Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Разработка нового двигателя на Запорожець
На сторінку Попер.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Клуб власників автомобілей «Запорожець»
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 29 Жовтень 2010 22:19    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


el_fuego писав(ла):
задача ставилася саме під горбаті Запорожці чи всі? як буде з узгодженням щодо встановлення?


Завдання ставиться САМЕ під "ГОРБАТІ", але думаю, проблем з іншими модифікаціями виникнути не повинно. Звісно, мова йде не лише про адаптацію а й про офіційну омологацію з можливістю офіційно встановлювати на автомобіль, щоб не шарахатися від кожного даїшника. Хоча, з таким мотором "НАС НЕ ДОГОНЯТЬ" Sad

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 29 Жовтень 2010 22:36    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


считаю абсолютно неправильным выбор корпуса 30-й кпп! проще приспособить корпус 40-й кпп к горби, чем лепить на все остальные запорожцы 30-ю коробку. в таком случае коммерчески проект несостоятельный изначально. а если это все ради прикола, несколько штук - то смысла тем более не вижу.

даешь 5-тиступку в корпусе сороковки!!!


_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
priedinieks



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.02.2009
Повідомлення: 746
Звідки: Latvia
Моє авто: zaz 965a

ПовідомленняДодано: 29 Жовтень 2010 22:48    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Тем более что 40 ка и так на горбики ставится с успехом.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=hMeHFsEK8n0&ab_channel=ThinkFloyd61
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 29 Жовтень 2010 23:15    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


LEKS писав(ла):
считаю абсолютно неправильным выбор корпуса 30-й кпп! проще приспособить корпус 40-й кпп к горби, чем лепить на все остальные запорожцы 30-ю коробку. в таком случае коммерчески проект несостоятельный изначально. а если это все ради прикола, несколько штук - то смысла тем более не вижу.

даешь 5-тиступку в корпусе сороковки!!!


Навіть теоретично не йде мова про використання корпусу 30-ки. Крім того, невже Ви вважаєте, що люди, які спеціалізуються на коробках передач й мають велетенський досвід - настільки відстали від технічного прогресу? Наскільки я в курсі вибір йде або про модернізацію 40-ки, або про нову, експериментальну розробку, яку колись "заморозили" - 5 ступінчату

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 29 Жовтень 2010 23:17    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


если не ошибаюсь, в той пятиступенчатой 5я через одно место сделана. Жаль, что до сих пор не сумел пофоткать.

А каковы финансовые запросы к будущим покупателям двигателей и КПП ?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 29 Жовтень 2010 23:23    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


evgeny1 писав(ла):
LEKS писав(ла):
считаю абсолютно неправильным выбор корпуса 30-й кпп! проще приспособить корпус 40-й кпп к горби, чем лепить на все остальные запорожцы 30-ю коробку. в таком случае коммерчески проект несостоятельный изначально. а если это все ради прикола, несколько штук - то смысла тем более не вижу.

даешь 5-тиступку в корпусе сороковки!!!


Навіть теоретично не йде мова про використання корпусу 30-ки. Крім того, невже Ви вважаєте, що люди, які спеціалізуються на коробках передач й мають велетенський досвід - настільки відстали від технічного прогресу? Наскільки я в курсі вибір йде або про модернізацію 40-ки, або про нову, експериментальну розробку, яку колись "заморозили" - 5 ступінчату
странно, наверное, у меня плохо с глазами. из ваших сообщений следует, что коробка именно на базе корпуса 30, для установки без переделок в горбатый! разве не так?

_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 29 Жовтень 2010 23:25    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


может предложить им наработки парней из "трансмиссии", буша и димоника? там только чертежи намалевать надо, а так - почти готовое изделие

_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 29 Жовтень 2010 23:34    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


el_fuego писав(ла):
если не ошибаюсь, в той пятиступенчатой 5я через одно место сделана. Жаль, что до сих пор не сумел пофоткать.

А каковы финансовые запросы к будущим покупателям двигателей и КПП ?

