Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак
Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 02 Грудень 2010 01:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
LEKS писав(ла): |
чего там экспериментировать? переходная плита давно доказала свою жизнеспособность. и в изготовлении технологична и малоотходна.
ну, видимо задача не так стоит. а заново велосипед строить... |
Я не настільки сильний в техніці, щоб сперечатися із спеціалістами. Років, п'ять тому через перехідну плиту приєднав 900-кубовий "водяний" фіатовський двигун на "рідну" 30-ку. Думав, поїжджу тріщки, вона (коробка) поламається через перевантаження, адже "швидкий" двигун плюс "повільна" коробка довго не працюватимуть. Але, до сих пір все грає. Проте, 30-ка таки "тормозить" двигун. Готовва 40-ка (з 30-им кожухом) - декілька років зберігається в гаражі, потрібно лише доробити "механічну" п'яту вижиму щеплення, бо колись там було поррошково-механічне.
Хочеться, щоб фахівці зробили все правильно, а не по-кулібінськи.
В розробці пари "245" плюс модернізована 40-ка є ще плюсb, окрім символічного слова "вітчизняний" - це простота офіційної реєстрації (дешевої, адже робиться раз й для усіх бажаючих")? доступність та порівняна дешевизна запчастин для ремонту двигуна...
Крім того, велика кількість людей (пенсіонерів-ентузіастів) має бажання "повозитися" та все "вилизати" - навіщо їм заважати?
Мова не йде про якесь серійне виробництво, це своєрідний експеримент. Можливо, він буде вдалим...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак
Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 08 Грудень 2010 00:03 Заголовок повідомлення: |
|
|
Справа з коробкою рухається швидше, аніж ми сподівалися. Конструктори завтра-післязавтра вже матимуть картер-перехідник що дозволяє парувати "водяний" таврійський мотор на модернізовану 40-у коробку. Домовилися з директором МеМЗу, оскільки у них на заводській прохідній наймана служба охорони, потрібні листи на ввезення та вивіз коробок.
До проекту виявили бажання приєднатися наші колеги із Запорізького ЗАЗ-клубу. Вони обіцяли надати в розпорядження конструкторів старі коробки 40-ки.
Окрім того, додатково (в перспективі й звісно за символічну плату) - директор заводу МеМЗ В. Горбань запропонував зробити послугу - "прокатати" на спеціальному регулювальному стенді коробки. На заводі ще збереглися станки та фахівці, які вміють регулювати зазори в парі "хвостовик-планетарка" - після цієї операції коробка практично перестає "гудіти"...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 08 Грудень 2010 00:20 Заголовок повідомлення: |
|
|
а можна небагато технічних подробиць:
що конкретно буде вмонтовуватись в коробку? (що є донором)
які передаточні числа планується впровадити?
які навантаження зможе витримувати нова коробка?
планується використання напіввісей чи ні?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак
Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 08 Грудень 2010 17:21 Заголовок повідомлення: |
|
|
el_fuego писав(ла): |
а можна небагато технічних подробиць:
що конкретно буде вмонтовуватись в коробку? (що є донором)
які передаточні числа планується впровадити?
які навантаження зможе витримувати нова коробка?
планується використання напіввісей чи ні? |
Я особисто не зможу відповісти дуже конкретно, адже розробкою такзваного "вітчизняного" агрегата для класичного "Запорожця" (ЗАЗ-965-966-968) займаються професіонали-конструктори трьтох вітчизняних виробництв на громадських засадах. Найпозитивніше - добра воля директора МеМз В. Горбаня.
Ми багато років висловлювали бажання зробити агрегат - таврійський "ВОДЯНИЙ" двигун плюс КПП яка ЛЕГАЛІЗОВАНО ставиться на наші автомобілі. Адже для багатьох ця тема актуальна.
Все досить просто: двигун через картер-перехідник ставиться на коробку 40-ки (переробки в коробці не значні). Для "Горбатого" більше возні, адже потрібно або переробляти напіввісі або повністю замінювати задню підвіску - вживлювати аналогічну від "прямого" рідного брата 966-го.
Координатор проекту від нашого клубу в Мелітополі - Анатолій (колишній працівник моторного заводу), у Львові - Любомир (гол. конструктор заводу гідропередач). Вони більше знають технічні проблеми.
