Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
САморобной Компресор
На сторінку 1, 2  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Майстерня
Попередня тема :: Наступна тема  

Хто я важаэ це
Дурна ыдея
40%
 40%  [ 9 ]
Я собы таке замучу
18%
 18%  [ 4 ]
Да нормаль
40%
 40%  [ 9 ]
Всього проголосувало : 22

Автор Повідомлення
Roman lviv968m
Грамотей Азаров №2


Статус: Offline
Зареєстрований: 23.11.2009
Повідомлення: 1026
Звідки: ЛЬВІВ
Моє авто: ZAZ 968M

ПовідомленняДодано: 26 Тра 2010 23:38    Заголовок повідомлення: САморобной Компресор Відповісти з цитатою


Саморобний компресор для аерографа з холодильника і вогнегасника.
Саморобний компресор для аерографа з холодильника і вогнегасника.

В якості ресивера був здобутий вогнегасник ОХП-10 заявленим обсягом 8,7 літра, на ділі вимірюються і становлять 10,5 літрів. Вогнегасник добув проходячи практику на підприємстві. Просто підійшов до начальника відділу пожежної безпеки або хз як його називають, і запитав, чи є списаний вогнегасник. Дали його.

Відразу скажу, не подумайте звільняти його вміст у ванній. Я поки тягнув його до дому, зайшов за гаражі і випустив там (доставить чимале дитяче задоволенняWink2. так само було закуплено реле тиску РМ5, призначене для води, але відповідно і для повітря. Так само купив два фільтри Вологовідділювачі, і один автомобільний паливний, тонкої отчистки (його я відразу поставив на вхід в компресор.

Купив всяких перехідників, хрестовин, так само армований шланг із ПВХ внутрішнім діаметром 10 мм. Все що входило в набір, дивіться на фото. Так само придбав вентиль (по початку думав що їм регулювати тиск буду, і що він нічим не відрізняється від редуктора (наївний).

Після того як розібрався що вентиль і редуктор але дещо різні речі, купив редуктор з манометром, і окремо манометр, для виміру тиску усередині рессивера. Були так само прікуплени шланг тонкий хз якого діаметру, в зоомагазині, вартістю аж цілих 10 руб / метр Smile)). Він чи то силіконовий, чи то хз який, але дуже гнучкий, легкий і міцний, нічого немає краще для підведення до аерографа.

Ну і звичайно-ж куди без стрічки ФУМ, що продається в будь-якому сантехнічному магазині.



Насамперед прикручуємо балон до основи (я думаю це самі придумаєте як, тут ніяких хитрощів немає). З кришки виймаємо все добро, і зсередини вогнегасника, залишаємо тільки сам балон і кришку.



В отворі в чавунної кришці нарізаємо різьблення трубну, 1 / 4 дюйма. Так само на широку різьблення на балони наметовому стрічку ФУМ, робимо гумову прокладку (по ідеї вона повинна бути, була і в мене, але я її куди то справ, і в підсумку вирізав сам з камери для авто, після будівництва знайшов рідну)))) і нагвинчують чавунну кришку.

Угвинчують у отврстіе кришки перехідник з 1/4НР на 1/2НР дюйма.

Далі нагвинчують хрестовину 1 / 2 дюйма (далі просто буду писати 1 / 2), природно всі з'єднання зі стрічкою ФУМ, про це більше згадувати не буду.




У хрестовину через перехідник 1/2НР-1/4НР пригвинчувати реле тиску, з боку ввірчує перехідник 1/2НР-1/2НР.




Далі збоку пригвинчувати трійник.






До нього з одного боку прикручуємо через перехідник 1/2НР-1/4ВР редуктор, у якого різьба 1/4НР



З іншого кінця так само через перехідник 1/2НР-1/4ВН пригвинчувати манометр, у якого різьба 1/4НР. З протилежного боку хрестовини ввірчує вентиль (для спуску повітря з балона), який має різьблення 1/2НР.