До кого питання? Реальну ціну агрегату, можна буде порахувати лише після того, як будуе виготовлена (й опробувана) експериментальна перша партія з 3-4 штук, замовлена Львівським авто-фан-клубом "ЗАЗ-Козак". Плюс отримати "Висновок науково-технічної експертизи Державного підприємства "Державний автотранспортний науково-дослідним і проектний інститут"

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 29 Жовтень 2010 23:37    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ну, с высновком мы поможем )))). юра оверченко - наш засланый казачок в автотрансниипроекте

_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 29 Жовтень 2010 23:46    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


LEKS писав(ла):
может предложить им наработки парней из "трансмиссии", буша и димоника? там только чертежи намалевать надо, а так - почти готовое изделие


Технічнограмотним людям, які мають бажання прийняти участь у "модернізаціх" коробки ПРОПОНУЄМО звертатися з КОНКРЕТНИМИ пропозиціями до координатора проекту Родюкова Анатолія Васильовича на почтову адресу:
72319
м. Мелитополь,
вул. Каспійска 7 кв. 18,

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 29 Жовтень 2010 23:51    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


LEKS писав(ла):
ну, с высновком мы поможем )))). юра оверченко - наш засланый казачок в автотрансниипроекте


Мова йшла про ціну агрегату, а отже, логічно, що буде враховано й вартість послуг на легалізацію. Оскільки ця послуга НЕ БЕЗКОШТОВНА.

P.S. Принагідно хочу подякувати Юрію Оверченку: два "Висновки" отримав по почті 28 жовтня.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 29 Жовтень 2010 23:52    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


LEKS писав(ла):
может предложить им наработки парней из "трансмиссии", буша и димоника? там только чертежи намалевать надо, а так - почти готовое изделие


А про меня чего забыл? Smile У нас с Бушем итак чертежи есть (2 варианта конструкций) Wink

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 29 Жовтень 2010 23:54    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ну, там в теме в основном буш и димоник. а где твоя коробка?

_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 30 Жовтень 2010 00:22    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


LEKS писав(ла):
evgeny1 писав(ла):
LEKS писав(ла):
считаю абсолютно неправильным выбор корпуса 30-й кпп! проще приспособить корпус 40-й кпп к горби, чем лепить на все остальные запорожцы 30-ю коробку. в таком случае коммерчески проект несостоятельный изначально. а если это все ради прикола, несколько штук - то смысла тем более не вижу.

даешь 5-тиступку в корпусе сороковки!!!


Навіть теоретично не йде мова про використання корпусу 30-ки. Крім того, невже Ви вважаєте, що люди, які спеціалізуються на коробках передач й мають велетенський досвід - настільки відстали від технічного прогресу? Наскільки я в курсі вибір йде або про модернізацію 40-ки, або про нову, експериментальну розробку, яку колись "заморозили" - 5 ступінчату
странно, наверное, у меня плохо с глазами. из ваших сообщений следует, что коробка именно на базе корпуса 30, для установки без переделок в горбатый! разве не так?



Або я не правильно висказався, або мене не правильно зрозуміли. Крім того, я не настільки технічно грамотний як хотілось би. Вибачайте, професія творча.

Про Корпус 30-ки я не кажу. Мова йде про адаптацію сучасної експерементальної коробки (бажано 5-ступінчатої) під сучасний "таврійський" двигун так, щоб агрегат можна було б поставити без проблем на ЗАЗ-965. (На інші моделі "класичних Запорожців" це можна буде зробити набагато простіше.) Тобто до агрегату ставляться умови, щоб він був задньопривідний. Розробити й вилити на "Цветліті" перехідник-картер щеплення. Можливо, напівосі будуть також гібридні - під колеса ЗАЗ-965. Але про це нехай думають інженери-конструктори.

