Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Альтернатива БСЗ (вариант коммутатора к родному трамблеру)
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Наст.
 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Електрика
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Kremny



Статус: Offline
Зареєстрований: 06.01.2021
Повідомлення: 3
Звідки: З півночі
Моє авто: Доволі,Стареньке авто

ПовідомленняДодано: 14 Січень 2021 21:37    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Розподільник від Волги з індукційним сенсором підходить без проблем(можна відкорегувати пружину вакуумного регулятора).Додати комут.Шкода-Фав.(2А)+катушку найпотужнішу-3122 .Силікон ніколи не ставити.Головне-герметичність ковпачків.А якщо допрацювати кришку з рухомим контактом,можна ставити до 1.5мм свічкових електродів.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 15 Січень 2021 21:00    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Навіщо такі танці, якщо є трамблер з ДХ від "АЗЛК", та ще й "Волговський" має неаби які розміри.
А якщо хочеться комутатора до контактного трамблера, то комутатор від/для "ГАЗ-66" та "ЗИЛ-131", називається він ТК-102, працює з котушкою(трансформатором) Б114.
Нічаго й вигадувати не треба, "всьо уже украдєно до нас"(в даному випадку, "винайдено до нас" Smile )!
Підключається згідно зі схемою, тобто конденсатор на трамблері треба відключати, варіатор на котушці, задіяний по схемі ЗАЗ-968

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Kremny



Статус: Offline
Зареєстрований: 06.01.2021
Повідомлення: 3
Звідки: З півночі
Моє авто: Доволі,Стареньке авто

ПовідомленняДодано: 02 Квітень 2021 21:30    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Спробуйте уважно прочитати моє повідомлення,а потім-своє.
Нічого,окрім безглуздості.Тому й відвідування сайту слабке-через флуд тролів.Доречі,комут.від,,Фаворіта надійний,ремонтопридатний та вдвічі потужніший за 131...90... 0529... та інші промислові СНГ.А Б114 гарна лише для,,волохатої іскри".

Повернутися до початку
Переглянути профіль Відправити приватне повідомлення
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 03 Квітень 2021 22:04    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Kremny, у знайомого шкода старенька, комутатор "працює і працює", не гірше і не ліпше за "ВТН"(від "ДХ").
То ж не тре розповідати, що є кращим для ЗАЗ! Я ставив на свого Запорожця "блок триністорного запалювання, багатоіскровий", ото добра штукенція, на жаль нема ще одного до пари для "божої іскри". Двоконтурну систему запалювання на "Волгу" вже давно встановив, на Жужика все підготовлено, лише "вкинути" й запустити. А ти розповідаєш про те як приліпити до контактного трамблера імпортного індукційного комутатора, тут(у форумчан) є ЗАЗики з "мізками", "SECU-3" встановлено(мене це цікавить, але не настільки, щоб його купувати), тож це ще питання, хто тут флудом займається, бо за індукційного трамблера мови начебто не йшлося.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
weld_master



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.04.2011
Повідомлення: 549
Звідки: Украина Никополь
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 22 Червень 2023 21:58    Заголовок повідомлення: поддержали 1 человек Відповісти з цитатою


Переробив рідний трамблер під ДХ.
Ідея не нова, але вирішив поділитися, бо форум щось зовсім не живий. Crying or Very sad
Випилювати саморобну шторку та встановлювати ДХ на рідну площадку від контактів не став.
Був куплений трамблер 2108.
Від нього взяті площадка разом з ДХ, шторка та електричний роз"єм.
Площадка перевернута на 180 градусів та встановлена у рідний трамблер.
Підшипник ковзання від її поворотної частини відпиляний разом зі своїм посадковим місцем.

Отвори під гвинти трохи доопрацьовані надфілем.
Також від неї була відрізана віська приводу вакуумного коректора та приварена від рідного, томущо не співпали діаметри та місце втановлення.
Провода від ДХ пропущені крізь отвір у рідному ізоляторі.
Роз"єм закріплений на корпусі трамблера наступним чином.

