Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 27 Грудень 2010 23:40 Заголовок повідомлення: |
|
|
если не изменяет память, были в сети чертежи ГП ЗАЗ
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Ramzes духаст вичиславыч
Статус: Offline Зареєстрований: 12.01.2009 Повідомлення: 3203 Звідки: г. Харьков 3 км. трасы Харьков-Симферополь Моє авто: ЗАЗ 968М 1980 г.в., ЗАЗ 965 68 г.в. ИЖ 412,СЗД 1980 г.в кто тут инвалид?
|
Додано: 27 Грудень 2010 23:42 Заголовок повідомлення: |
|
|
А поповоду Луазовской коробки под тавромотор там 5-ступка или как??? И че там за ГП??
_________________ Номерок для связи 0636062051 Роман
Зазик это сила |
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 27 Грудень 2010 23:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
серийных патиступок в широком понимании небыло у АВТОЗАЗа!
у ЛуАЗа кроме 4 вперед и 1 назад есть "понижающая"
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Ramzes духаст вичиславыч
Статус: Offline Зареєстрований: 12.01.2009 Повідомлення: 3203 Звідки: г. Харьков 3 км. трасы Харьков-Симферополь Моє авто: ЗАЗ 968М 1980 г.в., ЗАЗ 965 68 г.в. ИЖ 412,СЗД 1980 г.в кто тут инвалид?
|
Додано: 27 Грудень 2010 23:56 Заголовок повідомлення: |
|
|
Короче видел я на ХАДИ-31 в картере 40 коробки сделана 5-стука. Что и как там подробности не знаю. Знаю что 5-ступка ет точно.
_________________ Номерок для связи 0636062051 Роман
Зазик это сила |
|
Повернутися до початку |
|
|
LEKS Авторитетище
Статус: Offline Зареєстрований: 15.04.2003 Повідомлення: 7163 Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)
|
Додано: 28 Грудень 2010 00:36 Заголовок повідомлення: |
|
|
это самоделки все.
_________________ 050-5254195 |
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 28 Грудень 2010 00:39 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ramzes писав(ла): |
Короче видел я на ХАДИ-31 в картере 40 коробки сделана 5-стука. Что и как там подробности не знаю. Знаю что 5-ступка ет точно. |
Да, забыл, на Эстониях были кулачковые пятиступки с прямозубыми шестернями. Вот только делали их не у нас
|
|
Повернутися до початку |
|
|
LEKS Авторитетище
Статус: Offline Зареєстрований: 15.04.2003 Повідомлення: 7163 Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)
|
Додано: 28 Грудень 2010 00:49 Заголовок повідомлення: |
|
|
это все не имеет отношения к теме!
_________________ 050-5254195 |
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 28 Грудень 2010 01:06 Заголовок повідомлення: |
|
|
да, если посмотреть на заголовок, то все, что тут написано оказалось не в теме Так мы и сползли от двигателя с пятиступкой к всего-лишь переходной плите под сраный тавродвиг
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак
Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 28 Грудень 2010 02:13 Заголовок повідомлення: |
|
|
maxx писав(ла): |
ПОСЛУШАЕМ, ЧТО СКАЖЕТ ЖЕНЯ КРАВС... |
Я краще помовчу, нехай інженери-конструктори собі голову морочать, раз вони взялися. Паралельно працюють в Мелітополі та Львові. Є різні варіанти.
Насправді ідея хоч технічно складна, але для багатьох людей цікава. Один з плюсів - не потрібно морочитися із легалізацією. Ніхто нікого не змушує ставити собі тавродвигун. Більш цікава модернізована (придатна для сучасних "водяних" двигунів) "тиха" коробка.
А 5-ступінчату коробку в 40-му корпусі "ліпили" в Києві на "Чайці".
|
|
Повернутися до початку |
|
|
maxx Запцацковед
Статус: Offline Зареєстрований: 04.12.2003 Повідомлення: 4890 Звідки: г. Симферополь Моє авто: ЗАЗ968М, ЗАЗ968
|
Додано: 28 Грудень 2010 14:30 Заголовок повідомлення: |
|
|
ИЗНАЧАЛЬНО ВЕДЬ РАЗГОВОР БЫЛ ПРО АДАПТАЦИЮ НАШЕЙ КОРОБКИ ПОД БОЛЕЕ МОЩНЫЙ И ОБОРОТИСТЫЙ ДВИГАТЕЛЬ. ЧТОБЫ КОРОБКА НЕ РАБОТАЛА НА РАЗРЫВ. А ЭТО НЕИЗБЕЖНО ВЛЕЧЕТ ЗА СОБОЙ ИЗМЕНЕНИЕ ПЕРЕДАТОЧНЫХ ЧИСЕЛ.
