Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 24 Листопад 2014 18:30 Заголовок повідомлення: |
|
|
ну от - свічка накалу його і "з'їла"!
я б взяв би на себе відповідальність сказати, що доп.гена - обов'язкова модифікація!
коли поставиш нормальний генератор - вирішуються проблеми з тусклим світлом, повільними двірниками, розрядженим акумулятором і т.д. і т.п.
дуже раджу цим зайнятись!
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
Джордано Бруно
Статус: Offline Зареєстрований: 06.05.2014 Повідомлення: 102 Звідки: Днепр Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 24 Листопад 2014 19:54 Заголовок повідомлення: |
|
|
Proffesor писав(ла): |
ну от - свічка накалу його і "з'їла"!
я б взяв би на себе відповідальність сказати, що доп.гена - обов'язкова модифікація!
коли поставиш нормальний генератор - вирішуються проблеми з тусклим світлом, повільними двірниками, розрядженим акумулятором і т.д. і т.п.
дуже раджу цим зайнятись! |
Покуриваю ветки форума насчет установки второго "гены". В проводке автомобиля я дилетант, поэтому пока все это дело тяжко дается. Но, конечно, "не святые горшки обжигают", разберусь со временем.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 24 Листопад 2014 20:53 Заголовок повідомлення: |
|
|
там в основному інформація по старим гєнам - типу з жигулів, москвічів і т.д.
якщо взяти нормальний, відносно не старий - підключення там простіше ніж в рідного в рази. до нього всього два провідника приходить.
такі гєни будуть дорожчі на 100-200грн, але воно того варте!
надумаєшся ставити - пиши/дзвони! проконсультую і по установці і по підключенню!
і ще одне, не треба цитувати повідомлення, на які зразу відповідаєш
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
Джордано Бруно
Статус: Offline Зареєстрований: 06.05.2014 Повідомлення: 102 Звідки: Днепр Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 25 Листопад 2014 13:56 Заголовок повідомлення: |
|
|
Весьма признателен за желание помочь, Proffesor!
Что значит "нормальный" в данном случае, от какого автомобиля? Примеры можешь привести? Он будет параллельно с родным работать или родной надо будет "потрошить" (читал и о таких примерах)? Как его подключить в цепь? В общем, буду рад любой информации по теме. Экономия на данном этапе мне не сильно принципиальна, куда важнее получить наиболее эффективное решение проблемы.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 25 Листопад 2014 16:27 Заголовок повідомлення: |
|
|
нормальний - це з вбудованим РР, починаючи з якихось таврій/сенсів, і сучасних поколінь 2109, двінашок і т.д.
найкраще, звичайно, буде взяти якогось німця, типу Валео, чи Бош..
ми от собі, і своїм одноклубникам всім стараємось ставити такі.
вони набагато надійніші, дають рівнішу напругу, краще перекривають всі скачкИ в мережі.
якщо взяти два генератори, "нашого" і "німця", з однаковою потужністю, наприклад в 70А, і порівняти - то німець тобі 70ку буде видавати відносно спокійно, тоді коли наш після пари таких навантажень просто відмовить...це ще якщо він взагалі видасть тих 70А, заявлених на заводі....
рідний генератор при цьому просто відключається, так як і рідне РР.
в мене стоїть з Вольво 740, в одноклубника з Ауді 80, але по кріпленню, конструкції, потужності - аналогічний. відповідно шукай по схожих авто, типу фольксваген, опель і т.д. але краще щоб по кріпленню був як в нас - легше ставити
ось так виглядає мій:
це вже одноклубника:
тут можеш глянути як ми його ставили
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
Джордано Бруно
Статус: Offline Зареєстрований: 06.05.2014 Повідомлення: 102 Звідки: Днепр Моє авто: ЗАЗ 968М
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
|
Повернутися до початку |
|
|
RIDE
Статус: Offline Зареєстрований: 28.09.2011 Повідомлення: 951 Звідки: Житомир Моє авто: 968
|
Додано: 27 Листопад 2014 21:54 Заголовок повідомлення: |
|
|
і та рогатка яка прикручена до гени з останнього повідомлення це вже майже половина кріплення!
_________________ якщо кому шо треба я тут
0978623772
0995276516 |
|
Повернутися до початку |
|
|
Джордано Бруно
Статус: Offline Зареєстрований: 06.05.2014 Повідомлення: 102 Звідки: Днепр Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 28 Листопад 2014 00:08 Заголовок повідомлення: |
|
|
Этот генератор уже на пути ко мне! Спасибо за рекомендации, как получу, отпишусь и следующую порцию вопросов задам. ;-)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Джордано Бруно
Статус: Offline Зареєстрований: 06.05.2014 Повідомлення: 102 Звідки: Днепр Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 01 Грудень 2014 14:25 Заголовок повідомлення: |
|
|
Генератор сегодня получил, он дома, фотки выложу как доберусь. Как он должен быть прикручен более-менее очевидно из фотографий, вопрос - как его правильно подключить к бортовой сети Жужа и, соответственно, отключить родной ген?
