|
ЗАЗ Форум Присвячений автомобілям Запорожець
|
|
|
|
Попередня тема :: Наступна тема |
Автор |
Повідомлення |
ayger Адский баянист
Статус: Offline Зареєстрований: 11.05.2017 Повідомлення: 536 Звідки: Сумы Моє авто: 968М, Alfa 75
|
Додано: 01 Лютий 2018 16:27 Заголовок повідомлення: |
поддержали 1 человек |
|
кажись большие заливаются
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Nikolya_22
Статус: Offline Зареєстрований: 10.10.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 01 Лютий 2018 23:24 Заголовок повідомлення: |
|
|
як ти це зробив?
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Nikolya_22
Статус: Offline Зареєстрований: 10.10.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 06 Серпень 2018 18:51 Заголовок повідомлення: |
|
|
Дякую всім за зліт, було круто!
Так як машинка набагато частіше стоїть ніж їздить, то задача перед зльотом була трохи покатати, щоб виявити косяки, які після зими вилазять неодмінно.
Першою покатушкою був пробіг до Житомира на фест алкобаня, перед цим спалив пів баку по Києву, недоліків після зимування не знайдено, окрім традиційного окислення контактів.
Перед зльотом необхідно було трохи попрацювати над жужиком в міру фінансів, так як він не в ідеальному стані((
Залив масло в коробку, злив всього при цьому приблизно 300мл...
Половину мастила витекло через правий пильник напіввісі((
Зняв напіввісь, збити фланець не вдалося, порвавши новий пильник намагаючись його натянути через іншу сторону і витраченого робочого дня, купив напіввісь в зборі і замінив, повторно залив масло в коробку.
З'їздив до карбюраторщика, після настройки (у мене солекс) машинка наче почала їхати краще, але все одно наче низів та верхів немає, хз, може від того що рідко катаю, а настройки в голові від піджопника.
Може ще дрібниці якісь і робив, а так більше нічого, хоча є що((
На зліт з'їздив нормально, без поломок)))
зупинили на житомирському КП - не горіла ліва фара - злетіла фішка у багажнику - поправив все норм.
Як не дивно, поліцаї перевірили доки і я поїхав (думаю старі гайці вже б вчотирьох стрибали хто перший буде папою...)
Трохи грівся, але не більше 105 вдень, вночі 95 при 80-90км/год.
Є підозра що бреше датчик, термометр з інфрочервоним променем на головках показував 90, піддон 80. Хз чи можна йому довіряти. відкриваючи кришку моторного відсіку відчуття що мотор 105 градусів немає.
Коли їхав 90-100 було більш інтенсивне видавлювання масла через щуп та із сапуна. Взагалі долив 2л.
Загальний пробіг 1440км із загальним розходом 7,6л бензу.
_________________ No job, no money, no car, but i'm in a band! |
|
Повернутися до початку |
|
|
Proffesor
Статус: Offline Зареєстрований: 03.10.2010 Повідомлення: 2959 Звідки: Житомир(UA), Klašterec nád Ohři(CZ) Моє авто: ЗАЗ 968м Бєжик
|
Додано: 06 Серпень 2018 23:12 Заголовок повідомлення: |
поддержали 2 человек |
|
Тому пірометру не вір. Ним ще потрібно правильно користуватися, а не просто тикати у все підряд)
А так - красівчик що катаєшся і не забиваєш
|
|
Повернутися до початку |
|
|
Nikolya_22
Статус: Offline Зареєстрований: 10.10.2011 Повідомлення: 616 Звідки: Київ Моє авто: ЗАЗ 968
|
Додано: 07 Серпень 2018 15:41 Заголовок повідомлення: |
|
|
дякую)
|
|
Повернутися до початку |
|
|
|
|
Ви не можете починати теми Ви не можете відповідати на повідомлення Ви не можете редагувати свої повідомлення Ви не можете знищити свої повідомлення Ви не можете голосувати в опитуваннях
|
|
Powered by phpBB © 2001, 2008 phpBB Group
|