Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Разработка нового двигателя на Запорожець
На сторінку Попер.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Клуб власників автомобілей «Запорожець»
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 13 Лютий 2011 21:23    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


самое важное - это пятиступка! все остальное вторично и неинтересно.
ну и сертификация конечно интересна


_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 13 Лютий 2011 22:19    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


LEKS писав(ла):
самое важное - это пятиступка! все остальное вторично и неинтересно.
ну и сертификация конечно интересна


LEKS, я особисто з тобою повністю згоден. Але, крім нас є ще багато народу на класичних "Запорожцях" які не мають змоги або самим зробити, або придбати двигуни тим більше їх безпроблемно легалізувати.

Є ще одна, немаловажна деталь, якщо б ми не започаткували цей ЕКСПЕРИМЕНТ з ВІТЧИЗНЯНИМ АГРЕГАТОМ (повір мені, це потребувало не малих зусиль) ми не змогли б отримати й П'ЯТИСТУПІНКУ. Таку бажану в кінцевому результаті.

P.S. Є ще декілька важливих обставин, які озвучувати в "прямому ефірі" я, на жаль, сьогодні не можу... Колись зустрінемося за пляшечкою пива чи чарочкою чогось міцнішого, я тобі розкажу...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
John Warner
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.11.2009
Повідомлення: 5912


ПовідомленняДодано: 13 Лютий 2011 22:47    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


to Evgeny
Скажите пожалуйста, а не будет ли проработана идея легализации, допустим, двигателей Таврии на Запорожцы, находящиеся за пределами Украины?
Эта, как её там, омологация этих агрегатов на ЗАЗы?
Чтоб можно было обратиться, скажем, на завод-производитель, получить некий документ, поставить двигатель на Запорожец, приехать в ГАИ и смело поставить на учёт это дело?
Такое примерно дело есть на УАЗе - они там выписывают бумажки для постановки на учёт "козликов" УАЗ-469 с мотором ЗМЗ-53.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 13 Лютий 2011 23:04    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


а как насчет легализации 5тиступенчатой коробки для родного двигателя?

когда можно ожидать планов по конструированию 5тиступки? интересует расположение вала 5й передачи

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Ramzes
духаст вичиславыч


Статус: Offline
Зареєстрований: 12.01.2009
Повідомлення: 3203
Звідки: г. Харьков 3 км. трасы Харьков-Симферополь
Моє авто: ЗАЗ 968М 1980 г.в., ЗАЗ 965 68 г.в. ИЖ 412,СЗД 1980 г.в кто тут инвалид?

ПовідомленняДодано: 13 Лютий 2011 23:09    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


John Warner: по поводу твоего вопроса разговор был на 50-летии. завод впринцепи готов выдвать такие бумажки если канешн обрашатся. Да и они сами ето сказали человеку из Таганрога который белый такой на дисках Брата кондрата!! А по поводу легализацыи было бы бабло сделать такие документы.

_________________
Номерок для связи 0636062051 Роман
Зазик это сила
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
965mmx



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.05.2006
Повідомлення: 2499
Звідки: г. Сочи

ПовідомленняДодано: 13 Лютий 2011 23:43    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


бумажки то дадут, тока в Россейском ГАИ они не катят, во всяком случае мне так сказал начальник нашего гаи, типа страна другая и стандарты там другие. типа того.

_________________
"Моя машина, например, ведёт себя как лежалый ганджубас - прёт, но хотелось бы получше" (с) John Warner
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
John Warner
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.11.2009
Повідомлення: 5912


ПовідомленняДодано: 14 Лютий 2011 00:04    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


965mmx писав(ла):
бумажки то дадут, тока в Россейском ГАИ они не катят, во всяком случае мне так сказал начальник нашего гаи, типа страна другая и стандарты там другие. типа того.

Sad
Как я понял, омологация должна быть российской?
Типа как на люксовую пассажирскую версию Ниссан Караван омологировали дизель TD-27. Мы сразу же такой двиг на такой Ниссан поставили...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 14 Лютий 2011 00:38    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Если документы даёт завод изготовитель(а в данном случае и разработчик) то пофиг в какой стране находится авто.

