Резина водить. Перед вже на розварках був, зад сток.
Я поки доїхав пару км додому з гаража друга - думав що задом в когось заїду. Вже коли поставив все по кругу однакове - круть стало.
Рідна резина тільки для музеїв годиться, не для їзди
красавчик!!
масло 15в50 маннол я юзав весь минулий сезон. тільки на зиму заливав 10в40.
веде себе прекрасно, мотор не засирає, давку держить. тільки у мене узам...
в мемзі буде трохи підгорати....
про те що машину водить - гума 99%!!
мені он довелось зараз взути на задок СССР гуму - після 100км/год машину на дорозі втримати тяжко...
а так - красавчик! старайся!) _________________ 097 222 44 90
093 073 36 35
Президент "ZAZ-Laboratory" Богдан
Добавлено: 13 Июль 2017 13:53 Заголовок сообщения:
Нажаль, ніяк не розберусь із заливанням фото в інет, щоб тут їх було видно, раніше робив через вк, а тепер... короче треба розібратись
І так, з'їздив на ЖитомирАлкоФест!
Щодо фесту, то все буле мегакруто, подяка всім, особливо хлопцям із Житомира
Була проблема перегріву мотора, їхав по трасі 60...70, температура 105...110, це просто капець.
Як виявилось це все не рідний "трамблер"!
У мене безонтактне запалення і "трамблер" мабуть із москвича і його фази не співпадають із нашим мотором, я хз як їздив до цього, вона грілась але не так сильно.
Поміняли ми його на рідний, але перероблений під безконтактне запалення!
Я його не перероблював і що там до чого не знаю, знаю внутрянка перероблена і він працює. Так от, тепер по місту при такій спеці більше 85 не має! а за містом якщо валити 100 то і температура 95-100, наче так і має бути!
Щодо мастила про яке писав раніше, Манол 15в50 напівсинтетика
Я приємно здивований, у порівнянні із самим дешевим що я лив минулого літа, мінеральна 15в40 укр виробництва, то лампа тиску при 100 на хх вже горіла, тобто мастило ставало рідким і як повинно вже не відпрацьовувало!
При дорозі да Житомира нове мастило 15в50, лише при 110 на хх злегка підморгувала лампочка тиску, отже його робочий діапазон кращий, якщо не гріти вище 100 то мабуть і робота мастила буде як і має бути)
Отже рекомендую, не дешеве і не дороге, на мій погляд компроміс, знаючи про специфіку нашого мотору, а саме як він любить іноді те мастило висрати...
Щодо іншого, то за покатуху в Житомир все було норм)
Готуюсь далі до Мегазльоту в Харькові!
всі роботи що роблю опишу трохи пізніше _________________ No job, no money, no car, but i'm in a band!
Добавлено: 17 Июль 2017 01:30 Заголовок сообщения:
Жарти то добре, але нерви не металеві)
Розбирання двигуна показало:
- люфт трьох верхнх виулок шатунів (зі стуком при роботі)
- люфт вкладишів шатуна першого циліндра
- зрізано 5-6 зубів текстолітки (хз як він працював)
- тріщини двох кріплень першої опори колінвала
При ремонті був убитий колінвал, завтра ставимо інший блок з коліном (зібраний) і навішуємо перебрані зі всіх кутів шатуни та стару поршневу (поршнева норм)
Добавлено: 17 Июль 2017 01:45 Заголовок сообщения:
пффф
вообще по-мажору.
у меня:движок в состоянии "картер и колено",коробка ссыт,кузов висит в воздухе,и его ещё надо подваривать,тормоза ещё надо делать.
и я не отчаиваюсь
Добавлено: 26 Июль 2017 18:12 Заголовок сообщения:
З"їздив на Мегазліт!!!
Збирання двигуна та налагодження його роботи велась до останнього, до самого виїзду)
Пробний заїзд показав, що зібраний двигун має вібрації та перегрів, динаміка погана.
Перевірили запалення та зазор в клапанах - була помилка при налаштуванні - виправили - мотор став робити рівніше, але все одно із вібрацією.
Пропав холостий, але він наче пропав ще на старому моторі, продули та помили карб (майже новий солекс) - крутили довго, але так і не зрозуміли в чому проблема появи та відсутності ХХ, подумали на соринку, що бовтається десь в каналах карба.
Накрутили ХХ щоб якось їхати, але маючи на увазі що необхідно до карбюраторщика!
