Список форумов ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Посвящённый автомобилям Запорожець
 
    ПоискПоиск   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения РегистрацияРегистрация
    ПрофильПрофиль   ВходВход 

Фотогалерея - Чат - Укр->Рус перевод
 
Разработка нового двигателя на Запорожець
На страницу 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов ЗАЗ Форум -> Клуб владельцев автомобилей «Запорожець»
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зарегистрирован: 04.11.2009
Сообщения: 445
Откуда: lviv (Ukraine)
Моя машина: zaz-965

СообщениеДобавлено: 06 Сентябрь 2010 13:53    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Переговори авто-фан-клубу "ЗАЗ-КОЗАК" з МеМЗом дали перші позитивні результати. Конструкторське бюро Мелітопольського моторного заводу в співпраці з Мелітопольським ливарним "Автоцветлитом" погодилися в якості експерименту виготовити перших два пробних агрегати на основі водяного "таврійського" двигуна (1103) та п'ятиступінчатої коробки передач в корпусі "30-ки". Екпериментальні мотори будуть встановлені в корпуси "New Gorbaty" (надаються клубом) та разом з оригінальними ЗАЗ-965 пройдуть випробування автопробігом.

Представник нашого клубу в Мелітополі Анатолій Васильович Радюков (колишній працівник МеМЗ) розпочав перші практичні дії.

Автопробіг в разі спішного подальшого ходу роботи заплановано на початок травня 2011-го. За сприяння Міністерства Промислової політики України, ФАУ та Комітету з підготовки ЄВРО-2012 планується Міжнародний автопробіг власників ЗАЗ-965 (тюнінгових та оригінальних) який пройде через 8 міст-господарів ЄВРО-2012 в Україні та Польщі. В разі успіху, в перспективі плануємо більш серйозний автопробіг далеко на Схід до колег росіян...

Прохання від Львівського авто-фан-клубу "ЗАЗ-КОЗАК" до власників "Горбатих" з Києва, Донецька та Харкова особливо відповідально віднестися до цієї інформації. Можливо, працюючи із спонсорами нам вдасться залучити до експерименту більшу кількість автомобілів. На сьогоднішій день керівництво МеМЗ схиляється до думки, що нові агрегати бажано ставити а спеціально підготовлені ТЮНІНГОВІ екземпляри ЗАЗ-965. Вважають, що це краще сприятиме промоції акції...

Шукаємо власників ЗАЗ-965 охочих приєднатися до нашого експерименту й автопробігу. Промоційна ціна агрегату ще не встановлена. Думаю,наших можливостей достатньо, щоб його зміг придбати кожен охочий Smile

Вперше офіційно інформація буде озвучена для журналістів та автомобільних фахівців на Міжнародній спеціалізованій автомобільній виставці "АвтоТЕХ-2010" у Львові 24 вересня 2010-го. В цей день на виставці - ДЕНЬ ЗАЗ-965.

Дякуємо усім учасника Зльоту присв'яченого 50-річчю випуску Першого ЗАЗ-965. Можливо, акція допомогла активізувати переговори з мотористами. Сподіваємося нам усім разом вдасться відновити в Україні випуск прототипу "New ZAZ GORBATY" як це зробили німці, англійці, італійці чи япошки з своїми авто-легендами...

З повагою, Євгеній Кравс

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Олег
Заштопаный


Статус: Offline
Зарегистрирован: 23.05.2003
Сообщения: 3174
Откуда: Вышгород

СообщениеДобавлено: 06 Сентябрь 2010 14:15    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Евгеній! Є запитання. Чому 5-ступку в корпусі 30-ки, а не 40-ки? Для збереження автентичності? Двигун більш потужний, то і коробку треба потужнішу.

_________________
Я люблю Україну! Будь ласка, поважайте нас!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение Отправить e-mail ICQ Number
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зарегистрирован: 04.11.2009
Сообщения: 445
Откуда: lviv (Ukraine)
Моя машина: zaz-965

СообщениеДобавлено: 06 Сентябрь 2010 15:28    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Олег писал(а):
Евгеній! Є запитання. Чому 5-ступку в корпусі 30-ки, а не 40-ки? Для збереження автентичності? Двигун більш потужний, то і коробку треба потужнішу.