Діаметр отвору по центру шторки збільшений так, щоб вона туго вдягалась на бігунок.
Потім її положення на бігунку було виставлено таким чином, щоб сигнал від ДХ з"являвся у той момент, коли контакт бігунка знаходиться навпроти контакту ВВ дроту одного з циліндрів з урахуванням роботи вакуумного та центробіжного регуляторів.
Доречі, на усіх знайдених мною ескізах саморобних штокрок з інтернету вони не співпадали.
Остаточно шторка закріплена на бігунку суперклеєм з содою.


У підсумку двигун м"яко працює на усіх режимах.
Результатом цілком задоволений. Very Happy

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 29 Червень 2023 19:46    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Гарній тюнінг.
Замість рідної капронової втулки, краще було би розрізане ризове кільце, бо як що з ДХ станеться(бува дохнуть), то паяльник то вже танці з бубном серед степу(на перехресті, в дощ, будь де), а з кільцем все набагато простіше, замінив стандартну деталь, та й помандрував далі.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
weld_master



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.04.2011
Повідомлення: 549
Звідки: Украина Никополь
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 29 Червень 2023 22:27    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Wladimir_Donetsk писав(ла):
Гарній тюнінг.


Дякую!
Цей момент врахував.
Зробив запасний ДХ з вже надітою капроновой втулкою. Cool

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
sanitar
лентяй


Статус: Offline
Зареєстрований: 29.11.2005
Повідомлення: 11631
Звідки: Киев
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 30 Червень 2023 02:09    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


чем обусловлен выбор соды а не эпоксидки?
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
weld_master



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.04.2011
Повідомлення: 549
Звідки: Украина Никополь
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 30 Червень 2023 10:14    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


По-перше, маю неодноразовий позитивний досвід застосування данного способу склеювання.
По-друге, технологія у порівнянні з епоксидкою значно простіша, час склеювання значно менший.
По-третє, суперклей та сода були у наясності, а епоксидки не було. Laughing

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
sanitar
лентяй


Статус: Offline
Зареєстрований: 29.11.2005
Повідомлення: 11631
Звідки: Киев
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 30 Червень 2023 23:13    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


но ведь оно хрупкое
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
weld_master



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.04.2011
Повідомлення: 549
Звідки: Украина Никополь
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 01 Липень 2023 10:41    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Нічого подібного.
Багато разів відновлював цим способом корпуси побутової техніки та пластмасові деталі авто.
Усе досі тримається.
Також чудово склеює метал та пластмасу.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 01 Липень 2023 13:26    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Епоксидка при нагріванні розм'якшується, хіба що "холодна зварка", там якісь присадки, що воно витримує більші температури.

Стосовно суперклею, замість соди можна використовувати любі лужні матеріали, під "рукою" завжди можна знайти звичайний попіл(хто палить, то без проблем).

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
weld_master



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.04.2011
Повідомлення: 549
Звідки: Украина Никополь
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 01 Липень 2023 13:36    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Wladimir_Donetsk писав(ла):
Стосовно суперклею, замість соди можна використовувати любі лужні матеріали ...

Саме так. Наприклад, якщо потрібно отримати чорний колір без додаткового фарбування, тоді добре підходить деревне вугілля.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
kubanoid



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 1041
Звідки: Краснодар
Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.

ПовідомленняДодано: 02 Липень 2023 20:23    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


sanitar писав(ла):
но ведь оно хрупкое

Вперше використання соди з клеєм бачив на машині мого друга. Він приклеїв відірване кріплення сирени. Коли він мені її показав – технологія тримала її вже два роки. Тож у трамблері все триматиметься.


_________________
"Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
sanitar
лентяй


Статус: Offline
Зареєстрований: 29.11.2005
Повідомлення: 11631
Звідки: Киев
Моє авто: 968м

ПовідомленняДодано: 02 Липень 2023 22:44    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


странно,странно.я сам не использовал,но по форуму моделистов встречал эту технологию,и народ там почти в один голос угукал что это хрупкое соединение.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
weld_master



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.04.2011
Повідомлення: 549
Звідки: Украина Никополь
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 03 Липень 2023 08:44    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


sanitar писав(ла):
странно,странно.я сам не использовал ...