ЖЕНЯ, МОЖНО ЛИ УЗНАТЬ, ТАК СКАЗАТЬ ИЗ ПЕРВОИСТОЧНИКА, ЧТО КОНКРЕТНО НА САМОМ ДЕЛЕ ПЛАНИРУЮТ ДЕЛАТЬ ЛЮДИ НА МЕМЗЕ, ЧТОБЫ ЗАКРЫТЬ ЭТОТ ВОПРОС, И ЧТОБЫ ТЕМА НЕ ОБРАСТАЛА СЛУХАМИ И ДОМЫСЛАМИ?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак
Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 28 Грудень 2010 19:26 Заголовок повідомлення: |
|
|
maxx писав(ла): |
ИЗНАЧАЛЬНО ВЕДЬ РАЗГОВОР БЫЛ ПРО АДАПТАЦИЮ НАШЕЙ КОРОБКИ ПОД БОЛЕЕ МОЩНЫЙ И ОБОРОТИСТЫЙ ДВИГАТЕЛЬ. ЧТОБЫ КОРОБКА НЕ РАБОТАЛА НА РАЗРЫВ. А ЭТО НЕИЗБЕЖНО ВЛЕЧЕТ ЗА СОБОЙ ИЗМЕНЕНИЕ ПЕРЕДАТОЧНЫХ ЧИСЕЛ.
ЖЕНЯ, МОЖНО ЛИ УЗНАТЬ, ТАК СКАЗАТЬ ИЗ ПЕРВОИСТОЧНИКА, ЧТО КОНКРЕТНО НА САМОМ ДЕЛЕ ПЛАНИРУЮТ ДЕЛАТЬ ЛЮДИ НА МЕМЗЕ, ЧТОБЫ ЗАКРЫТЬ ЭТОТ ВОПРОС, И ЧТОБЫ ТЕМА НЕ ОБРАСТАЛА СЛУХАМИ И ДОМЫСЛАМИ? |
Координатор проекту в Мелітополі Анатолій Родюков (МеМЗ) - 096 121 73 82
У Львові (головний конструктор заводу гідрокоробок) Любомир Хованець - 067 146 82 53
|
|
Повернутися до початку |
|
|
LEKS Авторитетище
Статус: Offline Зареєстрований: 15.04.2003 Повідомлення: 7163 Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)
|
Додано: 28 Грудень 2010 22:55 Заголовок повідомлення: |
|
|
занавес!
можно идти в буфет - и по домам
_________________ 050-5254195 |
|
Повернутися до початку |
|
|
petertuning
Статус: Offline Зареєстрований: 17.06.2004 Повідомлення: 2557 Звідки: kiev
|
Додано: 29 Грудень 2010 10:34 Заголовок повідомлення: |
|
|
я ж давно орал....что все это на..ка
_________________ тюнинг навсегда |
|
Повернутися до початку |
|
|
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак
Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 12 Лютий 2011 13:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
petertuning писав(ла): |
я ж давно орал....что все это на..ка |
Створено ПЕРШИЙ експериментальний пробний агрегат на основі коробки 969а та тавромотора. До кінця березня буде опробовано на стенді та встановлено на корпус ЗАЗ-965 (із встановленням задньої підвіски 968 на "АвтоЗАЗі". До автопробігу заплановано випуск перших чотирьох агрегатів (Києва, Донецька, Харкова та Львова) та пятого "запасного". В проекті приймають участь також Запоріжжя та Мелітополь.
Бажаючих вложити свої моральні та матріальні ресурси в переробку свого автомобіля прохання контактуватися. Потрвібно лише мінімально ризикувати... Першим завжди тяжче.
На осінь заплановано продовження практичного втілення експерименту: конструктори МЕМЗ вже працюють над 5-ти ступінчатою коробкою. Технічні можливості дозволяють.
Справа може йти швидше, але бажаючих поговорити та покритикувати значно більше, аніж бажаючих ПРАКТИЧНО співпрацювати. Всі хочуть, щоб їхній автомобіль для них за чужі гроші робив хтось інший. Але, на жаль, "Тося не зробить!"
