Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Люфт шлицевой полуоси. Ремонт

 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Трансмісія
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
maxx
Запцацковед
Запцацковед


Статус: Offline
Зареєстрований: 04.12.2003
Повідомлення: 4890
Звідки: г. Симферополь
Моє авто: ЗАЗ968М, ЗАЗ968

ПовідомленняДодано: 12 Лютий 2004 01:21    Заголовок повідомлення: Люфт шлицевой полуоси. Ремонт Відповісти з цитатою


Подскажите, народ, че делать-то? Вторая правая полуось разбилась на шлицах. Зачем вообще их делают на оных? И почему эти поганые шлицы нельзя тупо заварить сваркой?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 17 Липень 2010 09:52    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Exclamation Exclamation Exclamation
Тема стара - проблема та сама.
Рік тому постави дві нові полуосі. З одною все добре. Друга має шат на шліцах де зєднана з фланцем. Так як сама полуось нова і без браку, а більше нормальних полуосей нема, вирішив поміняти тільки фланець, нічого не помогло, на фольгу не садиться. Роботи було багато - міняв масло в коробці, хрестовину і пильник полуосі (чехол) - поки що зібрав так як є,але шат став ще більший.
Тепер розглядаю варіанти:
- поставити нову полуось;
- заварити (тоді пильник не поміняєш);
- трошки розтовкти шліци на полуосі, а тоді забити фланець.
Можливо проблема в тому, що перед тим як забивати фланець я змащував шліци мовілем, щоб легше було потім вибити.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Hell-Racer

†


Статус: Offline
Зареєстрований: 18.07.2007
Повідомлення: 6922
Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча
Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT

ПовідомленняДодано: 17 Липень 2010 11:06    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Роман, спробуй забити фланець, попередьно заклавши в шліци тонкий трос.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
xenon.67



Статус: Offline
Зареєстрований: 21.01.2009
Повідомлення: 9
Звідки: г.Туапсе Краснодарский край
Моє авто: ЗАЗ- 968

ПовідомленняДодано: 17 Липень 2010 12:07    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Эпоксидка с каким-нибудь наполнителем рулит ( 4 года, полет нормальный).
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
bush



Статус: Offline
Зареєстрований: 19.06.2007
Повідомлення: 570
Звідки: обл.Донецкая г.Дружковка
Моє авто: ЗАЗ 968М, ВАЗ 2106

ПовідомленняДодано: 17 Липень 2010 13:48    Заголовок повідомлення: Re: Полуось разбилась - вторая Відповісти з цитатою


maxx писав(ла):
И почему эти поганые шлицы нельзя тупо заварить сваркой?


После сварки узел будет не разборной, всего навсего в последствии не заменишь сальник полуоси, хотя сам чехол (чулок) можно, но с небольшим сексом.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Hell-Racer

†


Статус: Offline
Зареєстрований: 18.07.2007
Повідомлення: 6922
Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча
Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT

ПовідомленняДодано: 19 Липень 2010 09:35    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ro968Ma писав(ла):
Дякую за варіанти. Цікавий варіант з епоксідкою. А ще краще два варіанти разом. Дивно що епоксідка витримує такі нагрузки.
Скоріше попробую зібрати щось із того металолому що в мене є, але про це вже в іншій темі.


Епоксідка рулить, якщо шліцева не розбита в гамно...

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
madmobile



Статус: Offline
Зареєстрований: 08.09.2007
Повідомлення: 4179
Звідки: UA.Kiev,Vishorod
Моє авто: 968М red; 965A 1966

ПовідомленняДодано: 27 Липень 2010 02:24    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Варить не тема Rolling Eyes , так как полуоси с фланцами сделаны с качественной легированной стали, сварка которой будет очень проблемной (если даже получится она без специальных условий), да и сам сварной шов и область возле него будет доволи хрупкой.

Кстати, даже сталь 45 нормально сварить есть сложной операцией.

ЗЫ. а пыльник (естественно без втулки) можно одеть без снятия фланца или оси сухарей Rolling Eyes

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Croma



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.11.2010
Повідомлення: 83
Звідки: Харьков
Моє авто: Fiat

ПовідомленняДодано: 20 Листопад 2010 01:34    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Массово применял эпоксидку.
Наполнители не применялись.
Перпендикулярность ставилась на глаз.
В эксплуатации не расшатывались.
Паяльная лампа разбирала для замены сальника легко.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
el_fuego
Маньяк-одиночка
Маньяк-одиночка


Статус: Offline
Зареєстрований: 03.12.2007
Повідомлення: 4852
Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ
Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.

