Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
"Аналоговнет". Підбираємо аналог фільтруючого елементу на 45
На сторінку 1, 2  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
rechuk



Статус: Offline
Зареєстрований: 24.03.2020
Повідомлення: 11
Звідки: Киев
Моє авто: ЗАЗ 968А, ЗАЗ 968М-01, ЗАЗ-968МП

ПовідомленняДодано: 08 Лютий 2023 18:06    Заголовок повідомлення: "Аналоговнет". Підбираємо аналог фільтруючого елементу на 45 Відповісти з цитатою


Мені вдалося бридбати 2 оригінальні фільтруючі елементи Г968Б-1109080 на автомобілі з 45 та 50 сильними двигунами.



Але їм місце у музеї. Шкода їх зіпсовувати.
Встало завдання знайти аналог.
Дякуючи старанням Putinin, ми знаємо що можна знайти м'який фільтруючий елемент WIX WA6418 та їх аналоги:



Але виглядає те все не дуже. Гуляючи по інтернетах, знайшов дуже схожий фільтруючий елемент. Нижче порівняння:





Розміри:



Та примірка у корпусі фільтру:








Для тих, кто також шукає, даю номерки:

Alco MD-9840
Ashika 20-01-113
Shinko SA227 / 16546G0300
Sakura — A1849
Blue Print ADS72205
Fram CA2748
Japanparts FA-113S
Kavo parts NA-298
AMC Filters NA-298
IFA3113 IPS Parts
VIC A227V
RYCO A450
AF25448 Fleetguard
NPS N132N13



Можу допомогти з пошуком.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
sanitar
лентяй


Статус: Offline
Зареєстрований: 29.11.2005
Повідомлення: 11631
Звідки: Киев
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 08 Лютий 2023 23:40    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


мне не нужно,но за толковый подход-спасибо.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
oleg1969



Статус: Offline
Зареєстрований: 07.12.2011
Повідомлення: 31
Звідки: Bashtanka
Моє авто: ZAZ968

ПовідомленняДодано: 10 Березень 2023 21:39    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Вибачте,що пишу в чужій темі,але підкажіть,який сухий фільтр простіше поставити замість стокового на 40-вку? В моєму від віку,або від сучасного масла розлізлась
набивка.Автомагазинів у нас не залишилось,треба щось виписувати,але що?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
weld_master



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.04.2011
Повідомлення: 549
Звідки: Украина Никополь
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 13 Березень 2023 10:23    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Виріж з рідного нутрощі.
Закажи фільтр WIX WA6392 та постав замість них. Wink

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
kubanoid



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 1041
Звідки: Краснодар
Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.

ПовідомленняДодано: 15 Березень 2023 21:00    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


weld_master писав(ла):
Виріж з рідного нутрощі.
Закажи фільтр WIX WA6392 та постав замість них. Wink

Так із цим фільтром треба ще масловідділювач окремий винаходити? Wink


_________________
"Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
weld_master



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.04.2011
Повідомлення: 549
Звідки: Украина Никополь
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 16 Березень 2023 10:07    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Якщо є бажання, то так. У мене просто шланг униз стирчить.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
kubanoid



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 1041
Звідки: Краснодар
Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.

ПовідомленняДодано: 16 Березень 2023 13:53    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Китайси їх багато роблять. Ось наприклад маслоотделитель за 10 доларів. Розмір невеликий, діаметр 60 мм, для нашого двигуна повинно вистачити.

https://aliexpress.ru/item/1005003229317343.html?sku_id=12000024756583683&spm=a2g2w.productlist.search_results.7.36814aa6pkFROk

Я для свого джипа більшого розміру купував коли він у мене почав жерти більше літра олії на 1000 км. Допомагало, але двигун все одно змінив у результаті.


_________________
"Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
weld_master



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.04.2011
Повідомлення: 549
Звідки: Украина Никополь
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 16 Березень 2023 15:27    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Зайва деталь. Laughing
Та й Алі у нас не працює ...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
kubanoid



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 1041
Звідки: Краснодар
Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.

ПовідомленняДодано: 16 Березень 2023 21:03    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


weld_master писав(ла):
Та й Алі у нас не працює ...

Сподіваюся, що скоро і Алі запрацює і все буде добре. А маслоотделитель можна спорудити з будь-якої зручної нісенітниці за дендрофекальною технологією. Пам'ятаю хтось робив на ЗАЗик із кавової банки, коли перейшов на сухий фільтр.


