Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Тупые вопросы
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 95, 96, 97
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
weld_master



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.04.2011
Повідомлення: 586
Звідки: Украина Никополь
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 13 Серпень 2023 21:03    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


hide писав(ла):
Такого Corteco уже нет в производстве/продаже.


Точно?

https://www.google.com/search?q=corteco+12014380b&client=ms-android-xiaomi-rvo3&sca_esv=556563504&sxsrf=AB5stBgBlzSqJ6pItdp-Qa7wWGSKV8YEyA%3A1691949282531&ei=4hjZZNviH__AwPAP3o6YwAQ&oq=corteco+12014380b&gs_lp=EhNtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1zZXJwIhFjb3J0ZWNvIDEyMDE0MzgwYjIFEAAYogQyBRAAGKIEMgUQABiiBDIFEAAYogRIlLQCULgTWPOfAnADeAGQAQCYAbwBoAHgEaoBBDAuMTa4AQPIAQD4AQHCAgoQABhHGNYEGLADwgIKEAAYigUYsAMYQ8ICBxAjGIoFGCfCAgUQABiABMICBhAAGBYYHsICChAAGIAEGBQYhwLCAggQABiABBjLAcICBRAhGKAB4gMEGAAgQYgGAZAGCg&sclient=mobile-gws-wiz-serp

А що це тоді?

Мій знайомий нещодавно купляв.
Так що не треба вводити людей в оману!

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
hide



Статус: Offline
Зареєстрований: 11.06.2022
Повідомлення: 404
Звідки: Vilnius
Моє авто: 968МБ (1988-XII)

ПовідомленняДодано: 14 Серпень 2023 22:55    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


...


Останній раз редагувалося: hide (15 Серпень 2023 09:47), всього редагувалося 1 раз
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
weld_master



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.04.2011
Повідомлення: 586
Звідки: Украина Никополь
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 15 Серпень 2023 08:42    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


Слухай, hide, тобі шашечки, чи їхати?
В усіх, хто поставив ці сальники, вони працюють нормально на обох кінцях КВ.
Подальшу дискусію на цю тему вважаю недоцільною.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
kubanoid



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 1043
Звідки: Краснодар
Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.

ПовідомленняДодано: 21 Серпень 2023 21:56    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


+500 Laughing
Думаю, що для всіх деталей, зміна яких передбачає багато роботи, є сенс брати максимально якісні замінники. Чи легко міняти задній сальники колінвала? Поставити туди незрозуміло що, потім довести зняття та встановлення двигуна до автоматизму? Чи є позитивний досвід по Кортесо і відомі номери? Є сенс їх купувати та ставити.


_________________
"Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Tymko



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.05.2020
Повідомлення: 52
Звідки: Одесса

ПовідомленняДодано: 28 Серпень 2023 04:50    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Купив кортеко, вони є в наявності. Зараз буду міняти на працюючому двигуні, бо потік під центрифугою. Я правильно розумію, якщо він 13мм замість 10мм, то він буде трохи виступати? Чи стане як рідний?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
weld_master



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.04.2011
Повідомлення: 586
Звідки: Украина Никополь
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 28 Серпень 2023 08:40    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Трохи виступатиме.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Tymko



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.05.2020
Повідомлення: 52
Звідки: Одесса

ПовідомленняДодано: 16 Вересень 2023 13:39    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Дякую за допомогу з сальником. Поставив, поки що все добре. Був час сьогодні зняти піддон зі старого двигуна. "Пошатав" шатуни, спочатку думав що люфту немає, але коли спробував з більшим зусиллям, відчув невеликий у двох площинах, приблизно однаковий на всіх циліндрах. Їх зовсім не повинно бути, чи невеликі допускаються? І якщо вони можливі то як зрозуміти чи попадаю я в норму?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 71
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 04 Жовтень 2024 21:44    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Чому на подачу в масляний радіатор стоїть жиклер? Чи не логічніше було би його поставити на злив з радіатора? На мою думку це не повинно змінити пропуску здатність радіатора, але так імовірність того, що радіатор буде "повний масла" стає вищою. Хоча, "Совжесть" в одному з відосів по збиранню МеМЗа 968 казав що це (заміна жиклерів місцями) знижує тиск масла.

Я декілька разів на форумах читав, про те, що буває таке що радіатор не повністю наповнений маслом. Я шукав по форумі чи хтось пробував міняти місцями жиклери - нічого. Є тільки експерименти по збільшенню жиклера (падає тиск масла) та по заглушуванню радіатора (збільшує тиск). Вже навіть думав що жиклер там щоб так сильно не текло масло через ті "дуже якісні" гумові ущільнення стику масляного радіатора і картера МеМЗа.

Я навіть спробував поміняти місцями ті жиклери, але я це зробив на ЛуАЗі, на поміченому МеМЗі з-під діда, в якості масла там декілька видів переробу (як я дійшов до такого - то інша історія). Нажаль, у мене не було досвіду їздити на ЛуАЗі з правильно закрученими жиклерами. Що я отримав: прогрівається повільно, більше 60° поки не вдалося нагріти але не було довгих і важких поїздок через стан того ЛуАЗу, тиск масла (по електроманометру ЛуАЗа) при температурі 40°C на холостих ≈ 2 бар, але тільки нагрівається більше - падає десь на 0.9бар.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2967
Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик

ПовідомленняДодано: 05 Жовтень 2024 01:51    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ми в Лабораторії на своїх двигунах міняли ті ж кольори місцями - помітної різниці не відчули, ні в чому: ані в температурі, а ні в тиску масла. Але тішили себе думкою шо ми потужні кастомайзери

_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 71
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 05 Жовтень 2024 02:00    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ну, хоча би хтось це спробував. Просто подібний "тюнінг" виглядає більше ніж очевидним, але жодної згадки про перестановку місцями жиклерів знайти не вдалося.

Можливо ефект від такої перестановки проявляється в якихось особливих умовах, як зношеність двигуна і паршивість масла. Просто хочу вірити що це на щось, тай, впливає

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Proffesor



Статус: Offline
Зареєстрований: 03.10.2010
Повідомлення: 2967
Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ)
Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик

ПовідомленняДодано: 05 Жовтень 2024 02:10    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Просто це не на стільки важливий «тюнінг», щоб тут про це писати. Так то це багато хто робив з клубу

_________________
+420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Paul R-0707



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.02.2007
Повідомлення: 458
Звідки: Германия
Моє авто: ЛуАЗ-969М

ПовідомленняДодано: 05 Жовтень 2024 10:30    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Bodya_troll писав(ла):
Чому на подачу в масляний радіатор стоїть жиклер? Чи не логічніше було би його поставити на злив з радіатора?...

Потому, что радиатор не рассчитан на высокое давление. На холодную давление масла по манометру (ЛуАЗ) поднимается до 5,5 бар, если жиклёр будет стоять на выходе радиатора, его просто разорвёт.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Bodya_troll



Статус: Offline
Зареєстрований: 28.08.2024
Повідомлення: 71
Звідки: Хмельницький
Моє авто: 968М

ПовідомленняДодано: 05 Жовтень 2024 10:47    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Как вариант - может быть, но я больше переживаю за резиновые уплотнители, которые я промазал герметиком в упаковке Victor reinz, но с очень сильным запахом уксуса...

Я думаю, что моему ЛуАЗу такое давление не грозит, да и бутылка кока колы может держать давление до 10атм, а я хочу верить, что металлический радиатор крепче пластиковой бутылки

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Двигун Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 95, 96, 97
Сторінка 97 з 97

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group