Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
maxx Запцацковед
Статус: Offline Зареєстрований: 04.12.2003 Повідомлення: 4890 Звідки: г. Симферополь Моє авто: ЗАЗ968М, ЗАЗ968
|
Додано: 12 Лютий 2004 01:21 Заголовок повідомлення: Люфт шлицевой полуоси. Ремонт |
|
|
Подскажите, народ, че делать-то? Вторая правая полуось разбилась на шлицах. Зачем вообще их делают на оных? И почему эти поганые шлицы нельзя тупо заварить сваркой?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 17 Липень 2010 09:52 Заголовок повідомлення: |
|
|
Тема стара - проблема та сама.
Рік тому постави дві нові полуосі. З одною все добре. Друга має шат на шліцах де зєднана з фланцем. Так як сама полуось нова і без браку, а більше нормальних полуосей нема, вирішив поміняти тільки фланець, нічого не помогло, на фольгу не садиться. Роботи було багато - міняв масло в коробці, хрестовину і пильник полуосі (чехол) - поки що зібрав так як є,але шат став ще більший.
Тепер розглядаю варіанти:
- поставити нову полуось;
- заварити (тоді пильник не поміняєш);
- трошки розтовкти шліци на полуосі, а тоді забити фланець.
Можливо проблема в тому, що перед тим як забивати фланець я змащував шліци мовілем, щоб легше було потім вибити.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Hell-Racer †
Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6922 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
|
Додано: 17 Липень 2010 11:06 Заголовок повідомлення: |
|
|
Роман, спробуй забити фланець, попередьно заклавши в шліци тонкий трос.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
xenon.67
Статус: Offline Зареєстрований: 21.01.2009 Повідомлення: 9 Звідки: г.Туапсе Краснодарский край Моє авто: ЗАЗ- 968
|
Додано: 17 Липень 2010 12:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
Эпоксидка с каким-нибудь наполнителем рулит ( 4 года, полет нормальный).
|
|
Повернутися до початку |
|
|
bush
Статус: Offline Зареєстрований: 19.06.2007 Повідомлення: 570 Звідки: обл.Донецкая г.Дружковка Моє авто: ЗАЗ 968М, ВАЗ 2106
|
Додано: 17 Липень 2010 13:48 Заголовок повідомлення: Re: Полуось разбилась - вторая |
|
|
maxx писав(ла): |
И почему эти поганые шлицы нельзя тупо заварить сваркой? |
После сварки узел будет не разборной, всего навсего в последствии не заменишь сальник полуоси, хотя сам чехол (чулок) можно, но с небольшим сексом.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Hell-Racer †
Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6922 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
|
Додано: 19 Липень 2010 09:35 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ro968Ma писав(ла): |
Дякую за варіанти. Цікавий варіант з епоксідкою. А ще краще два варіанти разом. Дивно що епоксідка витримує такі нагрузки.
Скоріше попробую зібрати щось із того металолому що в мене є, але про це вже в іншій темі. |
Епоксідка рулить, якщо шліцева не розбита в гамно...
|
|
Повернутися до початку |
|
|
madmobile
Статус: Offline Зареєстрований: 08.09.2007 Повідомлення: 4179 Звідки: UA.Kiev,Vishorod Моє авто: 968М red; 965A 1966
|
Додано: 27 Липень 2010 02:24 Заголовок повідомлення: |
|
|
Варить не тема , так как полуоси с фланцами сделаны с качественной легированной стали, сварка которой будет очень проблемной (если даже получится она без специальных условий), да и сам сварной шов и область возле него будет доволи хрупкой.
Кстати, даже сталь 45 нормально сварить есть сложной операцией.
ЗЫ. а пыльник (естественно без втулки) можно одеть без снятия фланца или оси сухарей
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Croma
Статус: Offline Зареєстрований: 09.11.2010 Повідомлення: 83 Звідки: Харьков Моє авто: Fiat
|
Додано: 20 Листопад 2010 01:34 Заголовок повідомлення: |
|
|
Массово применял эпоксидку.
Наполнители не применялись.
Перпендикулярность ставилась на глаз.
В эксплуатации не расшатывались.
