Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Разработка нового двигателя на Запорожець
На сторінку Попер.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Клуб власників автомобілей «Запорожець»
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Valentin_ZP_UA



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.12.2006
Повідомлення: 1404
Звідки: Запоріжжя
Моє авто: ЗАЗ 968м, Ford Fusion

ПовідомленняДодано: 01 Листопад 2010 14:47    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


evgeny1 писав(ла):
... Мова поки що йде про ЕКСПЕРИМЕНТ, а не про подальше виготовлення...

Что-то не понятна цель такого эксперемента... Confused

maxx писав(ла):
СЕРИЙНАЯ ТАВРИЙСКАЯ ПЯТИСТУПКА СТОИТ В РАЙОНЕ 5000 ГРН (625$)...

Я бы взял за такую цену, но думаю таких найдется не много... Sad

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
maxx
Запцацковед
Запцацковед


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.12.2003
Повідомлення: 4890
Звідки: г. Симферополь
Моє авто: ЗАЗ968М, ЗАЗ968

ПовідомленняДодано: 01 Листопад 2010 16:17    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


evgeny1 писав(ла):

Наша промоція та реклама для МеМЗ вартує набагато більше, аніж виготовлення коробки, а проектування нової коробки - взагалі не можна вимірювати грошима - це діло пристижу конструкторського бюро заводу. Мова поки що йде про ЕКСПЕРИМЕНТ, а не про подальше виготовлення. Можливо (навіть, скоріш за все), малі партії агрегатів коштуватимуть не дешево Sad


ЖЕНЯ
Я С ТОБОЙ СОГЛАСЕН
Я ОЗВУЧИЛ ЦЕНУ МЕМЗОВСКОЙ 5-ТИСТУПКИ ТАК СКАЗАТЬ ДЛЯ ШИРОКОГО КРУГА ФОРУМЧАН, ЧТОБЫ ЛЮДИ ПРИМЕРНО ЗНАЛИ НА ЧТО РАССЧИТЫВАТЬ И СТОИТ ЛИ ВООБЩЕ ЗАДУМЫВАТЬСЯ О ПОКУПКЕ НОВОЙ КПП.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
maxx
Запцацковед
Запцацковед


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.12.2003
Повідомлення: 4890
Звідки: г. Симферополь
Моє авто: ЗАЗ968М, ЗАЗ968

ПовідомленняДодано: 01 Листопад 2010 16:19    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Valentin_ZP_UA писав(ла):

Я бы взял за такую цену, но думаю таких найдется не много... Sad


ЭТО ТОЧНО

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 01 Листопад 2010 18:19    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Valentin_ZP_UA писав(ла):
evgeny1 писав(ла):
... Мова поки що йде про ЕКСПЕРИМЕНТ, а не про подальше виготовлення...

Что-то не понятна цель такого эксперемента... Confused

maxx писав(ла):
СЕРИЙНАЯ ТАВРИЙСКАЯ ПЯТИСТУПКА СТОИТ В РАЙОНЕ 5000 ГРН (625$)...

Я бы взял за такую цену, но думаю таких найдется не много... Sad


Ціль ЕКСПЕРИМЕНТУ доволі проста: спроектувати та РЕАЛЬНО виготовити 4-5 сучасних агрегатів (двигун-коробка) ВІТЧИЗНЯНОГО виробництва придатних для встановленя на ЗАЗ-965; опробувати роботоздатнісмть агрегатів АВТОПРОБІГОМ у 2000 кілометрів; в разі потреби внести корективи в розробку. ГОЛОВНА ЦІЛЬ довести, що в Україні є люди та можливості для втілення в життя (на перспективу) ПРОГРАМИ ВИГОТОВЛЕННЯ В МАЛИХ ПАРТІЯХ ЕКСКЛЮЗИВНОГО СТИЛЬНОГО ТА ПРЕСТИЖНОГО "NEW GORBATYY". Звісно "ТЕОРІЇ" більше аніж "практики". Але ніхто й не стверджував, що це дешеве й легке задоволення... Якщо не стаівити собі складних завдань, мабуть й не варто цим займатися. Одне приємно: ПРОЦЕС ПІШОВ!!!

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
SIMON



Статус: Offline
Зареєстрований: 22.02.2004
Повідомлення: 4955
Звідки: Харьков

ПовідомленняДодано: 01 Листопад 2010 18:53    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Побачив тему тiльки сьогоднi (деякий час не корстувався форумом). Дуже цiкаво буде взяти участь у експериментi. Маю дуже файний кузов "Горбi", робота з ним була призупинена саме по причинi вiдсутностi сучасного двигуна (хотiв iнжекторний вiд "Сенса", але не знайшов).

