Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
vlad@SCORPIO
Статус: Offline Зареєстрований: 31.08.2007 Повідомлення: 1034 Звідки: киев Моє авто: заз 965.Газ-69
|
Додано: 14 Лютий 2010 00:03 Заголовок повідомлення: |
|
|
у меня тоже небыло по табличке в моторном отсеке -поставили на учет
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Исаев
Статус: Offline Зареєстрований: 05.01.2005 Повідомлення: 566 Звідки: Київ
|
Додано: 16 Лютий 2010 12:22 Заголовок повідомлення: |
|
|
СТОП! как это "нет таблички" вон на фото четко видно в моторном отсеке данную табличку! и еще - определяющей инфой является не табличка, а номера кузова и шасси на "мордочке" - а вот тут начинается самое интересное, если какие-то сомнения то только через автоэкспертизу . а еще лучше через Сантодор на Краснозвездном проспекте ибо может быть головняк.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
vlad@SCORPIO
Статус: Offline Зареєстрований: 31.08.2007 Повідомлення: 1034 Звідки: киев Моє авто: заз 965.Газ-69
|
Додано: 16 Лютий 2010 13:29 Заголовок повідомлення: |
|
|
на такой машине никто и не будет искать другие номера.Главное что-бы номера совпадали с тех.паспортом.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
GTMAD
Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
|
Додано: 16 Лютий 2010 13:34 Заголовок повідомлення: |
|
|
2 Исаев
Що таке Сантодор на Краснозвездном?
На передній панелі номер шассі є ( в правій її частині), а номера кузова нема (повинен бути зліва).
Слідів переварки "морди" не видно.
В техпаспорті в розділ номер кузова вказано БН (без номера), а номер шассі співпадає на "мордочці" і в техпаспорті
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Voytik
Статус: Offline Зареєстрований: 17.04.2003 Повідомлення: 13605
|
Додано: 16 Лютий 2010 13:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
БН кузова зараз вже не ставлять на облік. тільки в утилізацію.
але є шанс скористатися номером шассі замість номера кузова. при відповідній добропорядочності гайців в мрео чи взятці.
тобто щоб при перереєстрації вони "ненароком" помилились, і вписали шассі замість кузова.
коли я свого переоформляв то вони так самі помилились, номери місцями переплутали.
недавно оформляв переобладнання, і показав їм на це, щоб назад поміняли, то вони сказали що пофіг, хай вже є як є.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
GTMAD
Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
|
Додано: 16 Лютий 2010 13:48 Заголовок повідомлення: |
|
|
Одним словом - експертиза, а там буде видно + господар знімає з обліку.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
vlad@SCORPIO
Статус: Offline Зареєстрований: 31.08.2007 Повідомлення: 1034 Звідки: киев Моє авто: заз 965.Газ-69
|
Додано: 16 Лютий 2010 16:17 Заголовок повідомлення: |
|
|
возми тех.паспорт и заедь в мрео
|
|
Повернутися до початку |
|
|
GTMAD
Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
|
Додано: 22 Лютий 2010 00:35 Заголовок повідомлення: |
|
|
Шановні колеги, сьгодні їздив дивитися ще одного кандидата.
Автомобіль дійсно в заводській фарбі.
Жодного місця переварювання не знайшов.
Практично ніде не битий (крім стандартних місць на дверях і пороги)
Переварки вимагає передня "губа"
Корозія є але не значна (наскрізна є тільки в одному місці - біля арки)
Авто комплектне на 95% двигун, ходова, біжутерія (ручечки).
Метал дверей, капотів, даху має лише поверхневу корозію - "лікується" зачисткою до металу.
Знатоки, підкажіть, який рік автомобіля?
Молдінг на капоті і "вуса" на мордочці повинні бути чи ні?
Біле кермо і чорна панель приладів ( на біжутерії пластмаса чорного кольору) разом йшли із заводу?
Чекаю Ваших думок.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Исаев
Статус: Offline Зареєстрований: 05.01.2005 Повідомлення: 566 Звідки: Київ
|
Додано: 22 Лютий 2010 12:36 Заголовок повідомлення: |
|
|
ну что, поехали:
1. варить, пескоструть - работы по кузову порядка на 500-600 долл
2. покраска - еще 1000 долл.
3. по фоткам это конец 1968 или чистый 1969 потому и без молдингов
4. дефектовка двигла и ходовой - эт к Лексу
5. я б не замарачивался с БН ибо можно хааарошо попасть не имея нормальных связей в МРЕВ....и поверте эксперты ооочень умные ребята
|
|
Повернутися до початку |
|
|
GTMAD
Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
|
Додано: 22 Лютий 2010 13:59 Заголовок повідомлення: |
|
|
2 Исаев
З цією машиною проблем з номером кузова нема.