До редуктора пригвинчувати фільтр-Вологовідділювачі, який має різьблення 1/4НР і потходіт прям до редуктора. Ньюанс тут у тому чо фільтр повинен правильно стояти (дотримати верх і низ), і зробити так щоб в самій нижній точці виявилося зливний отвір.




Далі складаємо лінію ще одного фільтра, з боку вхідного отвору йде штуцер 1/2ВР, що приєднується через перехідник 1/2НР-1/4ВР, нагвинчують його на фільтр має різьблення 1/4НР. З вихідного отвору я трохи набудріл, бо були зайві деталі, і не було деяких потрібних, в результаті вийшло так.

В отвір у фільтрі 1/4ВР угвинчується перехідник 1/4НР-1/2НР, до нього пригвинчується трійник (ось він то у мене був зайвий), з одного боку якого пригвинчується пробка з 1/2НР, з іншого боку трійника протилежної фільтру угвинчується штуцер 1/2НР.

УВАГА: я зробив так мудро бо були зайві деталі, щоб ви не допустили цієї помилки, зробіть так, у вихідний отвір угвинчується перехідник 1/4НР-1/2НР, і на нього нагвинчує штуцер під шланг з різьбою 1/2ВР. Розкладка знизу буде дана саме для цього варіанта.



Далі, до отвору із зовнішнім різьбленням незрозумілого перетину і кроку (так і не зміг знайти), що виходить з вогнегасника в якості вихідного сопла, ідеально підходить шланг армований, який зверху ми закріплюємо хомутом.

З іншого кінця шланга вставляємо штуцер від фільтра і так само закріплюємо хомутом.





Далі з вхідного штуцера фільтра знову вставляємо армований шлнг і підводимо вже до вихідний трубці компресора. як там закріпити це добро, я думаю придумаєте. У мене там хитра система з декількох прокладок і зверху все затиснуте хомутом.




На закінчення у вихідний отвір фільтра 1/4ВР ввірчує штуцер 1/4НР, на який садимо силіконові трубку яка практично ідеально сідає на нього, і навіть не вимагає обтиску хомутом, другий кінець трубки вже до аерографа.

Так як після редуктора тиск невелика в порівнянні з рессивер, то трубка цілком виидержівает його без жодних зусиль. На вході в компресор як я вже і говорив ставиться автомобільний фільтр для отчистки повітря. Масло ...

З приводу заміни масла, з компресора виходить три трубки. одна вхідна, інша вихідна, третій запаяна-і є для доліва олії. Ось її ми раздербаніваем (я просто перекусив плоскогубцями), але дивіться щоб не потрапили тирсу всередину, інакше мотору може бути кінець.

Звідти зливаємо масло. Скільки злив, я чесно не заміряв, але щось біля склянки. Зворотно влив я автомобільне масло формули 10W40, об'ємом близько 350грамм. ІМХО автомобільне масло краще тим, що під першим имееет купу присадок захищають від усякого току, по-друге на відміну від веретенного масла воно не "вбирає" вологу.