Паяльная лампа разбирала для замены сальника легко.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
el_fuego Маньяк-одиночка
Статус: Offline Зареєстрований: 03.12.2007 Повідомлення: 4852 Звідки: Дніпро -> Гатне, Київ Моє авто: ЗАЗ-966 яскраво-синій 1970 р.
|
Додано: 20 Листопад 2010 02:06 Заголовок повідомлення: |
|
|
а просверлить в нескольких местах и забить штифты?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
priedinieks
Статус: Offline Зареєстрований: 13.02.2009 Повідомлення: 746 Звідки: Latvia Моє авто: zaz 965a
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Croma
Статус: Offline Зареєстрований: 09.11.2010 Повідомлення: 83 Звідки: Харьков Моє авто: Fiat
|
Додано: 20 Листопад 2010 12:54 Заголовок повідомлення: |
|
|
"а просверлить в нескольких местах и забить штифты?"
Долго возиться с нулевым результатом.
Точечная нагрузка и ослабление конструкции палочки.
Ломать их будет по очереди.
Посчитайте крутящий момент (рассказать как?) и добавьте ударную нагрузку.
Да много раз проверено. Эпоксидка держит.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Тёма Инженер-рационализатор
Статус: Offline Зареєстрований: 22.09.2007 Повідомлення: 1447 Звідки: Светловодск Моє авто: Жужелёт
|
Додано: 24 Листопад 2010 01:01 Заголовок повідомлення: |
|
|
Я тоже на эпоксидку ставил, только с наполнением мет. опилками.
Нагрузку кручения держит не столько эпоксидка, сколько сами шлицы. Эпоксидка выполняет своего рода роль фиксатора от радиального люфта в шлицевом соединении. Также препятствует осевому люфту.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Croma
Статус: Offline Зареєстрований: 09.11.2010 Повідомлення: 83 Звідки: Харьков Моє авто: Fiat
|
Додано: 24 Листопад 2010 01:37 Заголовок повідомлення: |
|
|
Плезно знать всем.
В переднеприводных и полуосях ВАЗ шлицы подобны ЗАЗ.
Но проблем, подобных ЗАЗ там нет.
В отличие от ЗАЗ они работают в смазке.
Делаю вывод. Шлицы ЗАЗ кородируют и от этого разбалтываються.
Воду интенсивно подают в это место передние колеса.
Значит требуеться защита.
К примеру.
Одеть резиновые трубки на полуоси-фланцы.
Обрезанные пластиковые бутылки (ведь крестовины тоже поливаються водой)
Чехлы ШРУС.
Ну у каждого свои идеи.
Успехов!
|
|
Повернутися до початку |
|
|
priedinieks
Статус: Offline Зареєстрований: 13.02.2009 Повідомлення: 746 Звідки: Latvia Моє авто: zaz 965a
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Croma
Статус: Offline Зареєстрований: 09.11.2010 Повідомлення: 83 Звідки: Харьков Моє авто: Fiat
|
Додано: 24 Листопад 2010 03:07 Заголовок повідомлення: |
|
|
Графитка это солидол с графитом.
Солидол, это 5% воды.
Вообще то извините.
Наверно все это сильно заумно.
Так что, счастливо ржавые крестовины менять.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Ro968Ma
Статус: Offline Зареєстрований: 15.07.2009 Повідомлення: 191 Звідки: Чортків, Тернопільська обл.
|
Додано: 24 Листопад 2010 11:38 Заголовок повідомлення: |
|
|
Невеличкий звіт.
Використовував епоксідку із наповнювачами - алюмінієва пудра та металеві опилки.
Як посадив фланець на полуось на епоксідці із наповнювачами - шату вже не було. Пробував з допомогою кутника виставити площину фланця перпендикулярно полуосі - нічого не помінялось, чуть-чуть не грало, але шліци так плотно сіли на наповнювачі, що фланець не рухався.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Croma
Статус: Offline Зареєстрований: 09.11.2010 Повідомлення: 83 Звідки: Харьков Моє авто: Fiat
|
Додано: 10 Грудень 2010 14:43 Заголовок повідомлення: |
|
|
Ro968Ma писав(ла): |
Невеличкий звіт.
Використовував епоксідку із наповнювачами - алюмінієва пудра та металеві опилки.
Як посадив фланець на полуось на епоксідці із наповнювачами - шату вже не було. Пробував з допомогою кутника виставити площину фланця перпендикулярно полуосі - нічого не помінялось, чуть-чуть не грало, але шліци так плотно сіли на наповнювачі, що фланець не рухався. |
Все будет ОК!
Еще раз обращу внимание.
Делал такое много раз.
С наполнителями не заморачивалься.
Отказов и отклонений не наблюдалось.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|