Думаю, це питання скоріше до конструкторів. Думаю, в перспективі знайдеться трохи охочих, щоб поставити такий агрегат на оригінальний корпус ЗАЗ-965 без особливих заморочок, пов'язаних з переробкою.

В мене, наприклад на одному з трьох моїх "Горбатих" стоїть "водяний" двигун фіатовський 900 кубиків (1986 року випуску). До рідної 30-ки кріпиться через перехідну плиту. Чесно кажучи, тридцятка "давить" мотор: обертові моменти коробки нижчі за моторовські. На моторі після "капіталки" наїздив лише 47 тисяч тисяч кілометрів. Якби сильно не перегрів минулого автопробігу до Санкт-Петербурга то їздив би й до нині. А то "повело" головку в Польщі. В Естонії поміняли на нову, але не шліфовану, в Фінляндії знову мав проблеми. А лише в Пітері місцеві хлопці допомогли відремонтувати. Рідний мотор набагато ремонтоздатніший в дорозі. До речі, з Запоріжжя з Хортиці ми поверталися до дому через Крим в неймовірну жару через гірські перевали на "рідних" двигунах. Всі автомобілі до Львова подолали 3333 кілометри власним ходом. Мали по дорозі проблеми з дрібним ремонтом, АЛЕ ВСЕ ВДАЛОСЯ ВІДРЕМОНТУВАТИ...

Якщо фахівці з Мелітополя кажуть, що все буде добре з коробкою (корпус від тридцятки, а в середині будуть чудити), доводиться вірити. А для того й випробування роблять, щоб переконатися на практиці...

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Отправить личное сообщение Отправить e-mail
X2-bec



Статус: Offline
Зарегистрирован: 09.12.2005
Сообщения: 3210
Откуда: Харьков

СообщениеДобавлено: 06 Сентябрь 2010 15:30    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Согласен. Как то шаг назад получается. Корпус 40-овой коробки больше... Хотя мотористам-конструкторам виднее.


Последний раз редактировалось: X2-bec (27 Сентябрь 2011 10:55), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Garage Отправить личное сообщение Отправить e-mail ICQ Number
napalm
Главврач
Главврач


Статус: Offline
Зарегистрирован: 11.04.2003
Сообщения: 9456
Откуда: Киев
Моя машина: ЗАЗ-965А

СообщениеДобавлено: 06 Сентябрь 2010 16:10    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Дууууже цiкава авантюра! Я готовий взяти участь Wink2
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение ICQ Number
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зарегистрирован: 04.11.2009
Сообщения: 445
Откуда: lviv (Ukraine)
Моя машина: zaz-965

СообщениеДобавлено: 06 Сентябрь 2010 17:39    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


X2-bec писал(а):
Согласен. Как то шаг назад получается. Корпус 4-овой коробки больше... Хотя мотористам-конструкторам виднее.


Можливо я не зовсім вірно зрозумів технічні умови про коробку. Говорилося, про узгодження обертових моментів двигуна та коробки. Причому, обов'язковою умовою є збереження корпусу 30-очної коробки. Змінюватиметься (точніше - припасовуватметься) внутршність коробки під мотор. Мабуть, для фахівців це особливої проблеми не створить... Суть в тому, щоб ставити агрегат на "Горбатий" без серйозної переробки. А для НЕГОРБАТИХ авто які їздять на 40-овках - тут взагалі не має жодних серйозних проблем - перехідна плита плюс правильно розміщений радіатор (а ще краще два).

Стосовно, песимізму, точніше висловленої нижче думки Napalma, що це авантюрний проект я з ним майже згоден. Але, коли ми починаємо щось новеньке - завжди скептиків набагато більше. Але, якщо нічого не робити, то й само ніколи не зробиться... Прес-служба АвтоЗАЗу скептично ставилося до нашої ідеї зібрати на 50-річчя в Запоріжжі 50-ть автомобілів "Запорожець" а коли приїхало більше ста, то сказали - це фантастика!
Привіт!

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Ramzes
духаст вичиславыч


Статус: Offline
Зарегистрирован: 12.01.2009
Сообщения: 3036
Откуда: г. Харьков 3 км. трасы Харьков-Симферополь
Моя машина: ЗАЗ 968М 1980 г.в., ЗАЗ 965 68 г.в. ИЖ 412,СЗД 1980 г.в кто тут инвалид?