Это если рассуждать логически, но учитывая дебильные "законы" в наших государствах лучше проконсультироваться у грамотного юриста.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 14 Лютий 2011 12:04    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


John Warner писав(ла):
to Evgeny
Скажите пожалуйста, а не будет ли проработана идея легализации, допустим, двигателей Таврии на Запорожцы, находящиеся за пределами Украины?
Эта, как её там, омологация этих агрегатов на ЗАЗы?
Чтоб можно было обратиться, скажем, на завод-производитель, получить некий документ, поставить двигатель на Запорожец, приехать в ГАИ и смело поставить на учёт это дело?
Такое примерно дело есть на УАЗе - они там выписывают бумажки для постановки на учёт "козликов" УАЗ-469 с мотором ЗМЗ-53.


Пока речь идет только о том, что завод-изготовитель (точнее его конструкторское бюро) даст официальное заключение. В Украине этого достаточно для обращения в Институт автомобилестроения который дает бумажку для ДАИ и те ОБЯЗАНЫ зареестрировать новодел.

Как это согласовывается с Российским законодательством или техническими нормами - не понятно. Но по логике и здравому смыслу официального заключения ЗАВОДА-ИЗГОТОВИТЕЛЯ должно бить достаточно. Хотя Россия (как и Украина) загадочные и не предсказуемые страны Smile

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Димас



Статус: Offline
Зареєстрований: 26.02.2010
Повідомлення: 408
Звідки: ХАРЬКОВ

ПовідомленняДодано: 14 Лютий 2011 16:50    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Евгений,а Вы не могли бы указать НОРМАТИВНЫЕ акты,на основании которыхДАИ ОБЯЗАНО регистрировать переоборудование?
Просто есть информация,что таких не существует....

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
napalm
Главврач
Главврач


Статус: Offline
Зареєстрований: 11.04.2003
Повідомлення: 9913
Звідки: Киев
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 14 Лютий 2011 17:33    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Цитата:
37. Державна реєстрація (перереєстрація) переобладнаних
транспортних засобів проводиться на підставі документів про
відповідність їх вимогам безпеки дорожнього руху...

(с) Документ 1388-98-п, редакцiя вiд 16.07.2010 на пiдставi 559-2010-п, чинний

Соответственно, когда на руках есть документы, на основании которых что-то проводится, отказать в проведении этого чего-то, без установленных законом причин, не могут.
(Если просто не хотят, требуем письменный отказ и в прокуратуру. Хотя запугать таким развитием событий обычно бывает достаточно)

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 14 Лютий 2011 19:48    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


napalm писав(ла):
Цитата:
37. Державна реєстрація (перереєстрація) переобладнаних
транспортних засобів проводиться на підставі документів про
відповідність їх вимогам безпеки дорожнього руху...

(с) Документ 1388-98-п, редакцiя вiд 16.07.2010 на пiдставi 559-2010-п, чинний

Соответственно, когда на руках есть документы, на основании которых что-то проводится, отказать в проведении этого чего-то, без установленных законом причин, не могут.
(Если просто не хотят, требуем письменный отказ и в прокуратуру. Хотя запугать таким развитием событий обычно бывает достаточно)


Дякую, Тapalm, я збирався форвардувати питання до тебе Smile

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Димас



Статус: Offline
Зареєстрований: 26.02.2010
Повідомлення: 408
Звідки: ХАРЬКОВ

ПовідомленняДодано: 14 Лютий 2011 19:51    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Напалм,большое спасибо за информацию!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
LEKS
Авторитетище
Авторитетище


Статус: Offline
Зареєстрований: 15.04.2003
Повідомлення: 7163
Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)

ПовідомленняДодано: 15 Лютий 2011 17:06    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


да, коля, спасибо тебе большое. Laughing

_________________
050-5254195
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
ВИКТОР1



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.12.2010
Повідомлення: 3
Звідки: АРК Сакский р-н с.Геройское
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 19 Лютий 2011 04:02    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


я б не отказался от нового силового агрегата Very Happy
+380661757706 Виктор (на всякий случай)

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
SIMON



Статус: Offline
Зареєстрований: 22.02.2004
Повідомлення: 4955
Звідки: Харьков

ПовідомленняДодано: 20 Лютий 2011 18:12    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Evgeny писав(ла):
petertuning писав(ла):
я ж давно орал....что все это на..ка


Створено ПЕРШИЙ експериментальний пробний агрегат на основі коробки 969а та тавромотора. До кінця березня буде опробовано на стенді та встановлено на корпус ЗАЗ-965 (із встановленням задньої підвіски 968 на "АвтоЗАЗі". До автопробігу заплановано випуск перших чотирьох агрегатів (Києва, Донецька, Харкова та Львова) та пятого "запасного". В проекті приймають участь також Запоріжжя та Мелітополь.