Якщо це дiйсно буде розроблено та виготовлено буду дуже зацiкавлен приэднатися до експерименту та придбати такий агрегат (двигун та коробку).

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
VORON
Главный ЗАЗовод Орловщины
Главный ЗАЗовод Орловщины


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.01.2008
Повідомлення: 2493
Звідки: Россия, Орловская область

ПовідомленняДодано: 25 Листопад 2010 22:53    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


что то тема заглохла

_________________
Искать и не сдаваться!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
napalm
Главврач
Главврач


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.04.2003
Повідомлення: 9913
Звідки: Киев
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 25 Листопад 2010 23:51    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Коль, ты считаешь, если мы будем активно трепать языком в этой теме, то это ускорит как-то работы? Laughing
Ведь этим занимаются люди, которые на форуме никогда не были и даже не подозревают о его существовании.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
John Warner
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.11.2009
Повідомлення: 5912


ПовідомленняДодано: 26 Листопад 2010 06:30    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Джентльмены!
У меня есть вопрос:
А неужели решено совсем отказаться от воздушного охлаждения?
Фольксвагенские моторы и по сей день в строю - чем же мы хуже?
Жалко мне, что воздушника не будет... Embarassed
Возможно ли самые лучшие из проверенных нами решений применить на практике, и вообще, как-то осовременить нашего движка?
(просто мысли вслух)

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
kobza
Шаман Сосіской


Статус: Offline
Зареєстрований: 09.11.2008
Повідомлення: 695
Звідки: Ів Франківськ

ПовідомленняДодано: 26 Листопад 2010 10:00    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


+1
А как же оригенальность авто,весь конек в воздушнике Rolling Eyes


_________________
А небо все точно такое же,
Как если бы ты не продался...
(Егор Летов)
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 26 Листопад 2010 13:31    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Створення сучасного вітчизняного агрегату для класичного "Запорожця" - скоріше експеримент та намагання привернути увагу до створення в майбутньому експериментальної репліки "Ню-ЗАЗ-965". Практично це не змінить головної мети прихильників моделі. Пріоритет залишається не змінним - збереження автомобіля (в тому числі й двигуна) в ОРИГІНАЛЬНОМУ вигляді. А робота ведеться, не залежно від того, що робиться (точніше говориться) на Форумі.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
VORON
Главный ЗАЗовод Орловщины
Главный ЗАЗовод Орловщины


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.01.2008
Повідомлення: 2493
Звідки: Россия, Орловская область

ПовідомленняДодано: 26 Листопад 2010 17:45    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


всё понял, вопрос снимаю. Жду результат молча.

_________________
Искать и не сдаваться!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
X2-bec



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.12.2005
Повідомлення: 3206
Звідки: Харьков

ПовідомленняДодано: 26 Листопад 2010 19:20    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


"Ню заз-965" ??
А че, прикольно )) Эротический такой горбатый, сексапильненький Twisted Evil

Повернутися до початку
Переглянути профіль Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 28 Листопад 2010 17:17    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


John Warner писав(ла):

Фольксвагенские моторы и по сей день в строю - чем же мы хуже?
где они в строю? в смысле, выпускаются до сих пор?

_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
John Warner
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.11.2009
Повідомлення: 5912


ПовідомленняДодано: 28 Листопад 2010 20:02    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


LEKS писав(ла):
John Warner писав(ла):

Фольксвагенские моторы и по сей день в строю - чем же мы хуже?
где они в строю? в смысле, выпускаются до сих пор?

Вот умеешь ты поддержать...
Да, фольксы в строю - ибо на них ещё выпускаются запчасти, и они поддерживаются на ходу и в добром здравии благодаря умелым, любящим рукам их фанатов.
Чем мы хуже?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
petertuning



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.06.2004
Повідомлення: 2557
Звідки: kiev

ПовідомленняДодано: 28 Листопад 2010 20:46    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


зная немного стурктуту автозаз и часть Автокапитала (кто не знает там очень вісший чиновник) то ЕКСПЕРИМЕНТ им до сраки....так потріндеть....и поверьте там на заводе єто делают патриоті заза нашего любимого, а не с целью коммерческого успеха...
наивно думать что при віпуске шевроле и сенса и таврии, и срівании бабла на ровном месте, они будут думать об вкладівании бабла в МИФИческий нью 965