Тепер розкладка за цінами, і що де купити ....
1) Компресор від холоільніка - або свінтіть, або купити в організаціях займаються ремонтом холодильників. Скільки він там може коштувати не маю уявлення, не цікавився.
2) Рессивер (у мене вогнегасник) - добути на підприємстві або організації, можна списаний, або купити, чув що ціна на такий близько 200 рублів
3) Реле тиску - 250 руб, в магазині торгує обігрівачами, водяними насосами, та іншої сантехнічної спеціалізованої фигней.
4) Редуктор - 500 руб, купив на авторинку, тому як ніде більше просто не знайшов, оббігав всі магазини міста. Мабуть один з найдорожчих складальних одиниць.
5) Армований шланг з внутр. диам. 10 мм .- 55 руб / метр, на авторинку купив два метри, хоча вистачило б і одного.
6) Силіконовий шланг - 10руб / м, зоомагазин, купив три метри.
7) Повітряні фільтри-Вологовідділювачі - 170 руб шт., На авторинку, купив пару.
Cool Автомобільний бензиновий фільтр тонкого отчистки - 35 руб, авторинок.
9) Хрестовина - 1шт
- Трійник - 1шт.
- Вентиль - 1шт.
- Переходник 1/2НР-1/2НР - 1шт.
- Переходник 1/2НР-1/4НР - 3 шт.
- Переходник 1/2НР-1/4ВР - 3 шт.
- Штуцер 1/2ВР - 2шт.
- Штуцер 1/4НР - 1шт.
Все це купується в магазинах сантехніки, і в сумі вийде десь на 500 рублів.
10) Манометр - 1шт, 90 руб в магазині торгує обігрівачами, водяними насосами, та іншої сантехнічної спеціалізованої фигней.
11) Стрічка ФУМ - 12 руб, в будь-якому магазині сантехніки.
12) Хомути - 5-10 руб / шт. 6 шт (а краще 8 про всяк випадок), на авторинку.
Сума: 1897рублей.

Погодьтеся не так погано за відмінний компресор своїми руками))) Тут не розглядаються шурупи, болти, куточки та ін елементи, якими ви будете кріпити рессивер і компресор до основи.
Усі ціни наведено на серпень 2008-го року для г.Архангельска, і можуть відрізнятися в інших містах.
Примітка: НР-зовнішня різьба, ВР-внутрішня різьба![img][/img]

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Klim



Статус: Offline
Зареєстрований: 19.01.2010
Повідомлення: 2043
Звідки: Харьков, Москва
Моє авто: ЗАЗ 965 А, Citroen C4, Автодом Fiat Ducato

ПовідомленняДодано: 27 Тра 2010 00:01    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ты в грн или в рублях указал? Если в рублях, то нах?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Klim



Статус: Offline
Зареєстрований: 19.01.2010
Повідомлення: 2043
Звідки: Харьков, Москва
Моє авто: ЗАЗ 965 А, Citroen C4, Автодом Fiat Ducato

ПовідомленняДодано: 27 Тра 2010 00:01    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Хз что за хрень ты изобрел, но за старания 5-ка!
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Voytik



Статус: Offline
Зареєстрований: 17.04.2003
Повідомлення: 13605


ПовідомленняДодано: 27 Тра 2010 00:11    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Усі ціни наведено на серпень 2008-го року для г.Архангельска Wink
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
sanitar
лентяй


Статус: Offline
Зареєстрований: 29.11.2005
Повідомлення: 11631
Звідки: Киев
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 27 Тра 2010 00:37    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


поэтому можно смело допустить это тема спижжена,а у меня встает вопрос:производительность?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Николка
Гість







ПовідомленняДодано: 27 Тра 2010 00:42    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ромчег, с этого сайта взял или с другого? Laughing
Повернутися до початку
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 27 Тра 2010 00:43    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Всё новое - хорошо забытое старое!
На одном из форумов по аэрографии видел нечто подобное, но проще и мобильнее.

P.S. У меня в гараже компрессор от холодильника 70х-80х годов и ресивер от ПАЗика, обычно им подкачиваю шины и продуваю карбюратор, пробовал красить, если мелочёвку то нормально.

P.P.S. Компрессоры от холодильников способны создать давление:
60х г.в. ("горшок") - 15 Атм;
80х г.в. ("бочка") - 8 Атм;
2е тысячелетие ("горшок") - 4-5 Атм.
Не моё, вычитал на просторах тырнета Very Happy

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Николка
Гість







ПовідомленняДодано: 27 Тра 2010 00:45    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


sanitar писав(ла):
поэтому можно смело допустить это тема спижжена,а у меня встает вопрос:производительность?