Нинішній власник (по дорученню) готовий зняти його з обліку і вирішит з ГАІ непроходжені ТО за останні декілька років
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Исаев
Статус: Offline Зареєстрований: 05.01.2005 Повідомлення: 566 Звідки: Київ
|
Додано: 22 Лютий 2010 15:11 Заголовок повідомлення: |
|
|
по ТО это самая маааленькая проблема - просто платишь за два последних года и все!
ты просто пудумай о :
1. зачем Он тебе?
2. что ты реально можешь и готов сделать?
3. не считая самой машины - бютжет от 2К долл тебя не смущает???
тогда - вперед!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
TANK Алик Железная Задница
Статус: Offline Зареєстрований: 23.12.2008 Повідомлення: 1339 Звідки: Киев
|
Додано: 22 Лютий 2010 20:34 Заголовок повідомлення: |
|
|
GTMAD писав(ла): |
2 Исаев
З цією машиною проблем з номером кузова нема.
Нинішній власник (по дорученню) готовий зняти його з обліку і вирішит з ГАІ непроходжені ТО за останні декілька років |
Давай не мучайся, я її куплю..
|
|
Повернутися до початку |
|
|
LEKS Авторитетище
Статус: Offline Зареєстрований: 15.04.2003 Повідомлення: 7163 Звідки: Боярка (пригород КИЕВА)
|
Додано: 23 Лютий 2010 02:45 Заголовок повідомлення: |
|
|
первый жуж лучше. если конечно решить вопрос с номером кузова
_________________ 050-5254195 |
|
Повернутися до початку |
|
|
docentik дохуя шутник
Статус: Offline Зареєстрований: 23.07.2009 Повідомлення: 2957 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ-965А 1965 ЗАЗ-965А 1966
|
Додано: 23 Лютий 2010 11:10 Заголовок повідомлення: |
|
|
LEKS писав(ла): |
первый жуж лучше. если конечно решить вопрос с номером кузова |
тоже так думаю
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Исаев
Статус: Offline Зареєстрований: 05.01.2005 Повідомлення: 566 Звідки: Київ
|
Додано: 23 Лютий 2010 14:22 Заголовок повідомлення: |
|
|
нуу я типа тоже об этом.....только аккуратно намекнул
|
|
Повернутися до початку |
|
|
SAS
Статус: Offline Зареєстрований: 26.05.2006 Повідомлення: 1157 Звідки: Медвин Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 23 Лютий 2010 16:39 Заголовок повідомлення: |
|
|
Нужно брать два (т.е. оба) И документы будут и запчасти.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
GTMAD
Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
|
Додано: 15 Березень 2010 01:57 Заголовок повідомлення: |
|
|
Шановні колеги.
Дивився ще один екземпляр.
Скажу чесно, в рідній фарбі, без зварювальних робіт, з живим днищем в такому стані жуньчиків ще не зустрічав. Після того, як рік простояв (зі слів власника) завівся з першого разу, правда, прийшлось стартером покрутити секунд 15.
Потім, на холостих оборотах заглох, завели ще раз (вже швидше завівся), попрацював секунд 30 і знову заглох. Після третього заведення двигуна працював на холостих стабільно, не глохнув.
Планую його купити.
Про ціну не питайте, якщо все складеться то розкажу пізніше.
Прошу поради спеців.
Авто знаходиться за 700 км від Києва.
Везти евакуатором накладно.
Планую доїхати своїм ходом до Харкова (200 км) і поїздом да Києва (у складі "столичного експресу" курсує вагон автомобілевоз).
Так от, маю такі питання для того, що б успішно подолати 200 км до Харкова:
1) Як перевірити чи дає генератор ток зарядки акумулятора (принцип я розумію , що в ланцюг генератора включити послідовно амперметр і завести автомобіль, мене цікавить де конкретно підключати амперметр) ?
2) Чи варто відразу змінити моторну оливу (перед дорогою)?
3) Чи варто змінити паливний, масляний та повітряний фільтри перед дорогою?
4) Чи варто вдразу змінити гальмівну рідину (відповідно і прокачати систему) ?
5) Які запчастини потрібно мати з собою (основні)?
6) Як перевірити працездатнісить обігрівача салону і у разі, якщо він не працює, як обігріти салон?
7) Що перевірити перед дорогою (гальма, щеплення, акселератор, коробку, світло, повороти, двірники, тиск у колесах - че зрозуміло, що ще) ?
Пальним з яким октановим числом заправлятись?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Voytik
Статус: Offline Зареєстрований: 17.04.2003 Повідомлення: 13605
|
Додано: 15 Березень 2010 02:42 Заголовок повідомлення: |
|
|
1. найпростіше то завести двигун і скинути клему з акумулятора. якщо зразу заглохне значить генератор не працює. а ще варто провірити простим тестером чи нормальна зарядка йде. при заведеному двигуні, на клемах підключеного акумулятора поміряти напругу. повинна бути 13-14 вольт.
