцна.

Далі поїхали повільніше і підйоми добре що скінчились. Спека була як і всі дні до цього.
У Технікса перегрівався насос і швидкість була малою 60...70...80, так ми і повзли, температура не підіймалась вище 95.

Ще у технікса був надірваний пас на генератор, зупинились ми в Мелітополі та такого паса не знайшли, лише під замовлення.
Купив я там в магазині новий повітряний фільтр. єдине що корисне зробив по всій подорожі Cool

Під сам кінець дороги, біля моря почав перегріватись електробензонасос у Діми, то також ставали студити.

Десь о 14 дня прибули до точки відпочинку.
Доїхали не погано, я лише трохи долив масла, бо підтікало з під клапанних кришок.

Якщо порівнювати із дорогою до Запоріжжя то взагалі доїхали без проблем Very Happy

Дякую, дорогу додому опишу наступного разу))


_________________
No job, no money, no car, but i'm in a band!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення
Саняба
Быстрый Гонсалес
Быстрый Гонсалес


Статус: Offline
Зареєстрований: 19.08.2006
Повідомлення: 4602
Звідки: Киев
Моє авто: ЗАЗ 968М Бешенный и громкий саракет

ПовідомленняДодано: 28 Липень 2016 11:51    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


у меня бы нервы сдали от такой поездки!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Cepera-exp



Статус: Offline
Зареєстрований: 26.07.2010
Повідомлення: 840
Звідки: Запорожье

ПовідомленняДодано: 28 Липень 2016 14:03    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Добро пожаловать в клуб любителей водянки Smile

Я Роме тогда говорил, не помню слышал ты или нет, но есть почти готовый комплект перехода на Тавромотор. Если чего - пиши Laughing


_________________
Руки не для скуки
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Nikolya_22



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.10.2011
Повідомлення: 616
Звідки: Київ
Моє авто: ЗАЗ 968

ПовідомленняДодано: 28 Липень 2016 14:24    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Cepera-exp

спасибо, буду держать в уме

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Гараж Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Наст.
Сторінка 7 з 10

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group