Русский, помни, что настанет тот час, когда и тебя спросят - а что ты сделал, чтобы остановить военные преступления своей страны в Украине?
Возможно даже, что этот вопрос зададут твои дети или внуки, которых будет посылать на три буквы весь мир.
Вам будет невыносимо стыдно за то, что взрастили у себя путинизм. Но тогда будет уже поздно что-то сделать. А сейчас - ещё не поздно.
Хотя, уже гештальт закрыт

Список форумів ЗАЗ Форум ЗАЗ Форум
Присвячений автомобілям Запорожець
 
    ПошукПошук   Увійти та перевірити приватні повідомленняУвійти та перевірити приватні повідомлення РеєстраціяРеєстрація
    ПрофільПрофіль   ВхідВхід 

Фотогалерея - Файлохранилище - Чат - Укр->Рус переклад
Книжкова полиця
 
Показники температури масла чи охолоджуючої рідини.

 
Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Електрика
Попередня тема :: Наступна тема  
Автор Повідомлення
Vadim_K



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.02.2008
Повідомлення: 1863
Звідки: Львів

ПовідомленняДодано: 22 Серпень 2018 21:15    Заголовок повідомлення: Показники температури масла чи охолоджуючої рідини. Відповісти з цитатою


Привіт народ. Одним словом під час поїздки на зліт у Франіку я зауважив, що бреше показник температури масла. Зняв приборку, узяв ще жменю приборок, і почав робити заміри. Короче кажучи перевірив я 10 приборок шляхом подавання на них 12 В і замість датчика підєднював опри такі які сказані у камасутрі Фучаджі, підрегулював приборку, і вже наче хотів ставити її на машину, але тут мене ще дьорнуло перевірити сам датчик який йде у піддон. Зібрав я усі датчики які попалися під руку (11 шт), заміряв їхній опір при кімнатній температурі, а потім почав кипятити банку з водою, довів до 97 градусів (звіряв по термопарі і по ртутному термометрі, вище температура не росла), покидав датчики у банку, і почав міряти їхні опори під час кипіння. Три датчики показали опір у межах 140-145 Ом, 4-ри датчики показали 145-150 Ом і решта 4-ри показали в межах 155-160 Ом. Відповідно до характеристик датчика ТМ 100 (і його модифікацій) 150 Ом це опір датчика при температурі нижчій 80 градусів, а це означає на@обку на 20 градусів. ....усе було б нічого, просто я фізично не можу опустити покази показометру. В кінці кінців вирішив відкалібрувати показометр таким чином, щоб при 100 Ом він показував трішки більше 100 градусів, як і каже мануал, проте питання не зняте з опором самого датчика...
Тепер питання - Ніхто не заморочувався з такою фігньою? Чи всі тупо вірять показам своїх приладів? чи я плуг і шось туплю... Laughing

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Компромисс



Статус: Offline
Зареєстрований: 21.04.2009
Повідомлення: 1669
Звідки: Днепропетровская обл.
Моє авто: ЗАЗ 968М, Sens 1.3

ПовідомленняДодано: 22 Серпень 2018 21:34    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Да, лет 20 назад закипятил свой датчик - прибор показал 90 градусов. С тех пор знаю, что занижает на 10, ну и ладно.
Немного около темы. В дальних летних поездках при скорости 90-100 показывал до 110, т.е. фактически 120. Кроме ухода масла (около 50 мл на сотню) ничего негативного не было. Прошлогодняя полная разборка двигателя не обнаружила отложений и др. неприятностей.


_________________
Если дела идут хорошо, значит вы чего-то не заметили...
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 22 Серпень 2018 21:49    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я свого часу калібрував Індикатор температури, сам датчик попадав в діапізон. Можна відрегулювати індикатор щоб при 100ºС показувало 120ºС, тоді можна послідовно з датчиком поставити резистор на 50 - 100 кОм, яким підкоректувати покази індикатора.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
German



Статус: Offline
Зареєстрований: 10.06.2016
Повідомлення: 363
Звідки: г. Вольнянск,Запорожская обл.
Моє авто: ЗАЗ-968М 1987г.