2. обов'язково, якщо той мотор ще потрібний. і тоді рекомендую зразу залити щось з "припарками для мертвих" типу ЛіквіМолі з молібденом. особисто я таке масло лью в усі домашні двигуни не зважаючи на їх стан.
3. дуже бажано паливний змінити. бо якщо десь в баці чи бензопроводі є бруд, то стояти на трасі розбирати карбюратор і чистити його буде ахтунг.
4. якщо гальма є і несильно завоздушені, то краще не трогати і не доливати ніяку рідину. бо в разі несумісності долитого і наявного (частий випадок) гальма просто потечуть в дорозі з усіх циліндрів. і тоді вже тільки евакуатор.
5. гарантовано справний бензонасос, трамблер, комплект нових свічок, запас масла на випадок швидкого зникання, ще один акум повністю заряжений на випадок раптового здихання генератора і їхати тільки вдень. тоді на одному акумі, коли працює тільки одне запалення, можна далеко заїхати.
6. судячи по фотці його там вже нема тепло вдягнутися, особливо тепле взуття і штани, теплий плед на ноги, тоненькі рукавички на руки, великий термос з гарячою кавою, кілька чистих сухих тряпочок щоб протирати лобове якщо почне запотівати. можна трошки привідкрити вікно для вентиляції від запотівання.
7. чи добре закривається багажник, особливо чи намісці страхуюча лапка-гачок і чи вона нормально тримає капот в разі самовідкривання замка багажника.
по дорозі періодично ставати, і попивши хвилин 10 каву перевірити рівень масла в двигуні, якщо треба то долити.
вкінути з собою трос, аптечку, вогнегасник, трикутник (кому в такій дорозі потрібні проблеми через дурниці) не завадить насос, домкрат, і ключ, якщо є запаска. фонарік і побільше всяких інструментів можуть бути на вагу золота.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
docentik дохуя шутник
Статус: Offline Зареєстрований: 23.07.2009 Повідомлення: 2957 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ-965А 1965 ЗАЗ-965А 1966
|
Додано: 15 Березень 2010 11:48 Заголовок повідомлення: |
|
|
я когда з своим в Донецкую область ездил (на автобусе) брал с собой в кулёк трос (метров 10-ть длинной), маленькие плоскогубцы, и автомобильную зарядку для телефона (на случай если сломается по дороге - чтобы остваться на связи), но по дороге пришлось в одном придорожном посёлке покупать пару метров провода для подключения зарядки к клемам АКБ, поскольку по трассе сигнал хуже и батарея села значительно быстрее.
а ехать даже при температуре +10 градусов достаточно прохладно, учитывая что форточку открывать полюбому придётся, стёкла потеют на ура.
масло докупал на заправке, так как расстояние в более 800-та км таки понизило уровень его в картере
эвакуатор конечно дорого, но мёрзнуть на трассе тоже не очень заманивает, а вариант буксира - дороговизна жопы буксирующего автомобиля. + от вокзала по Киеву тоже добираться надо.
вагоны для перевозки авто точно поднодят для 965-ого? (пол ровный?) мой не каждую смотровую яму заезжает (колея узкая)
оптимальный вариант - ехать на авто с напарником (лучше двумя, тремя, желательно все с правами) на отечественном автомобиле с зимней резиной (если ехать не дожидаясь потепления) с установленным фаркопом, предварительно изготовив жёсткую сцепку - одна часть одевается на фаркоп (купить её можно на базаре или снять/срезать с прицепа), а вторую продумать/промерять так, чтобы хомутами охватывала трубы торсион(-ов,-а) и зажималась болтами. поочерёдно меняя "водителя" запорожца никто не замёрзнет и со средней скоростью 70-80 весь экипаж доберётся до Киева.
этот вариант позволяет практически точно расчитать расходы на транспортировку - стоимость топлива для 1-го авто туда+назад!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
GTMAD
Статус: Offline Зареєстрований: 20.01.2010 Повідомлення: 389 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 965А Yalta
|
Додано: 15 Березень 2010 14:08 Заголовок повідомлення: |
|
|
1) Наскільки швидко можна інсталювати пічку на місці (при покупці), якщо я її привезу з собою (завідомо робочу) ?
2) Де знаходиться паливний фільтр, як його змінити ? Якщо є фото, прошу викласти.
3) Яку оливу рекомендуєте. Я колись мав справу з препаратом ХАДО для підняття компрессії.
4) Чи варто промивати двигун перед заливкою нового. Трохи боюсь бо мав досвід коли після промивки очищувачем потекли сальники колінвалу. Звичайно, двигун буде перебиратись и митись, але коли доберусь до Києва.
5) Хто дасть в аренду на тиждень (за матеріальну винагороду) робочий паливний насос, трамблер і 4 свічки ? Не планую їх ставити на авто, просто на запас. Доїду до Києва відразу поверну.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|