Головне на сьогодні знайти ДОБРОВОЛЬЦІВ, які ризикнуть надати для експерименту свої автомобілі й готові вкласти в свій автомобіль МІНІМАЛЬНІ КОШТИ (надати стару коробку, заплатити 100 грн за виробництво картера-перехідника, придбати , або надати конструкторам таврійський двигун.. Адже конструктори та робочі які проводять роботу БЕЗКОШТОВНО не збираються за свої гроші фінансувати для когось виготовлення агрегату на його автомобіль...
Сподіваюся знайдуться бажаючі це зробити, адже це в перспективі дозволить мати хороший продукт...
Робота проводться паралельно у Львові та Мелітополі. Без сумніву, більший потерціал на МеМЗі, але нам сильно перешкоджає велика відстань: авто-фан-клуб "ЗАЗ-КОЗАК" звертається з пропозицією до усіх "СХІДНИХ" (територіально) ЗАЗ-клубів та власників "Запорожців" зацікавлених у успішному проведенні експерименту та ВИПРОБУВАНЬ долучитися та прикласти ПРАКТИЧНІ зусилля. Особливих сумнівів у позитивному вирішенні завдання поки не виникає, навпаки, оптимізм вселяє відношення ветеравнів виробництва до теми та проведення робіт без гарантії матеріальної винагороди...
Після створення двох-трьох експериментальних зразків відбудеться їх перевірка автопробігом. В разі позитивних випробувань м пропонуватимемо більш зерйозне завдання.
В дальшій перспективі розглядаємо створення спочатку експериментальних міні партій "new-gorbatyy" (можливо з кузовними деталями із спецпластику чи скловолокна - такий собі кіт-комплект)...
Але, на сьогодні, це лише мрії.
АЛЕ, ПРІОРИТЕТОМ КЛУБУ ЗАЛИШАЄТЬСЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ АВТОМОБІЛЯ ЗАЗ-965 В ОРИГІНАЛЬНОМУ ВИГЛЯДІ З "РІДНИМ" ДВИГУНОМ.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
maxx Запцацковед
Статус: Offline Зареєстрований: 04.12.2003 Повідомлення: 4890 Звідки: г. Симферополь Моє авто: ЗАЗ968М, ЗАЗ968
|
Додано: 08 Грудень 2010 19:48 Заголовок повідомлення: |
|
|
В ПРИНЦИПЕ Я МОГ БЫ "ПОЖЕРТВОВАТЬ" СВОЙ АВТОМОБИЛЬ ДЛЯ ЭКСПЕРИМЕНТОВ (ВОПРОС НА КАКОЙ СРОК)
ОН У МЕНЯ ДО ВЕСНЫ ВСЕ РАВНО БУДЕТ СТОЯТЬ В ГАРАЖЕ
ТАВРОМОТОР НА НЕМ УЖЕ УСТАНОВЛЕН, ПРОБЕГ МОТОРА 20000, КПП 10000
РАССТОЯНИЕ - 250 КМ (НЕ ОЧЕНЬ СТРАШНОЕ КАК ПО МНЕ)
ЕДИНСТВЕННОЕ УСЛОВИЕ: Я НА НЕМ ДОЛЖЕН БЫТЬ НА ЕЖЕГОДНОЙ ВСТРЕЧЕ
ТЕПЕРЬ ВЫСКАЖУ КОЕ-КАКИЕ МЫСЛИ ВСЛУХ
СОБСТВЕННО ЭТО КАСАЕМО ТЕХ, У КОГО СТОЯТ ДВИГАТЕЛИ, МОЩНОСТЬЮ ВЫШЕ СТАНДАРТНОЙ 40-КИ
ДЛЯ ТОГО, ЧТОБЫ БОЛЬШОЙ КРУГ ФОРУМЧАН МОГ ПОЗВОЛИТЬ СЕБЕ УЛУЧШИТЬ КПП, ПО МОЕМУ МНЕНИЮ ДОСТАТОЧНО ПЕРЕДЕЛАТЬ ГЛАВНУЮ ПАРУ (А ТОЧНЕЕ ИЗГОТОВИТЬ НОВУЮ) И НА ВЕДОМОМ ВАЛУ УВЕЛИЧИТЬ КОЛИЧЕСТВО ЗУБЬЕВ НА 1 ИЛИ 2. ТОГДА ПЕРЕДАЧИ СТАНУТ ДЛИННЕЕ И ДВИГАТЕЛЬ НЕ БУДЕТ ТАК СИЛЬНО РАЗРЫВАТЬСЯ И ГРЕТЬСЯ ПО ТРАССЕ. НЕЧТО ПОДОБНОЕ РЕАЛИЗОВАНО НА ТАВРИИ. НА ТАВРОПИКАПЕ СТОИТ БОЛЕЕ ТЯГОВАЯ КПП, А НА СЛАВУТЕ/ТАВРИИ БОЛЕЕ СКОРОСТНАЯ. РАЗНИЦА В ЗУБЬЯХ НА ВАЛАХ СООТВЕТСТВЕННО 15 И 16.
ВСЕ РАВНО РАБОТА ВЕДЕТСЯ В ЭТОМ НАПРАВЛЕНИИ. МОЖЕТ ЗАКИНУТЬ НЕНАВЯЗЧИВО УДОЧКУ НА ЭТОТ СЧЕТ?
БЮДЖЕТ (ПО АНАЛОГИИ С ТАВРОПАРАМИ) СОСТАВИТ ПРИМЕРНО 500-600 ГРН, ЧТО ДЛЯ БОЛЬШИНСТВА, Я ДУМАЮ, ВПОЛНЕ ПРИЕМЛЕМО
|
|
Повернутися до початку |
|
|
LEKS Авторитетище
Статус: Offline Зареєстрований: 15.04.2003 Повідомлення: 7163 Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)
|
Додано: 08 Грудень 2010 21:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
героическая работа близится к финалу?
макс, не строй иллюзий
_________________ 050-5254195 |
|
Повернутися до початку |
|
|
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак
Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 09 Грудень 2010 01:27 Заголовок повідомлення: |
|
|
LEKS писав(ла): |
героическая работа близится к финалу?
макс, не строй иллюзий |
LEKS не будуй ілюзій: робота лише розпочалася, а до завершення, як до горизонту. "Не так скоро діло робиться як слово мовиться
А відносно "героїзму", мабуть, ти переборщив із сарказмом
Критикувати, завжди легше, ніж щось робити...
Стосовно основної мети експерименту. Завдання - адаптувати агрегат (комплексно) для встановлення на ЗАЗ-965 "Горбатий"
|
|
Повернутися до початку |
|
|
petertuning
Статус: Offline Зареєстрований: 17.06.2004 Повідомлення: 2557 Звідки: kiev
|
Додано: 09 Грудень 2010 11:10 Заголовок повідомлення: |
|
|
чем бы не страдать....
пока не будет материальной заинтерисованости все ваши иллюзии крах!!!!!
это закон рынка...есть бабло - ВСЕ!!!! делаеться или его нету....
_________________ тюнинг навсегда |
|
Повернутися до початку |
|
|
petertuning
Статус: Offline Зареєстрований: 17.06.2004 Повідомлення: 2557 Звідки: kiev
|
Додано: 09 Грудень 2010 11:12 Заголовок повідомлення: |
|
|
хотя я бі приобрел более скоросную ГП, но не за 500-600 грн.
_________________ тюнинг навсегда |
|
Повернутися до початку |
|
|
napalm Главврач
Статус: Offline Зареєстрований: 11.04.2003 Повідомлення: 9913 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 09 Грудень 2010 12:28 Заголовок повідомлення: |
|
|
Вот в чем прикол - регулярно заходить в тему, где что-то пытаются сделать, и говорить что ничего не получится?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Klim
Статус: Offline Зареєстрований: 19.01.2010 Повідомлення: 2043 Звідки: Харьков, Москва Моє авто: ЗАЗ 965 А, Citroen C4, Автодом Fiat Ducato
|
Додано: 09 Грудень 2010 12:29 Заголовок повідомлення: |
|
|
napalm писав(ла): |
Вот в чем прикол - регулярно заходить в тему, где что-то пытаются сделать, и говорить что ничего не получится? |
|
|
Повернутися до початку |
|
|
petertuning
Статус: Offline Зареєстрований: 17.06.2004 Повідомлення: 2557 Звідки: kiev
|
Додано: 09 Грудень 2010 12:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
где что-то ПЫТАЮТЬСЯ сделать....
, а не делают
ключевые слова
_________________ тюнинг навсегда |
|
Повернутися до початку |
|
|
napalm Главврач
Статус: Offline Зареєстрований: 11.04.2003 Повідомлення: 9913 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 09 Грудень 2010 13:06 Заголовок повідомлення: |
|
|
Попытка - это то, что отделяет действие от бездействия.