Децельная, автомобильную камеру качает как китайский насос 12 вольтовый. Сосед по гаражу, такой компрессор использует.
Аэрографам вполне хватит, потребление маленькое.

Повернутися до початку
DaNiLkA



Статус: Offline
Зареєстрований: 26.02.2010
Повідомлення: 41
Звідки: Россия, г Киров
Моє авто: ЗАЗ 965

ПовідомленняДодано: 27 Тра 2010 17:30    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


У самого такой же компрессор собран для аэрографии, в 2008 году себестоимость обошлась в 1000 рублей. Компрессор от свияги, рессивер от камаза, на вход топливный фильтр от классики и обратный клапан, на выход простенький влагоотделитель и регулятор давления, плюсом всякие штуцера, шланги, новое масло, реле давления для автономной работы, вкл и выкл при определенном давлении.
Качает очень медленно ( компрессор цилиндр), но выдает 10 атм за 20 минут, объем рессивер камаза (вроде 20 литров).
Для реставрации своего горбатого хочу подключить еще один такой же рессивер и для увеличения производительности еще дополнительно 2 таких же компрессора воткнуть, благо всё имеется. Мелочевку красить, думаю сгодится.


_________________
ЗАЗ 965А 1968 г.в
ЗАЗ 965АЭ 1968 г.в
Вятка ВП 150 1960 г.в
Great Wall Hover H3new 2014 г.в
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
John Warner
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.11.2009
Повідомлення: 5912


ПовідомленняДодано: 27 Тра 2010 20:40    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Такой почти что компрессор работал на нашем СТО около года, буквально месяц назад был заменен на промышленный, с ресивером, и на тележке. Вообще, компрессоры от промышленных холодильников на нашем СТО работали около 5 лет, каждого хватало примерно на год-два.
Причина выхода из строя всегда была одна - проёб смазки вкупе с перегревом.
А начинали мы с компрессором от ЗИЛа, поставленным на стальную раму с мотором. Его у нас однажды с3.14здил кто-то, кто взломал воротину гаража.
Хе-хе, ресивер всё время один и тот же - ресивер ЗИЛ-130 с подсоединённым к нему газовым баллоном на 50 литров, я уже о нём где-то тут писал.



Останній раз редагувалося: John Warner (28 Тра 2010 23:38), всього редагувалося 1 раз
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Roman lviv968m
Грамотей Азаров №2


Статус: Offline
Зареєстрований: 23.11.2009
Повідомлення: 1026
Звідки: ЛЬВІВ
Моє авто: ZAZ 968M

ПовідомленняДодано: 28 Тра 2010 21:55    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Шайтаныч писав(ла):
Ромчег, с этого сайта взял или с другого? Laughing

не с етава сайта

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Roman lviv968m
Грамотей Азаров №2


Статус: Offline
Зареєстрований: 23.11.2009
Повідомлення: 1026
Звідки: ЛЬВІВ
Моє авто: ZAZ 968M

ПовідомленняДодано: 28 Тра 2010 21:56    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


а процю мисиль вже довно я думав ы вирышив подылитись Rolling Eyes Wink Rolling Eyes Wink
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
pau62



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.06.2008
Повідомлення: 996
Звідки: Рязань

ПовідомленняДодано: 29 Тра 2010 18:24    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


ресивер маловат. а вот бы балон 50 л. газовый или парочку -и машину по 1 детали вполне можно красить.
еще хороши компрессоры от совецких кондиционеров.
особенно правильная вещь - редуктор. накачал в баллон 10 атм - и крась не спеша при давлении 2-3 атм.


_________________
VW Golf2 GTI 1991
ЗАЗ-968А 1977
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 30 Тра 2010 00:24    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


А никто не в курсе, какое давление на выходе с редуктора от ПАЗика, мне ресиверы достались от автобуса ПАЗ и в один из них были вкручены датчик давления и редуктор, если после редуктора 2-4 атмосферы, то это "то что доктор прописал" Smile , два ресивера да пропановый баллон на 50Л и 8 атмосфер, можно и краситься.