Оливу залили нову, все ту ж Манол 15в50 напівсинтетику.
По дорозі з гаража до дому 17км при 80км/год нагрів майже до 105(((
Якась фігня, попередній мотор на такому самому нависному та кожухах, оливі - грівся менше - подумали на стару/нову поршневу, якій треба все таки притертись (зі старого мотора лише навісне та головки).
Зібрались, помились і в дорогу, на страх та ризик... негоже так їздити...
Перші 100км заспокоїли - при швидкості 85 температура 100...105, олива на місці, ніде не тече, карб працює норм, хоч із накрученим ХХ.
Їхати було до Харкова трохи більше 500км, все було добре)
По дорозі у Роми дідка здохли щітки вентилятора, довго ми намагались зрозуміти чого він крутиться від того, що по ньому стучати треба.
В"їхали в Харків, і тут настала загадка для мене, як відомо в пробці МЕМЗ не гріється, а я його перегрів, температура пішла за 120, пропала тяга, почав стріляти карб, вирвало фланець і звук став значно гучніший...
З чого по дорозі температура була в допуску, а в місті пішла вверх?
Приїхали на базу, а там все як має бути)))
На наступний день колона до Харкова.
Заводжу, глушник, точніше з під фланця реве, з карба стріляє, налаштовувати немає часу.
Поїхали на площу і на заправці стався такий випадок!
Стою біля машини, відчуваю дим, давай вимикати масу (вона у мене в бардачку у вигляді крутилки) а крутилка залипла, тобто коротить потужно! відкрутив
Відкриваю багажник - горить АКБ, паніка, тушим рюкзаком, видихаємо...
Коротило із-за шпильки яка має стягувати планку що тримає АКБ!
Так як я не знайшов планку, а шпильки залишив, клеми на АКБ у мене швидкоз"ємні, короче від тряски сумка придавила шпильку на клему "+" і нагріта та підварена шпилька притулена до корпусу АКБ запалила його!!!
Добре, що я був біля машини!!!
Як не дивно, але відсутність добрячого шматка стінки АКБ не завадило його обмотати пакетами та скотчем, все працює)) До Києва вистачило, а так зальот на новий АКБ(((
По поверненню у лагер та зранку була дискусія що із мотором, казали що прогорів клапан і їхати то є не дуже, я прийняв рішення їхати скільки їде...
По дорозі додому при швидкості 85 температура була 105, вирваний фланенць із головки своїм шмумом майже виніс мозок, карб стріляв при скиданні обертів на ХХ.
Якось так, відпочину від поїздки, розгребу роботку і в гараж на вскриття
І трохи додам щодо моторної оливи Манол 15в50 напівсинтетика, при температурі 110+ лампа тиску оливи на ХХ навіть не моргнула, щоб було 100% при використанні дешевої мінералки 15в40! _________________ No job, no money, no car, but i'm in a band!
Добавлено: 04 Август 2017 13:48 Заголовок сообщения:
Nikolya_22 писал(а):
І трохи додам щодо моторної оливи Манол 15в50 напівсинтетика, при температурі 110+ лампа тиску оливи на ХХ навіть не моргнула, щоб було 100% при використанні дешевої мінералки 15в40!
Трохи фото та міні звіт з минуло ЗАЗ Мегазліту 2017!
Перша заправка, 150км від Києва, приблизно 2-30.
Роми didok кцб милко
Діми dimma Шалда милко
Оскільки Рома і Діма їхали на газу, а їх балони були невеликі за об'ємом, то було прийняте рішення зупинятись на заправку кожні 150км, це за планом три-чотири зупинки, дуже зручно як для мене. Не люблю в такій подорожі (не робота все таки) як сів так і приїхав! А так кожні 150км розминка, кава, wc.
Наступна зупинка, на півдороги, схід сонця)
У Харкові проїхали через центр, то була помилка... після Ашану 45км до бази. Це вже по дорозі до бази, Старий Салтів.
Далі був відпочинок від важкої дороги і гуляння за приїзд на базі відпочинку, на жаль фоток у мене немає(
Наступний день, їдемо колоною до Харкова!
Описаний раніше АКБ...(((
Колона по Харкову
На головній площі!
Не розумію чому, але фоток із бази та дороги додому у мене немає(([/list] _________________ No job, no money, no car, but i'm in a band!
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах