Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Разработка нового двигателя на Запорожець
На сторінку Попер.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Клуб власників автомобілей «Запорожець»
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 02 Грудень 2010 01:47    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


LEKS писав(ла):
чего там экспериментировать? переходная плита давно доказала свою жизнеспособность. и в изготовлении технологична и малоотходна.
ну, видимо задача не так стоит. а заново велосипед строить...


Я не настільки сильний в техніці, щоб сперечатися із спеціалістами. Років, п'ять тому через перехідну плиту приєднав 900-кубовий "водяний" фіатовський двигун на "рідну" 30-ку. Думав, поїжджу тріщки, вона (коробка) поламається через перевантаження, адже "швидкий" двигун плюс "повільна" коробка довго не працюватимуть. Але, до сих пір все грає. Проте, 30-ка таки "тормозить" двигун. Готовва 40-ка (з 30-им кожухом) - декілька років зберігається в гаражі, потрібно лише доробити "механічну" п'яту вижиму щеплення, бо колись там було поррошково-механічне.

Хочеться, щоб фахівці зробили все правильно, а не по-кулібінськи.
В розробці пари "245" плюс модернізована 40-ка є ще плюсb, окрім символічного слова "вітчизняний" - це простота офіційної реєстрації (дешевої, адже робиться раз й для усіх бажаючих")? доступність та порівняна дешевизна запчастин для ремонту двигуна...

Крім того, велика кількість людей (пенсіонерів-ентузіастів) має бажання "повозитися" та все "вилизати" - навіщо їм заважати?

Мова не йде про якесь серійне виробництво, це своєрідний експеримент. Можливо, він буде вдалим...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 08 Грудень 2010 00:03    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Справа з коробкою рухається швидше, аніж ми сподівалися. Конструктори завтра-післязавтра вже матимуть картер-перехідник що дозволяє парувати "водяний" таврійський мотор на модернізовану 40-у коробку. Домовилися з директором МеМЗу, оскільки у них на заводській прохідній наймана служба охорони, потрібні листи на ввезення та вивіз коробок.

До проекту виявили бажання приєднатися наші колеги із Запорізького ЗАЗ-клубу. Вони обіцяли надати в розпорядження конструкторів старі коробки 40-ки.

Окрім того, додатково (в перспективі й звісно за символічну плату) - директор заводу МеМЗ В. Горбань запропонував зробити послугу - "прокатати" на спеціальному регулювальному стенді коробки. На заводі ще збереглися станки та фахівці, які вміють регулювати зазори в парі "хвостовик-планетарка" - після цієї операції коробка практично перестає "гудіти"...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 08 Грудень 2010 00:20    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


а можна небагато технічних подробиць:
що конкретно буде вмонтовуватись в коробку? (що є донором)
які передаточні числа планується впровадити?
які навантаження зможе витримувати нова коробка?
планується використання напіввісей чи ні?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 08 Грудень 2010 17:21    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


el_fuego писав(ла):
а можна небагато технічних подробиць:
що конкретно буде вмонтовуватись в коробку? (що є донором)
які передаточні числа планується впровадити?
які навантаження зможе витримувати нова коробка?
планується використання напіввісей чи ні?


Я особисто не зможу відповісти дуже конкретно, адже розробкою такзваного "вітчизняного" агрегата для класичного "Запорожця" (ЗАЗ-965-966-968) займаються професіонали-конструктори трьтох вітчизняних виробництв на громадських засадах. Найпозитивніше - добра воля директора МеМз В. Горбаня.

Ми багато років висловлювали бажання зробити агрегат - таврійський "ВОДЯНИЙ" двигун плюс КПП яка ЛЕГАЛІЗОВАНО ставиться на наші автомобілі. Адже для багатьох ця тема актуальна.

Все досить просто: двигун через картер-перехідник ставиться на коробку 40-ки (переробки в коробці не значні). Для "Горбатого" більше возні, адже потрібно або переробляти напіввісі або повністю замінювати задню підвіску - вживлювати аналогічну від "прямого" рідного брата 966-го.

Координатор проекту від нашого клубу в Мелітополі - Анатолій (колишній працівник моторного заводу), у Львові - Любомир (гол. конструктор заводу гідропередач). Вони більше знають технічні проблеми.

Головне на сьогодні знайти ДОБРОВОЛЬЦІВ, які ризикнуть надати для експерименту свої автомобілі й готові вкласти в свій автомобіль МІНІМАЛЬНІ КОШТИ (надати стару коробку, заплатити 100 грн за виробництво картера-перехідника, придбати , або надати конструкторам таврійський двигун.. Адже конструктори та робочі які проводять роботу БЕЗКОШТОВНО не збираються за свої гроші фінансувати для когось виготовлення агрегату на його автомобіль...

Сподіваюся знайдуться бажаючі це зробити, адже це в перспективі дозволить мати хороший продукт...

Робота проводться паралельно у Львові та Мелітополі. Без сумніву, більший потерціал на МеМЗі, але нам сильно перешкоджає велика відстань: авто-фан-клуб "ЗАЗ-КОЗАК" звертається з пропозицією до усіх "СХІДНИХ" (територіально) ЗАЗ-клубів та власників "Запорожців" зацікавлених у успішному проведенні експерименту та ВИПРОБУВАНЬ долучитися та прикласти ПРАКТИЧНІ зусилля. Особливих сумнівів у позитивному вирішенні завдання поки не виникає, навпаки, оптимізм вселяє відношення ветеравнів виробництва до теми та проведення робіт без гарантії матеріальної винагороди...

Після створення двох-трьох експериментальних зразків відбудеться їх перевірка автопробігом. В разі позитивних випробувань м пропонуватимемо більш зерйозне завдання.

В дальшій перспективі розглядаємо створення спочатку експериментальних міні партій "new-gorbatyy" (можливо з кузовними деталями із спецпластику чи скловолокна - такий собі кіт-комплект)...
Але, на сьогодні, це лише мрії.

АЛЕ, ПРІОРИТЕТОМ КЛУБУ ЗАЛИШАЄТЬСЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ АВТОМОБІЛЯ ЗАЗ-965 В ОРИГІНАЛЬНОМУ ВИГЛЯДІ З "РІДНИМ" ДВИГУНОМ.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
maxx
Запцацковед
Запцацковед


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.12.2003
Повідомлення: 4890
Звідки: г. Симферополь
Моє авто: ЗАЗ968М, ЗАЗ968

ПовідомленняДодано: 08 Грудень 2010 19:48    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


В ПРИНЦИПЕ Я МОГ БЫ "ПОЖЕРТВОВАТЬ" СВОЙ АВТОМОБИЛЬ ДЛЯ ЭКСПЕРИМЕНТОВ (ВОПРОС НА КАКОЙ СРОК)
ОН У МЕНЯ ДО ВЕСНЫ ВСЕ РАВНО БУДЕТ СТОЯТЬ В ГАРАЖЕ
ТАВРОМОТОР НА НЕМ УЖЕ УСТАНОВЛЕН, ПРОБЕГ МОТОРА 20000, КПП 10000
РАССТОЯНИЕ - 250 КМ (НЕ ОЧЕНЬ СТРАШНОЕ КАК ПО МНЕ)
ЕДИНСТВЕННОЕ УСЛОВИЕ: Я НА НЕМ ДОЛЖЕН БЫТЬ НА ЕЖЕГОДНОЙ ВСТРЕЧЕ

ТЕПЕРЬ ВЫСКАЖУ КОЕ-КАКИЕ МЫСЛИ ВСЛУХ
СОБСТВЕННО ЭТО КАСАЕМО ТЕХ, У КОГО СТОЯТ ДВИГАТЕЛИ, МОЩНОСТЬЮ ВЫШЕ СТАНДАРТНОЙ 40-КИ