До речі, у мене в гаражі є, наприклад, картер коробки 40-ки з картером щеплення від 30-ки. Колись така партія ставилася з якимось електро-магнітним порошковим щепленням для інвалідських модифікацій. Думав поставити (бавитися в Кулібіна) на один із своїх "жужиків" до 900-кубового "фіата". На сьогодні стоїть через перехідну плиту 30-ка. Високооборотисти мотор "комфліктує" з рідною коробкою на швидкості понад 80 кілометрів, але вже років з п'ять коробка "відмровляється" ламатися.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Klim



Статус: Offline
Зареєстрований: 19.01.2010
Повідомлення: 2043
Звідки: Харьков, Москва
Моє авто: ЗАЗ 965 А, Citroen C4, Автодом Fiat Ducato

ПовідомленняДодано: 30 Жовтень 2010 02:27    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ориентировочно сколько может стоить набор "Мотор+коробка" или просто отдельно коробка? (Мотор, я так понимаю, простой таврический подойдет). Как можно поучаствовать в этом проекте, если реально заинтересован? Имеется ввиду чтобы одна из 4-5 коробок пришла в Харьков Wink Горбик практически есть Wink Но без тюнинга (кроме литых дисков тюнинга внешне не будет).
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 30 Жовтень 2010 03:19    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Виталий писав(ла):
Ориентировочно сколько может стоить набор "Мотор+коробка" или просто отдельно коробка? (Мотор, я так понимаю, простой таврический подойдет). Как можно поучаствовать в этом проекте, если реально заинтересован? Имеется ввиду чтобы одна из 4-5 коробок пришла в Харьков Wink Горбик практически есть Wink Но без тюнинга (кроме литых дисков тюнинга внешне не будет).



Згідно попередньої домовленості керівництва МеМЗ та Львівського авто-фан-клубу "ЗАЗ-КОЗАК" експериментальні АГРЕГАТИ (не коробка а МОТОР плюс КОРОБКА, ПЛЮС КРІПЛЕННЯ, ПЛЮС... ЛЕГАЛІЗАЦІЯ) виготовляються для того, щоб в травнфі місяці зробити автопробіг зі Львова по всіх польських міста , які приймають ЄВРО-2012. Приблизно тижнева подорож з 29 квітня по 7 травня. Попередньо домовлено пр цей промоційно-агітаційний автопробіг з віце-прем'єр-міністром КОЛЕСНІКОВИМ (Львів, 28 жовтня 2010 року). Планується участь у автопробігу в якості технічки "фірмового" Євроавтобуса ЛАЗ з запчастинами та журналістами на борту. Оскільки в такий спосіб ми робимо промоцію львівському ЄВРО-автобусу, власник заводу, російський бізнесмен Ігор Чуркін пообіцяв СТИМУЛЮВАТИ роботу інженерів конструкторів (в разі успішного завершення випробувань, а не авансом - мовляв на вулиці КАПІТАЛІЗМ (якого ми добивалися) й потрібно вчитися отримувати винагороду виключно за добре зроблену роботу.

Можливо, що перші чотири замовлених екземпляри обійдуться нам по чисто символічній ціні. НЕ МОЖУ СКАЗАТИ НА ПЕРЕД, БО НЕ ХОЧУ ОБМАНЮВАТИ. ЩЕ НЕ ЗНАЮ. Може 300 "зелених", а може й усі 500...

Оскільки ми плануємо відправитися в ралі "ЄВРО-2012" на 12-ти ЗАЗ-965, то якщо знайдуться охочі з УКРАЇНСЬКИХ МІСТ ЯКІ ТАКОЖ ПРИЙМАТИМУТЬ МАТЧІ ЄВРО ЧЕМПІОНАТУ (КИЇВ, ХАРКІВ, ДОНЕЦЬК) ТА ГОТОВІ РИЗИКНУТИ ВМОНТУВАВШИИ НА ОРИГІНАЛЬНІ ЗАЗ-965 ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ АГРЕГАТИ, то "ЗАЗ-КОЗАК" ГОТОВИЙ ПОРІВНУ ПОДІЛИТИСЯ. Одне місто- один агрегат. Звісно, автомобіль має бути таким, щоб Україні не було за нього соромно. З мерами КИЄВА, Харкова та Донецька ми, сподіваємося домовимося, щоб на автомобілх була розміщена символіка ПРИЙМАЮЧИХ міст (виготовлена на магнітонаклейках, щоб не попсувати фарбу "Запорожця".