И еще вопрос - почему может не работать печка? Лампочка на приборке загорается, какой-то щелчок слышен, но привычного, греющего душу и тело стрекота работы нет. С чего начинать проверку и осмотр? А то у нас тут в Днепре насыпало до отвала и мороз, без печки лобовое замерзает, ездил два дня как в подводной лодке.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
idem
Статус: Offline Зареєстрований: 28.08.2006 Повідомлення: 308 Звідки: Украина, Северодонецк Моє авто: ЗАЗ-968М
|
Додано: 01 Грудень 2014 16:29 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Джордано Бруно писав(ла): |
И еще вопрос - почему может не работать печка? |
Как всегда поиск надо начинать с :
Первое - есть ли топливо(бензин) в карбюраторе, и Второе - есть ли "искра", т.е. накал на свече.
Ну и, в помощь -
http://zaz.kiev.ua/forum/viewtopic.php?t=2451&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
щелчок - может быть срабатывает бензиновый клапан на карбюраторе. Ну, а "нет стрекота" - не работает вентилятор - или питание не поступает на него, или заклинил - смотреть надо.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 01 Грудень 2014 20:15 Заголовок повідомлення: |
|
|
RIDE писав(ла): |
провода від стандартного генератора залишив відкрутив з стартера лише і зняв фішку з РРбуде як резервний шоб дошкребти додому чи сто вразі поломки.
на допгені силовий провід зі стартера на гені на вивід В+,а на Д+ вчіпив провід і доточив до провода який вдівається на РБ на вивід ЛК.все інше на своїх місцях. |
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
Джордано Бруно
Статус: Offline Зареєстрований: 06.05.2014 Повідомлення: 102 Звідки: Днепр Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 25 Січень 2015 00:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
Съездил на рождественские праздники во Львов на Жуже. С неработающей печкой было весело и очень холодно. В Золочеве накрылось сцепление, поставили новый комплект (выжимной, корзина и диск). В остальном без проблем.
|
|
Повернутися до початку |
|
|
prostosergik
Статус: Offline Зареєстрований: 26.11.2010 Повідомлення: 313 Звідки: Планета Земля Моє авто: 968АЭ - продан
|
Додано: 25 Січень 2015 09:33 Заголовок повідомлення: |
|
|
Не перестаю удивляться:
"Та ехали ехали, накрылось сцепление, ну то фигня, пока курили - переставили выжимной в поле на обочине зимой и поехали дальше..."
о_0
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Джордано Бруно
Статус: Offline Зареєстрований: 06.05.2014 Повідомлення: 102 Звідки: Днепр Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 25 Січень 2015 12:28 Заголовок повідомлення: |
|
|
prostosergik писав(ла): |
Не перестаю удивляться:
"Та ехали ехали, накрылось сцепление, ну то фигня, пока курили - переставили выжимной в поле на обочине зимой и поехали дальше..."
о_0 |
Нет, все было не так радужно и быстро. Сцепление меняли в СТО, где мне пришлось оставить Жужа на некоторое время и добираться во Львов маршруткой. ;-)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 25 Січень 2015 19:31 Заголовок повідомлення: |
|
|
ну, в принципі, якщо всі запчастини є - поміняти як два пальця об асфальт)) запитай Формата
_________________ +420 774 618 380
+38 093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан |
|
Повернутися до початку |
|
|
Hell-Racer †
Статус: Offline Зареєстрований: 18.07.2007 Повідомлення: 6923 Звідки: Івано-Франківськ - Київ - Буча Моє авто: ЗАЗ-968М, АЕ968М, ГАЗ-21C Volg O ) ) ) VW Transporter T4, Audi A4 Allroad ABT
|
Додано: 25 Січень 2015 19:41 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
Ох уж этот Золочев
_________________ Grants me a world of cold nihility
An endless winter night
A bitter, black frozen hell
For me
Forever... |
|
Повернутися до початку |
|
|
Джордано Бруно
Статус: Offline Зареєстрований: 06.05.2014 Повідомлення: 102 Звідки: Днепр Моє авто: ЗАЗ 968М
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Vadim_K
Статус: Offline Зареєстрований: 16.02.2008 Повідомлення: 1863 Звідки: Львів
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Джордано Бруно
Статус: Offline Зареєстрований: 06.05.2014 Повідомлення: 102 Звідки: Днепр Моє авто: ЗАЗ 968М
|
Додано: 06 Лютий 2015 00:48 Заголовок повідомлення: |
|
|
Vadim_K
Сподіваюся, я не останній раз у Львові був. Ще познайомимося! ;-)))
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|