ДЛЯ ТОГО, ЧТОБЫ БОЛЬШОЙ КРУГ ФОРУМЧАН МОГ ПОЗВОЛИТЬ СЕБЕ УЛУЧШИТЬ КПП, ПО МОЕМУ МНЕНИЮ ДОСТАТОЧНО ПЕРЕДЕЛАТЬ ГЛАВНУЮ ПАРУ (А ТОЧНЕЕ ИЗГОТОВИТЬ НОВУЮ) И НА ВЕДОМОМ ВАЛУ УВЕЛИЧИТЬ КОЛИЧЕСТВО ЗУБЬЕВ НА 1 ИЛИ 2. ТОГДА ПЕРЕДАЧИ СТАНУТ ДЛИННЕЕ И ДВИГАТЕЛЬ НЕ БУДЕТ ТАК СИЛЬНО РАЗРЫВАТЬСЯ И ГРЕТЬСЯ ПО ТРАССЕ. НЕЧТО ПОДОБНОЕ РЕАЛИЗОВАНО НА ТАВРИИ. НА ТАВРОПИКАПЕ СТОИТ БОЛЕЕ ТЯГОВАЯ КПП, А НА СЛАВУТЕ/ТАВРИИ БОЛЕЕ СКОРОСТНАЯ. РАЗНИЦА В ЗУБЬЯХ НА ВАЛАХ СООТВЕТСТВЕННО 15 И 16.
ВСЕ РАВНО РАБОТА ВЕДЕТСЯ В ЭТОМ НАПРАВЛЕНИИ. МОЖЕТ ЗАКИНУТЬ НЕНАВЯЗЧИВО УДОЧКУ НА ЭТОТ СЧЕТ?
БЮДЖЕТ (ПО АНАЛОГИИ С ТАВРОПАРАМИ) СОСТАВИТ ПРИМЕРНО 500-600 ГРН, ЧТО ДЛЯ БОЛЬШИНСТВА, Я ДУМАЮ, ВПОЛНЕ ПРИЕМЛЕМО

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 08 Грудень 2010 21:47    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


героическая работа близится к финалу?
макс, не строй иллюзий


_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 09 Грудень 2010 01:27    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


LEKS писав(ла):
героическая работа близится к финалу?
макс, не строй иллюзий


LEKS не будуй ілюзій: робота лише розпочалася, а до завершення, як до горизонту. "Не так скоро діло робиться як слово мовиться Sad
А відносно "героїзму", мабуть, ти переборщив із сарказмом Smile
Критикувати, завжди легше, ніж щось робити...

Стосовно основної мети експерименту. Завдання - адаптувати агрегат (комплексно) для встановлення на ЗАЗ-965 "Горбатий"

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
petertuning



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.06.2004
Повідомлення: 2557
Звідки: kiev

ПовідомленняДодано: 09 Грудень 2010 11:10    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


чем бы не страдать....
пока не будет материальной заинтерисованости все ваши иллюзии крах!!!!!
это закон рынка...есть бабло - ВСЕ!!!! делаеться или его нету....


_________________
тюнинг навсегда
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
petertuning



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.06.2004
Повідомлення: 2557
Звідки: kiev

ПовідомленняДодано: 09 Грудень 2010 11:12    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


хотя я бі приобрел более скоросную ГП, но не за 500-600 грн.

_________________
тюнинг навсегда
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
napalm
Главврач
Главврач


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.04.2003
Повідомлення: 9913
Звідки: Киев
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 09 Грудень 2010 12:28    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Вот в чем прикол - регулярно заходить в тему, где что-то пытаются сделать, и говорить что ничего не получится?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Klim



Статус: Offline
Зареєстрований: 19.01.2010
Повідомлення: 2043
Звідки: Харьков, Москва
Моє авто: ЗАЗ 965 А, Citroen C4, Автодом Fiat Ducato

ПовідомленняДодано: 09 Грудень 2010 12:29    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


napalm писав(ла):
Вот в чем прикол - регулярно заходить в тему, где что-то пытаются сделать, и говорить что ничего не получится?


Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
petertuning



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.06.2004
Повідомлення: 2557
Звідки: kiev

ПовідомленняДодано: 09 Грудень 2010 12:44    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


где что-то ПЫТАЮТЬСЯ сделать....
, а не делают
ключевые слова Very Happy


_________________
тюнинг навсегда
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
napalm
Главврач
Главврач


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.04.2003
Повідомлення: 9913
Звідки: Киев
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 09 Грудень 2010 13:06    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Попытка - это то, что отделяет действие от бездействия.
Хаяние и критика - оправдания бездействия.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
petertuning



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.06.2004
Повідомлення: 2557
Звідки: kiev

ПовідомленняДодано: 09 Грудень 2010 17:08    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Very Happy

_________________
тюнинг навсегда
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 09 Грудень 2010 18:14    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


petertuning писав(ла):
где что-то ПЫТАЮТЬСЯ сделать....
, а не делают
ключевые слова Very Happy


Ми намагаємося використати можливості спілкування у Форумі не для того, щоб просто поговорити (хоча дискусія по темі також цікава, яко вона предметна). Хочеться об'єднати людей, які ХОЧУТЬ, ВІРЯТЬ Й ГОТОВІ ЩОСЬ РОБИТИ НЕ НА СЛОВАХ, А ПРАКТИЧНО.

Постійні намагання пояснити нам, що все одно (з різних причин) нічого не вийде, навіть не хочеться сприймати серйозно. Багаторічна наша практика свідчить, що НІЧОГО НЕ МОЖНА ДОСЯГНУТИ ЯКЩО ЦЬОГО НЕ ПОЧАТИ РОБИТИ. Не помиляється лише той, хто нічого не робить...
А скептики потрібні для того, щоб ПРОГРЕС НЕ ЗУПИНЯВСЯ.

P.S Для флуду колись в Форумі була хороша тема типу - "В мене дипресія..."

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
maxx
Запцацковед
Запцацковед


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.12.2003
Повідомлення: 4890
Звідки: г. Симферополь
Моє авто: ЗАЗ968М, ЗАЗ968

ПовідомленняДодано: 09 Грудень 2010 18:48    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


2 Evgeny

Я ТАК ПОНИМАЮ, ЧТО МОЕ ПРЕДЛОЖЕНИЕ ПРЕДОСТАВИТЬ МАШИНУ ДЛЯ ЭКСПЕРИМЕНТА НЕ ПОДХОДИТ?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
MishkoZAZ



Статус: Offline
Зареєстрований: 14.11.2009
Повідомлення: 1302
Звідки: Харьков
Моє авто: ЗАЗ968М

ПовідомленняДодано: 09 Грудень 2010 20:34    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я тоже готов дать совю машину для эксперемнтов. я только за....
Но с одним условием что она будет в таком же виде как и щас......


Я даже не прошу ту коробку и двигатель которые разрабатывают......Чтоб они остались......
Если машина нужна , т оя готов дать её для эксперементов.... но с возвратом......

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 09 Грудень 2010 20:58    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ну а многим может быть и неинтересно без подробностей т.к. то, что сейчас есть в данной теме - лишь треп без каких-либо чисел и дат
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
John Warner
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.11.2009
Повідомлення: 5912


ПовідомленняДодано: 09 Грудень 2010 21:31    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


el_fuego писав(ла):
ну а многим может быть и неинтересно без подробностей т.к. то, что сейчас есть в данной теме - лишь треп без каких-либо чисел и дат

Возможно, что и +1
Но, заметьте - ВСЕ следят, между тем Wink
ВСЕМ интересно, ВСЕМ важно!
Лично я ЗА длинные передачи. Ну можно бы и пятую легализовать...
А тавромотор - уж извините, не моя стихия... Embarassed
Я за двигатель Toyota 3А думаю.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 09 Грудень 2010 23:06    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


вы чего-то не понимаете, мне кажется. из слов евгения совершенно четко понятно, что никакие новые гп и шестерни никто не будет делать - не на чем просто, станков нет уже. сейчас мастера изготавливают некий переходник (в моем понимании - та же переходная плита, план-шайба, только изготовленная методом лить и последующей обработки), который позволит безболезненно состыковывать кпп 40 и тавромотор. возможно, изготовятся некие детали для привода сцепления.
начинку коробки никто менять не будет - уверен на 100%


_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Клуб власників автомобілей «Запорожець» Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Наст.
Сторінка 4 з 9

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group