СообщениеДобавлено: 06 Сентябрь 2010 18:11    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


evgeny1 писал(а):
Переговори авто-фан-клубу "ЗАЗ-КОЗАК" з МеМЗом дали перші позитивні результати. Конструкторське бюро Мелітопольського моторного заводу в співпраці з Мелітопольським ливарним "Автоцветлитом" погодилися в якості експерименту виготовити перших два пробних агрегати на основі водяного "таврійського" двигуна (1103) та п'ятиступінчатої коробки передач в корпусі "30-ки". Екпериментальні мотори будуть встановлені в корпуси "New Gorbaty" (надаються клубом) та разом з оригінальними ЗАЗ-965 пройдуть випробування автопробігом.

Представник нашого клубу в Мелітополі Анатолій Васильович Радюков (колишній працівник МеМЗ) розпочав перші практичні дії.

Автопробіг в разі спішного подальшого ходу роботи заплановано на початок травня 2011-го. За сприяння Міністерства Промислової політики України, ФАУ та Комітету з підготовки ЄВРО-2012 планується Міжнародний автопробіг власників ЗАЗ-965 (тюнінгових та оригінальних) який пройде через 8 міст-господарів ЄВРО-2012 в Україні та Польщі. В разі успіху, в перспективі плануємо більш серйозний автопробіг далеко на Схід до колег росіян...

Прохання від Львівського авто-фан-клубу "ЗАЗ-КОЗАК" до власників "Горбатих" з Києва, Донецька та Харкова особливо відповідально віднестися до цієї інформації. Можливо, працюючи із спонсорами нам вдасться залучити до експерименту більшу кількість автомобілів. На сьогоднішій день керівництво МеМЗ схиляється до думки, що нові агрегати бажано ставити а спеціально підготовлені ТЮНІНГОВІ екземпляри ЗАЗ-965. Вважають, що це краще сприятиме промоції акції...

Шукаємо власників ЗАЗ-965 охочих приєднатися до нашого експерименту й автопробігу. Промоційна ціна агрегату ще не встановлена. Думаю,наших можливостей достатньо, щоб його зміг придбати кожен охочий Smile

Вперше офіційно інформація буде озвучена для журналістів та автомобільних фахівців на Міжнародній спеціалізованій автомобільній виставці "АвтоТЕХ-2010" у Львові 24 вересня 2010-го. В цей день на виставці - ДЕНЬ ЗАЗ-965.

Дякуємо усім учасника Зльоту присв'яченого 50-річчю випуску Першого ЗАЗ-965. Можливо, акція допомогла активізувати переговори з мотористами. Сподіваємося нам усім разом вдасться відновити в Україні випуск прототипу "New ZAZ GORBATY" як це зробили німці, англійці, італійці чи япошки з своїми авто-легендами...

З повагою, Євгеній Кравс


Ну что если уж на то пошло. Тогда приймите поздравления!! Хотелось бы чтоб такой проект увидел свет.


_________________
Номерок для связи 0636062051,0971868932 Роман
ЗАЗик это сила
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение Отправить e-mail ICQ Number
thunderrr



Статус: Offline
Зарегистрирован: 12.11.2006
Сообщения: 268
Откуда: Львов-Киев
Моя машина: ЗАЗ-968 76' 1.3, 70 h.p. water-cooled

СообщениеДобавлено: 07 Сентябрь 2010 02:45    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Ramzes писал(а):
Ну что если уж на то пошло. Тогда приймите поздравления!! Хотелось бы чтоб такой проект увидел свет.

+1 Жду с нетерпением пятой педерачи) На трассе она так нужна.

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение Отправить e-mail ICQ Number
SAHbKA



Статус: Offline
Зарегистрирован: 30.12.2007
Сообщения: 17
Откуда: Харьков

СообщениеДобавлено: 08 Сентябрь 2010 12:30    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Че-то я не увидел ни контактов, ничего. сам бы смог выделить своего Горбика под авантюру с именем New Gorbaty:)
Пишите в личку или аську 356592669


_________________
Такая вот телега...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Отправить личное сообщение ICQ Number
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зарегистрирован: 04.11.2009
Сообщения: 445
Откуда: lviv (Ukraine)
Моя машина: zaz-965

СообщениеДобавлено: 08 Сентябрь 2010 13:11    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


SAHbKA писал(а):
Че-то я не увидел ни контактов, ничего. сам бы смог выделить своего Горбика под авантюру с именем New Gorbaty:)
Пишите в личку или аську 356592669


