Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Zazik_91 ПаЯльНег/неКроФилЬнег
Статус: Offline Зареєстрований: 18.12.2009 Повідомлення: 3081 Звідки: Украина, Киев, Соломенка. Моє авто: ЗАЗ 965 1961г. ЗАЗ 965 196?г. Wartburg 1.3 turist
|
Додано: 29 Серпень 2017 15:16 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Последняя фотка тру! Остальное ужас. Имхо.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
sanitar лентяй
Статус: Offline Зареєстрований: 29.11.2005 Повідомлення: 11631 Звідки: Киев Моє авто: 968м
|
Додано: 29 Серпень 2017 16:36 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
честно говоря вот это фото меня ввергло в ужас....
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Cepera-exp
Статус: Offline Зареєстрований: 26.07.2010 Повідомлення: 840 Звідки: Запорожье
|
Додано: 30 Серпень 2017 00:22 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Олег, по больше технических отчетов, это очень интересно! И никого не слушать
_________________ Руки не для скуки |
|
Повернутися до початку |
|
|
Олег Бриллиантовая рука
Статус: Offline Зареєстрований: 23.05.2003 Повідомлення: 3994 Звідки: Вышгород
|
Додано: 30 Серпень 2017 09:09 Заголовок повідомлення: |
поддержали 2 человек |
|
Мені, честно кажучи, фрази типу ужас и т.і. не цікавлять. Є конкретні зауваження та пропозиції, говоріть, а емоції свої запхайте туди, де їм місце. Я цю інформацію виклав для тих, кому вона, можливо, буде корисною. Я ставив за мету зробити конструкцію, яку можна використовувати за необхідності при подоланні перешкод де треба збільшити кліренс. І відписався тільки після реальних випробувань в горах.
_________________ Я люблю Україну! Будь ласка, поважайте нас! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Morgan
Статус: Offline Зареєстрований: 14.03.2017 Повідомлення: 488 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 31 Серпень 2017 11:21 Заголовок повідомлення: |
поддержали 2 человек |
|
Туда бы полнотелую проставку или пластину, болты погнет
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Олег Бриллиантовая рука
Статус: Offline Зареєстрований: 23.05.2003 Повідомлення: 3994 Звідки: Вышгород
|
Додано: 31 Серпень 2017 12:09 Заголовок повідомлення: |
|
|
Це зроблю при встановленні на наступні Карпати. Правда там вварена повноцінна труба з стінкою 2,5мм, але підсилити треба. Конструкція ж зйомна, вставлюється за необхідності. Коли зібрав, сам побачив, що треба підсилити.
_________________ Я люблю Україну! Будь ласка, поважайте нас! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Morgan
Статус: Offline Зареєстрований: 14.03.2017 Повідомлення: 488 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 31 Серпень 2017 12:22 Заголовок повідомлення: |
|
|
не, проставка лучше трубы, у трубы жесткость на изгиб небольшая
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Morgan
Статус: Offline Зареєстрований: 14.03.2017 Повідомлення: 488 Звідки: Киев Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 31 Серпень 2017 12:24 Заголовок повідомлення: |
|
|
А болт с эксцентриком со временем не уезжает, каждые n-км регулировать ненадо?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Николка Гість
|
Додано: 31 Серпень 2017 13:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
А можно вот так немного доработать?
На нижнем кронштейне хотя бы из полосы листовой стали 3 мм сделать, завязаться между болтами.
А сверху где лонжерон, красным отверстия под болты/закладные.