Але це лише наші плани, все залежить від того чи встигнуть на МеМЗі зробити роботу вчасно.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Klim



Статус: Offline
Зареєстрований: 19.01.2010
Повідомлення: 2043
Звідки: Харьков, Москва
Моє авто: ЗАЗ 965 А, Citroen C4, Автодом Fiat Ducato

ПовідомленняДодано: 30 Жовтень 2010 03:21    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Тогда бронирую Харьков!

Спасибо! За горби стыдно не будет!

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 30 Жовтень 2010 19:22    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


LEKS писав(ла):
ну, там в теме в основном буш и димоник. а где твоя коробка?


В той же теме, галерее и тут http://zaz-dnepr.org.ua/#action=topic_get_messages&id=28082&page=1 . У нас большая часть обсуждений была в личной переписке.
На данном этапе Буш изготовил свой вариант переходника и доделывает добавочный картерок.
Я нашел мастеров, которые готовы взяться за мою версию. Пока жду ремонта закалочной печи и ищу новую КПП (допуски малы, так что все размеры должны сниматься с деталей КПП, под которую этот комплект будет изготовлен).

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
maxx
Запцацковед
Запцацковед


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.12.2003
Повідомлення: 4890
Звідки: г. Симферополь
Моє авто: ЗАЗ968М, ЗАЗ968

ПовідомленняДодано: 01 Листопад 2010 11:16    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


СЕРИЙНАЯ ТАВРИЙСКАЯ ПЯТИСТУПКА СТОИТ В РАЙОНЕ 5000 ГРН (625$).
НАДЕЯТЬСЯ НА ТО, ЧТО НОВАЯ КПП РУЧНОЙ ПРАКТИЧЕСКИ СБОРКИ БУДЕТ СТОИТЬ МЕНЬШЕ - ЭТО ПО-МЕНЬШЕЙ МЕРЕ НАИВНО.
ЭТО Я К ВОПРОСУ ЦЕНЫ КОРОБКИ ДЛЯ ДАЛЬНЕЙШЕГО ПРОИЗВОДСТВА (НЕ ИМЕЮ ВВИДУ ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНУЮ ПАРТИЮ)

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 01 Листопад 2010 12:54    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


maxx писав(ла):
СЕРИЙНАЯ ТАВРИЙСКАЯ ПЯТИСТУПКА СТОИТ В РАЙОНЕ 5000 ГРН (625$).
НАДЕЯТЬСЯ НА ТО, ЧТО НОВАЯ КПП РУЧНОЙ ПРАКТИЧЕСКИ СБОРКИ БУДЕТ СТОИТЬ МЕНЬШЕ - ЭТО ПО-МЕНЬШЕЙ МЕРЕ НАИВНО.
ЭТО Я К ВОПРОСУ ЦЕНЫ КОРОБКИ ДЛЯ ДАЛЬНЕЙШЕГО ПРОИЗВОДСТВА (НЕ ИМЕЮ ВВИДУ ЭКСПЕРИМЕНТАЛЬНУЮ ПАРТИЮ)


Наша промоція та реклама для МеМЗ вартує набагато більше, аніж виготовлення коробки, а проектування нової коробки - взагалі не можна вимірювати грошима - це діло пристижу конструкторського бюро заводу. Мова поки що йде про ЕКСПЕРИМЕНТ, а не про подальше виготовлення. Можливо (навіть, скоріш за все), малі партії агрегатів коштуватимуть не дешево Sad

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Клуб власників автомобілей «Запорожець» Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Наст.
Сторінка 2 з 9

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group