"Не так скоро діло робиться, як слово мовиться" - відома приказка. Проектом у Мелітополі займається Анатолій Радюков (читай вище). Після того, як перші практичні дані будуть у проектантів на моторному заводі, тоді будемо реально підбирати ЗАЗи-965 (ЛИШЕ "ГОРБАТІ"). Нагадую, побажання заводу, щоб це були ТЮНІНГОВАНІ в гарному стані автомобілі, які не стидно буде показати широким масам!
У нас прямий зв'язок з Головним механіком МеМЗ та ливарного заводу (вони робили ливарні деталі для виробництва - дещо з устаткування залишилося), можливо вдасться щось "нарити" з дефіцитного литва...

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зарегистрирован: 04.11.2009
Сообщения: 445
Откуда: lviv (Ukraine)
Моя машина: zaz-965

СообщениеДобавлено: 29 Октябрь 2010 12:31    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


el_fuego писал(а):
на самом деле, неплохая передача. А представленные герои отражают всю действительность по отношению к Запорожцам. ИМХО, журналисты ничего плохого не сделали

Кстати, ждем комментариев Евгения по поводу разработки нового двигателя для "горбатого" Запорожца


Переговори з керівництвом МеМЗ про створення сучасногоь агрегау (мотор плюс коробка) ми розпочали давно. Вперше на ЗАЗ-965 Оксана Денис й Григорій Кримеріцин відвідали завод ще 7 років тому.

НА ВІДМІНУ від АвтоЗАЗу директор Мелітопольського моторного ДУЖЕ СЕРЙОЗНО ВІДНІССЯ до нашої пропозиції. (до речі, на заводі чудовоо збережений музей виробництва та є навіть свій ЗАЗ-965)

На сьогодні створено групу з ветеранів конструкторського бюро (більша частина яких вже на заслуженій пенсії, а частина ще працює на заводі. Інтузіастам виділено робочі місця й вони займаються на громадських засадах втіленням цієї програми.

Серед людей досить відомі та поважні в минулому конструктори МеМЗ: ХОРУЖИЙ Олександр Кузимич, ведучий інженер КБ ЕМЕЛЬЯНЦЕВ Сергій Михайлович, КУЛИК Олег Іванович, ЗАГОРКО Анатолій Георгієвич, ВАЩЯН Василь Павлович. В роботі допомагатиме нач конструкторського бюро заводу ГАДЫЛЬШИН Рамиль Камілович.

Організаційно-узгоджувальні дії між МеМЗ та "Цветлітом" покладені на нашого представника в Мелітополі Анатолія Васильовича РОДЮКОВА.

Окрім того частина креслень знаходиться на Львівському експериментальному ДНІ гідрокоробок. Свого часу вони виготовляли коробки передач для ВОЛИНЯНКИ. Директор та головний конструктор інституту ЗАПЕВНИЛИ, що допоможуть в практичній наладці коробок в разі потреби: тут ще з радянських часів залишився станок який дає змогу наладити ЗАЗори в парі "хвостовик-планетарка" (на коробку 40-к.с), але можна приспособити й під тридцятку.

Практичну допомогу на кінцевій стадії готовий надати ВАТ Львівський НДІ "Автобуспром" (Голова правління Любомир КРАЙНИК). І, мабуть, найголовніше: В РАЗІ УСПІШНОГО ЗАВЕРШЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ ТА ДОРОЖНІХ ВИПРОБУВАНЬ матеріальну допомогу конструкторам-ветеранам готовий надати власник Львівського автобусного заводу Ігор ЧУРКІН.

Як бачите, є багато людей, які думають ТАК ЯК МИ й хочуть щось зробити...



Последний раз редактировалось: Evgeny (29 Октябрь 2010 17:08), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Отправить личное сообщение Отправить e-mail
sanitar
лентяй


Статус: Offline
Зарегистрирован: 29.11.2005
Сообщения: 8814
Откуда: Киев
Моя машина: 968м

СообщениеДобавлено: 29 Октябрь 2010 12:41    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Євген,м'яко кажучи я у шоці від цієї новини.у приємному шоці.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зарегистрирован: 04.11.2009
Сообщения: 445
Откуда: lviv (Ukraine)
Моя машина: zaz-965

СообщениеДобавлено: 29 Октябрь 2010 13:03    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


sanitar писал(а):
Євген,м'яко кажучи я у шоці від цієї новини.у приємному шоці.


