Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 586 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
|
Повернутися до початку |
|
|
hide
Статус: Offline Зареєстрований: 11.06.2022 Повідомлення: 404 Звідки: Vilnius Моє авто: 968МБ (1988-XII)
|
Додано: 14 Серпень 2023 22:55 Заголовок повідомлення: |
|
|
...
Останній раз редагувалося: hide (15 Серпень 2023 09:47), всього редагувалося 1 раз |
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 586 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 15 Серпень 2023 08:42 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Слухай, hide, тобі шашечки, чи їхати?
В усіх, хто поставив ці сальники, вони працюють нормально на обох кінцях КВ.
Подальшу дискусію на цю тему вважаю недоцільною.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
kubanoid
Статус: Offline Зареєстрований: 12.03.2006 Повідомлення: 1043 Звідки: Краснодар Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.
|
Додано: 21 Серпень 2023 21:56 Заголовок повідомлення: |
|
|
+500
Думаю, що для всіх деталей, зміна яких передбачає багато роботи, є сенс брати максимально якісні замінники. Чи легко міняти задній сальники колінвала? Поставити туди незрозуміло що, потім довести зняття та встановлення двигуна до автоматизму? Чи є позитивний досвід по Кортесо і відомі номери? Є сенс їх купувати та ставити.
_________________ "Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский |
|
Повернутися до початку |
|
|
Tymko
Статус: Offline Зареєстрований: 09.05.2020 Повідомлення: 52 Звідки: Одесса
|
Додано: 28 Серпень 2023 04:50 Заголовок повідомлення: |
|
|
Купив кортеко, вони є в наявності. Зараз буду міняти на працюючому двигуні, бо потік під центрифугою. Я правильно розумію, якщо він 13мм замість 10мм, то він буде трохи виступати? Чи стане як рідний?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
weld_master
Статус: Offline Зареєстрований: 09.04.2011 Повідомлення: 586 Звідки: Украина Никополь Моє авто: ЗАЗ-965А
|
Додано: 28 Серпень 2023 08:40 Заголовок повідомлення: |
|
|
Трохи виступатиме.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Tymko
Статус: Offline Зареєстрований: 09.05.2020 Повідомлення: 52 Звідки: Одесса
|
Додано: 16 Вересень 2023 13:39 Заголовок повідомлення: |
|
|
Дякую за допомогу з сальником. Поставив, поки що все добре. Був час сьогодні зняти піддон зі старого двигуна. "Пошатав" шатуни, спочатку думав що люфту немає, але коли спробував з більшим зусиллям, відчув невеликий у двох площинах, приблизно однаковий на всіх циліндрах. Їх зовсім не повинно бути, чи невеликі допускаються? І якщо вони можливі то як зрозуміти чи попадаю я в норму?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Bodya_troll
Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 71 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 04 Жовтень 2024 21:44 Заголовок повідомлення: |
|
|
Чому на подачу в масляний радіатор стоїть жиклер? Чи не логічніше було би його поставити на злив з радіатора? На мою думку це не повинно змінити пропуску здатність радіатора, але так імовірність того, що радіатор буде "повний масла" стає вищою. Хоча, "Совжесть" в одному з відосів по збиранню МеМЗа 968 казав що це (заміна жиклерів місцями) знижує тиск масла.
Я декілька разів на форумах читав, про те, що буває таке що радіатор не повністю наповнений маслом. Я шукав по форумі чи хтось пробував міняти місцями жиклери - нічого. Є тільки експерименти по збільшенню жиклера (падає тиск масла) та по заглушуванню радіатора (збільшує тиск). Вже навіть думав що жиклер там щоб так сильно не текло масло через ті "дуже якісні" гумові ущільнення стику масляного радіатора і картера МеМЗа.
Я навіть спробував поміняти місцями ті жиклери, але я це зробив на ЛуАЗі, на поміченому МеМЗі з-під діда, в якості масла там декілька видів переробу (як я дійшов до такого - то інша історія). Нажаль, у мене не було досвіду їздити на ЛуАЗі з правильно закрученими жиклерами. Що я отримав: прогрівається повільно, більше 60° поки не вдалося нагріти але не було довгих і важких поїздок через стан того ЛуАЗу, тиск масла (по електроманометру ЛуАЗа) при температурі 40°C на холостих ≈ 2 бар, але тільки нагрівається більше - падає десь на 0.9бар.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2967 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 05 Жовтень 2024 01:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ми в Лабораторії на своїх двигунах міняли ті ж кольори місцями - помітної різниці не відчули, ні в чому: ані в температурі, а ні в тиску масла. Але тішили себе думкою шо ми потужні кастомайзери
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
Bodya_troll
Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 71 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 05 Жовтень 2024 02:00 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ну, хоча би хтось це спробував. Просто подібний "тюнінг" виглядає більше ніж очевидним, але жодної згадки про перестановку місцями жиклерів знайти не вдалося.
Можливо ефект від такої перестановки проявляється в якихось особливих умовах, як зношеність двигуна і паршивість масла. Просто хочу вірити що це на щось, тай, впливає
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2967 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 05 Жовтень 2024 02:10 Заголовок повідомлення: |
|
|
Просто це не на стільки важливий «тюнінг», щоб тут про це писати. Так то це багато хто робив з клубу
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
Paul R-0707
Статус: Offline Зареєстрований: 08.02.2007 Повідомлення: 458 Звідки: Германия Моє авто: ЛуАЗ-969М
|
Додано: 05 Жовтень 2024 10:30 Заголовок повідомлення: |
|
|
Bodya_troll писав(ла): |
Чому на подачу в масляний радіатор стоїть жиклер? Чи не логічніше було би його поставити на злив з радіатора?... |
Потому, что радиатор не рассчитан на высокое давление. На холодную давление масла по манометру (ЛуАЗ) поднимается до 5,5 бар, если жиклёр будет стоять на выходе радиатора, его просто разорвёт.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Bodya_troll
Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2024 Повідомлення: 71 Звідки: Хмельницький Моє авто: 968М
|
Додано: 05 Жовтень 2024 10:47 Заголовок повідомлення: |
|
|
Как вариант - может быть, но я больше переживаю за резиновые уплотнители, которые я промазал герметиком в упаковке Victor reinz, но с очень сильным запахом уксуса...
Я думаю, что моему ЛуАЗу такое давление не грозит, да и бутылка кока колы может держать давление до 10атм, а я хочу верить, что металлический радиатор крепче пластиковой бутылки
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|