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Lnalex
Статус: Offline Зареєстрований: 21.04.2005 Повідомлення: 795 Звідки: Николаев Моє авто: Camry SXV10
|
Додано: 12 Лютий 2011 21:54 Заголовок повідомлення: |
|
|
Надо счет открыть для вложений финансовых для поддержки проекта.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак
Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 12 Лютий 2011 22:45 Заголовок повідомлення: |
|
|
Lnalex писав(ла): |
Надо счет открыть для вложений финансовых для поддержки проекта. |
У нас завжди виникають проблеми, коли появляються ЗАГАЛЬНІ (общак) гроші. Тому набагато простіше, щоб витрати на виготовлення агрегату для своєї конкретної машини ніс власник автомобіля. Тоді не буде ніяких образ чи непорозумінь.
Тим більше, що мова не завжди йде лише про гроші. В даному випадку головна проблема (транспортно-логістична) полягає в тому, що конструктори роблять зборку, наладку та установку в Мелітополі та Запоріжжі. Про всі дрібнички повязані з дозволами та режимними проблемами виробництва ми домовилися. Керівництво йде нам на зустріч й готове зробити все по собівартості. Більше того, люди на інтузіазмі роблять багато роботи в позаурочний час.
Залишилося передати їм старі коробки та підібрати двигуни. Додатково для власників ЗАЗ-965 - задню підвіску від "мильниці"...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
LEKS Авторитетище
Статус: Offline Зареєстрований: 15.04.2003 Повідомлення: 7163 Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)
|
Додано: 13 Лютий 2011 17:50 Заголовок повідомлення: |
|
|
женя, до сих пор толком не понятно, что именно делают конструкторы.
а просто на чужие эксперименты у меня, увы, денег нет
_________________ 050-5254195 |
|
Повернутися до початку |
|
|
Hammer Великий Комбинатор
Статус: Offline Зареєстрований: 06.08.2008 Повідомлення: 2524 Звідки: г.Лиман, Донецкая обл, УКРАИНА!!! Моє авто: ЗАЗ 965, 61г.в.- был :(
|
Додано: 13 Лютий 2011 18:33 Заголовок повідомлення: |
|
|
LEKS писав(ла): |
женя, до сих пор толком не понятно, что именно делают конструкторы.
а просто на чужие эксперименты у меня, увы, денег нет |
+1
готов вложится, но во что???
_________________ зовут меня- Веталь |
|
Повернутися до початку |
|
|
maxx Запцацковед
Статус: Offline Зареєстрований: 04.12.2003 Повідомлення: 4890 Звідки: г. Симферополь Моє авто: ЗАЗ968М, ЗАЗ968
|
Додано: 13 Лютий 2011 19:59 Заголовок повідомлення: |
|
|
LEKS писав(ла): |
женя, до сих пор толком не понятно, что именно делают конструкторы.
а просто на чужие эксперименты у меня, увы, денег нет |
Я ЗВОНИЛ СНЕДЕЛЮ НАЗАД ПО УКАЗАННЫМ ЖЕНЕЙ ТЕЛЕФОНАМ ВО ЛЬВОВ И В МЕЛИТОПОЛЬ.
РАСКЛАД ТАКОЙ:
К ВЕСНЕ ГОТОВЯТ 4 МАШИНЫ (ГОРБИ) К ИСПЫТАНИЮ. НА НИХ БУДЕТ СТОЯТЬ ТАВРОМОТОР И 4Х СТУПКА С ЛУАЗОВСКИМ КОЖУХОМ СЦЕПЫ ОТ 1301.
ЭТИМ ПРОЦЕССОМ ЗАНИМАЮТСЯ В МЕЛИТОПОЛЕ В ДАННЫЙ МОМЕНТ, А ИМЕННО - ОТЛИВАЮТ КАРТЕРА ПО-НОВОЙ, Т.К. ПОЧТИ ВСЯ ТЕХДОКУМЕНТАЦИЯ, КОТОРАЯ БЫЛА ВО ЛЬВОВЕ НА ЦВЕТЛИТЕ ПОХЕРИЛАСЬ, А КАРТЕРА ПОСДАВАЛИ НА МЕТАЛЛОЛОМ.