ПовідомленняДодано: 20 Листопад 2010 02:06    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


а просверлить в нескольких местах и забить штифты?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення ICQ Number
priedinieks



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.02.2009
Повідомлення: 746
Звідки: Latvia
Моє авто: zaz 965a

ПовідомленняДодано: 20 Листопад 2010 03:57    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Штифты? А сколько их насверлить чтобы нагрузку держали... разболтаются быстро.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=hMeHFsEK8n0&ab_channel=ThinkFloyd61
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Croma



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.11.2010
Повідомлення: 83
Звідки: Харьков
Моє авто: Fiat

ПовідомленняДодано: 20 Листопад 2010 12:54    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


"а просверлить в нескольких местах и забить штифты?"

Долго возиться с нулевым результатом.
Точечная нагрузка и ослабление конструкции палочки.
Ломать их будет по очереди.
Посчитайте крутящий момент (рассказать как?) и добавьте ударную нагрузку.

Да много раз проверено. Эпоксидка держит.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Тёма
Инженер-рационализатор
Инженер-рационализатор


Статус: Offline
Зареєстрований: 22.09.2007
Повідомлення: 1447
Звідки: Светловодск
Моє авто: Жужелёт

ПовідомленняДодано: 24 Листопад 2010 01:01    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я тоже на эпоксидку ставил, только с наполнением мет. опилками.
Нагрузку кручения держит не столько эпоксидка, сколько сами шлицы. Эпоксидка выполняет своего рода роль фиксатора от радиального люфта в шлицевом соединении. Также препятствует осевому люфту.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Croma



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.11.2010
Повідомлення: 83
Звідки: Харьков
Моє авто: Fiat

ПовідомленняДодано: 24 Листопад 2010 01:37    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Плезно знать всем.
В переднеприводных и полуосях ВАЗ шлицы подобны ЗАЗ.
Но проблем, подобных ЗАЗ там нет.
В отличие от ЗАЗ они работают в смазке.
Делаю вывод. Шлицы ЗАЗ кородируют и от этого разбалтываються.
Воду интенсивно подают в это место передние колеса.
Значит требуеться защита.
К примеру.
Одеть резиновые трубки на полуоси-фланцы.
Обрезанные пластиковые бутылки (ведь крестовины тоже поливаються водой)
Чехлы ШРУС.
Ну у каждого свои идеи.
Успехов!

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
priedinieks



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.02.2009
Повідомлення: 746
Звідки: Latvia
Моє авто: zaz 965a

ПовідомленняДодано: 24 Листопад 2010 02:40    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Какие трубки, какие бутылки? Чтобы вода гдето скапливалась и невысыхала? Шлицы если без люфта графиткой и соединения поверху герметиком, с люфтом , эпоксидка металл-опилки... загерметизировать.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=hMeHFsEK8n0&ab_channel=ThinkFloyd61
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Croma



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.11.2010
Повідомлення: 83
Звідки: Харьков
Моє авто: Fiat

ПовідомленняДодано: 24 Листопад 2010 03:07    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Графитка это солидол с графитом.
Солидол, это 5% воды.
Вообще то извините.
Наверно все это сильно заумно.
Так что, счастливо ржавые крестовины менять.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Ro968Ma



Статус: Offline
Зареєстрований: 15.07.2009
Повідомлення: 191
Звідки: Чортків, Тернопільська обл.

ПовідомленняДодано: 24 Листопад 2010 11:38    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Невеличкий звіт.
Використовував епоксідку із наповнювачами - алюмінієва пудра та металеві опилки.
Як посадив фланець на полуось на епоксідці із наповнювачами - шату вже не було. Пробував з допомогою кутника виставити площину фланця перпендикулярно полуосі - нічого не помінялось, чуть-чуть не грало, але шліци так плотно сіли на наповнювачі, що фланець не рухався.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail ICQ Number
Croma



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.11.2010
Повідомлення: 83
Звідки: Харьков
Моє авто: Fiat

ПовідомленняДодано: 10 Грудень 2010 14:43    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Ro968Ma писав(ла):
Невеличкий звіт.
Використовував епоксідку із наповнювачами - алюмінієва пудра та металеві опилки.
Як посадив фланець на полуось на епоксідці із наповнювачами - шату вже не було. Пробував з допомогою кутника виставити площину фланця перпендикулярно полуосі - нічого не помінялось, чуть-чуть не грало, але шліци так плотно сіли на наповнювачі, що фланець не рухався.


Все будет ОК!
Еще раз обращу внимание.
Делал такое много раз.
С наполнителями не заморачивалься.
Отказов и отклонений не наблюдалось.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Трансмісія Часовий пояс: GMT + 3
Сторінка 1 з 1

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group