Красным перпендикулярная плоскость лонжерону,
Синим, параллельная, верхняя, зелёным ещё одна косынка связывающая верхнюю и нижнюю часть. Можно ограничиться и созданием красной плоскости, но обязательно зафиксировать парой болтов.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Олег Бриллиантовая рука
Статус: Offline Зареєстрований: 23.05.2003 Повідомлення: 3994 Звідки: Вышгород
|
Додано: 31 Серпень 2017 13:37 Заголовок повідомлення: |
|
|
Кронштейн підсилимо. Ексцентрик тримає. Взагалі задоволений, що він є. Після регулювання сходження задніх коліс машина тримає дорогу набагато краще
_________________ Я люблю Україну! Будь ласка, поважайте нас! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Barbarossa НашКузьмич
Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3156 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 01 Жовтень 2017 10:11 Заголовок повідомлення: |
|
|
Николка ты все усложняешь. На мой взгляд, достаточно из полосы вварить перемычки по периметру труб, создав подобие призмы-- просто и надежно.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Николка Гість
|
Додано: 02 Жовтень 2017 10:26 Заголовок повідомлення: |
|
|
Barbarossa А так даже проще
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Barbarossa НашКузьмич
Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3156 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 08 Жовтень 2017 00:56 Заголовок повідомлення: |
|
|
спорить не стану, однако не вижу простоты, тебе надо шесть элементов (а нарисовал ты их кстати пять) вваривать крест накрест. проще три широких полосы в проемах болтов. Я бы себе именно так и сделал. Вот ты сварщик ацкий и должен знать, что прямые элементы всегда проще и быстрее изготавливать нежели косые под углом, времени в три раза больше уйдет.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Zazik_91 ПаЯльНег/неКроФилЬнег
Статус: Offline Зареєстрований: 18.12.2009 Повідомлення: 3081 Звідки: Украина, Киев, Соломенка. Моє авто: ЗАЗ 965 1961г. ЗАЗ 965 196?г. Wartburg 1.3 turist
|
Додано: 10 Жовтень 2017 11:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
А в рамах и силовых элементах кузова вертикальные швы запрещены.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Barbarossa НашКузьмич
Статус: Offline Зареєстрований: 23.01.2009 Повідомлення: 3156 Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М
|
Додано: 14 Жовтень 2017 08:42 Заголовок повідомлення: |
|
|
Это не рама и не силовой элемент кузова.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Олег Бриллиантовая рука
Статус: Offline Зареєстрований: 23.05.2003 Повідомлення: 3994 Звідки: Вышгород
|
Додано: 15 Січень 2018 18:17 Заголовок повідомлення: |
|
|
Закінчилась сплячка після Карпат Було виявлено, що двигун нахилився на праву сторону. Діагноз встановлено:
Не витримало коромисло
Щоб не вирізати під патрубки, враховуючи пораду Войтика, вирішив ставити від 968. Для тих, кому цікаво, для установки на Горбік коромисло 968-ого треба вкоротити на 70мм
Тепер воно виглядає так
[/img]
_________________ Я люблю Україну! Будь ласка, поважайте нас! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 15 Січень 2018 19:54 Заголовок повідомлення: |
|
|
ще б трохи - і згубив би мотора)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Олег Бриллиантовая рука
Статус: Offline Зареєстрований: 23.05.2003 Повідомлення: 3994 Звідки: Вышгород
|
Додано: 16 Січень 2018 13:32 Заголовок повідомлення: |
|
|
Да, блин. Не найкраща могла бути ситуація Врятувало те, що коли мотор трохи нахилився, правий шрус почав трохи постукував при поворотах і прискореннях. Я вирішив біля гаражів прислухатись і пару раз різко натиснув на газ. В результаті шрус вискочив з корпуса. Тоді вже був поставлений кінцевий діагноз.
Як би це трапилось десь на трасі, наслідки могли би бути піпєц! На швидкості ламає коромисло, двигун з коробасом падає і тягнеться на передньому кронштейні. Зварка кронштейна не витримує і вся ця маса випадає, вириває задню балку і .....
_________________ Я люблю Україну! Будь ласка, поважайте нас! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Zazik_91 ПаЯльНег/неКроФилЬнег
Статус: Offline Зареєстрований: 18.12.2009 Повідомлення: 3081 Звідки: Украина, Киев, Соломенка. Моє авто: ЗАЗ 965 1961г. ЗАЗ 965 196?г. Wartburg 1.3 turist
|
Додано: 16 Січень 2018 13:49 Заголовок повідомлення: |
|
|
Заднюю балку? Может крышку?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Олег Бриллиантовая рука
Статус: Offline Зареєстрований: 23.05.2003 Повідомлення: 3994 Звідки: Вышгород
|
Додано: 16 Січень 2018 15:16 Заголовок повідомлення: |
|
|
Zazik_91 писав(ла): |
Заднюю балку? Может крышку? |
Сорі, по мануалу називається "Панель задка"
_________________ Я люблю Україну! Будь ласка, поважайте нас! |
|
Повернутися до початку |
|
|
|