К ОСЕНИ ПЛАНИРУЕТСЯ ПОДГОТОВИТЬ ЕЩЕ 8 МАШИН К ИСПЫТАНИЮ, НО УЖЕ С 5ТИСТУПКАМИ НА БАЗЕ ЛУАЗОВСКОЙ КПП.
ПРО ИЗГОТОВЛЕНИЕ ШЕСТЕРЕН И ГЛАВНЫХ ПАР С ДРУГИМИ ПЕРЕДАТОЧНЫМИ МНЕ УЗНАТЬ НЕ УДАЛОСЬ, ПОСКОЛЬКУ ГОВОРИЛ С ЧЕЛОВЕКОМ, КОТОРЫЙ НЕ УЧАСТВУЕТ НЕПОСРЕДСТВЕННО В ПРОЦЕССЕ ИЗГОТОВЛЕНИЯ КОРОБОК, А ЛИШЬ КООРДИНИРУЕТ САМ ПРОЕКТ.
С ЕГО СЛОВ ДИРЕКТОР МЕМЗА ДАЛ ДОБРО НА ПРОВЕДЕНИЕ ДАННОГО ВИДА РАБОТ С КОРОБКАМИ 40-ВОК.
ПОГОВОРИТЬ С ГЛАВНЫМ КОНСТРУКТОРОМ МЕМЗА ИЛИ С ТЕМ, КТО НЕПОСРЕДСТВЕННО РУЛИТ НА ЗАВОДЕ ПРОЕКТОМ БЫЛО БЫ НАМНОГО ИНФОРМАТИВНЕЕ С ТОЧКИ ЗРЕНИЯ ТЕХНИЧЕСКОЙ СТОРОНЫ ВОПРОСА, НО У МЕНЯ НЕТ ЕГО КООРДИНАТ.
ТАК ЧТО ЖДЕМ ВЕСНЫ И ОСЕНИ
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Evgeny Засновник ЗАЗ-Козак
Статус: Offline Зареєстрований: 04.11.2009 Повідомлення: 441 Звідки: lviv (Ukraine) Моє авто: zaz-965
|
Додано: 13 Лютий 2011 20:37 Заголовок повідомлення: |
|
|
maxx писав(ла): |
LEKS писав(ла): |
женя, до сих пор толком не понятно, что именно делают конструкторы.
а просто на чужие эксперименты у меня, увы, денег нет |
Я ЗВОНИЛ СНЕДЕЛЮ НАЗАД ПО УКАЗАННЫМ ЖЕНЕЙ ТЕЛЕФОНАМ ВО ЛЬВОВ И В МЕЛИТОПОЛЬ.
РАСКЛАД ТАКОЙ:
К ВЕСНЕ ГОТОВЯТ 4 МАШИНЫ (ГОРБИ) К ИСПЫТАНИЮ. НА НИХ БУДЕТ СТОЯТЬ ТАВРОМОТОР И 4Х СТУПКА С ЛУАЗОВСКИМ КОЖУХОМ СЦЕПЫ ОТ 1301.
ЭТИМ ПРОЦЕССОМ ЗАНИМАЮТСЯ В МЕЛИТОПОЛЕ В ДАННЫЙ МОМЕНТ, А ИМЕННО - ОТЛИВАЮТ КАРТЕРА ПО-НОВОЙ, Т.К. ПОЧТИ ВСЯ ТЕХДОКУМЕНТАЦИЯ, КОТОРАЯ БЫЛА ВО ЛЬВОВЕ НА ЦВЕТЛИТЕ ПОХЕРИЛАСЬ, А КАРТЕРА ПОСДАВАЛИ НА МЕТАЛЛОЛОМ.
К ОСЕНИ ПЛАНИРУЕТСЯ ПОДГОТОВИТЬ ЕЩЕ 8 МАШИН К ИСПЫТАНИЮ, НО УЖЕ С 5ТИСТУПКАМИ НА БАЗЕ ЛУАЗОВСКОЙ КПП.
ПРО ИЗГОТОВЛЕНИЕ ШЕСТЕРЕН И ГЛАВНЫХ ПАР С ДРУГИМИ ПЕРЕДАТОЧНЫМИ МНЕ УЗНАТЬ НЕ УДАЛОСЬ, ПОСКОЛЬКУ ГОВОРИЛ С ЧЕЛОВЕКОМ, КОТОРЫЙ НЕ УЧАСТВУЕТ НЕПОСРЕДСТВЕННО В ПРОЦЕССЕ ИЗГОТОВЛЕНИЯ КОРОБОК, А ЛИШЬ КООРДИНИРУЕТ САМ ПРОЕКТ.