_________________
"Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
weld_master



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.04.2011
Повідомлення: 549
Звідки: Украина Никополь
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 17 Березень 2023 10:06    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


weld_master писав(ла):
Зайва деталь. Laughing

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
kubanoid



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 1041
Звідки: Краснодар
Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.

ПовідомленняДодано: 17 Березень 2023 18:29    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Якщо вважати що жужик повинен бути смердючий, без гальм і ворожити всюди маслом - то, звичайно, зайва деталь! Але ж на цьому форумі начебто зібралися люди, котрі люблять Запорожець? Як мінімум варто прагнути довести цей автомобіль до стану, схожого на оригінальний, та й можливо щось поліпшити.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Paul R-0707



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.02.2007
Повідомлення: 439
Звідки: Германия
Моє авто: ЛуАЗ-969М

ПовідомленняДодано: 17 Березень 2023 22:14    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


kubanoid писав(ла):
weld_master писав(ла):
Та й Алі у нас не працює ...
...А маслоотделитель можна спорудити з будь-якої зручної нісенітниці за дендрофекальною технологією. Пам'ятаю хтось робив на ЗАЗик із кавової банки, коли перейшов на сухий фільтр.

А можно сделать и по человечески Smile
Я на ЛуАЗе от штатной масозаливной горловины оставил только низ (фланец) и верх (резбовая часть под пробку). Остальное убрал и вместо толстостенной части вварил тонкостенную трубу подлинней. В верхней части приварил штуцер для шланга. Штатный штуцер вентиляции картера я заглушил, а шланго присоединил к штуцеру на грловине. В итоге у горловины внутрений объём увеличился, масло отделяется, бумажный воздушный фильтр остаётся суихм.

На фото шланг к воздухоочистителю ещё не установлен.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
kubanoid



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 1041
Звідки: Краснодар
Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.

ПовідомленняДодано: 18 Березень 2023 09:43    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Paul R-0707 писав(ла):
А можно сделать и по человечески Smile

Можно, но если уж тратиться на аргоновую сварку, то наверное стоило еще нарастить объем трубы горловины (сделать овального сечения, а наверху соединить не сваркой, а фланцем на болтах, чтобы можно было внутрь напихать сеток стальных (для мытья посуды). Хотя можно и так запихать... я в свой засунул шесть сеток, примерно половина объема маслоотделителя. Тогда по максимуму будет и разряжение, и конденсация масла.
У нас такие работы с аргоном весьма недешево обойдутся (что в вашем варианте, что в увеличенном, как я написал). Так что китайские поделки экономически оправданы могут быть, у кого есть возможность их заказать. Но конечно "тюнинговая" маслозаливная горловина-маслоотделитель - намного круче
Так что "зайва деталь" по системе "Paul R-0707" поможет решить несколько вопросов сразу: нормальную работу сухого фильтра (мокрому тоже не повредит), реже придется мыть карбюратор, дольше будет жить подшипник балансирного вала.


_________________
"Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
weld_master



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.04.2011
Повідомлення: 549
Звідки: Украина Никополь
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 18 Березень 2023 14:42    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


kubanoid писав(ла):
Якщо вважати що жужик повинен бути смердючий, без гальм і ворожити всюди маслом ...


А чого це ти вирішив, що я так вважаю?
І до чого тут гальма?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
kubanoid



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 1041
Звідки: Краснодар
Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.

ПовідомленняДодано: 18 Березень 2023 17:27    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


weld_master писав(ла):
А чого це ти вирішив, що я так вважаю?
І до чого тут гальма?

Та я не можу нічого сказати про стан твого жужика, не приймай на свій рахунок! Але є стереотип, що Запорожець не гальмує, у нього тече масло, гучний екологічно брудний мотор ну і так далі.
Якщо говорити про вентиляцію картера, то її належить направляти на вхідний колектор для зменшення забруднення повітря і щоб масло не капало на дорогу. Вентиляцію зазвичай відключають коли мотор зовсім стомлений і занадто сильно закидає олією карбюратор (і сухий фільтр, якщо він є).


_________________
"Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
weld_master



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.04.2011
Повідомлення: 549
Звідки: Украина Никополь
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 18 Березень 2023 19:08    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


kubanoid писав(ла):

Та я не можу нічого сказати про стан твого жужика ...