Так а що заважає?
Спробуй, це ж не дорого! Wink
Тоді точно знатемеш, "хрупкое" воно, чи ні. Laughing

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
kubanoid



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 1041
Звідки: Краснодар
Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.

ПовідомленняДодано: 06 Липень 2023 13:05    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Є ще один спосіб реалізації БСЗ на ЗАЗ. Використовуються 4 магніти на осі трамблера та відрізаний датчик Холла. У цьому випадку не шторка регулює взаємодію ДХ із магнітом, а магніти крутяться та дають сигнал на ДХ. У нас одна людина друкує кит на 3Д принтері, ціна за кільце з магнітами та кронштейн для ДХ близько 10 доларів із доставкою.

https://www.avito.ru/seversk/zapchasti_i_aksessuary/kit-komplekt_dlya_perehoda_bsz_zaz_izh_moskvich_luaz_2110853064?slocation=633540

Відгуки у нього хороші, отже, ідея працює. Я продовжую використовувати гібридну систему (з комутатором та котушкою ВАЗ-2108) і міркую, чи потрібен мені цей комплект чи ні. Гібридна система працює нормально, до безконтактної залишилося півкроку.


_________________
"Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
weld_master



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.04.2011
Повідомлення: 549
Звідки: Украина Никополь
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 06 Липень 2023 16:25    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Не хороший це спосіб.
Займався вивченням цього питання до того, як вирішив переробляти свій трамблер.
Там є деклька нюансів.
По-перше, відсутність шторки зменшує стабільність початку імпульта ДХ, до того ж він стає залежним від частоти обертів.
По-друге, в усіх цих саморобках магніти встановлені не у тих місцях, де повинна проскакувати іскра.
Якщо придивитись до конструкції, стає зрозумілим, що вона проскакує раніше моменту, коли язичок бігунка співпадає в електродами у кришці трамблера (просто магніти розміщені у найбільш конструктивно зручних місцях).
По-третє, за відсутності шторки стає незрозумілою довжина імпульса від ДХ, що негативно впливатиме на час заряду ВВ котушки. Кути шторки не випадково вибрані у співвідношенні 30/60.
Працювати воно буде, але тягнутиме іскру та плаватиме момент іскроутворення.
Один мій знайомий особисто встановлював такий девайс від Віталія Покори (гугл у поміч). Нормально воно не працювало.
А "хороші" відгуки часто пишуть не дуже обізнані люди, яким після роздовбаного контактного трамблера будь-яка безконтакта система здається бездоганною. Laughing

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
kubanoid



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 1041
Звідки: Краснодар
Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.

ПовідомленняДодано: 06 Липень 2023 17:12    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


weld_master писав(ла):
А "хороші" відгуки часто пишуть не дуже обізнані люди, яким після роздовбаного контактного трамблера будь-яка безконтакта система здається бездоганною. Laughing

Повністю згоден! Я вже питав продавця щодо кутів розкриття шторок та стабільності роботи системи. Відповідь була в дусі "вона працює, люди ставлять". Гроші невеликі ця заготівля коштує, але й мій гібрид нормально працює. Про всяк випадок вожу під сидінням рідну котушку запалювання, щоб повернутися в разі чого до контактної системи.


_________________
"Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
weld_master



Статус: Offline
Зареєстрований: 09.04.2011
Повідомлення: 549
Звідки: Украина Никополь
Моє авто: ЗАЗ-965А

ПовідомленняДодано: 06 Липень 2023 21:34    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


kubanoid писав(ла):
Про всяк випадок вожу під сидінням рідну котушку запалювання, щоб повернутися в разі чого до контактної системи.

У мене рідна котушка є на іскровому розжигу пічки. Навіть довелось її використати одного разу, коли накрився імітатор ДХ.
Зараз ще й старий контактний трамблер валяється у багажнику, але то більше задля заспокоєння нервів. Smile

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Електрика Часовий пояс: GMT + 3
На сторінку Попер.  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Наст.
Сторінка 11 з 13

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group