С ЕГО СЛОВ ДИРЕКТОР МЕМЗА ДАЛ ДОБРО НА ПРОВЕДЕНИЕ ДАННОГО ВИДА РАБОТ С КОРОБКАМИ 40-ВОК.
ПОГОВОРИТЬ С ГЛАВНЫМ КОНСТРУКТОРОМ МЕМЗА ИЛИ С ТЕМ, КТО НЕПОСРЕДСТВЕННО РУЛИТ НА ЗАВОДЕ ПРОЕКТОМ БЫЛО БЫ НАМНОГО ИНФОРМАТИВНЕЕ С ТОЧКИ ЗРЕНИЯ ТЕХНИЧЕСКОЙ СТОРОНЫ ВОПРОСА, НО У МЕНЯ НЕТ ЕГО КООРДИНАТ.
ТАК ЧТО ЖДЕМ ВЕСНЫ И ОСЕНИ |
Дійсно, інформація відповідає дійсності.
Додаткова інформація така.
1.етап. Створення, наладка та попереднє випробування на стенді коробки передач на основі КП 969а з картером щеплення 2452 під двигун МеМЗ 245 ("водяна "Таврія"). Коробка з "подовженою" четвертою передачею. а) Практичне виготовлення ПЕРШОГО експериментального зразка.
б) виготовлення першої партії з 5-ти коробок. Чотири коробки після виппробувань на стенді разом з двигунами встановлююватимуться на чотири автомобілі, які пройдуть дорожні випробування в "Ралі ЄВРО-2011" (2000 кілометрів по Польських містах, які приймають ЄВРО-2012). Планується встановленняи одного на автомобіль який представлятиме місто Мелітополь, ще три в інші міста "приймаючі" міста України. Скоріше за все два у Львів (чому, бо два комплекти члени львівського авто-фан-клубу "ЗАЗ-КОЗАК" вже частково проплатили) та в Запоріжжя або інші міста де є ЗАЗ-клуби та бажаючі вкласти кошти у експеримент. П'ятий агрегат (як запасний) "їде" в ралі в автомобілі-супроводу. Орієнтовно автобус ЛАЗ-ЄВРО як запасний для заміни в разі необхідності. В ралі разом з "Запорожцями" відряджається технічний прпацівник (конструктор-механік МЕМЗ)...
2. етап. Доробка агрегатів у разі виявлення якихось зауважень на моторному заводі МеМЗ.
3. Етап. Осінь-2011. В разі успішних ходових випробувань виготовляється додаткова партія вітчизнянихз агрегатів (ще 8 штук) але вже з П'ЯТИСТУПІНЧАТОЮ коробкою передач. Відбуваються випробування на стенді та в дорожніх умовах.
3. Етап: в разі успішних випробувань та доробки (в разі необхідності) Документація надається в Український науково-дослідний інститут автомобфілебудування для ЛЕГАЛІЗАЦІЇ . Тоді будь-хто без особливих проблем, зможе заплативши ЗАКОННУ суму отримати погодження на встановлення на свій ЗАЩЗ-965, або іншу модель "класичного" "Запорождця"
Додаток . Встановлення агрегату на ЗАЗ-965 будуть проводитися на "АвтоЗАЗі" (в цехах спеціалістами) для Мелітополя та Запоріжжя та у майстерні Львівського науково-дослідного інституту автобусо- та тролейбусобудування.
Додаток2. Для багатьох власників ЗАЗ встановлення "водяного" тавродвигуна не викликає особливого захоплення. Привабливим є ВИГОТОВЛЕННЯ ПЯТИСТУПІНЧАТОЇ коробки передач й комплектування його на будь-який сучасний імпортний2 двигун. Можливо таких людей буде набагато більше... В такому випадку після опитування та передоплати на наше прохання буде виготовлена мала партія таких коробок. Але легалізувати агрегат доведеться самостійно в індивідуальному порядку й сама коробка вже буде коштувати більше...
Це вся інформація яку я маю на сьогоднішній час. Ми ще не завершили переговори з усіма ймовірними спонсорами здешевлення розробки та не "вломали" Васадзе ЗРОБИТИ НАМ ТАКИЙ ПОДАРУНОК.
Але, ми працюємо...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|