Тільки що отримали інформацію із Мелітополя, що до експерименту в якості консультанта (за дорученням директора МеМЗ ГОРБАНЯ В.С.) долучили водія-випробувача перших "Запорожців" Івана Павловича КОШКІНА. Кошкін, правда, порадив замість експериментальної коробки поставити модернізовану від 40-ки.

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Отправить личное сообщение Отправить e-mail
napalm
Главврач
Главврач


Статус: Offline
Зарегистрирован: 11.04.2003
Сообщения: 9456
Откуда: Киев
Моя машина: ЗАЗ-965А

СообщениеДобавлено: 29 Октябрь 2010 13:56    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Действительно классно, что работа движется.


Последний раз редактировалось: napalm (29 Октябрь 2010 14:32), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение ICQ Number
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зарегистрирован: 03.12.2007
Сообщения: 4450
Откуда: Днепропетровск
Моя машина: ЗАЗ-966В ярко-синий 1969 г.в.

СообщениеДобавлено: 29 Октябрь 2010 14:18    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


а на якій стадії зараз проект?

админам: тема важная, отделите от передачи )

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение ICQ Number
napalm
Главврач
Главврач


Статус: Offline
Зарегистрирован: 11.04.2003
Сообщения: 9456
Откуда: Киев
Моя машина: ЗАЗ-965А

СообщениеДобавлено: 29 Октябрь 2010 14:33    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Сообщения, относящиеся к теме нового двигателя, повыбирал из разных тем и собрал в одну.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение ICQ Number
Evgeny
Засновник ЗАЗ-Козак


Статус: Offline
Зарегистрирован: 04.11.2009
Сообщения: 445
Откуда: lviv (Ukraine)
Моя машина: zaz-965

СообщениеДобавлено: 29 Октябрь 2010 17:14    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


el_fuego писал(а):
а на якій стадії зараз проект?

админам: тема важная, отделите от передачи )


Люди працюють. На жаль, не так скоро діло робиться, як слово мовиться Sad

Сподіваємося обкатати перші експериментальні агрегати на автопробігу ЗАЗ-965 в травні 2011-го

Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Отправить личное сообщение Отправить e-mail
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зарегистрирован: 03.12.2007
Сообщения: 4450
Откуда: Днепропетровск
Моя машина: ЗАЗ-966В ярко-синий 1969 г.в.

СообщениеДобавлено: 29 Октябрь 2010 17:38    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


задача ставилася саме під горбаті запорожці чи всі? як буде з узгодженням щодо встановлення?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение ICQ Number
Hammer
Великий Комбинатор


Статус: Offline
Зарегистрирован: 06.08.2008
Сообщения: 2333
Откуда: Кр.Лиман, Донецкая обл
Моя машина: ЗАЗ 965, 61г.в.\\\"АКВАМАРИН\\\", ГАЗ-21, 62г.в.

СообщениеДобавлено: 29 Октябрь 2010 21:08    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Как я не мог видить эту тему с сентября, мне стыдно Embarassed
Хотя форум постоянно открыт и читается Embarassed
Попал сюда с сования носом одноклубниками совсем с другой темы Embarassed
Честь и хвала людям учавствующим в реинкарнации нашего Феникса!!!
Готов учавствовать в эксперименте.


_________________
ЗАЗ965-почти Hammer!!! ГАЗ-21- Hammer!!! А зовут меня- Веталь Wink2
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение ICQ Number
Lnalex



Статус: Offline
Зарегистрирован: 21.04.2005
Сообщения: 795
Откуда: LasPalmas
Моя машина: безлошадный пока

СообщениеДобавлено: 29 Октябрь 2010 22:16    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой


Надо фонд создать и союз объединения клубов для достижения великой цели максимально красиво креативно и доступно.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Фотогалерея Garage Отправить личное сообщение Отправить e-mail ICQ Number
Показать сообщения:   

Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов ЗАЗ Форум -> Клуб владельцев автомобилей «Запорожець» Часовой пояс: GMT + 3
На страницу 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  След.
Страница 1 из 9

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах

Найти сообщения с вашего последнего посещения
Flag Counter ЗАЗ Форум  


Rambler's Top100
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group