Хаяние и критика - оправдания бездействия.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
petertuning
Статус: Offline Зареєстрований: 17.06.2004 Повідомлення: 2557 Звідки: kiev
|
Додано: 09 Грудень 2010 17:08 Заголовок повідомлення: |
|
|
_________________ тюнинг навсегда |
|
Повернутися до початку |
|
|
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак
Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 09 Грудень 2010 18:14 Заголовок повідомлення: |
|
|
petertuning писав(ла): |
где что-то ПЫТАЮТЬСЯ сделать....
, а не делают
ключевые слова |
Ми намагаємося використати можливості спілкування у Форумі не для того, щоб просто поговорити (хоча дискусія по темі також цікава, яко вона предметна). Хочеться об'єднати людей, які ХОЧУТЬ, ВІРЯТЬ Й ГОТОВІ ЩОСЬ РОБИТИ НЕ НА СЛОВАХ, А ПРАКТИЧНО.
Постійні намагання пояснити нам, що все одно (з різних причин) нічого не вийде, навіть не хочеться сприймати серйозно. Багаторічна наша практика свідчить, що НІЧОГО НЕ МОЖНА ДОСЯГНУТИ ЯКЩО ЦЬОГО НЕ ПОЧАТИ РОБИТИ. Не помиляється лише той, хто нічого не робить...
А скептики потрібні для того, щоб ПРОГРЕС НЕ ЗУПИНЯВСЯ.
P.S Для флуду колись в Форумі була хороша тема типу - "В мене дипресія..."
|
|
Повернутися до початку |
|
|
maxx Запцацковед
Статус: Offline Зареєстрований: 04.12.2003 Повідомлення: 4890 Звідки: г. Симферополь Моє авто: ЗАЗ968М, ЗАЗ968
|
Додано: 09 Грудень 2010 18:48 Заголовок повідомлення: |
|
|
2 Evgeny
Я ТАК ПОНИМАЮ, ЧТО МОЕ ПРЕДЛОЖЕНИЕ ПРЕДОСТАВИТЬ МАШИНУ ДЛЯ ЭКСПЕРИМЕНТА НЕ ПОДХОДИТ?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
MishkoZAZ
Статус: Offline Зареєстрований: 14.11.2009 Повідомлення: 1302 Звідки: Харьков Моє авто: ЗАЗ968М
|
Додано: 09 Грудень 2010 20:34 Заголовок повідомлення: |
|
|
Я тоже готов дать совю машину для эксперемнтов. я только за....
Но с одним условием что она будет в таком же виде как и щас......
Я даже не прошу ту коробку и двигатель которые разрабатывают......Чтоб они остались......
Если машина нужна , т оя готов дать её для эксперементов.... но с возвратом......
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 09 Грудень 2010 20:58 Заголовок повідомлення: |
|
|
ну а многим может быть и неинтересно без подробностей т.к. то, что сейчас есть в данной теме - лишь треп без каких-либо чисел и дат
|
|
Повернутися до початку |
|
|
John Warner ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
Статус: Offline Зареєстрований: 07.11.2009 Повідомлення: 5912
|
Додано: 09 Грудень 2010 21:31 Заголовок повідомлення: |
|
|
el_fuego писав(ла): |
ну а многим может быть и неинтересно без подробностей т.к. то, что сейчас есть в данной теме - лишь треп без каких-либо чисел и дат |
Возможно, что и +1
Но, заметьте - ВСЕ следят, между тем
ВСЕМ интересно, ВСЕМ важно!
Лично я ЗА длинные передачи. Ну можно бы и пятую легализовать...
А тавромотор - уж извините, не моя стихия...
Я за двигатель Toyota 3А думаю.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
LEKS Авторитетище
Статус: Offline Зареєстрований: 15.04.2003 Повідомлення: 7163 Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)
|
Додано: 09 Грудень 2010 23:06 Заголовок повідомлення: |
|
|
вы чего-то не понимаете, мне кажется. из слов евгения совершенно четко понятно, что никакие новые гп и шестерни никто не будет делать - не на чем просто, станков нет уже. сейчас мастера изготавливают некий переходник (в моем понимании - та же переходная плита, план-шайба, только изготовленная методом лить и последующей обработки), который позволит безболезненно состыковывать кпп 40 и тавромотор. возможно, изготовятся некие детали для привода сцепления.
начинку коробки никто менять не будет - уверен на 100%
_________________ 050-5254195 |
|
Повернутися до початку |
|
|
|