Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
AlexK
Статус: Offline Зареєстрований: 05.07.2011 Повідомлення: 570 Звідки: Вінниця Моє авто: ЗАЗ 968 72, ЗАЗ968М 82, ЗАЗ 968МП 93
|
Додано: 11 Лютий 2018 23:06 Заголовок повідомлення: |
|
|
Сьогодні авто переїхало в гараж для інсталяції двигуна, яка має відбутися найближчим часом.
П.С. На фото 365-й км автошляху М-12.
Так як разом з колесом в мене зник замок запалення, тож вирішив пошукати інший в своїх запасах - знайшов два, але на жаль з роз"ємними клемами, а потрібен під гайку.
Також сьогодні на авторинку прикупив трубки і шланги на гальма на зад, а то під низом ситуація не найкраща:
|
|
Повернутися до початку |
|
|
nylon Кот Леопольд
Статус: Offline Зареєстрований: 16.05.2007 Повідомлення: 4473 Звідки: Гостомель-сity Моє авто: Zaz 968 m low
|
Додано: 12 Лютий 2018 01:49 Заголовок повідомлення: |
|
|
Надо было и антикора какого-то прикупить...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
AlexK
Статус: Offline Зареєстрований: 05.07.2011 Повідомлення: 570 Звідки: Вінниця Моє авто: ЗАЗ 968 72, ЗАЗ968М 82, ЗАЗ 968МП 93
|
Додано: 12 Лютий 2018 10:21 Заголовок повідомлення: |
|
|
nylon Нет, не слыхал.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
AlexK
Статус: Offline Зареєстрований: 05.07.2011 Повідомлення: 570 Звідки: Вінниця Моє авто: ЗАЗ 968 72, ЗАЗ968М 82, ЗАЗ 968МП 93
|
Додано: 13 Лютий 2018 11:11 Заголовок повідомлення: |
|
|
Вчора ввечері з допомогою кусачиків та головки на 12 ліквідував старі гальмівні трубки. Вірніше їхні залишки.
З передньої лівої вигнув перемичку від трійника на праву сторону.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
AlexK
Статус: Offline Зареєстрований: 05.07.2011 Повідомлення: 570 Звідки: Вінниця Моє авто: ЗАЗ 968 72, ЗАЗ968М 82, ЗАЗ 968МП 93
|
Додано: 15 Лютий 2018 22:29 Заголовок повідомлення: |
|
|
За попередні два дні замінив задні гальмівні трубки, робочі гальмівні циліндри, колодки, правий ГУК і барабан. Температура на вулиці нижче нуля, але в мене тепло (зробив до нового року).
|
|
Повернутися до початку |
|
|
AlexK
Статус: Offline Зареєстрований: 05.07.2011 Повідомлення: 570 Звідки: Вінниця Моє авто: ЗАЗ 968 72, ЗАЗ968М 82, ЗАЗ 968МП 93
|
Додано: 20 Лютий 2018 23:50 Заголовок повідомлення: |
|
|
Дійшло діло до КПП. Приєднав піввісі, залив масло. Це було вчора. Сьогодні ввечері побачив, що з-під правого пильника витекло біля 50 грам мастила. Як з цим боротися?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 535 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 21 Лютий 2018 00:09 Заголовок повідомлення: |
|
|
AlexK писав(ла): |
Дійшло діло до КПП. Приєднав піввісі, залив масло. Це було вчора. Сьогодні ввечері побачив, що з-під правого пильника витекло біля 50 грам мастила. Як з цим боротися? |
Если сами пыльники и сальники целые, то дело может быть в неравномерной затяжке пыльника. Отпусти 3 гайки, которые держат ободок пыльника и попробуй затянуть заново, только максимально равномерно. У меня была такая проблема при смене пыльников, текло не так сильно как у тебя, просто капелька образовывалась за ночь. После равномерной притяжки пыльника проблема решилась.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 21 Лютий 2018 09:49 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
часто буває шо вигинається кільце прижимне.
рівняй кільце, правильно затягуй, і маж герметом.
всьо.
в мене 6 років не тікло звідти, міняв ці пильніки як хотів, ніколи не задумувався над тою затяжкою ососбо, а останні пильніки взяли і потікли.
теж грався довго, допоміг гермет.
буває що відлив гуми кривий, ти його як не жми - буде тікти
|
|
Повернутися до початку |
|
|
AlexK
Статус: Offline Зареєстрований: 05.07.2011 Повідомлення: 570 Звідки: Вінниця Моє авто: ЗАЗ 968 72, ЗАЗ968М 82, ЗАЗ 968МП 93
|
Додано: 21 Лютий 2018 10:08 Заголовок повідомлення: |
|
|
На сьогоднішній ранок було декілька капель, це після того як я вчора ввечері вичистив посадкове місце на кпп і пильник від нальоту.
на прижимному кільці дійсно є відігнутості порівняно з лівим.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 21 Лютий 2018 12:37 Заголовок повідомлення: |
|
|
та то не показник. почнеш їздити, масло прогріється, почне тікти сильніше
|
|
Повернутися до початку |
|
|
M.A.D.
Статус: Offline Зареєстрований: 06.06.2016 Повідомлення: 445 Звідки: kr.ua
|
Додано: 21 Лютий 2018 15:40 Заголовок повідомлення: |
|
|
К слову, прижимное кольцо - оно как стоит? Нижний болт и два верхних? Или верхний и 2 нижних? Первый вариант предпочтительнее пожалуй (прижим лучше - т.к. масла там вроде не до половины полуоси а заметно меньше).