Китайским одноцилиндровым компрессором красил жужика, на краскопульт подавал 2 атмосферы, вроде хватало.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
OgeN13
лентяй


Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2008
Повідомлення: 1482
Звідки: Харьков б.Даниловка

ПовідомленняДодано: 31 Тра 2010 15:01    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


а на базе компрессора зил-130 не кто не собирал? Если да то как организована смазка.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 31 Тра 2010 15:21    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Кстати, если кому интересно, то редуктор давления для компрессора стоит 120грн (крутилка с фиксацией, 2 манометра, 1 выход под быстросъем, макс 8 или 10атм), фильтр как на фото - 25 грн.

Скоро себе соберу такую штучку

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Roman lviv968m
Грамотей Азаров №2


Статус: Offline
Зареєстрований: 23.11.2009
Повідомлення: 1026
Звідки: ЛЬВІВ
Моє авто: ZAZ 968M

ПовідомленняДодано: 31 Тра 2010 16:07    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


молодець ура Rolling Eyes Wink
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
pau62



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.06.2008
Повідомлення: 996
Звідки: Рязань

ПовідомленняДодано: 01 Червень 2010 10:20    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Пропановый редуктор (не бытовой) неплох, особенно если иглу немого обточить, до треугольного сечения. А китайский редуктор гавно, по крайней мере на моем покупном компрессоре - при увеличении расхода давление падает слишком сильно.

Фильтр этот типа маслоотсекателя? в принципе любая банка или фильтр бенз. от грузовика с тряпкой внутри справится не хуже. а чтоб вода не летела, надо прямо перед пульвером ставить обычный фильтр тонкой очистки. До 4 атм выдерживает, если не говенный.


_________________
VW Golf2 GTI 1991
ЗАЗ-968А 1977
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
OgeN13
лентяй


Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2008
Повідомлення: 1482
Звідки: Харьков б.Даниловка

ПовідомленняДодано: 03 Червень 2010 15:05    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


решил привести в порядок своего монстра, перебрать компрессор и скомпоновать его на пропановом баллоне.



при разборке обнаружил что треснуто одно компрессионное кольцо и не хватает пружинки на одном обратном клапане.

Просверлил в шатунах отверстия для смазки по этой статье http://icark.narod.ru/autotech/compess.html

Сегодня купил новый сальник на коленвал и набор прокладок. Как найду где приныканы колечки в гараже приступлю к сборке

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
John Warner
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист
ЗаЗоводной ЭцихоКлоПедист


Статус: Offline
Зареєстрований: 07.11.2009
Повідомлення: 5912


ПовідомленняДодано: 03 Червень 2010 18:59    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


OgeN13 писав(ла):
а на базе компрессора зил-130 не кто не собирал? Если да то как организована смазка.

я сам смазку делал так - я подавал смазку из отдельного бачка смотёком в штуцер родной для смазки, куда в стоке под давлением подаётся. Таким макаром, компрессор на паяльной горелке пашет уже лет тридцать-сорок, и ничего ему не делается. Просто подливай, как бачок пустой, и всё.А пустеет, он, кстати, редко, если всё правильно сделано. Пока я интенсивно работал горелкой, а я раньше два года медником работал, доливал я этот бачок раз где-то в две недели.
Причём, основная причина ухода масла была в том, что масло вытекало из-под поддончика компрессора по причине его негерметичности. А уж если оно там плещется, то есть, некий уровень масла если в компрессор налит, то оно там практически вечно. Так было на организованном нами СТО впоследствии сделано. А какой был уровень, я уж не помню, это надо экспериментально делать. Вроде, надо, чтобы коленвал масло цеплял немного, и бросал его, тогда смазка будет в достаточном количестве поступать.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Майстерня Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку 1, 2  Наст.
Сторінка 1 з 2

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group