Бажаючих вложити свої моральні та матріальні ресурси в переробку свого автомобіля прохання контактуватися. Потрвібно лише мінімально ризикувати... Першим завжди тяжче.

На осінь заплановано продовження практичного втілення експерименту: конструктори МЕМЗ вже працюють над 5-ти ступінчатою коробкою. Технічні можливості дозволяють.

Справа може йти швидше, але бажаючих поговорити та покритикувати значно більше, аніж бажаючих ПРАКТИЧНО співпрацювати. Всі хочуть, щоб їхній автомобіль для них за чужі гроші робив хтось інший. Але, на жаль, "Тося не зробить!"


Що практично треба зробити для того, щоб прийняти участь у проекті?
Читав усе уважно, як кажуть "многа букав", але конкретики не побачив. Наскільки я зрозумів, завод планує встановити в кузови 965 свої єкспериментальні силові агрегати і задню підвіску від 968.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.11.2009
Повідомлення: 441
Звідки: lviv (Ukraine)
Моє авто: zaz-965

ПовідомленняДодано: 20 Лютий 2011 18:39    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Практичними питаннями експерименту в Мелітополі займається наш представник Анатолій Родюков (контакти вище). Для міста Харкова передбачено з першої черги встановлення одного агрегату на ЗАЗ-965 (для автомобіля, який вирушить в ралі ЄВРО-2011 з 26-го квітня по 7 травня (часткова компенсація з міського бюджету міста).

На сьогоднішній день на "Цветліті" вже вилили перші перехідники коробка-двигун. Терміново потрібно відправити конструкторам коробку- заготовку 969а (птрібен лише корпус) і КПП 40-ку ля переробки на швидкісну 4-о передачі для свого автомобіля...

Більш детально в Родюкова...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Ramzes
духаст вичиславыч


Статус: Offline
Зареєстрований: 12.01.2009
Повідомлення: 3203
Звідки: г. Харьков 3 км. трасы Харьков-Симферополь
Моє авто: ЗАЗ 968М 1980 г.в., ЗАЗ 965 68 г.в. ИЖ 412,СЗД 1980 г.в кто тут инвалид?

ПовідомленняДодано: 20 Лютий 2011 18:47    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я очень рад что для Харькова тоже будет представлен агрегат. Коробку 40 найдем то не проблема Луазовский корпус поспрашуем!!

_________________
Номерок для связи 0636062051 Роман
Зазик это сила
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Dr.Hartman



Статус: Offline
Зареєстрований: 02.01.2011
Повідомлення: 742
Звідки: Мелитополь

ПовідомленняДодано: 23 Лютий 2011 01:03    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


что то меня терзают смутные сомнения , хм , прочитал 1-ую и 7-ую страницы Shocked Shocked Shockedкак выясню сразу отпишусь, я про МеМЗ и Автоцветлит .
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Dr.Hartman



Статус: Offline
Зареєстрований: 02.01.2011
Повідомлення: 742
Звідки: Мелитополь

ПовідомленняДодано: 23 Лютий 2011 22:29    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ПОЗДРАВЛЯЮ ВСЕХ С ПРАЗДНИКОМ !!! и так о самом главном. Разговаривал сегодня с главным технологом МеМЗа , в кратце он пояснил что письмо на заводе есть НО ('Exclamation') , заниматься чем либо никто не будет и всё это только разговоры на пустом месте('Crying or Very sad'). К концу этой недели пообещал мне принести текст этого письма, позже ещё отпишусь. А изготавливать новые ГП или шестерни а также картер КПП неначем , все станки по 968 модели в 1995 году были вывезены на металлолом , ну и некоторые продавались на лево ( по гаражам ), так что если кто и хочет шестерню или ГП изготовить то это у частников я думаю можно.По поводу длинных передач так вот есть у меня такие 1-3.0 2-2.12 3-1.20 4-0.89 они изготавливались ещё при СССР в эксперементальном цехе МеМЗа на заказ для баггистов про ГП ничего не слышал, а ряды были разные не только как у меня остались.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Клуб власників автомобілей «Запорожець» Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Наст.
Сторінка 7 з 9

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group