ПовідомленняДодано: 23 Серпень 2018 11:25    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Wladimir_Donetsk Полностью согласен, что можно корректировать последовательным или параллельным соединением дополнительных резисторов.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Vadim_K



Статус: Offline
Зареєстрований: 16.02.2008
Повідомлення: 1863
Звідки: Львів

ПовідомленняДодано: 23 Серпень 2018 19:49    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Сьогодні проводив виміри ще на одному автомобілі.... ще не знаю які покази дає сам датчик у піддоні, но при 100 Ом показометр показує десь 85 градусів....таке враження, наче на заводі свідомо занижували показники температури....або якась помилка стосовно температури і опору у Фучаджі то інеті....

Стосовно підєднання до приборки паралельних і послідовних опорів, я повністю погоджуюся, питання наступне, ніхто у себе не перевіряв показники датчика та показометра таким самим чином як я?

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення ICQ Number
Wladimir_Donetsk



Статус: Offline
Зареєстрований: 13.07.2006
Повідомлення: 4791
Звідки: Донецьк->Піддубне->Запоріжжя->Дніпро
Моє авто: ЗАЗ-968А / ГАЗ-3110і

ПовідомленняДодано: 23 Серпень 2018 21:59    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Vadim_K писав(ла):
ніхто у себе не перевіряв показники датчика та показометра таким самим чином як я?

Тобто як, як ти?
Я переввіряв таким чином, до приборки під’єднував "магазин резисторів", і виставляв опір по мануалу, якщо стрілка не попадала в діапазон, зміщував одну з котушок, поки показі не попадали в діапазон, після того виставляв стрілку в залежності від датчика, якщо він в діапазоні, то по мануалу, якщо датчик прибрехував в будь яку сторону, то і стрілку ставив в залежності від опору датчика при температурі 80ºС.
Яку саме котушку зміщував, вже й не пам’ятаю, давно це було, ще на прикінці ’90х., в мене тоді був мануал для працівників СТО, зараз від нього навіть палітурки не зосталось.

Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення
Barbarossa
НашКузьмич


Статус: Offline
Зареєстрований: 23.01.2009
Повідомлення: 3156
Звідки: Кам’янець-Подільський, Україна
Моє авто: ЗАЗ-965А, ЗАЗ-968М

ПовідомленняДодано: 27 Серпень 2018 22:11    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Я після монтажа сорокєта зауважив, шо стрілка прибора температури починає реагувати конкрєтно їз запізненням. Кілька замін своїх датчиів з 30-ки результатів не дали. Тож призвичаївся і бачу температуру відносну. І цим не парюся, бо мотор в принципі не гріється. Стрілка займає положення приблизно між 40 і 80 градусів в жару по трасі. По місту взагалі не бачу руху стрілки.
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Garage Відправити приватне повідомлення Відправити e-mail
kubanoid



Статус: Offline
Зареєстрований: 12.03.2006
Повідомлення: 1041
Звідки: Краснодар
Моє авто: ЗАЗ-968М 1993 г., Nissan Terrano-II, 2001 г.

ПовідомленняДодано: 28 Вересень 2018 22:02    Заголовок повідомлення: Відповісти з цитатою


Вообще-то в "приличных" приборках еще присутствует стабилизация напряжения. Может быть, если хочется точности показометров, начать со стабилизации питания, а потом уже играться с омами-килоомами?
Или хотя бы прикинуть, насколько поменяется положение стрелки в диапазоне 13-14,2 вольта?
При нынешних ценах на регулируемые импульсные стабилизаторы можно по одному на каждые стрелочный прибор поставить, плата с ноготь размером...
ЗЫ Я свой термометр не проверял, работает, не дергается, ну и хорошо!


_________________
"Запорожец старый купили, разваленный!" (с) Э. Успенский
Повернутися до початку
Переглянути профіль Фотогалерея Відправити приватне повідомлення
Показати повідомлення:   

Почати нову тему   Відповісти на тему    Список форумів ЗАЗ Форум -> Електрика Часовий пояс: GMT + 3
Сторінка 1 з 1

 
Перейти:  
Ви не можете починати теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете знищити свої повідомлення
Ви не можете голосувати в опитуваннях

Знайти повідомлення з часу Вашого останнього відвідування
Flag Counter ЗАЗ Форум  



Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group