На 1:06 і далі проскакує.
Звісно не ідеал, але я його майже щодня експлуатую.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Paul R-0707



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.02.2007
Повідомлення: 439
Звідки: Германия
Моє авто: ЛуАЗ-969М

ПовідомленняДодано: 18 Березень 2023 20:09    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


kubanoid писав(ла):
...если уж тратиться на аргоновую сварку, то наверное стоило еще нарастить объем трубы горловины (сделать овального сечения,

Мне с аргоновой сваркой проще, у нас она есть на работе, правда я сам варить не могу. Объём трубы у меня как раз увеличился, за счёт тонкостенной вставки которая ещё и длиней вырезанного куска горловины.
На фото стрелка показывает а буртик оставшийся от штатной горловины, под ним начинается вваренная труба стонкой стенкой:

Этого объёма в прицирпе хватает, что бы воздушный фильтр оставался сухим. Пары в фильтр хоть и попадают, но не в таком количестве, что бы он забивался. В красном кружке виден след от пальца, налёта не больше чем у ВАЗов от которого этот фильтр:


А двигатель у меня довольно ушатанный, вот этот ролик я снимал ещё в 2011-ом году:

Как видно дымит из картера прилично, а с тех пор я с двигателем ещё ничего не делал, пробег с момента съёмки около 13.500 км.

Сейчас ещё одна горловина в работе, для неё я взял трубу диаметром 60 мм. Т. е. объём будет чуть больше этой.

kubanoid писав(ла):
.а наверху соединить не сваркой, а фланцем на болтах, чтобы можно было внутрь напихать сеток стальных (для мытья посуды). Хотя можно и так запихать... я в свой засунул шесть сеток, примерно половина объема маслоотделителя. Тогда по максимуму будет и разряжение, и конденсация масла.

Я вообще ничего внутрь не запихиваю. В Союзе у меня лет шесть подобная конструкция стояла. Правда там у меня к аргоновой сварке доступа не было, поэтому сварил банку из тонкостенной трубы с резьбовыми штуцерами. Внизу наружная резьба, которой "банка" была ввёрнута в горолвину старого образца (короткую) сверху с внутренней резьбой для штатной пробки. И та "банка" была пустой и ВАЗовский бумажный фильтр тоже оставался сухим.
На картинек я примерно нарисовал ту конструкцию:


kubanoid писав(ла):
.У нас такие работы с аргоном весьма недешево обойдутся (что в вашем варианте, что в увеличенном, как я написал). Так что китайские поделки экономически оправданы могут быть, у кого есть возможность их заказать. Но конечно "тюнинговая" маслозаливная горловина-маслоотделитель - намного круче
Так что "зайва деталь" по системе "Paul R-0707" поможет решить несколько вопросов сразу: нормальную работу сухого фильтра (мокрому тоже не повредит), реже придется мыть карбюратор, дольше будет жить подшипник балансирного вала.

Больший ресурс подшипника балансирного вала могу подтвердить, это побочный эффект отвода картерных газов через маслозаливную горловину, конденсат в этом случае не попадает напрямую на подшипник как в штатном варианте.
А при отсутсвии аргонной сварки можно применить мой старый вариант из советских времён. Всё лучше болтающейся на шланге консервной банки. Smile

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
sanitar
лентяй


Статус: Offline
Зареєстрований: 29.11.2005
Повідомлення: 11631
Звідки: Киев
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 19 Березень 2023 01:06    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


стоп-стоп,а я один увидел что kubanoid на украинском писал?неожиданно и приятно.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
kubanoid



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 1041
Звідки: Краснодар
Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.

ПовідомленняДодано: 19 Березень 2023 07:36    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


sanitar писав(ла):
стоп-стоп,а я один увидел что kubanoid на украинском писал?неожиданно и приятно.

Андрюха, якщо ваше суспільство консолідувалося то наше – розкололося на дві нерівні половини. Можеш здогадатися, до якої я себе відношу. Але можеш вважати, що це через зміну інтерфейсу цього форуму. Балачку козачу чув з дитинства, розумію і читаю більш-менш, але пишу через первісток, вибачте! Very Happy


_________________
"Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
sanitar
лентяй


Статус: Offline
Зареєстрований: 29.11.2005
Повідомлення: 11631
Звідки: Киев
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 19 Березень 2023 21:00    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


kubanoid писав(ла):
пишу через первісток


первісток это или первенец или подснежник

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку 1, 2  Наст.
Сторінка 1 з 2

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group