Еще жидким маслом (там же не нигрол?) может ссать со всех стыков коробки, если перебиралась без герметика/бумажных прокладок.
А в идеале конечно токарю заказать прижимные кольца более массивные...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
AlexK
Статус: Offline Зареєстрований: 05.07.2011 Повідомлення: 570 Звідки: Вінниця Моє авто: ЗАЗ 968 72, ЗАЗ968М 82, ЗАЗ 968МП 93
|
Додано: 25 Лютий 2018 21:29 Заголовок повідомлення: |
|
|
За цей тиждень було встановлено силовий агрегат. Це ще той секас.
Проблему з правою піввіссю так і не вирішив. Знайшов в своїх запас ще 3 лівих і дві правих піввісі.
Хтось пробував фіксувати хомутом пильник на сальнику чи тільки клей?
Також в п"ятницю трохи попрацював на роботі. Перебрав зняті з авто 4 циліндри і ще 2 нових лівих і 2 бу правих. Ті що зняті були закисші і не рухалися. Гальмівна рідина "нева" чи бск-3, вірніше її залишки ще та бридота.((
і відділив кронштейн ГТЦ від "м"яся":
В суботу зібрав передок, поставив нові гальмівні шланги.
Замінив ГЦС і встановив ВАЗ РЦС на такому кронштейні:
Залишилося все прокачати.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Likvid апасний Віталя
Статус: Offline Зареєстрований: 06.09.2015 Повідомлення: 836 Звідки: Київ Моє авто: 968М Zaponka
|
Додано: 26 Лютий 2018 00:58 Заголовок повідомлення: |
|
|
я цеплял луазовский пыльник на родной сальник полуоси. разрезал родной вантуз, взял этот сальник с втулкой, и приклеил на сапожный клей(наирит) желтый луазовский пыльник. на всяк случай хомутиком затянул. ходило, не текло. это было временное решение, потом луазовские полуоси поставил.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 535 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 26 Лютий 2018 12:32 Заголовок повідомлення: |
|
|
AlexK писав(ла): |
Хтось пробував фіксувати хомутом пильник на сальнику чи тільки клей?
|
Проволка считается как хомут?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
AlexK
Статус: Offline Зареєстрований: 05.07.2011 Повідомлення: 570 Звідки: Вінниця Моє авто: ЗАЗ 968 72, ЗАЗ968М 82, ЗАЗ 968МП 93
|
Додано: 26 Лютий 2018 12:48 Заголовок повідомлення: |
|
|
По поводу проволки, скорей всего зависит от места применения.
Фото с хомутом (позаимствовано у Сергея Алексеевича):
|
|
Повернутися до початку |
|
|
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 535 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 26 Лютий 2018 13:30 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ну вот на месте хомутов у меня аккуратно стянуто проволкой. Пока все хорошо, и не думаю, что возможны проблемы.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Morgan
Статус: Offline Зареєстрований: 14.03.2017 Повідомлення: 488 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 26 Лютий 2018 14:35 Заголовок повідомлення: |
|
|
Likvid писав(ла): |
я цеплял луазовский пыльник на родной сальник полуоси. разрезал родной вантуз, взял этот сальник с втулкой, и приклеил на сапожный клей(наирит) желтый луазовский пыльник. на всяк случай хомутиком затянул. ходило, не текло. это было временное решение, потом луазовские полуоси поставил. |
Наирит выдерживает трансмиссионное масло? Точно знаю что 88-й плывет
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Likvid апасний Віталя
Статус: Offline Зареєстрований: 06.09.2015 Повідомлення: 836 Звідки: Київ Моє авто: 968М Zaponka
|
Додано: 26 Лютий 2018 14:40 Заголовок повідомлення: |
|
|
Morgan у меня все было ок) Найрит боится ацетона, этилацетата, к маслу он по идее равнодушен
|
|
Повернутися до початку |
|
|
AlexK
Статус: Offline Зареєстрований: 05.07.2011 Повідомлення: 570 Звідки: Вінниця Моє авто: ЗАЗ 968 72, ЗАЗ968М 82, ЗАЗ 968МП 93
|
Додано: 16 Березень 2018 00:13 Заголовок повідомлення: |
|
|
Нарешті сьогодні вперше за останні 5 років було увімкнено запалення на автомобілі!!
Хоча цьому передувало багато різних речей:
Замінено червоний плюсовий провід по всьому авто, так як попередній занадто обплавився, скоріш за все через невдале підключення доп. генератора. А також деякі інші дроти схеми пуску та запалення. До ревізії освітлення ще руки не дійшли.
Також прокачав гальма та зчеплення.
Замінив чорну фарбовану решітку на чисту хромовану і встановив передній бампер + бак.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
AlexK
Статус: Offline Зареєстрований: 05.07.2011 Повідомлення: 570 Звідки: Вінниця Моє авто: ЗАЗ 968 72, ЗАЗ968М 82, ЗАЗ 968МП 93
|
Додано: 20 Березень 2018 22:38 Заголовок повідомлення: |
|
|
За останні дні замахався з двигуном, якщо холості тримає, то при прогазовках стріляє з карбюратора, якщо запалення пізніше виставити, то наче душиться.
Частково перебрав світло, якось аж згадався горбі, коли перемикач світла в першому положенні перемикається ближній/габарити, в другому дальній/ближній. Ехх.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|