_________________
тюнинг навсегда
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 28 Листопад 2010 23:26    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


petertuning писав(ла):
зная немного стурктуту автозаз и часть Автокапитала (кто не знает там очень вісший чиновник) то ЕКСПЕРИМЕНТ им до сраки....так потріндеть....и поверьте там на заводе єто делают патриоті заза нашего любимого, а не с целью коммерческого успеха...
наивно думать что при віпуске шевроле и сенса и таврии, и срівании бабла на ровном месте, они будут думать об вкладівании бабла в МИФИческий нью 965



Звісно патріоти.
НА ВІДМІНУ від АвтоЗАЗу директор Мелітопольського моторного ДУЖЕ СЕРЙОЗНО ВІДНІССЯ до нашої пропозиції. (до речі, на заводі чудовоо збережений музей виробництва та є навіть свій ЗАЗ-965)

На сьогодні створено групу з ветеранів конструкторського бюро (більша частина яких вже на заслуженій пенсії, а частина ще працює на заводі. Інтузіастам виділено робочі місця й вони займаються на громадських засадах втіленням цієї програми.

Серед людей досить відомі та поважні в минулому конструктори МеМЗ: ХОРУЖИЙ Олександр Кузимич, ведучий інженер КБ ЕМЕЛЬЯНЦЕВ Сергій Михайлович, КУЛИК Олег Іванович, ЗАГОРКО Анатолій Георгієвич, ВАЩЯН Василь Павлович. В роботі допомагатиме нач конструкторського бюро заводу ГАДИЛЬШИН Рамиль Камілович.

Організаційно-узгоджувальні дії між МеМЗ та "Цветлітом" покладені на нашого представника в Мелітополі Анатолія Васильовича РОДЮКОВА.

Останнім часом свої послуги запропонував Павло Іванович СТОРОЖИК з Кременчука (колишній водій-випробувач ЗАЗ-965). Випускник ХАДІ, який працював в конструкторському бюро на КрАЗі Тепер пенсіонер, але, як бачите хоче допомогти...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
petertuning



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.06.2004
Повідомлення: 2557
Звідки: kiev

ПовідомленняДодано: 29 Листопад 2010 11:24    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Інтузіастам виділено робочі місця й вони займаються на громадських засадах втіленням цієї програми.
БЕЗ БАБЛА на голом энтузиазме они тока чертежи нарисуют...и все..никопейки заод не даст на отливку или тем более производство!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
проверено КМЗ....


_________________
тюнинг навсегда
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 01 Грудень 2010 23:56    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Для роботи над проектом конструкторам МеМЗ потрібно декілька корпусів старих КПП 40-ої моделі "Запорожця". Внутріштості, звісно, можуть бути капітально поломані - все одно мінятимуться пари шестерень та вмонтовуватиметься оригінальний новий ведучий вал.

Вже розроблено (готуються виливати на "Цветліті") експериментальний кожух-перехідник - корзину щеплення) на "водяний" таврійський двигун.

Якщо знайдуться добровольці посприяти із Маріуполя чи Запоріжжя, просимо зголоситися. Зі Львова відправляти хлопотно й далеко...

P.S. Адаптацією (розрахунками передаточних пар: двигун-коробка) займається головний конструктор ТзОВ "Львівський завод гідравлічних коробок" Любомир Іванович ХОВАНЕЦЬ - спеціаліст із 30-річним стажем. Мабуть, найбільша проблема - відсутність спеціалізованих станків. Після зупинки випуску ЛуАЗів у Луцьку та розміщення там зборки автобусів "Богдан" - старі станки підрядники "порізали" на металолом. Будемо шукати спеціалістів та інші виробничі потужності Sad

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 02 Грудень 2010 00:01    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


petertuning писав(ла):
Інтузіастам виділено робочі місця й вони займаються на громадських засадах втіленням цієї програми.
БЕЗ БАБЛА на голом энтузиазме они тока чертежи нарисуют...и все..никопейки заод не даст на отливку или тем более производство!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
проверено КМЗ....


Коробку відливати не потрібно - використовується корпус 40-ки. Виливатимуть лише "перехідник". Вже ВІДЛИТО ПЕРШІ ПРОБНІ екземпляри (в ливарному цеху "Цветліта" - нижня площадка.) Робочі не взяли навіть пів-літра : )

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 02 Грудень 2010 00:17    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


чего там экспериментировать? переходная плита давно доказала свою жизнеспособность. и в изготовлении технологична и малоотходна.
ну, видимо задача не так стоит. а заново велосипед строить...


_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Клуб власників автомобілей «Запорожець» Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Наст.
Сторінка 3 з 9

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group