Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 13 Липень 2010 14:52 Заголовок повідомлення: |
|
|
ты б хоть читал тему: я выбрал цельно точеные втулки. Выбрал потому что они точно будут зафиксированы и не уедут при подклинивании толкателей.
На рынке нашел только трубку из АМг6.. некаленую. Зато, внешний 25-0.08 и толщина стенки 4 мм. Остальное - только прутки (дорого)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 13 Липень 2010 14:55 Заголовок повідомлення: |
|
|
ты б хоть читал тему: я выбрал цельно точеные втулки. Выбрал потому что они точно будут зафиксированы и не уедут при подклинивании толкателей.
На рынке нашел только трубку из АМг6.. некаленую. Зато, внешний 25-0.08 и толщина стенки 4 мм. Остальное - только прутки (дорого)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
petertuning
Статус: Offline Зареєстрований: 17.06.2004 Повідомлення: 2557 Звідки: kiev
|
Додано: 13 Липень 2010 15:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
а из листовой дюрали кто собирался точить?
_________________ тюнинг навсегда |
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 13 Липень 2010 18:56 Заголовок повідомлення: |
|
|
тот же, кто предпочел им цельные
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Petrov_kamensk
Статус: Offline Зареєстрований: 28.07.2009 Повідомлення: 268 Звідки: Каменск-Уральский Моє авто: ЛУАЗ-969М, -967М ТПК
|
Додано: 15 Липень 2010 13:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
el_fuego писав(ла): |
ППС: а что скажете по поводу зазоров втулка-толкатель 0.008 - 0.045.. не малы? |
ну смотри сам 0.005 даже измерить толком сложно даже от тепла рук уплывать будет, это насор в паре шатун-палец.
0.04 оже больше на правду походит. думаю что 0.02 -0.04 вполне всех устроит.
но блин капец работа, втулки тонкостенные длинные.
отверстия в бонках толкателей под углом и их тоже надо развертывать или растачивать и потом развертывать.
ну и в оконцовке после запресовки опять развернуть надо будет все.
все 8 шт
может толкатели покрыть хоть чем, напыление потом шлифовка.
картер только развернуть надо будте под однотипный размер.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 24 Тра 2020 22:55 Заголовок повідомлення: |
|
|
У якості звіта.
Вже не пам'ятаю, що таки узяв: АМг6 чи д16т (скоріше, друге), але за 10 тис пробігу максимум виробітка відчувається пальцем (0.1мм) та присутні сліди виїдання поверхні на кожній втулці - схоже, матеріал занадто крихкий.
Думаю розпилити наявні та поставити з іншого матеріалу. Як хто робив, ч им краще замінити? Браж?
Доречі, отвори робляться на втулках ще до запресовки, доволі просто заходять з оправкою, а потім регульованою розгорткою у розмір. На все про все кілька годин
|
|
Повернутися до початку |
|
|
M.A.D.
Статус: Offline Зареєстрований: 06.06.2016 Повідомлення: 445 Звідки: kr.ua
|
Додано: 24 Тра 2020 23:11 Заголовок повідомлення: |
|
|
а чего люминькой-то втулить решили? чтобы она стиралась, а не толкатели?
может, правильнее было бы стальные втулки, и полирнуть немного внутреннюю поверхность?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 24 Тра 2020 23:18 Заголовок повідомлення: |
|
|
Щоб однаковий коефіцієнт розширення з картером був + можливість міняти
Сталь + сталь не ходитиме - буде наволокувати одне на інше - треба різні матеріали.
Ну або ж, як сталь з домішками, як у напрямних, то може брязкати
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|